úterý 23. dubna 2013

Clarins Double Serum

Double Serum značky Clarins bylo představeno poměrně nedávno a je výsledkem 27leté expertízy. Report z jeho představení jste si mohly prohlédnout zde :) Tento článek je určený spíš až pro věkovou skupinu 25+, které je Double Sérum primárně určené. Já sama jsem na úplné spodní hranici a jestli vás zajímá, co tato novinka udělala s mým obličejem, tak čtěte dál :)




Double Serum (30ml) - koupíte ve vybranných parfumeriích za 1890 Kč

Sérum slibuje reaktivovat 5 životně důležitých funkcí:

1) Ochrana -Double Serum stimuluje aktivitu dvou genů zajišťujících ochranu pleti, čímž je chráněná před předčasným stárnutím

2) Hydratace - kožní tkáň je tvořena ze 60-70% vodou, která je základem buněčné aktivity. Double Serum zvyšuje hydrataci o 75% a to až po dobu 4 hodin po aplikaci.

3) Regenerace - počínaje 25 rokem, zejména jako výsledek stresu a vnějšího okolí, je obnova klíčových komponentů v pleti zpomalena. Double Serum podporuje produkci kolagenu typu I. a glykosaminoglykanů, které jsou zodpovědné za pevnost a hustotu pleti.

4) Okysličení - Double Serum zlepšuje dýchání buněk, čímž se získá zpět zdravý zářivý vzhled.

5) Výživa - Double Serum zvyšuje rychlost, kterou živiny pronikají do kožních buněk. 

Na trhu se momentálně neprodává žádný jiný přípravek s obdobným balením a kombinací dvou různých složek séra.



Já sama sérum používám vždy na noc na navlhčenou pleť. Ze začátku jsem sérum nanášela na suchou pleť, ale zjistila jsem, že je spotřeba  zbytečně velká a na navlhčenou (nikoliv úplně mokrou) pleť mi stačí 1-2 pumpičky produktu. Výrobce garantuje, že vám sérum vydrží min. 3 měsíce při používání 2x denně. V mém případě by mi tedy mělo vydržet min. půl roku. Zatím to můžu potvrdit, používám ho od začátku února, tedy už téměř 3 měsíce a jsem zhruba v polovině balení. Ráno pod make-up sérum nepoužívám, příliš mi to nevyhovuje a mastný podklad nemám pod líčidla prostě ráda. Jelikož má výborné hydratační účinky, někdy na něj už žádný další krém nedávám (a když byly opravdu tuhé mrazy a cítila jsem, že mě pokožka trochu pne, tak jsem na sérum použila ještě noční krém).


Konzistenci séra jsem vám vyfotila níže. Jsou dobře vidět obě fáze séra - hydrická a lipidická (to není něco, co bych si vycucala z prstu, jsou to informace z oficiálních materiálů) :) Díky dvoukomorovému balení vedle sebe mohou být jinak neslučitelné kombinace látek rozpustných ve vodě a oleji bez rizika nestability. Sérum je něco mezi olejem a gelem, těžko se to popisuje a určitě jsem nikdy předtím nic podobného na obličeji neměla. Ze začátku je pleť lehce lepkavá, ale po chvilce se sérum vstřebá a pak je pleť na dotek hladká a jemná. Ráno se probudím a cítím, že je pleť stále hydratovaná, ale není nijak mastná.

Vůně séra mě osobně dostala a strašně se mi líbí. Pro Clarins jí vytvořil japonský mistr parfumér a je směsí ovoce a květin, ale konkrétně jí popsat nedokážu :)

Sérum je vhodné pro všechny typy pleti.


Co sérum slibuje:

- pevnější pleť
- vyhlazenější vrásky
- obnovená zářivost
- sjednocený tón pleti
- méně viditelné póry

Pevnější pleť ani méně vrásek ve svém věku nijak potvrdit nedokážu, ale můžu potvrdit méně viditelné póry (ale nevylučuju, že to má na svědomí i nějaký další produkt, který pravidelně používám), pleť je viditelně jemnější a hlavně skvěle hydratovaná. Sjednocený tón pleti je tak napůl, těžko se to posuzuje, ale po těch pár měsících používání se mi pleť tak nějak víc líbí :)



Na fotce níže můžete vidět obě složky séra



Složení:





Každá ampule má oddělenou pumpičku, která zajišťuje, že se obě části smíchají až při aplikaci a vždy budou ve vyváženém poměru



A jedna taková zajímavost na závěr: sérum se stalo bestsellerem č. 1 a brzy po uvedení bylo hned vyprodané :)



Ač jsem byla se sérem velice spokojená a nenašla jsem na něm nic špatného, tak bych si momentálně pro další balení nešla, protože vzhledem k mému věku mi to přijde zatím zbytečné. Hydratační krémy mi zatím bohatě stačí a anti-age péči momentálně nepotřebuji. Každopádně jsem si ho velice oblíbila a doufám, že mi minimálně do léta ještě vydrží. Je opravdu příjemné, úžasně voňavé a jsou z nás dobří kámoši :) Až budu starší a moje pleť to bude potřebovat, tak po něm ráda sáhnu. Pokud máte pocit, že je čas na to začít s anti-age prevencí, tak se na sérum běžte do parfumerie podívat a třeba se vám taky tak zalíbí :)

Zkoušel sérum někdo z vás? Používáte jako prevenci nějaké anti-age produkty nebo vám to přijde zbytečné? :)


PS: sérum byl dárek od Clarins

11 komentářů:

  1. Nezkoušela, ale vypadá hezky... já jsem spokojená s hydratačním sérem od Dioru :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, tohle by me hodne lakalo zkusit :).

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá a čtivá recenze...hned bych si ho šla koupit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mm, vypadá hezky :) až budu starší rozhodně vyzkouším :D))
    Na mém blogu stále probíhá GA http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Neskutečně mě tam točí to slovo hydrická....snad hydratační ne?!
    Vypadá dobře. Ale cena se mi zdá přemrštěná, koukám na složení a nijak nejuchám. Moc nevěřím, že bude účinkovat více než to co ti způsobilo doteď :) myslím si, že vrásky nevyhladí žádný krém.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucifrid: běž určitě minimálně očichat do Sephory :)

    Jana Wertheim: moc děkuju :)

    nonysek: nee, opravdu je to hydrická (tedy tipuju, myšleno ty látky rozpustné ve vodě :)

    Anna Ananasová: až tak? :) doufám, že budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, 27-letá expertíza? Ještě to pro mě věkově není, ale láká mě to stejně :).

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká recenze :) Nějaký produkt na pleď od Clarins plánuji vyzkoušet už dlouho. Tenhle pro mě ale ještě není, mám 7 let času :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nutně potřebuju dobrý oční krém na první vrásky...je 27. Nevíš o něčem Rendy? :-)
    Cena max. 2tis.

    OdpovědětVymazat
  10. MalaMacanda: výzkum začal, ještě než jsem se narodila :)

    Ann: děkuju :) můžu doporučit i jejich pleťový olejíček, ten jsem si taky moc oblíbila a vydrží asi věky :)

    Duhová kočka: já na vrásky vyloženě nic nepoužívám, ale oblíbila jsem si oční krém od Benefitu, mám už druhá balení a jsem s ním strašně spokojená :) Tak si zkus říct o vzoreček v Sephoře a uvidíš. Ale vyloženě protivráskového nic nepoužívám :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)