pondělí 4. března 2013

Rukavice na mytí štětců aneb ušetřím vám 37 dolarů

Dneska mám pro vás tip, jak mít revoluční novinku a zároveň ušetřit celých 37 dolarů. Už jsem vám žhavou novinku od Sigmy ukazovala na facebooku - kdo neviděl, tak se jedná o gumovou rukavici na mytí štětců. Můj první dojem byl takový, že tohle si může koupit jen blbá Američanka, co má v hlavě rtěnky a pudry (a víc nic). Tohle si přece příčetnej člověk za takový prachy nemůže koupit. Nebo jo? Já mám pro vás něco lepšího, co stojí 25 korun a troufám si tvrdit, že to svůj účel splní stejně! Takže čtěte dál a dozvíte se víc :)



Mytí štětců je pro někoho otrava. Celkem to chápu, čím víc jich mám, tím víc mě jejich pravidelná údržba nebaví. A víte co nejvíc na tom všem mě štve? Že mám pak ruce samé "varhánky", tím jak štětce ve dlaních mydlím a čistím. Nápad čistit štětce pomocí gumové rukavice mi přijde super. Nepřijde mi ovšem super ta šílená cena za kus gumy. Proto když jsem minule v kuchyni viděla svojí chňapku na hrnce z Ikei, řekla jsem si, že to vypadá docela podobně :) Takže jsem jí hned vyzkoušela a světe div se, ono je to fakt dobrý!



Je to úplně jednoduché:

Natáhněte chňapku, kápněte na ní čistič na štětce (nebo si ho nalijte extra někam do mističky a štětce do namáčejte postupně) a rukavici i štětec namočte ve vodě. Začněte štětcem přejíždět po rukavici a za chvíli uvidíte špinavou pěnu a čistý štětec. Pod tekoucí vodou opláchněte a ve vnitřní části rukavice štětec otřete a vytvarujte ho. Hotovo, to je celé :) Myslím, že není třeba mít 6 různých zón s různými výstupky na mytí a oplachování štětce :) Přijde mi to jako blbost a štětec to podle mě prostě lépe nevyčistí. Chňapka mi přijde super, protože na ní štětce rychle vyčistím a nemusím mít rozmáčené ruce :)





A teď pár detailů. Při troše představivosti má rukavice (tedy chňapka) taky svoje zóny :)






V Ikee myslí na všechno. Jejich designéři sice zatím ještě netuší, že má jejich chňapka i takovéto využití, ale po umytí štětců jí stačí opláchnout a pak pověsit na okraj mísy, kde pěkně uschne.


Jak vypadá originál rukavice Sigma - cena je lidových 38 dolarů (neberte to za kus gumy s "revolučními" výstupky)


(web)


Oficiální video - jak se s rukavicí pracuje





Takže já nevím jak vy, ale já si pořídila jinou chňapku na hrnce a štětce teď čistím s touhle :) Je to rychlé, pohodlné a rozpočet to nijak nezatíží. Jako jo, nemáte na rukavici vyražené logo Sigmy, ale myslíte, že by se za kus gumy vyplatilo dát skoro 40 dolarů a že by vám štětce umyla lépe? Podle mě je chňapka z Ikei dostačující :)

Tak co vy na to? Pořídili byste si speciální rukavici na mytí štětců? Přijde vám to jako skvělý nápad nebo super blbost? :)


PS: dnešní článek berte s humorem a nadhledem, protože byl tak myšlený :)

36 komentářů:

  1. Jé, tak to je parádní vychytávka :) něco takového bych potřebovala. Nedaří se mi pořádně vydrhnout můj shader štětec :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný článek. Poslala bych ho Sigmě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Diky za tip:-) a jaky pripravek na stetce pouzivas?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sigma rukavici jsem zaregistrovala asi před týdnem a musela jsem se smát... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Rukavice Sigma je super, ale jak říkáš cena je přemrštěná a ještě do ní vteče voda, když čistíš malé štětce. Pro někoho, kdo jich vlastní opravdu hodně, je to super vychytávka, nicméně tvůj nápad z ikeáckou chňapkou je skvělý! Taky si ji pořídím ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moznost B, pride mi to ako dobra blbost :)
    Fobiou z rozmocenych ruk nastastie netrpim, to by som si nemohla ist ani zaplavat.

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní nápad; já myju štětce zatím klasicky v ruce, ale tohle vypadá moc dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. no ja som kukala na tu rukavicu ako puk, ze "wtf" a este aj za tolke prachy.. Ja ostanem pri starych dobrych overenych 'rozmocenych' rukach (mam veeela stetcov) :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Nutno dodat, že tenhle příměr ke kuchyňské rukavici původně vymyslel Wayne Goss. :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja myju štětce tim ze je ponorim do lázně z vody, jaru s octa a skoro s nima nemusím nic delat. "spina" z nich odskakuje sama :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Je to super nápad.A mám ráda tvoje články a teší mě,že přispíváš každý den.Sice nemám čas číst každý den článek,ale o to víc pak si přečtu,když usednu k pc.A jen kvůli tobě jsem si založila účet na googlu,abych to tady mohla okomentovat :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobré :D Nemyslím, že je nutné si kupovat každou předraženou "vychytávku" :D tahle varianta je nápaditá

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Super nápad, akorát teď bude v ikeje nouze o chňapky. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jooo, ikea, tak je zlepšováků :)

    OdpovědětVymazat
  18. ja by som to nekúpila, teda kebyže mám oveľa viac štetcov ako mám a používala ich častejšie vsadila by som na rukavicu od ikei..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle článek pasuji na nejužitečnější za poslední roky, určitě v Ikee chňapku koupím a budu používat, mytí štětců mě totiž silně nebaví a chce to nějak obměnit. Díky!

