pátek 26. dubna 2013

Co jsem našla v dubnovém Ladyboxu a porovnání s ostatními krabičkami

Pokračování slibovaného porovnávání krabiček krásy. Do třetice tu máme Ladybox, za který také děkuji jeho tvůrcům. Kruh se uzavírá a poslední krabička si žádá své hodnocení. Takže tedy...




Krabička trochu změnila odstín a je sladce růžová. Nejsem sice vyložený fanda růžové, ale tenhle odstín se mi moc líbí a už přesně vím, co si do krabičky pak uložím :) Přijde mi to jako příjemná změna oproti černé verzi. Vystýlka jsou zase papírové "harmoničky", které teda tentokrát trochu práší. Úvodní dopis je stejný jako v předchozích vydání.





Co jsem našla ve svém boxu?



1) Anatomicals Java lather coffe buz body cleanser (300 ml) - plné balení

Produkty této značky byly již v předchozím SB. Stále trochu nevím, co si o této značce mám myslet, protože jsem zatím nečetla příliš chvály na složení produktů. Nemůžu tvrdit, že řeším složení a vyznám se v něm, ale musím to vyzkoušet na sobě, abych to mohla potvrdit nebo vyvrátit (případně kdyby chtěl někdo udělat odborný komentář složení?) Třeba se pak přesvědčím o opaku, ale zatím mám trochu nedůvěru. Líbí se mi vtipná a hravá balení této značky a kdyby vás lákalo vyzkoušet něco jiného, tak na stránkách Ladyboxu si v eshopu můžete nakoupit spoustu věcí. Bohužel vůní se mi sprcháč do vkusu netrefil, protože voní po kafi a to já fakt nemám ráda. Nemám ani moc chuť ho zkoušet, protože vůně ala kafe, kokos, čokoláda atd. na sobě nemám ráda. Takže asi poputuje k mamce nebo případně pokud se mezi vámi najde na výměnu někdo, kdo by nabízel nějaký jiný? :)
Takže buď si ho nechám jako mýdlo na ruce nebo poputuje k mamce, která má naopak podobné vůně ráda (někdy si říkám, že jsem po ní nezdědila asi nic, včetně vkusu na vůně :)






2) Me Me Me rtěnka v odstínu Selene - plné balení

Po avizování, že se tato značka objeví v boxech jsem se na ní strašně moc těšila a byla jsem zvědavá, jaký produkt se objeví. Tajně jsem tipovala tvářenky, ale to se mi bohužel nevyplnilo :) Tak třeba někdy příště. Každopádně mě i rtěnka potěšila a personalizace se povedla. Díky bohu, že mi nedorazila Hot magenta, protože nevím, co bych si s ní počala :) Selene je příjemná růžovka, která má neuvěřitelně příjemnou konzistenci a krásnou vůni. U mě má rozhodně veliké plus a moc se mi líbí. Asi chci vyzkoušet i další produkty této značky :)



3) Kiss my face šampon (29 ml)

Značka je pro mě nová a neznámá, takže mám radost, že vyzkouším zase něco nového. Oba produkty voní příjemně citrusově, tak jsem zvědavá, co to udělá s mými vlasy. Kosmetika je to 100% přírodní a veganská, netestuje na zvířatech a je plná vitamínů a antioxidantů.

4) Kiss my face kondicionér (29 ml)



5) Eveline sprchový peeling proti celulitidě (50 ml)

Značka Eveline se objevila už v předchozím vydání, možná by neuškodilo, kdyby tvůrci jedno vydání počkali a pak tam tuto značku zařadili, aby se to trochu prostřídalo. Každopádně z peelingu mám radost a určitě ho využiju. Jsem ráda, že je to menší balení, které s sebou můžu vzít, když někam pojedu. Vůně je příjemná a svěží a celkem mě láká si koupit celé balení. Už předchozí krém na poprsí úžasně voněl a budu muset prozkoumat regály s touto značkou asi trochu důkladněji :)




6) Swisso Logical Day Cream (5 ml)

Tuto značku jsem si rozbalila i v dubnovém Greatboxu a z očního krému jsem zatím poměrně příjemně překvapená, takže jsem zvědavá i na tento denní krém. V boxech se objevuje více verzí těchto krémů.



Celkově musím říct, že mě vyloženě nepotěšil asi jen sprcháč Anatomicals kvůli své parfemaci. Věřím, že kdybych narazila na nějakou ovocnou, tak budu spokojená. Rtěnka, peeling i šampon s kondicionérem mě moc potěšily, protože jsou to pro mě nové značky a mě prostě baví zkoušet něco nového. Denní krém vyzkouším časem, až trochu pohnu se zásobami těch stávajících.

Jak jsem slíbila, tak bych ráda porovnala všechny tři krabičky krásy, které jsem tento měsíc měla. O Great boxu jste si mohly přečíst zde a o Senzaboxu zde. Třetí místo jasně obsadil GB, protože laťku svých soupeřů zatím nepokořil a má ještě co dělat, aby jí nějak dohnal. Nejsem si úplně jistá, že dokážu říct, že by vyhrál jednoznačně SB nebo LB. Je to těžké...Spíš mi přijde, že se oba boxy už profilují a zatímco SB sází na známé značky, LB nám servíruje spíš ty méně známé a v ČR často i špatně sehnatelné. Každý si své zákazníky najde. Možná o chloupek tentokrát zvítězil LB, protože měl větší kus dekorativky. Kdyby dal SB do svého boxu tubičku bbčka, tak jsou si kvit a úplně vyrovnaní. 

