pondělí 8. dubna 2013

Chanel rtěnka Rouge Coco - Peregrina

Na rtěnky Chanel většinou čtu samou chválu ze všech stran. Spousta blogerek o nich básní a při každém článku "co je v mé kabelce" je nezapomene demonstrativně vytáhnout a vyfotit.  Pár produktů této značky mám a nikdy jsem zklamaná nebyla, bylo otázkou času, kdy začnu toužit i po rtěnkách. A protože se někdy po novém roce konal masivní výprodej v Marionnaud, vyšla tato rtěnka na nějakých 350 Kč. Za rtěnku je to dost, ale vzhledem ke značce to celkem ušlo. Rovnou říkám, že plnou cenu bych za ní nikdy nedala a ani nedám, protože mě rtěnka spíš zklamala.





Balení je sice luxusní, opravdu krásné a bytelné, ale na oblíbenosti to rtěnce bohužel nijak nepřidalo. Líbí se mi, že víčko dobře drží a nehrozí, že by se v kabelce rtěnka otevřela.

Ve výprodeji byl sice omezený výběr odstínů, ale č.78 se zdálo jako ideál. Měla jsem opravdu velkou radost, že jsem rtěnku ukořistila a těšila jsem se, až jí vyzkouším. Jaké bylo nemilé překvapení, že se na rtech pigmentací rovnala spíš tónujícím balzámům. Je mi jasné, že Rouge Coco není řada rtěnek, které by svou pigmentací a sytostí barvy měly ohromovat, ale i tak jsem zrovna od Chanelu čekala víc. Barva je hodně decentní, spíš v barvě mých rtů, s tím problém nemám, naopak. Rtěnka je jemně krémová, balzám pod není potřeba a rty nevysušuje. Výdrž ale není nic extra, s prvním napitím se rtěnka setře a je třeba jí znovu nanést, bez napití mi vydržela zhruba hodinu, někdy i o něco déle. Nevím, čekala jsem větší bombu prostě, ale rtěnka mě nepřesvědčila o tom, že bych měla někdy chuť si koupit další odstín z této řady a už vůbec ne do něj investovat víc jak 8 stovek!







Možná je to dané světlým odstínem, ale když jí porovnám s mojí oblíbenou rtěnkou Guerlain (klik), tak je to jak nebe a dudy. Hlavně od té konzistence jsem si slibovala víc. Taky bych asi čekala, že mi rtěnka vydrží na rtech déle a bude trochu víc vidět. Rty jsou po použití rtěnky lehce lesklé a jemně obarvené. Rtěnka neobsahuje žádné třpytečky ani shimmer a má jemnou růžovo-tělovou barvu.






Složení:




Nemůžu sice říct, že bych rtěnku měla vyloženě nerada a nepoužívala jí, ale podle mě za svou plnou cenu prostě nestojí. Přijde mi celkem průměrná a nevidím na ní nic extra zajímavého. Je to první věc této značky, která má příliš nenadchla a znovu bych si jí rozhodně nekoupila. Jen pro pocit, že je to Chanel, a že se možná někdo otočí, když jí vytáhnete z kabelky a začnete se malovat, jí fakt nemá cenu kupovat :) Za mě ne. Najdou se levnější rtěnky, které vám udělají stejnou službu a nebudou tak drahé. Tak a teď se do mě můžou pustit všechny milovnice těchto rtěnek, jsem na to připravená :)

Najdou se mezi vámi milovnice této řady rtěnek? Případně má někdo z vás stejnou zkušenost jako já? :)

21 komentářů:

  1. Ja mam doma starou rouhe allure a pripomina mi mineralni rtenky od elfu. Vazne to nebylo jic, co by stalo kolem tisicovky...

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tuhle rtěnku coco rouge jeden červený odstín a jsem s ní spokojená, ale v podstatě musím souhlasit s tím, co jsi napsala. Je to spíš takový hodně drahý krásně pigmentovaný balzám na rty:). Ale zase vůbec nevysušuje, což u rtěnek přímo nesnáším :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jemný balzam na pery :D Asi tak vyzerá :) Keby bollacnejší, tak by sa mi na tento účel aj páčil...

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám moc ráda odstín 05 Mademoiselle, už jsem si ho kupovala dvakrát. Pro mě je to perfektní nude odstín a je velmi dobře pigmentovaný. Na rtech vydrží opravdu dlouho a je to dost jedinečná barva. Ideální pro teplé typy, kterým normální nude vůbec nesluší.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mam sice jiny odstin, ale nazor mam uplne stejny jako ty Rendy. Sice jsem ji taky koupila v te akci, ale strasne me zklamala. Presne jak pises - pigmentace nula nula nic a nad vydrzi jsem jen kroutila hlavou. Skoda vyhozenych penez.

