neděle 10. března 2013

Souboj olejů - Orofluido vs. BC Oil Miracle


Po nějakém čase tu mám pro vás srovnání dvou olejíčků na vlasy. Pidi vzorek Orofluida mám z parfums.cz a BC Oil je z jednoho Senzaboxu. Jsem ráda, že jsem oba olejíčky měla jen v maličkém balení, protože můžu konstatovat, že ani jeden bych si v plném balení nekoupila. A proč? ...



Orofluido koupíte všude možně po internetu, v kamenných obchodech jsem ho nikdy nepotkala. Protože je velké balení poměrně drahé (něco kolem 350Kč), využila jsem možnost si nejdříve koupit jen vzorek za 25 Kč. A dobře jsem udělala, to vám povím. Olejíček s mými vlasy neudělal nic. Jakože kdybych si na ně nedávala nic, tak to bude mít stejný výsledek. Na to, že o něm všude básní tolik ženských jako o tekutém zlatu v lahvičce, se u mě žádný zázrak nekonal. Olejíček má takovou trochu orientální vůni, která mě moc extra nechytla (moc na tyhle vůně nejsem) a jak vidíte, tak má zlatavou barvu. Je trochu hustší a do vlasů ho stačí jen opravdu maličké množství. Olejíček mi vlasy nezamastil (díkybohu) a celkem rychle se i vsáknul. Nicméně se vsákl tak dobře, že po něm nezbyla ani stopa a na vlasech jakoby nic nebylo. Takže za mě palec dolů a plné balení bych si určitě nekoupila.




BC Miracle Oil byl ze Senzaboxu a netuším, jestli se tyhle pidi vzorečky dají také někde nakoupit. Každopádně hned po prvním vyzkoušení na mě zanechal dojem, že to voní stejně jako Glisskur olejíček (z drogerie asi za 150Kč). Po dopotřebování celé lahvičky můžu konstatovat, že to nejen voní jako Glisskur, ale také to má stejné účinky. Minimálně na mých vlasech. Tudíž, jestli Glisskur používáte, tak buďte v klidu, s tímhle vám nic neuteklo. Jestli naopak používáte tenhle BC Oil, tak si klidně kupte GlissKur. Sice nevím přesnou cenu, ale tipuju, že BC bude rozhodně dražší než Glisskur.

Olejíček je čirý, přijde mi o něco tekutější než Orofluido. Vlasy mi nijak nezamastí a z vlasů se taky poměrně rychle "vypaří". Celkově mi jeho účinky opět nepřijdou nijak extra zvláštní a pro vlasy přínosné. Mé milované trojici (1, 2, 3) olejíčků se nevyrovnal a svou kvalitou mě nepřesvědčil o tom, že by za nákup stál. Vím, že se prodává ještě v jedné verzi, ale tu jsem nezkoušela, takže nemůžu soudit :)








Světlá krabička je olejíček od Schwarzkopf a tmavá od Orofluida



Díkybohu za ta pidi balení a vzorky, protože člověk ušetří tolik peněz :) Za mě tedy mají NE oba výše zmiňované olejíčky a já sama si ani jeden rozhodně nekoupím v plném balení. Zajímaly by mě názory vás ostatních hlavně s Orofluidem, protože na mě jaksi nějak nefungovalo :) Holt ty vlasy jsou nevyzpytatelné a hrozně individuální záležitost :)

Zkoušely jste některý z těchto olejíčků? :)

31 komentářů:

  1. ja pouzivam morrocan oil a jsem spokojena, i kdyz je taky trochu drazsi:/
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za recenzi, zrovna se po nějakých dívám, tak alespoň vím, co vyloučit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten od Schwarzkopfu mě taky nijak extra neodvařil, docela hezky voní, ale když to neúčinkuje, tak co s tím.... Taky jsem měla pocit, že hned jakoby z vlasů utekl....

    OdpovědětVymazat
  4. BC Miracle Oil mám doma také díky SenzaBoxu a ještě stále jej mám, používám jej jen málo, nijak mě neoslovil, rozhodla jsem se používat GLISS KUR: DENNÍ ELIXÍR S OLEJI a jsem spokojena... :) A není ani tak drahý (zvláště, když vychytáte slevu)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tu druhou verzi BC oil a jsem z něj nadšená a přemýšlím o plném balení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Však BC a gliss kur mají totožné složení :) psala o tom Lili.

