středa 20. března 2013

Zkušenosti testerek - make-upy Gabriella Salvete

Druhá část testování vítězek soutěže se značkou Gabriella Salvete je tu. V první části jste si mohly přečíst o řasence Diamante, dneska je tu make-upová část. Opět děkuji všem, co poslaly své recenze a černý puntík mají ty, co nereagovaly ani na další výzvu, aby se ozvaly se svým názorem :) Výjimku mají dvě slečny, které odpověděly, že se omlouvají ale časově nestíhají. Chápu a nemám s tím problém :)

I tak se sešlo několik názorů a dojmů od každého make-upu, tak doufám, že se vám tento souhrn bude líbit a někomu tak třeba ulehčí rozhodování, jestli si tyto make-upy koupit či nikoliv :)



 Hydrating Foundation Nude Finish make-up


Petra:

- odstín 02 Soft Beige


"Musím říct, že výhra mi přišla v krásném obalu, což na mě působilo krásným dojmem, hned mi to zlepšilo den. Obal je klasický, nenadchne ani neurazí. Víčko je šroubovací, bez pumpičky, takže to by někomu mohlo vadit.
Já sama nemám problematickou pleť, je spíše místy sušší. Konzistence je řidší, což mi nevadí, lépe se mi roztírá a pak následně "vpije" do pokožky, takže se nebojím, že budu mít na tváři masku. Nezalézá do pórů, vrásek, nezvýrazňuje sušší místa.
Krytí je střední, což mi vyhovuje, jelikož chci pouze sjednotit pleť. Mám výraznější kruhy pod očima a s nimi si docela taky poradí (lépe jak drogérkový BB cream).
Musím říct, že pleť je po nanesení make-upu hebká, zdravě lesklá a tak celkově příjemná. Pudr používám pouze na zafixování korektoru.
Výdrž je obstojná. Nalíčím se v sedm ráno a ve čtyři hodiny je tak jak jsem ho nanesla.
Takže make-up hodnotím kladně. Nemám zkušenosti s dražšími make-upy, takže nemohu srovnávat. Ale na drogérkový make-up je to tak lepší průměr. Jelikož já nepotřebuju velké krytí, tak tento maku-up budu používat nadále a určitě si koupím další. Jediná nevýhoda je pro mě ten šroubovací uzávěr. Jak ho odšroubuji je make-up i ve víčku, což já nemám ráda."

Ilga:

Makeup má hodně tekutou konzistenci, která mě osobně ale vůbec nevadí. Mám nejsvětlejší odstín a sedl mi perfektně! Krásně se roztírá a po nanesení nezanechává žádné šupinky ani šmouhy. Aplikace je velmi rychlá a snadná. Makeup není příliš krycí, ale čekala jsem, že bude méně, takže mě příjemně překvapil:) Dokonce na mé pleti funguje ho i trochu navrstvit na místech, kde to potřebuji, takže já jsem s krytím spokojená. Navíc makeup opravdu pěkně hydratuje a zanechává tak přirozený efekt, že není poznat, že nějaký makeup máte. Já osobně nemám ráda matný finish, takže ten výsledek na pleti se mi na něm osobně líbí asi nejvíc a dokonce jsem s ním natolik spokojená, že až mi dojde, dojdu si ho sama koupit. Doporučila bych ho všem slečnám, které mají normální až sušší pleť, nemají výrazné nedokonalosti, chtějí pleť sjednotit a nechtějí mít na pleti viditelnou vrstvu makeupu:)

Peťka:

Dostala jsem nejsvětlejší odstín 01 Warm Ivory, který mojí bledší pleti skvěle sedne. Makeup je hodně tekutý a dobře se s ním pracuje, nedělá mapy a s pletí pěkně splyne. Moc se mi líbí, jak pleť sjednotí, pleť vypadá pěkně a zdravě na pohled i na dotek. Finish je spíš matnější, ale bez použití pudru se pleť začne poměrně brzo lesknout, takže je určitě lepší obličej ještě přepudrovat. V zimě mám s makeupy trochu problém, moje pleť je hodně suchá a většina makeupů mě vysušuje a zvýrazňuje šupinky - tenhle ale ne. Jen mi vadí, že má menší krytí, větší nedokonalosti nezakryje a bude třeba ho doplnit korektorem, nicméně drobné jizvičky docela obstojně schová. Až na nedostatečné krytí mu sice nemám co vytknout, ale nejsem si jistá, jestli do něj půjdu znova, krytí je pro mě docela důležité.



Andrea:


Nejdřív bych ráda řekla něco o sobě. Mám suchou pleť, bez výraznějších nedokonalostí (akorát zakrývám korektorem kruhy pod očima) a hodně světlou(často jsou na mě i nejsvětlejší odstíny moc tmavé). Abych se moc nerozepisovala, tak své názory na make-up napíšu v bodech.

