pondělí 1. dubna 2013

Best of March

Veselé Velikonoce všem :) Nový měsíc a s ním je tu pravidelná rubrika toho nejpoužívanějšího a nejoblíbenějšího za uplynulý měsíc. Pokud zrovna někde nelovíte ukrytá velikonoční vajíčka nebo nehodujete nějaké dobroty, tak vám třeba přehled přijde vhod :)



1) Lancome Teint Visionnaire make-up (zde)
2) Famous Shimmer Brick třpytivá tvářenka (zde)
3) Urban Decay All nighter fixátor make-upu (zde)
4) Rimmel matná rtěnka Kate (zde)
5) Nars tvářenka Deep Throat (zde)
6) FdS tekutá rtěnka z LB
7) NYX tužka na oči - Milk (zde)
8) Chanel lak na nehty (LE) Fracas 
9) Hakuro štětce (zde)
10) Sephora štětec (zde)
11) Hakuro štětce (zde)

Tento měsíc byl ve znamení nákupu několika nových štětců a objevení tak jedné báječné značky. Téměř celý měsíc jsem používala jen jeden novinkový make-up s korektorem v jednom a oblíbila si růžové tvářenky. Naopak jsem docela zanedbávala oční stíny (zřejmě na protest proti té hnusné zimě) a na rty jsem míchala různé rtěnky i lesky. Hojně jsem používala i různé balzámy (KLIK), ale v době focení se povalovaly v práci na stole :) Všechno jsem pak fixovala proslulým fixátorem, ale zatím mě nepřesvědčil o tom, že by za ty stovky korun stál :) Co se lakování týče, trhla jsem zřejmě svůj osobní rekord - celý měsíc jsem se držela jen jarní limitky v nádherné růžové barvě. Už se mi dlouho nestalo, že bych v jednom kuse lakovala jen jednu barvu. Pravidlo jsem porušila až když přišel lak Illamasqua v LB.





1) Garnier šampon Ultra Doux (zde)
2) Schauma suchý šampon (zde)
3) Auroville kokosový olej (zde)
4) Taft Heat Style (zde)
5) Nivea Stress Protect deodorant
6) Clarins dvoufázový odličovač očí (zde)
7) Natura Siberica (zde)

Co se péče o tělo a vlasy týče, tak jsem zkoušela jen pár novinek, jinak se držím stále svých osvědčených oblíbenců z předchozích měsíců. Od kamarádky jsem dostala dvoufázový odličovač na oči a zkouším, jestli projde mým testem citlivých očí. Zjistila jsem, že nový deodorant od Nivei stojí za prd a že maska na noc je vlatně super vychytávka. Objevila jsem moc fajnový suchý šampon a po zimě zase začínám žehlit vlasy jako vzteklá, takže momentálně porovnávám nějaké narovnávače vlasů :)

Tak nějak mám pocit, že byl tento měsíc vyčerpávají, hned z několika důvodů. Počasí ze mě vysává zbytky veškeré energie a jaro už vyhlížím dalekohledem z okna! Takže prosím už přijď a vezmi s sebou i sluníčko, milé jaro :) Užijte si volno a pokud chystáte také nějaký přehled oblíbené kosmetiky za uplynulý měsíc, určitě pošlete odkaz :)

A jedna malá novinka - už pár dní mě najdete i na Instagramu (klik). Věřte, že vás budu zásobovat fotkama a novinkama z kosmetického světa jak jen to půjde :) Odkazy na můj profil najdete i nahoře v pravé části stránky.

21 komentářů:

  1. Taky si ten kokosový olej už musím koupit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy, co říkáš na ten makeup od Lancome? Já pořád netrpělivě čekám na recenzi :) hrozně se mi líbí, ale ta cena je šílená.