    OdpovědětVymazat
  7. BC jsem také objevila v senzaboxu a vyhovoval mi, tak jsem si v drogérce koupila gliss kur, takže spokojenost :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nějaký olejíček bych si měla pořídit, tak asi zkusím ten Glisskur :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jsem s Orofluidem byla vcelku spokojena az na ten neskutecnej smrad:-D

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za tenhle článek, já už skoro měla Orofluido v nákupním košíku! :-D

    http://www.nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. BC Miracle Oil mám taky a nijak mě tedy nepřesvědčil, žádné změny jsem nevypozorovala.. já prostě přes tu vlasovou péči moc nejsem:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já nedám dopustit na Orofluido. BC nic moc. Včera jsem si koupila Biosilk, tak jsem moc zvědavá, jestli trumfne Orofluido.

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jeden jsem nezkoušela. Osobně nedám dopustit na olej od Davines a klasický kokosový.
    recenze zde :
    http://slecnajahodova.blogspot.cz/2013/02/olejova-kouzla-pro-vase-vlasy-od-avonu.html

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych řekla, že je to hrozně individuální, jako všechno samozřejmě..BC Miracle oil jsem neměla, ale mně osobně hrozně vyhovuje Orofluido, voní mi po vanilce a je to právě asi jediný olej, po kterém mám fakt krásný vlasy. Naopak třeba Biosilk je taková pánská vůně, cítím z něj alkohol a jakoby vlasy spíš vysušoval..ale záleží na typu vlasů, to je jasný:)

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěla jsem si Orofluido objednat přesně v tom mini vzorečku, co máš ty :-) Ale v poslední době uvažuji spíš o Biosilku. Mám doma několik olejů, i vychvalovaný Mythic oil a prostě s mými vlasy vůbec nic nedělají :-( Přitom bych měla být cílová skupina - mám vlasy dlouhé, suché a kudrnaté (žehlím). Zkoušela jsem použití do mokrých vlasů, do suchých, před žehlením, po žehlení a prostě vůbec nic :-(

    OdpovědětVymazat
  16. Teď mám olejíček od Elséve, potom chci vyzkoušet Gliss Kur a dražší značky jdou mimo mě :D.

    OdpovědětVymazat
  17. BC Miracle Oil som skusala, nepresvedcil ma, mala som po nom sialene splyhle vlasy. Ale nie som nadsena ani z Elixir Ultime, su to vsetko take silikonmi nadupane zazraky...:(

    OdpovědětVymazat
  18. Já už mám doma Orofluido podruhé a nedám na něj dopustit. Vyzkoušela jsem olejíčků už opravdu hodně od těch levnějších až po ty dražší a na poličce mi už zůstalo jen Orofluido a Biosilk. Orofluido používám víc, protože kromě jeho účinků miluju jeho nádhernou vůni. Uvažuju už i nad koupí šamponu a kondicionéru. Vše se dá sehnat za dobrou cenu, bývají akce. Minule jsem velké 100ml balení Orofluida koupila za 320Kč a byl v dárkovém balení se zlatým prachem.
    http://www.zbozi.cz/vyrobek/orofluido-elixir-gift-box-w-darkova-sada-100ml-gold-dust-pro-vsechny-typy-vlasu/

    OdpovědětVymazat
  19. Lili z freshlili.blogspot.com taky kdysy psala recenzi na GlissKur a BC Bocacure, vyfotila i složení a bylo naprosto totožné, BC byl ale stejně zlatý jako GK, ne tak průhledný jako máš ty vzorek :) Jinak GlissKur mám a pociťuji stejné účinky jako ty s Orifluidem. Můžu ho klidně nanést víc, ale on se vsákne a nezanechá žádné stopy :/

