neděle 28. dubna 2013

Co o mě možná ještě nevíte

Už tu dlouho nebyl žádný tag, tak si dneska jeden pořádný (a trochu osobnější) dáme. Je to taková směska otázek od kosmetiky až po kabelky, tak vás snad nebude nudit. Z původního seznamu, který má přes 30 otázek jsem jich pár vyškrtla, protože se buď opakovaly nebo mi nepřišlo vhodné je sem zařadit. Jako bonus navíc nějaké pravěké fotky z mého archivu :)

PS: zase jsem trochu prokaučovala naplánování, protože jsem tag odkládala tak dlouho, až se zase objevil všude možně a nevím, jestli vás bude ještě bavit číst :) Tak uvidíme...


1) Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo kudrnaté?

Mé vlasy jsou od přírody rovné jak hřebíky a máloco je dokáže trochu zvlnit :/

2) Barvíš si vlasy doma sama nebo chodíš do kadeřnictví?

Jak kdy. Někdy jdu ke kadeřnici, někdy poprosím třeba kamarádku, aby mi vlasy nabarvila. Ale nikdy si víc jak 3x ročně hlavu nebarvím a nechci si vlasy zbytečně ničit.

3) Nosíš každý den stejný účes nebo to střídáš?

Řekla bych, že můj styling je nulový a buď si vlasy vyžehlím nebo nechám v normálním stavu :) Holt na nějaké copy a zaplétačky nejsem dost zručná.

Archivní foto: trochu jsem se zděsila, co jsem to před několika letech měla na hlavě :) Nikdy mi to tak zrzavé nepřišlo, až teď s odstupem času, když to vidím, tak mě jímá hrůza :) Pro mojí omluvu dodám, že to nebyl můj výmysl, ale vytvořil mi ho kadeřník na jedné vlasové akci a netušila jsem, co z toho vyleze :)





4)Děláš si manikúru/pedikúru sama doma nebo chodíš do salonu?

Když jsem měla gelové nehty, tak jsem do salonu chodila, ale teď si mani i pedi dělám sama :) Ale někdy bych si chtěla na pedikúru někam zajít a nechat se trochu opečovávat.

5)Jak často si lakuješ nehty? 

Lakuju tak často, jak se stihne lak oprýskat. Většinou tak 2x týdně, protože ráda střídám barvy :)

Archivní foto: moje nehty před pár lety



6)Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?

Zrovna tuto zimu jsem dělala malý experiment a nelakovala nehty na nohou. Chtěla jsem, aby se trochu zregenerovaly a nebyly zažloutlé, protože jim dám v létě zase zabrat. Myslím, že čas lakování nohou akorát začíná :)

7)Jak dlouho ti ráno trvá nanést make-up?

Mám už celkem zvládnutou svojí ranní rutinu a víc jak 20 minut to nikdy netrvá. Když nepoužiju oční stíny, tak čas nepřesáhne 15 min. Nikdy ale nebudu z těch, co by vztávaly o hodinu dřív, aby si stihly natočit vlasy, nalepit řasy a nanést obličej na ksicht :) Na to spím až moc ráda.

8) Líčíš si nejdříve oči nebo celou tvář?

V 99% začínám líčit nejdřív celý obličej a oči až skoro na konec. Nějak mi vadí začít nejdřív očima a nevyhovuje mi to. Když nechci, aby mi třpytkaté stíny opadaly pod oči, použiju kapesník a je to :)

9) Kupuješ si make-up jen když potřebuješ nebo máš doma zásoby?

Kdybych si kupovala make-up (a zbytek líčidel) jen kdybych ho opravdu potřebovala, tak asi nepíšu tenhle blog :) Je to spíš už jistá forma sběratelství a pocitu, že přece musím mít na výběr z 20 rtěnek nebo 15 tvářenek :)

10) Jak často nosíš umělé řasy?

Jen když se chystám na nějakou akci a mám dost času. Rozhodně si ale řasy nelepím denně a přijde mi to zbytečné :)

11) Maluješ se každý den? I když jsi třeba jen doma s rodinou

Maluju se jen když někam vyrážím (viz.otázka 12), ale nevidím důvod, proč se malovat, když jedu třeba k rodičům a trávím u nich víkend. Můj taťka můj rozjasňovač Chanel nebo make-up od Revlonu neocení a je mu to úplně jedno :)

12) Chodíš někdy ven nenamalovaná?

Chodím a vůbec mi to nevadí. Rozhodně nejsem ten typ, co nevyjde bez tuny líčidel ani s košem :) Z toho už jsem vyrostla. Maluju se jen do práce/školy a když jdu ven třeba s kamarády nebo někam vyrážíme s přítelem. Ale nemám problém vyjít o víkendu nenamalová a vyrazit do centra města nebo nějakého obchoďáku. Nevidím v tom problém :) Mám jen jedno pravidlo - nikdy se na sebe nedívej v umělém osvětlení kabinek v obchodech nenamalovaná :)

13) Kolik luxusních kousků kosmetiky doma máš?

