středa 13. března 2013

Urban Decay Glide-on pencil aneb černo-černá pecka

Bez přehánění můžu prohlásit, že Glide-on pencil od Urban Decay je asi nejlepší tužka na oči, kterou jsem kdy vyzkoušela. Mám k tomu hned několik důvodů, které vám dneska prozradím. Tímto ještě jednou děkuji mé drahé kamarádce, která byla tak moc hodná a tužku mi dovezla :)



UD Glide-on pencil - Perversion (1,2g) - oficiální info zde - cena 19 dolarů

Na oficiálních stránkách je odstín popisován jako "blackest-black matte". S tím můžu souhlasit, barva je opravdu černo-černá, super intenzivní. Další, co je na tužce skvělé, je její konzistence - je úžasně měkká, po víčku tužka klouže skoro sama. S tím ale bohužel souvisí fakt, že se musí často ořezávat a rychle mizí. Tužka je voděodolná, nemaže se a opravdu drží skvěle. Máloco mi na spodní lince vydrží skoro celý den, ale UD tužka to dokáže. Na horním víčku se mi neobtiskává, takže jí pasuju na královnu všech mých tužek na oči :) Mám spoustu skvělých černých (i jinak barevných) tužek, o tom žádná, ale takhle je prostě zatím bezkonkurenčně nejlepší. Intenzivní pigmentace, měkkost tužky, krásná černá barva a její skvělá výdrž mě přesvědčily o tom, že za ty peníze tužka stojí. Někdy v budoucnu asi neodolám a pořídím ještě nějaké odstíny (nějaké návrhy?). A doufám, že budou stejně skvělé, jako je tato černá :)

Jako mínus tedy vidím to, že tužka poměrně rychle ubývá (minimálně v porovnání s jinými černými tužkami, které používám) a také že se u nás nedá sehnat. Nicméně na české scéně je několik eshopů, kde se dají tyto tužky sehnat, takže bůh jim za to žehnej :)





Perversion Ingredients:
  
Isododecane, Cyclopentasiloxane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Synthetic Wax, Hydrogenated Polydicyclopentadiene, Nylon-12, C20-40 Alcohols, Perfluorononyl Dimethicone, Polyglyceryl-4, Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate, Polyethlene, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopherol.



Ukázka toho, jak vypadá intenzita barvy po jednom přejetí tužky 
po ruce :)



Víc není co dodávat :) Je mi jasné, že se objeví někdo, kdo byl s těmito tužkami třeba nespokojený, nebo se mu na očích rozmazávají, nebo bůhvíco jiného, ale já jsem s tužkou prostě maximálně spokojená a můžu jí s čistým svědomím doporučit.

Používá někdo z vás tyto tužky? Máte oblíbený nějaký pěkný odstín? :)

23 komentářů:

  1. Ja mám hnědou z rollergirl paletky a taky jsem nadšena a odhodlána koupit výhledově plnou velikost....a sety z eshopu tu na me ted vyloženě křičí-> vem si me!:D jen nevím, jestli bych využila i barevný:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se tě zeptat, jakou jinou černou tužku bys mohla doporučit? Jsem hrozná konzerva a internetovým obchodům moc nedůvěřuju, ráda si všechno osahám a očuchám v kamenném obchodě. A perfektní černou tužku na oči jsem zatím neobjevila, všechny mě dost zklamaly.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tu jsem přesně hledala, vypadá skvěle :)))

    super recenze
    .>>> http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já tedy tužku od UD nevlastním, ale mám jednu od Avonu z řady Super Shock, která je na gelové bázi. Je krásně měkká, skvěle kreslí, nikam se neobtiskává a vydrží celý den. Řekla bych, že jejich vlastnosti jsou totožné. Taky poměrně rychle mizí. Ale je to ten nejrychlejší způsob jak vykouzlit linky, které jsou intenzivní a vydrží celý den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře, škoda, že není vysouvací, ale musí se ořezávat... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsi mě, Rendy, nalomila.. Před pár dny jsem se na cestovní sadu po 5ks dívala na cheapsmells, je tam fialová, tyrkysová, dva odstíny hnědé a světle růžová. Asi bych je využila všechny, ale jaksi se mi nechtělo vydávat navíc 16 liber, už jsem měla v košíku 3 slevněné UD monostíny, na které jsou taky samé nadšené recenze.. Nakonec jsem si je nekoupila, musím tenhle měsíc trochu šetřit, tak to dávám jako tip dál. Já se pro ně určitě rozhoupu, až budou vyprodané, znám se a tvoje recenze bude mít lví podíl na tom, že pak budu kňučet;).

