středa 27. března 2013

Splendours aneb na co nás láká chystaná limitka

Splendours je název letní limitované kolekce Clarins, která se v květnu dostane do našich obchodů. Hlavním motivem této kolekce je zlato, které doplňují krystalické drahokamy nefrit, safír, rubín a turmalín. A na co se můžeme konkrétně těšit?









 Summer Bronzing Compact (20g) - cena 1190 Kč

Jedná se o bronzující pudr, který rozzáří přirozeným leskem pleť a zvýrazní její opálení. K dostání bude ve dvou odstínech. Pudr obsahuje zlaté a měděné minerální pigmenty, které zaručují zářivý vzhled pleti po celý den. Jeden z mých favoritů, který mě okouzlil svým vzhledem :)





 Shimmer Body Oil (100ml) - cena 990 Kč

Tělový olej obsahuje miniaturní kousky zlata, které zvýrazní přirozené opálení a zároveň pokožku nezamastí. Olej z lískových oříšků pokožku vyživuje a zvláčňuje, dále narazíte na esenciální oleje z mandarinek a grapefruitu. Olej můžete používat na dekolt, ruce i nohy.





Instant Smooth Crystal Lip Balm (3,5g) - cena 540 Kč

Rty vyhladí a dodá jim objem. Vyživující složení o rty pečuje a chrání je před dehydratací. Uprostřed balzámu je barva, která je obklopená transparentní částí. Překvapila mě pigmentace balzámů (viz odkaz na jiný blog níže), čekala jsem, že bude barva skoro neviditelná, ale je celkem pěkná.  K dostání bude ve 4 odstínech -

růžová - turmalín
oranžová - topaz
zelená - nefrit
modrá - safír








Color Quarter & Liner Eye Palette (5,6g) - cena 1100 Kč

Symboly slunce zdobí 4 oční stíny a jednu oční linku švestkové barvy. Pro mě osobně nejhezčí kus celé kolekce, na který si brousím zuby a v obchodech ho budu vyhlížet :)




Instant Smooth Crystal Lip Gel (15ml) - cena 550 Kč

Ultra zářivý lesk na rty s jemnou vůní černého rybízu rty vyhladí a dodá jim objem. Lesky budou ve dvou barevných verzích - Crystal pink a Crystal plum.


Pokud vás zajímají produkty v akci, mrkněte sem. Zahraniční blogerky jsou vždycky kousek před námi :)

Mě osobně se z celé kolekce nejvíce líbí paletka stínů a bronzující pudr. Těším se, až kolekce dorazí do obchodů a budu si ji moci vyzkoušet. Zřejmě asi neodolám a něco si pořídím.


Jak se vám kolekce líbí/nelíbí? Co byste si z ní samy vybraly? Nebo si plánujete něco pořídit?


Všechny materiály a fotky jsou od PR zastoupení značky 

20 komentářů:

  1. Brala bych ten třpytivý olej, ale jelikož bych se s nim stejně nemazala ,tak je ho pro mě škoda :D

    OdpovědětVymazat
  2. strašně se mi líbí ten bronzující pudr a paletka stínů, asi budu mít velké dilema co si pořídit :D
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta paletka na oči je božská....
    Líbí se mi nejvíc z celé kolekce

    OdpovědětVymazat
  4. upřímně? jen ty ceny!! jinak hezčí design jsem snad ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je vážně nádherná! Líbí se mi odstín těch linek ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ehm, úplně stejný a totožný článek vydala včera Mila de Illusoire. Akorát ona to měla podrobnější :) ale super, no.

    OdpovědětVymazat
  7. PJ: ten se mi taky moc líbí, ale neměla bych pro něj asi tolik uplatnění.

    ClaireM: mám taky velké dilema, obě věci jsou krásné :)

    efCZa: mě přijde, že se všechny ty limitky luxusnějších značek drží ty ceny podobně, ale spoléhám na slevy v Sephoře :)

    VP555@seznam.cz: zřejmě to bude tím, že obě s Clarins spolupracujeme a přišly nám ty stejné materiály :) Já jsem záměrně neopisovala doslova všechny informace, takže proto měla Mila "podrobnější" článek :) Ale věřím, že se najdou čtenáři, kteří jí třeba nesledují a tudíž pro ně článek bude přínostný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty rtěnky vypadají zajímavě, těším se až budou někde swatche na rtech...

    OdpovědětVymazat
  9. Juuu ty rtěnky vypadají krááásně :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. inak ja som nikdy nejako Clarins nevnimala ako nejaku super dekorativnu kozmetiku az u teba. Mam od nich doma nejake veci, ale tato kolekcia wow. Tie tiene su neskutocne!

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle aztécký vzory jsou krásný a barvy taky.

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto kosmetiku mam moc rada, ale mrzi me ze je v ČR špatně dostupná. Nemluvím o makeupu co od nich miluji a musím kvuli barvě objednávat z USA. A to nejsem nijak náročná. ;( skoda

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto kosmetiku mam moc rada, ale mrzi me ze je v ČR špatně dostupná. Nemluvím o makeupu co od nich miluji a musím kvuli barvě objednávat z USA. A to nejsem nijak náročná. ;( skoda

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy prosím nevíš zda se prodává tato značka v Douglasu??

    OdpovědětVymazat
  15. Fííha, to jsou teda ceny ! :)

    www.stripkyzmehozivota.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. mně se děsně líběj ty balmy, škoda, že barvy by nebyly nic pro mě

    OdpovědětVymazat
  17. Ten pudr je úúžasný. Líbí se mi celá kolekce, ale ten pudr to má u mě jasné, ten si koupím :))

    OdpovědětVymazat
  18. ten bronzer....jestli budu hodná,odměna mě nemine :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)