    OdpovědětVymazat
  3. ja som aj uvazovala nad tym fixatorom od Urban a myslela som si, ze by mohol za to stat, ked som ho videla v tolkych videa a blogoch..skoda..
    nemas skusenost napr so Skindinavia? Alebo inou lacnejsou ale kvalitnejsou alternativou? Ja som skusala len MUA a Elf a ziadna slava..Elf nieco zafixuje, ale MUA to je len voda :D

    Inak dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si teď oblíbila kokosový olej :). Hlavně na konečky vlasů je to hotovej miláček :) Ještě lepší než CHI a všechny olejíčky jaké jsou! :) Alespoň pro mě :)

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek Rendy. :) Chtěla sem se zeptat teď je vcelku velký hit ten kokosový olej na co ho přesně používáš. Možná sem to přehlídla tak se když tak omlouvám... Povídej mi o tom jak vysvitne sluníčko sem jak divá.. Ale chtělo by to už pořádné jaro! :)

    Krásné Velikonoce! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný výběr, pořád hledám nějaký dobrý suchý šampon (od Syoss mi příliš nevyhovvoval),takže se určitě vydám vyzkoušet tu Schaumu! :-) přidávám odkaz na své březnové oblíbence :-)

    Pěkné Velikonoce!

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, ten suchý šampón od Schaumy je hodně příjemný. Po jiných už ani nekoukám. Jen jsem nevěděla, jestli ho můžu s klidem doporučit i kamrádce, která je brunetka. Takže asi můžu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Zopár produktov zo spomínaných vlastním, ako napríklad Rimmel rúž alebo Taft na vlasy a tiež sa nemôžem sťažovať :)

    Pozývam ťa do giveaway na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak celý mesiac lakovať jednu farbu.. to ťa obdivujem! ja som ešte nemala nikdy ani dvakrát po sebe ten istý lak :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kokosový olej používám na vlasy už asi půl roku a jsem nadšená. Tak krásně hebké a lesklé vlasy jsem nikdy neměla.
    A asi vyzkouším ten suchý šampon Schauma. Dochází mi ten můj Lee Stafford a chci zkusit nějakou levnější alternativu.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já jen nějak nechápu, proč se článek jmenuje Best of March a je tam deodorant, který stojí za prd, atd.??

    OdpovědětVymazat
  12. Po štětcích Hakuro moc toužím, nebo alespoň po jednom. :-)
    Moc pěkný článek.

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem zvědavá na recenzi toho nového make-upu Loncome! :)

    OdpovědětVymazat
  14. to jsem ráda, že už i ty máš instagram! :)

    jinak nějaký fixátor make-upu by se mi taky hodil, zatím jsem ale asi o žádném nečetla, že by vážně stál za to.

    jo a jaro.. to už potřebuju taky (hlavně proto, že jsem si už nakoupila věci na jaro a léto a CHCI je nosit :D)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten růžovej štětec je fakt roztomilej :) A moc se mi líbí barva laku!

    OdpovědětVymazat
  16. Štětce a tvářenky, ach! Stejně si myslím, že touhle úchylkou jsi mě nakazila Ty! :D

    OdpovědětVymazat
  17. na ten suchý šampón od Shaumy sa musím ísť pozrieť :)a inak skvelé tipy!vďaka!:D

    OdpovědětVymazat
  18. Neli: no, zatím mi upřímně sedí víc Teint Idole Ultra od Lancome. U tohodle mám trochu problém s odstínem :(

    Dorota: já si taky říkala, že ten UD bude skvělý, když ho tolik slečen chválí a upřímně nic extra nepozoruju. Make-up drží stejně jako bez jeho použití. Měla jsem ještě fixátor ELF a Make Up Store a taky nic extra. Zatím jsem neobjevila žádný, o kterém bych si řekla, že make-up vážně fixuje :/

    Bí: nejvíc ho používám jako mazadlo na tělo :) na bělení zubů jsem se zatím neodvážila ho zkusit :)

    Lúca: díky, mrknu se :) Ten Schauma šampon mi vyhovuje, po delší době nějaký, co se vyrovnal mým oblíbeným od Batiste, které se v Praze špatně shánějí :)

    tuttobene: mě vyhovuje, protože mi vlasy tolik neobarví na bílo, jako jiné suché šampony z drogerky :) Jsem z něj velice mile překvapená :) Bude o něm zmínka asi tento týden

    kesa: to se mi stalo poprvé, ale tu barvu prostě miluju a nemůžu si pomoct :)

    Eva Urbanová: deodorant patří do sekce "nejpoužívanější" :) A po více než měsíci používání se bohužel projevil jako nic moc :)

    Markvitka: brzy snad už bude :)

    Natálje: já taky :) děsně mě baví sledovat fotky jiných lidí :)

    Snowglobe: nemůžu si pomoct, ale vážně mě tahle hláška potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten suchý šampon som si včera kúpila, tak som zvedavá :o) počula som naň samú chválu!! ;) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)