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti ji zavidim..:) jha od nich nic nemam a asi ani mit nebudu..:((

    OdpovědětVymazat
  8. Nepoužívám tužku ale tekuté linky, kterých se asi jen tak nevzdám, každpodádně kdybych přecházela na tužku určitě vím kam sáhnu !:)*

    OdpovědětVymazat
  9. Používám a jsou opravdu naprosto úžasné, vnitřní linku udělám jedním tahem a je krásně vidět, nemusím obtahovat, fakt luxus:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně tužky moc nevyhovují, všechny se mažou a tak.. radši gelovky, nebo tekuté :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tužky od Urban Decay se taky chystám, ale přece jen, tužky moc nepoužívám (radši gelovky) a už jich mám pár od MAC...a taky ta cena, 19 dolarů a o sedm nebo osm dolarů víc a už můžu mít Naked Basics, to mě trošku odrazuje :/

    OdpovědětVymazat
  12. ta vypadá úplně skvěle, rozhodně si ji musím v zahraničí pořídit :) děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  13. Já na ni měla zálusk (jiný odstín), ale některé z našich blogerek-vizážistek mě upozornily na stejně kvalitní alternativy. Konkrétně třeba tytéž (vzhledem stejné, údajně i funkčností) tužky od NYXu nebo Zoevy. Tady u ní mě odpuzuje hlavně cena, a ještě když tak rychle ubývá, to mě teda chuť rázem přešla. Asi zkusím ty alternativy, přece jen tužky denně nepoužívám, tak si to můžu dovolit.
    A k odstínům - mě se líbí jakýkoliv odstín tmavě fialové či měkce tmavo hnědé, ale UD má ten rank barev u tužek tak široký, že vybrat jen pár je složité. A navíc spoustu limitovaných edic...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  14. Právě jsem ji vyhrála v jedné giveaway, tak už se nemůžu dočkat. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Pokukuji po ní už dlouho,ale nemůžu se pořád rozhoupat. Ta barva je vážně pecka :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak tu bych vyzkoušela moc ráda! zajímalo by mě, jestli by překonala mého favorita Daniela (Sandlera :D).

    OdpovědětVymazat
  17. Taky nad ní dost uvažuju, takže si mě trošku přesvědčila ke koupi:D Asi až si v létě budu kupovat Naked Basics, přihodím do košíčku právě tuhle tužku :) Jinak Rendy samozřejmě super článek, díky za něj:)

    Luxy Lady...blog

    OdpovědětVymazat
  18. Plum Foolery: na sety jsem se dívala, ale většinou bych některé odstíny neupotřebila, takže pro mě je lepší se podívat po jednotlivých kusech

    Valerie B.: záleží, kolik jsi ochotná do tužky investovat :) z drogerie mě zaujaly tužky Scandaleyes od Rimmelu, z té dražší kategorie Badgal od Benefitu nebo třeba Le Crayon Khol waterproof od Lancome. Ale rovnou říkám, že ani jedna z nich se pigmentací a skvělou výdrží nevyrovnají. Každopádně i tak je mám ráda a někdo třeba černo-černé tužky nevyužije :)

    bramborka.pok: čtu na ní často chválu, ale já mám vůči tomu Avonu prostě nějakou vnitřní averzi :)

    An.: to já zas naopak preferuju ty ořezávací :)

    Alys: tak doufám, že až neodoláš a pořídíš si je, tak budeš taky spokojená :)


    Alizzei, I♥make-up: naprostý souhlas :)

    U dvou Verunek: Zoeva je pro mě zatím velká neznámá, ale ty od NYX by mohly být fajn :) jestli je někdy vyzkoušíš, tak dej určitě vědět :)

    LuxyLady: není zač :) doufám, že jsem tě přesvědčila ke koupi správné věci :)



    OdpovědětVymazat
  19. Díky, zkusím se podívat na badgal, benefit mě zatím vždy příjemně překvapil. Le crayon kohl mám, ale hodně mě zklamala, mizerná výdrž i pigmentace. Ale obecně jsou na ni hrozně rozporuplné názory, někdo ji miluje, někdo nadává.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. mám doma odtieň Zero, nie je taká matná ako tvoja, ale čierna je statočne a otiera sa a rozmazáva exkluzívne, ale mám problém s výdržou a míňa sa naozaj rýchlo. V jej hodnotení som mierne schizofrenická, pretože ma hnevá výdrž, našla som jej dokonalú alternatívu u Rimmel (scandaleyes- má dlhšiu výdrž), čiže aj ušetriť by som vedela, ale nejako ju proste musím mať a kúpim ju znova, je perfektná na smokey eyes, ako podklad pod pigmenty napríklad.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak takovou by mi bylo hodně líto ořezávat :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)