čtvrtek 28. března 2013

Voňavé novinky s oušky a soutěž


Dneska tu mám pro vás takové (snad) malé zpestření v podobě představení novinek od značky Playboy. Navíc co mi přijde ještě zajímavější - soutěž o profesionální focení a spoustu kosmetických cen. tak čtěte dál a dozvíte se víc :)





Asi většina z vás zná symbol zajíčka s motýlkem a předpokládám, že se najdou i tací, kteří mají doma nějakou tu kosmetiku této značky. Mě osobně tato značka pasuje spíš k mladším ročníkům (i když se možná mýlím) a dodnes si pamatuju, jak před lety byla má mladší sestra nadšená ze svého prvního "zajíčkového" parfému :)

Nová řada Pin Up je inspirovaná jak jinak než Pin-up dívkami a třeba krabička parfému je inspirovaná pin-up plakáty. Typický motýlek zajíčka je nahrazený růžovou stužkou a modrá barva, která křižuje podklad krabičky znázorňuje síťované punčochy.



V popisu vůní nejsem moc dobrá, ale podle složení jsem čekala úplně jinou vůni. Na můj vkus je trochu silnější, ale označila bych jí jako sladkou ovocnou vůni :) Sama od sebe bych po ní  nesáhla v preferuji spíš svěžejší a jemnější parfémy. Balení s motýlkem a oušky je lehce infantilní a vlastně roztomilé, takže ho vidím v spíš kabelce nějaké mladší slečny. Výdrž vůně je srovnatelná s jinými toaletkami z drogerie :)



Hlava: bergamot, ananas, broskvový extrakt

Srdce: cukrová vata, exotická růže, divoký jasmín

Základ: benzoin, kašmír, santalové dřevo, pačuli, pražené mandle




Pokud se vám vůně s oušky líbí a patříte mezi jejich fandy, nejspíš vás potěší informace o tom, že Playboy chystá každý rok připravit nový kousek od sbírky, pokaždé s jinou pin-up dívkou. Můžete si tak tvořit svojí voňavou sbírku :)


K vůni si můžete koupit i sprchový gel a deodorant se stejnou parfemací. A jak všechny kosmetické znalkyně věcí, intenzitu vůně můžete podpořit právě používáním sprchových gelů, tělových mlék nebo deodorantů ze stejné voňavé řady.





A teď ta zmiňovaná soutěž. Nahrajte svojí fotku v pin-up stylu do  facebookové aplikace (KLIK) a sbírejte hlasy. Hledá se pin-up dívka pro měsíc březen a duben. Vítězka vyhraje sadu nové řady Play it Pin Up a profesionální focení. Dalších 9 slečen v pořadí získá sadu Play it Pin Up. Klikněte zde a dozvíte se více novinek a prohlédnete si spoustu "pin-up" inspirace :)




Zkoušel někdo z vás tuto novou řadu? Případně zapojil se už někdo do soutěže? Klidně pošlete odkaz, ráda vám dám hlas :)






15 komentářů:

  1. s těmito produkty zkušenosti emám, ale lákají mě:)

    OdpovědětVymazat
  2. mě produkty nelákají, ale musím říct, že styl pin-up miluju... pokud je tu někdo podobně zaměřený, důrazně ho varuji před prohlížením fotogalerie, kde se pinupky v soutěži vybírají... to je HŮŮŮZA... tematicky správně zaměřených fotek aby člověk na prstech jedné či dvou ruk spočítal

    OdpovědětVymazat
  3. efCZa: mě se pin-up styl líbí, ale sama bych se do něj nikdy nestylizovala :) galerii schválně omrknu :) jestli je většina fotek slabých, tak mají alespoň ty opravdu povedené větší šanci vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  4. tahle kolekce je skvělá, určitě něco z toho vyzkouším!! :))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si nikdy sama od sebe od Playboye nic nekoupila, ty vůně jsou na mě dost těžké. Ale v drogerii PeMi měli akci, že když nakoupíte za 149,-, tak dostanete k nákupu gumovou kachničku alá Playboy (růžovou s čelenkou s ouškama a rudým zobáčkem) a já gumové kachničky trochu sbírám. Navíc do téhle jsem se fakt zamilovala, takže jsem si řekla, proč si nekoupit dva deodoranty (jeden dám třeba mámě) a jeden sprchový gel, vše za 150,-, když vím, že i když mi to úplně nevoní, tak ty spreje v létě vypotřebuju, nebo to dám někomu jako dárek. Takže díky kachně mám teď doma dva deodoranty a jeden sprchový gel a pořád si myslím, že je ta vůně celkem těžká, ale využiju to! A ty obaly jsou fakt pěkný.

    OdpovědětVymazat
  6. Therezka: to znám, kolikrát si koupím něco, jen kvůli dárku, který vlastně vůbec výhodný není :) Jinak souhlasím, mě vůně přijde taky docela těžká, ale četla jsem i názor, že je to úžasně lehká a jemná vůně, každý to cítí holt jinak :) ale na mě je taky poměrně těžká :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, tohle je něco, co 100% půjde mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, máš boží blog=))) miluju playboy vůně)koukni na ten můj cake-me-please.blogspot.com (za případné follownutí děkuji♥)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta soutěž mě zaujala. Zbožňuju totiž pinup styl a občas (hlavně v létě) si na tom ujíždím. Pak jsem se podívala do galerie soutěžících a zhrozila jsem se. Nejenže většina ani vzdáleně nepřipomíná pinupku, ale ještě jsou některý ty fotky zoufale trapný. Mezi nima bych se nechtěla ani za nic ocitnout. :D Navíc jednoznačně vyhrávají ty, které mají nejvíc hlasů od kámošů, takže kvalita tam asi nic neznamená. :) Je to škoda, měli by dělat nějakou selekci, když i v pravidlech mají napsáno, jak má líčení a oblečení v pinup stylu vypadat.

    OdpovědětVymazat
  10. čuchala jsem k ní v Rossmannu, ale vůně mě moc nenadchla..:(( Na mě celkem sladká, ale věřím, že pro někoho bude super!
    Ale skvělý článek Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem se zapojila, ale moc šancí nemám, budu moc ráda, když mi dáte hlas:) předem moc děkujů všem

    https://www.facebook.com/PlayboyFragrancesCZ/app_155023414656218

    OdpovědětVymazat
  12. Teenka: já jsem jim psala, že to snad nemyslí vážně, jaké fotky tam povolují uveřejňovat a a prý se nemám bát, fotka která není v souladu s pravidly prý určitě nevyhraje... no, jestli je jich pin-up (nebo alespoň pokus o pin-up) 10, tak je to moc :o)

    OdpovědětVymazat
  13. efCZa: Tak aspoň, že tak. :) Neviděla jsem tam ale žádnou opravdu povedenou pinupku. Pár holek vypadalo, že ví o co jde, ale byla to na můj vkus moc nuda. No jsem zvědavá, jestli se tam objeví někdo zajímavej. :)

    OdpovědětVymazat
  14. efCZa: koukala jsem na to a fakt většina netuší, co je to pin-up styl :) ale polonahé fotky to jistí :) doufám, že nevyhraje někdo, kdo nebude ani trochu pin-up. Měli by rovnou mazat všechny fotky, které neodpovídají zadání

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)