No, těžko říct. Asi záleží, co si člověk představuje pod pojmem luxusní. Kde přesně začíná ta cenová hranice luxusu? Pravidelní čtenáři mají mojí "sbírku" možná trochu zmapovanou a kdyby někoho zajímaly konkrétní značky, tak si dole na stránce může vyhledat štítky :)

14) Jak často střídáš kabelky?

Celkem je střídám, ale někdy mám období, kdy jsem líná neustále stěhovat celý obsah z jedné kabelky do druhé a nosím klidně týden jen jednu. Nejsem úchylná jen na kosmetiku, ale i na boty a kabelky, kterých mám asi 50 :)

15) Kdy se ráno probouzíš a kdy jdeš spát?

Vstávání se odvíjí od směny v práci a o víkendu spím, dokud se neprobudím :) Nemám ani konkrétní čas, kdy chodím spát. Snažím se spát co nejdéle, min. 6 hodin denně a podle toho chodím i spát. Zdá se to jako zbytečnost, ale když se pořádně nevyspím, tak jsem neschopná troska :)


16) Jsi levák nebo pravák?

Jsem pravák

17) Kolik měříš centimetrů

Rovných 166 cm

18) Mluvíš nějakým cizím jazykem?

Plynně anglicky a pasivně německy a francouzsky. Chtěla bych si francouzštinu po škole zase oprášit, protože už jsem spoustu věcí zapomněla. Naopak němčinu se snažím co nejvíc zapomenout, protože je to nejhnusnější jazyk na světě a učila jsem se ho jen z donucení :)

19) Máš doma nějaké zvíře?

Doma přímo ne, ale u rodičů máme našeho kočičího miláčka. Fandím kočkám, protože na psy jsem alergická a kontakt s nimi mi nedělá bohužel dobře.


20) Čteš komentáře u článků?

U mě na blogu všechny. Na jiných blozích jen když mě zajímají názory ostatních. Bohužel tolik volného času nemám, abych mohla číst všechny komentáře na všech blozích, co sleduju.

21) Máš nějaký seznam produktů, které bys chtěla vyzkoušet?

No jéje! Celou šložku v počítači. Jsem stará skleróza a když někde vidím něco, co se mi líbí, tak si to hned uložím.

22) Jak vznikl název tvého blogu?

Jednoduše - spojení skvělých vzpomínek a úžasného songu (který je z mého oblíbeného filmu Velmi nebezpečné známosti).

...Cause it´s nothing more than ordinary life :)


23) Jaká je tvá oblíbená barva?

Mám jich více, ale modrá a fialová vedou


Tak jsem na sebe napráskala pár věcí a pokud jste se do tagu zapojovaly i vy, tak mi určitě pošlete odkaz. Ráda si počtu :)

28 komentářů:

  1. Ta barva je docela zajímavá, ale tmavší ti asi sluší víc :) Jinak jak říkáš, pravidelní čtenáři o tobě asi spoustu věcí už vědí :)

    OdpovědětVymazat
  2. A to mě se ten tvůj účes moc líbí! Je to takové svěží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi jako panenka na te fotce:-) Takovou jsem mela u babicky a vzdycky jsem si rikala, ze se k ni ty vlasy nehodi, ale ma tak hezke rysy, ze si s ni budu hrat i tak. :-)) To jen tak na okraj, co cloveku muze fotografie privolat vzpominek. Velmi rada ctu Tvuj blog, ale nectu ho asi tak dlouho, jako jine ctenarky, proto me potesil i takovy nekosmeticky clanek. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prijemne citanie. :) tiez licim najprv tvar az potom oci. A tiez si ukladam produkty, co by som chcela vyskusat alepriamo do telefonu, aby ked niekam idem som to mala hned poruke.

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně příjemný článek. Krásně se četl a řekla bych že jsme se toho teď o tobě hodně dozvěděli :). Díky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný TAG :) Ja z nemčiny teraz bohužiaľ maturujem, ale uvidím koľko mi v hlave ešte potom ostane :D Francúzsky by som tiež rada vedela, ale ešte ma láka taliančina :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem podle fotky poznala, že Tě znám už ze základní školy, z jazykovky(ale byla jsem o rok níže). Ten svět je vážně malinký.

    OdpovědětVymazat
  8. náhodou na tej fotke vyzeráš super :P a mačička/kocúrik je zlatučký!!

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. FairyChain: taky se v hnědé cítím nejlíp :) vůbec nechápu, jak jsem tohle mohla mít na hlavě :)

    Skodulka: je to takové zářivé :) no, nadále zůstanu u své hnědé :)

    Vyvrhell: jeee, to je pěkný kompliment :) děkuju

    Vivian Darkbloom: to mě moc těší :) musím takhle odlehčovat častěji, aby té kosmetiky nebylo až příliš :)

    kesa: já z ní taky maturovala, byl to děs :)