Klady:
-Rozzáří pleť (glow efekt)
-Lehké krytí
-01 Ivory Warm – opravdu hodně světlý odstín, který sedí i mně
-Nedělá mapy, ani se nedrolí
-Vypadá opravdu hodně přirozeně
-Dobrá výdrž (i po 16 hodinách jsem měla co odličovat)
-Moc pěkný obal :)

Zápory:
-Nutnost použití korektoru
-Spíše tónovací krém než make-up
-Opravdu hodně tekutý (pro mě je to nevýhoda, ale možná že by to někomu vyhovovalo)
-Pro mě nedostatečná hydratace
-Špatně se nanáší prsty (možná jenom můj problém, protože jsem zvyklá make-up nanášet štětcem a s tím už problém není)
-Nic moc vůně, ale naštěstí není nijak výrazná

Shrnutí:
Tento make-up mě opravdu velice příjemně překvapil. Popravdě jsem to od Gabrielly Salvete nečekala :) Splňuje přesně to, co od makeupu očekávám – dlouho vydrží, prozáří pleť a sjednotí barvu.

Posílám fotky srovnání odstínů make-upů, co mám doma. Je to ten nejsvětlejší, co mám a perfektně se bude hodit na zimu :)  
Jsou to: Dercmacol Caviar long stay (1 Pale), Dermacol Pure gold (č. 1), Gabriella Salvete Hydrating foundation nude finish (01 Ivory Warm), Rimmel Match Perfection (100 Ivory) a Garnier BB Cream (Light)






Monika:

více se dozvíte zde:

http://moni-loves-sunshine.blogspot.cz/2012/12/novinky-od-gabrielly-salvete.html



Jana:

Hydratační makeup od Gabrielly Salvete mě bohužel příliš nenadchl. Už při prvním otevření jsem zjistila, že víčko tuby moc nedrží a dost makeupu do něj vyteklo. Takže na cestování to asi moc nebude :( Makeup je velmi lehký, dobře se roztírá a moc nekryje - což ale ani nemá v popisu práce:) I přesto, že má být hydratační, tak se mi na pleti tvořily šupinky, které třeba po použití bb krému nemám vůbec. Na pleti mi vydržel v pořádku až do večera a nejsvetlejší odstín mi sedl perfektně. Makeup nejspíš dopoužívám, ale jinak raději zůstanu u bb krému. Každopádně děkuji za možnost vyzkoušení :)


Michaela:

Zkoušela jsem make-up Gabriella Salvete - hydrating foundation nude finish. Dostala jsem odstín 01, takže odstín který je přesně vhodný pro mou pleť. Měla jsem zpočátku problém s tím, že mi make-up přišel až moc tekutý, nakonec jsem si zvykla a dnes mi to už ani nepřijde divné. Musím na něj použít pudr, jinak moje pleť vypadá hodně mastně a leskne se. Make-up nezalézá do pórů, jemně sjednotí pleť, ale příliš toho nezakryje. Jsem s ním ale velmi spokojená a na léto bych si ho klidně koupila znovu. 


MATTE make-up

Lucie:


více se dozvíte zde:

http://lucietheshoesmaniac.blogspot.cz/2012/11/recenze-gs-matte.html


Bára:


Make-up je v hezké skleněné lahvičce a její design se mi moc líbí, pumpička je podle mě určitě praktická a dávkuje tak akorát :) Make-up jsem vyhrála v soutěži u Rendy a psala jsem si o střední odstín a musím říct, že když make-up přišel byla jsem opravdu hodně překvapená, jak přesně sedl na mojí pleť, to se mi kolikrát ani nepovede, když si make-up vybírám sama. Takže co se týče odstínu u mě je to plný počet bodů :)
Co se týče konzistence představovala bych si trošku hutnější, ale to je jen můj dojem. Co bohužel musím vytknout je krytí, které je opravdu minimální, což můžete vidět i na fotce. Řekla bych je krytí je srovnatelné s BB krémem od Garnieru, takže jako make-up to je nic moc. Nejsem zastáncem napatlaného obličeje silnou vrstvou make-upu, ale pokud bych chtěla být na večer na nějakou akci hezky nalíčená, tak bych tento make-up nevybrala. Je vhodný pro ty, které nemají moc problematickou pleť. Já to vidím, tak že určitě bych ho využila v létě, protože je celkově takový, lehoučký :) Ale asi bych si ho nekoupila.






Lenka:

Make-up přišel zabalený v hezké taštičce, což oceňuji a v odstínu 02 caffelatte. Balení ve skle a pumpička je vždy plus, působí luxusnějším dojmem. Krytí je slabší až střední, korektor je určitě potřeba. Po nanesení vytvoří matný finish, který ale na mé smíšené pleti nevydrží příliš dlouho. Výdrž není ohromující, ke konci dne se make-up ztrácel a po pár hodinách jsem se leskla, takže pudr je v mém případě nutnost. Celkově hodnotím výrobek kladně, bude vhodný pro někoho, kdo hledá lehký make-up, sjednocenou pleť  a nechce příliš utrácet.





