pondělí 25. března 2013

Too Faced Sweethearts Flush Blush

Moje srdeční záležitost je tu. Doslova srdeční. Tohoto krasavce jsem si nemohla nechat ujít a pořád jsem sledovala, kdy se objeví :) Na naší Sephoru jsem spoléhat nechtěla, tak jsem neváhala a srdíčko si objednala ze zahraničí. V Sephoře na Pankráci jsem ho potkala teprve minulý týden, ale když jsem šla kolem znovu, tak jsem žádnou krabičku v regálu už neviděla, tak nevím, jestli se teprve objeví, nebo se už vyprodaly (což bych se vůbec nedivila).






Too Faced Sweethearts Flush Blush (5,5g) - koupíte např. zde za 29 eur


Co vám budu povídat, byla to láska na první pohled. Věděla jsem, že si tohle sladké srdíčko prostě koupím, byla jen otázka času, kdy ho beautybay zase naskladní :) Co se nákupu samotného týče, všechno proběhlo v pořádku a za 10 dní na mě čekal balíček doma.

Tvářenka je zabalená v krabičce z pevného papíru a je celkem bytelná. Občas se tedy náplň trochu viklá a čekám, jestli z krabičky vypadne nebo ne. Kovová krabička by byla podle mě úplně dokonalá a uvítala bych jí asi o něco víc. Tvářenka samotná je zapečená, velmi jemná a je dobře pigmentovaná. Stačí jedno přejetí a máte dostatek barvy na jednu tvář :) Osvědčilo se mi používat spíš "hrubší" a nesyntetické štětce, protože přece jen naberou více barvy a líčení je tak rychlejší. Srdíčko tvoří tři odstíny (od studené růžové po broskvovou), které ve výsledku tvoří střední růžovou lesknou barvu, která mi trochu odstínem připomíná Bella Bambu od Benefitu (i když jak uvidíte níže, není to tak úplně pravda). Musím vyzdvihnout skvělou výdrž tvářenky, která je opravdu celodenní a je mimořádně odolná :) Navíc se mi líbí, že tvářenka nezdůrazňuje rozšířené póry na tvářích, i když je trochu lesklá a příliš nepráší.

Barevně podle mě sedne středně tmavým i světlejším typům a pokud máte trpělivost, můžete jednotlivé odstíny používat i samostatně.  Já na tohle pitvání barev moc nejsem a líbí se mi výsledný odstín tvářenky :)

A co je ještě skvělé - tvářenka vám nejspíš vydrží navěky, protože tím, jak je zapečená, tak téměř neubývá :)






Jednotlivé odstíny zleva: rose pink shimmer, soft coral pink, peachy pink shimmer. Nejméně pigmentovaný je prostřední odstín, ale neberu to jako vyložené mínus.









(web)


Složení tvářenky: dokážu identifikovat slídu na prvním místě, ale dál už jaksi tápu :)





A teď malé porovnání s jinými růžovými tvářenkami, které mám:










Výsledky porovnávání odstínů? Žádný dupe se nekoná, takže mám vlastně radost, že mám odstín růžové, který nemá jiná tvářenka, co už mám. Kdyby vás zajímaly podobné barvy jednotlivých odstínů srdíčka, mrkněte sem, je to tam porovnané trochu obšírněji :) Já zas tolik těch růžových tvářenek nemám :)


Co dodat více? Nic. Se srdíčkem jsme velký kámoši momentálně, ale jak vidíte, tak mezi ostatní tvářenky bylo přijato vřele a přátelsky :) Miluju jeho rozkošné balení a brousím si zuby i na letní limitku Too Faced, která obsahuje další rozkošnou věcičku (klik). Joo, holt krásný obal prodává a já uznávám, že často podlehnu :) Kdyby tato tvářenka nebyla ve tvaru srdce, jistě by ani mé srdce tolik neplesalo. Kombinace rozkošného balení, krásné barvy a dlouhé výdrže z něj dělá produkt, který vám ráda doporučím blíže omrknout. Zkuste Sephoru na Pankráci (a asi všude, kde mají stojany Too Faced) a pak mi napište, jestli se vám taky tak líbí :) Nákup ze zahraničí můžu též doporučit.

Jak jste na tom s milováním roztomilých obalů kosmetiky? Já jsem někdy vážně jak dítě a nemůžu si pomoct :) Má někdo z vás srdíčko taky doma?