    OdpovědětVymazat
  6. GetTheLouk: jako zrovna tuhle Chanelku nahradí v pohodě i mnohem levnější značky, ale věřím, že i pro jiné řady se najdou dobří náhradníci :)

    MalaMacanda: alespoň, že tak, ještě kdyby vysušovala, to by asi letěla z okna :)

    Liliana: ano, vypadá spíš jako balzám :) asi bych mlátila hlavou do zdi, kdybych si jí koupila za plnou cenu :)

    Valerie B: tak to jsi šťastný člověk, když jsi s ní spokojená :)

    Luxy Lady: tak koukám, že je nás víc ne úplně nadšených a odvázaných :) mě už podruhé nenaláká ani sebelepší výprodej :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, ja mám zrovna rtenky chanel tak rada:-)
    Jinak ale ze by si někdo všiml, ze se maluju chanelem, to se mi ještě nestalo, jednou se me akorát kolegyně ptala, jestli je to dermacol, řekla jsem, ze ne, dal jsem to nerozvadela:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nelíběj se mi ty odlesky, ale jinak vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím, proč by se do tebe měl někdo pouštět jenom proto, že nejsi spokojená se rtěnkou od Chanelu. Takových ofenzivních závěrů si napsala už hodně, myslím si, že to není nutné:)

    OdpovědětVymazat
  10. Color Beam: právě od tebe si pamatuju moc pozitivní reakce na tyhle rtěnky :) ale já s ní kámoš tolik nejsem no :)

    Sherylis: nesmíš to brát tak vážně :) já to píšu spíš z legrace a nemyslím to zle :) občas vidím, jak čtenáři rádi kamenují blogerky za jejich názory, když si dovolí pohanit jejich oblíbenou věc :) tak to ber jako nadsázku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jasně, že nestojí, platíš hlavně značku. :), ale vybrala sis moc hezkou barvu.

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi luxusní! :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Odstín je to hezký, ale i tak by mi těch peněz bylo líto :D.

    OdpovědětVymazat
  14. já já já jsem milovnice těchto rtěnek:D mám tuhle rtěnku v odstínu Gardénia a absolutně rtěnku i odstín miluji. můžeš mrknout na blog, mám ji tam

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná barva :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som si asi rok dozadu kúpila odtieň Magnolia- čisto na základe swatchov bez skúšania.Farba síce krásna letná, ale na čo som vôbec nemyslela keď som ju objednávala je vôňa.Nemôžem sa preniesť cez tú ružovú parfemáciu a na perách ju proste neznesiem. Nieže by to bolo veľmi silno voňajúce, ale vôňu ruží neznášam a stačí troška a je mi zle. Dokopy som ju použila asi 3krát :-/

    OdpovědětVymazat
  17. Barva i balení vypadá krásně! Škoda, že ti nesedla, ale zas je fajn, že si za ní nedala plnou cenu a tak nemusíš být tolik smutná...

    OdpovědětVymazat
  18. tá je nádherná! milujem takéto nude farby ;)

    OdpovědětVymazat
  19. To je zvláštne,ako ten rúž opisuješ vlastnosťami mi skôr pripomína ROUGE COCO SHINE. Mne Rouge Coco vyhovuje,nedávam si pod neho balzam a aj tak mam pocit hydratovaných pier,kupujem si väčšinou z limitiek,Plumentis a Caractére sú poslednú dobu moje najpoužívanejšie rúže (plumentis žiaľ melie z posledného:-). Ono je to asi ako s každou kozmetikou,nájsť ideálny výrobok,ktorý by sadol každému asi nejde:-)

    OdpovědětVymazat
  20. já tuhletu rtěnku mám v odstínu chalys, je to takový růžově-korálový odstín a musím říct že teda s pigmentacíjsem spokojená ale zase mě připadá že mírně vysušuje, každopádně je pravda že za plnou cenu nestojí

    OdpovědětVymazat
  21. já tuhletu rtěnku mám v odstínu chalys, je to takový růžově-korálový odstín a musím říct že teda s pigmentacíjsem spokojená ale zase mě připadá že mírně vysušuje, každopádně je pravda že za plnou cenu nestojí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)