Samozřejmě podle mě :) Zajímá mě váš názor na to, která krabička se vám líbí víc a případně kterou jste si samy pořídily :)

22 komentářů:

  1. Objednavam LB i SB,ale kdyz se zamyslim,z LB jsrm vzdy o zdibek vic nadsena.

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy pokud sem dáš fotku složení sprchového gelu, ráda na to mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pání i ten světlý odstín rtěnky je moc hezký :) Přesně takový bych si nejspíš pořídila, kdybych si kupovala rtěnku sama. Každopádně já jsem nadšená z odstínu Elektra.
    Pokud Vás holky zajímá, jak vypadá, tak se mrkněte na můj blog :)

    thelohea.blogspot.cz



    OdpovědětVymazat
  4. Mně tenhle měsíc nadchnul trochu víc SenzaBox, ale bylo to o prsa korejské ženy... V Ladyboxu na mě vyšel sprcháč Mango Papaya, který voní jako bonparky - ten kávový mě ale docela zaujal a možná ho časem vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky by mě zajímalo foto složení sprcháče, předpokládám drogérkovou klasiku, tuším, že celou tu parádu na tom dělá jen obal :)
    Ale vědí jak na to, kde udeřit na marnivou ženu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Charmedka: tak to máme stejně :)

    Little Owl: nemám teď gel u sebe, ale složení bude asi podobné u všech - foto třeba tady http://4.bp.blogspot.com/-ohcyo_pbHEY/UXghirZQZhI/AAAAAAAAAqY/lKMTko1jPxo/s640/IMG_0804.JPG

    Veronika: zázrak nečekám a zrovna na sprchové gely nejsem náročná :) stačí, když to člověku nesežere kůži :) ale obaly mají moc moc pěkné a vymakané, vědí, co ženy chtějí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že Lady Box se také povedl. Ta rtěnka je překrásná:-). Podobné dekorativky by mohly boxíky nabízet víc:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Momentálne som si objednala aj SB aj LB, ale ešte ani jeden nemám doma :D
    Plus slovenský Mysterybox, ktory sa vsak neda ani porovnať.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Ten odstín rtěnky vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. No z obsahu tohto boxu niesom nejak zvlášť nadšená :/ zo všetkych tohtomesačných krabičiek sa mi jednoznǎcnel naviac páči senzabox.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  11. Nepořídila jsem si ani jednu, ale kdybych si měla vybrat, rozhodně by to u mne vyhrál LB! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc by se mi teď líbil senzabox :). Jinak anatomicals mají opravdu hezké obaly, ale tím to končí, podle mě ta značka není dobrá, ale zajímal by mě na vyzkoušení krém Swisso :).

    OdpovědětVymazat
  13. Povedené složení..i když na tyhle boxy nejsem..docela jsi mě naladila:)

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. taky u mě vede Ladybox :)

    já mám tedy sprchový gel s vůni mango-papaya a to ti rozhodně doporučuju vyzkoušet, voní náádherně! z peelingu jsem taky nadšená - zkoušela jsem ho včera večer a dneska jsem si celý den osahávala nohy, jak jsem je měla super hlaďounký :D rtěnka mi dorazila v neonovým odstínu Elektra, což je teda pro mě naprostá šílenost (já rtěnky nenosím, natož něco, co svítí na deset kilometrů daleko) :D :D přesto jsem to ale prubla a ono se mi to celkem i líbí, Ladybox se mi tím asi snaží něco naznačit.. :D (v profilu totiž rozhodě takový odstín zaškrtnutý nemám :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak složení: plně oceňuji že nemá SLES/SLS - nahrazeno jinou pěnící látkou, např. lauryl glukosid - šetrný cukrový tenzid /odstraňovač mastnoty/. Nemá ani parabeny (konzervační látka je v našem případě benzoát sodný, který mi přijde neškodnější, a methylchloroisothiazolinone ), ale má některé PEGy, což není úplně ok, ale dá se to zvládnout - pokud je zbytek složení ok(pomáhají průniku látek do kůže). Obsahuje vyživující látky jako aloe nebo ovocné složky.
    Takže za mě - docela se mi složení líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem si pořídila jen Senzabox a asi se mi i nejvíc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezky a přehledně napsaný článek! V Ladyboxu mne zaujala, dle popisu, ta rtěnka "Me Me Me", těším se, až se objeví v prodeji :)

    Tento měsíc mám Senzabox a jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat
  18. nič moc ale dobre že tam majú anatomicals ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento LB mám a moc se mi líbí :)

    Je zajímavé, jak jsou holky rády, že šampon a kondicionér od Kiss my face je bez parabenů a přírodní (za což palec nahoru :)) ale na druhou stranu si oblíbily Swisso logical. Když se podívají na jeho složení, tak uvidí všechny 4 druhy nebezpečných parabenů (methylparaben, propylparaben, ethylparaben a butylparaben).. tady už se to ale neřeší. Je třeba číst i složení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)