Erika:

Barva mi sedí perfektně ale bohužel nemám dokonalou pleť a tak je pro mě krytí nedostatečné a taky jsem měla problém s výdrží a to i přes to že nemám mastnou pleť - naopak. Make-up bych si asi nekoupila ale děkuji ti že jsem ho mohla vyzkoušet.


Chiarlotte:


Make-up je moc příjemný, stal se mým každodenním pomocníkem. Za plus považuji hlavně skvělý odstín a to, že dobře matuje. T-zonu nemusím přepudrovávat každou chvíli, ale bohatě stačí 1-2x za den. Krytí je spíše lehké. Zakryje drobné nedokonalosti, ale na zakrytí pupínků musím používat korektor. Ale to mi vůbec nevadí. Naopak pro každodenní použití je to pro mě přínosem. Je lehký a skvělé se roztírá. I když je matující tak nezvýrazňuje suchá místa, jak se mi to stávalo s předešlým matujícím MU. Výdrž je dobrá. Velmi slušně vydrží celý den. Sama bych si ho asi nekoupila, ale jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet tento doopravdy skvělý make-up :)

(vlevo bez make-up, vpravo s ním)


Aneta:


Balení 30ml make-upu mi přišlo v odstínu 02 caffelatte. Tento odstín mi naprosto sedí. Bála jsem se, že odstín bude mít nádech do oranžova nebo do žluta. Určitě všichni známe některé strašné barvy make-upů. Ale nic. Krásná porcelánová barva.

Konzistence je krásné krémová, jemná jako vánek. Nechci tady pět ódy, protože jsem ho dostala zdarma, ale prostě je to tak:) Make-up vypadá na denním světle přirozeně, nedělá žádnou "masku" na obličeji. Obvykle matující make-upu vysušují pleť, ale žádný velký vysušení jsem na sobě nezaregistrovala, možná v okolí lícních kostí, ale suší pleť mám v těchto místech stále i když použiji jiný typ nebo značku make-upu. Make-up je trochu parfemovaný, ale nijak drsná vůně. Co se týče krytí, tak tento make-up má střední krycí schopnost. Uvidíme, jak se bude make-up chovat v létě při horkém počasí:)

Řekla bych, že design zrovna tohoto make-upu se moc povedl. Pumpička dávkuje make-up přesně bez nějakého vytýkání a opatlání jako je to u make-upu v tubičkách. Navíc mi make-up přišel v bílém okrasném pytlíčku a to je úplná třešnička na dortu:) Můžu ho za sebe 100% doporučit. Cena v obchodě se pohybuje myslím okolo 200 Kč nebo alespoň takovouto cenu jsem viděla v Tetě.

Více si toho můžete přečíst u Anety na blogu zde.


10 komentářů:

  1. Chtěla bych poděkovat za hodnocení Andree, jsem taky bledule a fotky světlých odstínů make-upů (jak balení, tak srovnání na ruce) mi velmi pomohly plus to, jak krátce před hodnocením zmínila, jakou má pleť. Pro mě jednoznačně kvalitně zpracované hodnocení a ještě jednou díky, přesvědčilo mě, že si make-up koupím.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela zajímavé, přečíst si v jednom článku názory více lidí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten odtien caffelatte vyzera podla mna skvele! mam rada lahke make-upy aj ked neprekryju vsetko.

    OdpovědětVymazat
  4. pane jo, vyčerpávající článek :) Moc se mi to ale líbí, přečíst názory více lidí je super.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky ten Hydrating Foundation Nude Finish make-up a spolu s BB krémem Missha M Perfect Cover to jsou mé nejlepší make-upy. Krásně sjednotí pleť a navíc je nemusím ani přepudrovávat. Naprostá spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  6. Také používám tento make up a střídám ho s BB krémem od Maybelline - GS hydratační je velmi příjemný, krytí je slabší, ale mě vyhovuje..Pěkná vyčerpávající recenze!

    OdpovědětVymazat
  7. myslela som si že tento make-up bude také ,,nič" ale vyzerá fakt bohovsky!

    OdpovědětVymazat
  8. super clanok!!! chvalim a tlieskam nad tym ze ta napadlo urobit nieco take ako toto ( jeden clanok viac nazorov) !

    OdpovědětVymazat
  9. Takové články, kde se sejde víc názorů jsou opravdu šikovná záležitost :-) Ani jeden by mě ale ke koupi nepostrčil, protože moje postpubertální pleť potřebuje pořádné krytí. Nicméně koncept článku moc chválím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)