sobota 23. března 2013

Ryor novinky - balzám na rty a krém na ruce

Ryor nedávno představil dvě novinky - balzám na rty s arganovým olejem a krém na ruce s aloe vera. Ráda bych vám o nich řekla více a blíže vám je ukázala. Nejsem si úplně jistá, jestli jsou už k dostání v drogeriích, ale přes Ryor eshop a jiné specializované prodejny je seženete určitě :)




Balzám na rty a arganovým olejem (15ml) koupíte např. zde za 64 Kč

Pokud si dobře vzpomínám, na facebooku Ryoru se hlasovalo o obal balzámu na rty (foto níže). Líbí se mi, když se zákazníci můžou podílet na vzhledu své oblíbené značky a myslím, že se vzhled balzámu povedl. Balzám je v klasické tubičce se zkoseným aplikátorem. Konzistence balzámu je olejovitá a spíš tekutější. To je pro mě trochu kámen úrazu, protože co se konzistence týče, dávám přednost spíš hutnějším balzámům, které na rtech déle vydrží. Tento si na rty nanesu a tak po 15 minutách mám pocit, že jsem si na ně nic nedala. Ne že by byly rty vysušené, to ne, ale mám ráda, když si je promnu a balzám na nich cítím. To mi v tomto případě trochu chybí. To je vlastně asi jediná věc, co mi na balzámu vadí. Líbí se mi nezvyklá parfemace, která by měla připomínat černý rybíz a grep. Cítím nejvíc asi ten grep, ale není to vyloženě ostrá citrusová vůně. Nevím, jak jí popsat, ale cítím právě grep a ještě něco, co znám z jiné řady Ryor (jen nevím co přesně :) Musel existovat nějaký krém, který voněl podobně, protože ho používala určitě máma a když si přivoním k balzámu, vybaví se mi právě ona :) Balzám vytvoří na rtech lesklou vrstvu a vypadá to, jako byste měly spíš lesk na rty než balzám. Pod rtěnku to nebude to pravé ořechové a těžko by se jakákoliv barva na balzám chytla. Balzám používám nejvíc na noc, jako takovou masku na rty, kdy nijak nepřekáží jeho mastnota. Rty příjemně hydratuje a zvláčňuje. Na popraskané rty vyloženě netrpím, ale četla jsem několik ohlasů, že i s tím si poradí a rty vám "opraví" rychle :)

Podle mě balzám není vůbec špatný, ale pro mě je jeden důvod, proč bych ho si nejspíš nepořídila znovu. Tím důvodem je poměrně tekutá konzistence, kterou u balzámů na rty příliš nevyhledávám. Možná kdybych měla zničené a popraskané rty, tak by mi vyhovovala více. Proto si myslím, že bude vyhovovat více někomu právě s popraskanými rty a také všem, kterým nevadí mastnější balzámy na rty.



Návrhy obalů pro balzám na rty - foto z facebooku Ryor. Který se nejvíce líbí vám?






Krém na ruce s aloe vera (200ml) - koupíte např. zde za 67 Kč

Když jsem poprvé krém uviděla, překvapilo mě, jak je velký (skoro jak tělové mléko). Řekla bych, že za tu cenu je to až nadstandardní velikost, což oceňuji, protože moje spotřeba krémů na ruce je obrovská :) Rozhodně to tedy není krém do kabelky, ale spíš na pracovní stůl nebo noční stolek. Krém má příjemnou a nemastnou konzistenci, která se rychle vsakuje a nezanechává mastný film a ruce dobře hydratuje. Jeho vlastnosti oceňuji hlavně v práci, protože když si ruce namažu, můžu hned zase začít psát na klávesnici, aniž bych si jí celou zapatlala :) Pokud nemáte rády ultramastné a hutné krémy, tak vám bude tento krém nejspíš vyhovovat. I parfemace mi vyhovuje, aloe vera mi tedy příliš neevokuje, ale to vůbec nevadí. Je to taková příjemná svěží vůně.







Z obou představených novinek mě víc nadchl krém na ruce, protože příjemně voní, ruce rychle hydratuje a nezanechá mastný film, má obrovské balení a stojí pár korun. Jedním slovem tedy paráda a ráda vám ho doporučím vyzkoušet a blíže omrknout. Z balzámu už tak nadšená nejsem, zejména kvůli jeho konzistenci. I tak si myslím, že si své příznivce najde. 

Novinky od Ryoru tedy 1:1 a mě by zajímalo, jestli jste už některou z nich zkoušely a můžete nám říct svůj dojem :)



PS: děkuji firmě Ryor za poskytnutí produktů k recenzi

9 komentářů:

  1. Ještě jsem nezkoušela, ale mám obě novinky v plánu! Líbí se mi asi 1. a 2. obal :))

    OdpovědětVymazat
  2. o balzámu sem slyšela zatím jen mnoho pozitivního, zvlášť u Ceady takže i přesto že už mám opravdu přebalzámováno, chci si jej pořídit :) krém koupím asi mamce :) děkuji za recenzi!!!:)

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nedávno objevila nejlepší krém na ruce u taťky v šuplíku (fasuje je v práci :-)) Jeden jsem přidala i do Giveawaye, která u mě teď probíhá. Tak když bude chtít mrkni :-) Já vím, že vy velké blogerky nás začátečníky moc neberete, ale každá přece nějak musela začít :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzám vypadá fakt tekutě, já bych dala obal 4., je originální a nebo 3. ta je zase čistá.Ten co zvolili se mi líbí nejmíň je takový babkovský.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny ty obaly pro balzámy na rty se mi líbí, srší z nich jaro :). Jinak teď mi dochází krém na ruce Garnier, tak že bych ho vyměnila za Ryor? :))

    OdpovědětVymazat
  6. zkouším oba dva produkty a já jsem spokojená :) konzistence balzámu mi je příjemná, takže ho používám celkem ráda, musím ale říct, že mám oblíbenější :) za co má u mě plus je fakt, že je tubičkový a nemusím do něj sahat rukama.

    na krém si taky nemůžu stěžovat, mám ho hlavně na doma, protože je poměrně velký a dobře mi pomáhá s mými popraskanými dlaněmi (ach ta zima..)

    OdpovědětVymazat
  7. Balzám má příjemně jednoduché balení, nemusíš se v tom patlat a tak. Dobrý tip, možná prubnu:)Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. aloe vera to musí byť super!;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)