35 komentářů:

  1. tu zasobu tvareniek, ktoru doma mas, budes naozaj minat naveky :)a to srdiecko vyzera fakt roztomile s krasnymi farbickami

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny clanok! och ake je to peknucke <3 uz len pre ten celkovy desing by som si to kupila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tvářenka je prostě dokonalá, nemůžu si pomoct:)Úžasné barvy, úžasné balení, navíc je to srdíčko:D
    Prostě nádhera:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jí mám naštěstí taky na cestě:-D Jen by mě zajímalo, kolik u nás v Sephoře stojí..?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je úžasná:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ach bože! :D to je opravdu dokonalá tvářenka :D přemýšlela jsem, že si pořídím ten rozjasňovač, co jsi dávala na fb :) prostě ty mini srdíčka v rozkošné krabičce..

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo ach jo ach jo. Řekla jsem si, že nebudu kupovat tvářenky jen podle obalu... no když ale tahle má i nádhernou barvu...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tá lícenka vyzerá úžasne, ona asi aj musí byť srdcová záležitosť, či chceš či nechceš :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Taky by me zajímalo, kolik v sephoreb stojí...
    Ja teda zatím objednáno nemám, ale líbí se mi moc moc moc!!!
    Oceňuji tunu swatchu!! Ty porovnávání -supr!

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá nádherne! :O

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Toto srdíčko se mi hrozně líbí tedy!

    OdpovědětVymazat
  12. Je nádherná! A tvá sbírka by vydržela navěky i pro pět žen :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dejnicka: někde v časopise byla fotka a u toho cena 790Kč, ale jestli je to pravda netuším, v Sephoře cenovku nalepenou neměli :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, ajaj, dík.. to jsem asi radši vědět nechtěla, bo jsem vůbec neušetřila:-D Jo a úplně jsem ti zapomněla pochválit ty super detailní fotky!

    OdpovědětVymazat
  15. JE úplne krásne. KEď vrvíš že vydrží večne oplatí sa kúpiť. Ale musím si na neho zarobiť. :/ A teraz mám chrobáka v hlave :/

    OdpovědětVymazat
  16. Na mém blogu je giveaway.:)
    Budu ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  17. je krásná! už jen to balení je naprosto rozkošné <3

    OdpovědětVymazat
  18. najroztomilejšia lícenka :o) vyzerá uplne dokonalo :o)

    OdpovědětVymazat
  19. Ach, právě jsem se zamilovala :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvářenka je více než jen krásná, vypadá dokonale a rozkošně, škoda jen, že je tak drahá... Chudý studentík jako já si o ní muže jen nechat zdát... :(

    OdpovědětVymazat
  21. další nepotřebná kravina do tvojí úchylné sbírky :P

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy tohle mi nedělej! :// Kvůli tobě si jí MUSÍM koupit! :D Od té doby co jsi dala na FB její fotku na ní stále myslím :D Hrozně mi padla do oka ... je vážně nádherná, dlouho mě už žádná tvářenka takto nezaujala! V Praze pochybuji, že na ní narazím takže děkuji za odkaz na e-shop, jednoznačně ho využiju :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dejnicka: časopisům moc nevěřím, mají ty ceny někdy dost odlišné od reality, takže bych to brala s rezervou :) jinak jsem ráda, že se porovnání odstínů líbí :)

    Jackrussel: ano, i tak se na to někdo může dívat :)

    - angellovely-things: to mě moc těší, ani nevíš jak :) doufám, že budeš taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  24. Musím uznat, že mě také k nákupu nakonec "přemluví" obal. A srdíčko je vážně náádherné :)

    OdpovědětVymazat
  25. To je prostě úžasný! Mega roztomilý a navíc funkční zároveň což je vražedná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy, to srovnání je super, díky. Aspoň vím, že tu Bella bambu asi opravdu potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  27. sdrdiecka ma ocarilo a odkedy si ho mala na fb, tak o nom snivam. :)
    a tato recenzia je jedna z najlepsich ake som u teba citala- jedak super porovnanie a druhak som na tvarenky uplne zatazena! :))
    vdaka, idem na to srdiecko :)
    tin.

    OdpovědětVymazat
  28. Dlho som odolavala, ale uz ked sa mi aj snivala...ach jaj :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)