    An Pavelcová: vážně? :) taky z desítky? svět je malý :) tak to si možná chodila do třídy s Pavlínou Jágrovou ne? Ta chodila o rok níž než já :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný TAG, ale už tě nějaký čas sleduju, takže mě moc věcí nepřekvapilo ;) Jinak Velmi nebezpečné známosti je i můj oblíbený film :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se ten tvůj starý účes taky líbí, je to takové mladé :-)
    Pěkné čtení.
    Co se kabelek týká....jsem někdy podobně líná, s rozdílem, že tu jednu tahám třeba 4 měsíce :D Zrovna včera jsem stěhovala. Ono se není čemu divit, tahám tam celý vesmír....jednou jsem to vyfotila a dala na FB a nikdo nevěřil :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké a zajímavé počtení u "ranní kávy" :), na té archivní fotce Ti to sluší, ale "gelová Francie".... fakt lepší, že už jsi z toho vyrostla :o)))
    Jinak ohledně "vycházení bez make-upu", já s tím nemám problém, jen jsem si všimla, že z 90ti procent, vždy, když se nenamaluji, zaručeně potkám někoho, koho bych raději nenalíčená nepotkala :D

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný článek. Zase o Tobě vím víc.
    Ten sestřih je náhodou moc fajn. Alespoň mně se líbí. A barvička už je poté jen o pocitu. Já už bych se třeba nikdy v životě obarvit nenechala.

    OdpovědětVymazat
  14. Náhodou ti ty zrzavé vlasy sluší, dokonce více než ta barva co máš teď ;) :)

    OdpovědětVymazat
  15. Konečně nějaká fotka a info. Člověk pomalu neví jak vypadáváš.. Což je škoda. Nemáš v plánu přidávat víc fotek? Spolu s recenzí, když např. budeš psát o rtěnce tak vyfotit nejen rty ale celý obličej. Bylo by to milejší.. :-) Tvůj blog mám ráda ale právě tohle mi tady dost chybí.. :(

    OdpovědětVymazat
  16. moc krásně napsané :) dozvěděla jsem se o tobě zase něco víc.. :) na fotce ti to moc sluší.. tento tag určitě teké napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  17. dobré čtení :)

    tag se mi líbil už u Hello Beauty, možná taky udělám ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Vstávání se odvíjí od směny v práci ? Jsem myslela, ze jsi student a mas brigady, jakou praci delas? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, ale ta zrzy vypada uzasne :)). Rekla bych, ze ti slusi vic nez tmavy. Ale to neznamena, ze ti tmavy neslusej :).

    OdpovědětVymazat
  20. zajímavé počteníčko.. na fotce ti to moc sluší a máš krásnou kočičku! :)))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  21. Super tag, jsem ráda, když se o oblíbených blogerkách dozvím víc :)

    OdpovědětVymazat
  22. Milujem tagy , hned ma zaujal tak som aj ja urobila :)) Inak na fotke si velmi pekna :3

    http://mialadyofbeauty.blogspot.sk/2013/04/co-o-mne-mozno-neviete.html

    OdpovědětVymazat
  23. jó tyhle práskací články mám já ráda! :) a taky mi přijde divný si nejdřív líčit oči a pak až obličej, nevím proč, ale necítila bych se asi ani dobře, dělat to takhle naopak :D

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy: Jojo, Pavlína - tou dobou ještě teda Kallová, chodila k nám. Hodně lidí z tvé třídy pak znám z kamenného gymplu:-) Mě jsi jednou "napadla" už podle profilovky, ale nebyla jsem si jistá. A vypadáš stejně, jako si pamatuji z té prehistorie na 10. :-) A to je, myslím, spíš kompliment, než naopak.

    OdpovědětVymazat
  25. Andrea Aja: to se mi taky někdy stává a to si říkám, že je to blbá náhoda a člověk si pořád naivně myslí, že když bydlí v Praze, tak přece známé potkávat nebude :)

    Michell: to moc děkuju, ale já se prostě nejvíc cítím svá v té hnědé :)

    Eve: tak on někdy není čas nebo světlo na to fotit všechno a jsem ráda, že mám někdy vyfocené jen oko nebo rty :) zkusím na tom zapracovat, ale nechci to přehánět, přece jen čím víc se člověk ukazuje, tím víc se za ním pak táhnou různí hateři a jiná sebranka a to bych nerada :)

    Černá Moora: zrovna u tebe by mě to extrémně zajímalo :) mám pocit, že jsi jak pohádková postava, co skoro neexistuje :) musíš někdy taky přidat foto :)

    Darkinss Lioniová: přesně tak, já normálně pracuju na plný úvazek a k tomu musím stíhat školu :) jak jinak bych si mohla kupovat tolik kosmetiky, kdybych byla jen student bez práce? :)

    Lucifrid: jéé, to moc děkuju :) mě ta fotka přijde fakt úsměvná, s odstupem času a říkám si, že to snad ani nejsem já :)

    Martíí Řezaninová: děkuji, naší číče kompliment vyřídím :)

    An: no jo, ona se vlastně dřív jmenovala jinak :) Já se teda přiznám, že si tě nevybavuju, většinou jsem sledovala spíš starší kluky než mladší holky, takže to bude asi tím :) I když co já vím, třeba kdybys stála proti mě, tak tě poznám :) svět je fakt malý a Kladno zvlášť :) Jinak mě těší, že ti přijdu stejná :) Od té doby uplynulo dost let i kil navíc :)))


    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)