    OdpovědětVymazat
  20. Snad poprvé s tebou musím nesouhlasit. Orofluido používám už přes rok a nedám na něj dopustit. Když pominu jeho nádhernou vůni, ušetří mi spoustu námahy s rozčesáváním vlasů. Navíc k tomu stačí opravdu jen trochu. Když se mi stane, že mám vlasy rozlítané, opět stačí jen kapička a vše je zachráněno. Je pravda, že jsem ho musela asi na dva měsíce přestat používat, protože se mi více mastily vlasy, ale v letním období s tím mám pokaždé problém a olej k tomu ještě víc přispívá. Jinak si ho ale určitě koupím znovu.:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám tu druhou verzi BC oil a jsem s ním hrozně spokojená :) Začala jsem ho používat nedávno, když se mi začaly po jedné péči vysušovat a třepit konečky a pomohl. Vlasy už mám v pohodě a vždycky krásně lesklé :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já momentálně testuju taky pár olejíčků a Orufluido mi zas tak špatný nepřijde, sice jsou i lepší ale účinky má dobrý ;)

    OdpovědětVymazat
  23. No můj názor na Orofluido víš, pro mě je taky dost děsný, ale tu vůni miluju

    OdpovědětVymazat
  24. Já měla ten žlutý BC Oil a nedělal mi vůbec nic. Sice pěkně voní, ale to je tak všechno...Orofluido jsem nezkoušela, ale nijak mě neláká.

    OdpovědětVymazat
  25. Mě teda orofluido vyhovovalo..a moc příjemně mi vonělo..ale je pravda že jsem objevila olej od Bamboo tak mám nového favorita:) zkoušela jsi ho?

    OdpovědětVymazat
  26. já jsem si Orofluido zamilovala, jelikož mě šíleně moc voní a moje vlasy po něm vypadaly opravdu upraveněji, jelikož mám vlasy hodně jemný, tak mi strašně rády lítají kolem hlavy, po tomhle olejíčku to ale nedělají. Taky mám tady to malé balení a jsem asi v půlce, nevím jestli se mi vyplatí koupit celé balení, protože bych to zřejmě celé nespotřebovala. Ale pidi balení si zřejmě pořídím znovu.

    OdpovědětVymazat
  27. Já si myslím, že po malém vzorečku není úplně objektivní psát recenzi. Orofluido mám půl roku a než jsem ho používala, třepily se mi konečky naprosto bleskovou rychlostí. U kadeřnice jsem byla naposledy před čtyřmi měsíci a právě Orofluidu přikládám to, že mé vlasy vypadají jako čerstvě ostříhané a velmi zdravé; bez používání tohoto zázraku se mi konečky byly schopné roztřepit do dvou měsíců. Olej se vsákne, ale to považuji za pozitivum, nevím, jestli by někdo toužil po tom, chodit s mastnými konci vlasů. Mé konečky díky Orofluidu vypadají zdravě, nejsou vysušené, nelámou se, netřepí se a já jsem maximálně spokojená. Za cenu 350 Kč se rozhodně vyplatí, vzhledem k tomu, že po takové době jsem zhruba v půlce lahvičky. Takže, abych to shrnula, s tvou recenzí nemohu souhlasit. Myslím, že bys neměla odsuzovat výrobek, který má v dlouhodobém měřítku opravdu prokazatelní výsledky, po pár (nebo snad jen jednom?) užití.

    OdpovědětVymazat
  28. INA T: ten jsem zatím neměla čest vyzkoušet :)

    Micha: tak já si myslím, že po měsíci používání si názor udělat dokážu a účinky na mě olejíček prostě neměl :) nejsem jediná, jak si můžeš přečíst výše :) to, že tobě olejíček vyhovuje a používáš ho dlouho přece neznamená, že bude vyhovovat všem. U jiných olejíčků, které používám se účinky dostavily i za krátkou chvíli používání a jestli to Orofluido nedokázalo, tak je mi líto, ale nemám důvod si kupovat plné balení a zkoušet to znovu :) A tím rychlým vsáknutím nemyslím samozřejmě, že toužím po mastných konečcích, ale myslím, že po použití za chvíli vypadá, jako bych si do vlasů nedala nic :) Každopádně máš svůj názor a já taky a holt nic nevyhovuje všem :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak jsem vyzkoušela tu druhou verzi BC Oilu a jsem naprosto nadšená! Je to první olej, který mi s vlasy opravdu něco dělá. Nádherně voní, vlasy krásně vyživí, uhladí... Prostě je dokonalý. Kupuji plné balení :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)