    OdpovědětVymazat
  20. zaujímavé ;)) toto by mi nenapadlo.:) ale k toľkému množstvu štetcov ktoré vlastním ;D

    OdpovědětVymazat
  21. Hodně dobrý tip!:) Myslím, že tak revoluční ty výstupky být nemůžou aby to stálo tolik peněz... zdá se mi to stejné jako s kartáčky na zuby, kde se vymýšlejí různé ptákoviny.. a nakonec se stejně většina zubařů shodne na tom, že důležitá je technika a to aby byl měkký. A hlavně trpělivost... Tady to bude dost podobné. Veronika

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je ale bomba, tohle :)! Super nápad, opravdu. Chňapku už jsem viděla a určitě si ji pořídím.

    OdpovědětVymazat
  23. Šárka K.: to by se jim asi nelíbilo, že jim hanobím jejich "geniální" rukavici za těžký prachy :))

    Dominika Smolková: na jejich mytí mám ráda dětský šampon, ten co je na první fotce :)

    LifeStyleN: to jsem ráda, že se ti líbí :)

    lučiak: tak já fobii vyloženě nemám, ale když si můžu ušetřit kůži na rukou, tak proč to neudělat :)

    marlene: a nebojíš se, že se ti rozmočí lepidlo na spojích? já je raději oplachuji takhle v ruce pod tekoucí vodou :)

    Irča D.: to mě moc těší :) děkuju

    Runa Ars: haha, už vidim nájezd beauty milovnic na Ikeu :) nevím, mě to přijde praktický a hlavně levný :) designéři by třeba měli radost, že se pro obyčejnou chňapku najde tolik využití :)

    An Pavelcová: tak to mě neuvěřitelně těší :) dej vědět, až jí budeš používat, jestli ti to ulehčilo práci :)

    Veronika: přesně, něco takového :) jako kdyby ta od Sigmy stála 10 dolarů, tak si řeknu, ok jako proč ne. ale dát za to skoro 800?? fakt WTF :)

    In your face: tak že by se přece jen zvýšil prodej chňapek? :))

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to koukám. Přesně tuhle chňapku, teda dvě, mám doma a vlastně je ani nepoužívám, nějak se mi lépe zachází s klasickými, ale tohle využití by mě ani ve snu nenapadlo. To musím vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  25. Super nápad, já štětce umývám mýdlem a doposud mi to tak vyhovuje
    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. O sigmáckej rukavici som doteraz nemala ani potuchy, ale tvoj nápad je výborný :)

    OdpovědětVymazat
  27. Fakt nechápu, jak by mohl někdo vyhodit tolik peněz za takovou blbost :D Ale očividně asi někdo jo. Ale ty jsi na to vymyslela šikovnou pomůcku :) Já svých málo štětců umývám v dlani, ale tohle je očividně lepší způsob!

    OdpovědětVymazat
  28. No jo, v Ikee se sežene fakt všechno :-D. Skvělý nápad! Kouknu se po ní při příští návštěvě. A ta cena za "originál" je fakt síla! To bych za to nedala ani omylem!

    OdpovědětVymazat
  29. Perfektni napad! Nedavno jsem se zrovna divala na gossmakeupartist, jak si z ty chnapky delal nehoraznou srandu. Takze diky za super tip!

    OdpovědětVymazat
  30. No ježiš, ty prachy bych za takovou věc nedala nikdy i kdyby si mohla penězma třeba topit:D
    Včera jsem si přečetla v rychlosti článek a pak jsem šla hned do města, byla jsem v Tescomě a tam taky takvovou rukavici měli, tak jsem si to vzpomněla:D
    A večer jsem vařila a koukla jsem se na naše silikonové chňapky, doteď jsem si nevšimla že jsou uvnitř vroubkované, vážně:D
    Takže to musím co nejdříve vyzkoušet, děkuju za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  31. ja pouzivam real techniques a takhle je cistim uz mozna rok a nic z nich nevypadlo:)

    OdpovědětVymazat
  32. od Sigmy to je nápad zajímavej... ale tím to tak bohužel končí. souhlasím s tebou, za tohle vyhodit peníze je zbytečné - tvá rukavička posloužila skvěle a věřím, že i další odvedou podobnou ne-li stejnou práci :)

    OdpovědětVymazat
  33. No tohle je geniální! Zrovna včera jsem všechny štětce myla a nesnáším jak mám po tom varhánky a tohle je fakt bezvadný, díkybohu že v úterý jedeme do ikei :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)