neděle 17. března 2013

Rendy jako modroočka


Od svého útlého dětství jsem chtěla mít modré oči a samozřejmě jsem se narodila s hnědo-zelenými. Líbí se mi modrooké brunety a jednou z nich se teď občas stávám a není to díky photoshopu :) A když už jsem občas ta modroočka, tak jsem vám vyfotila i líčení, které se podle mě hodí víc právě na modroočku, než na mou hnědo-zelenou verzi :) I když posuďte samy, někomu se to třeba líbit nebude.




Zkusila jsem cvaknout i detail oka. Asi jste poznaly, že jsem si barvu očí změnila barevnýma čočkama. Byla to moje první zkušenost a můžu vám říct, že je dát do očí je fakt fuška. Nekecám, ale jedno oko mi trvalo snad půl hodiny. Nějak pořád ještě nemám ten správný grif a oko se bránilo vehementně :) Navíc mi přijde, že mám nějaké malé oko a čočku je fakt náročné do něj nacpat :) Ale možná jsem prostě jen nešikovná a podvědomě mi něco říká, ať si do očí nic nestrkám :) Jelikož jsem nikdy žádné čočky neměla, tak nemůžu srovnávat, ale myslela jsem si, že je ta barevná část širší a skryje původní barvu oka úplně. Takhle si přijdu modrooká jen tak napůl. Nebo možná to jsou jen nějaké party čočky, kdy máte působit trochu exoticky s tříbarevným okem :) Na konci článku máte zmíněný i přesný typ čoček, kdyby vás to zajímalo.





Na víčko jsem nejdříve nanesla bázi Urban Decay a potom jsem na ní dala bílou tužku na oči od NYX.



Do vnitřního koutku oka jsem nanesla světlejší tyrkysový stín Essence a do vnějšího jsem nanesla tmavší modrý stín ze stejného dua.



Do záhybu oka jsem dala nejtmavší stín Lancome, který barevně moc pěkně ladí s duem modrých stínů Essence.


Do vnitřního koutku jsem nakonec dala pro projasnění gelový stín Chanel. Bohužel foťák neumí zachytit ten boží třpyt, který vytvoří a který je naprosto nádherný. Vypadá to jen jako světlá šmouha, tak mi to promiňte :)




A konečný výsledek. Foťák pořád ostřil jen na modrou čočku, tak jsou ty okraje takové mázlé, což mě trochu mrzí, protože ten vnitřní koutek se ták pěkně třpytil a není to vůbec vidět :/ Fakt  líčení nerada fotím, protože mi pak výsledek přijde ošklivý a ve skutečnosti se mi líbí o dost víc. Plus i barvy foťák vyžere, ale zase to prohánět photoshopem je blbost, protože je pak výsledek nepřirozený. Ještě lepší by bylo použít umělé řasy, ale nechtěla oči už víc trápit, protože nasazení čoček jim dalo dost zabrat :)




Všechny použité produkty:



A verze bez čoček. Nevím jak vám, ale mě se podobné odstíny hodí prostě víc pro modroočky a sama od sebe bych takové odstíny při líčení nepoužila :)




A jak vypadá celá péče o čočky?


Čočky ještě pěkně naložené v původních lahvičkách. Po prvním použití už jsou v rozkošném pouzdru s rybičkami (či co to je za zvířátka). Kdyby vás zaujal tento typ čoček, tak mrkněte sem. Čočky se jmenují Angel Blue a jsou to tzv. čočky pro big eye efekt, což je z fotek docela patrné.


Tak jak se vám líbím jako (skoro) modroočka? :) Používá někdo z vás barevné čočky? Zajímalo by mě, jakým grifem je do oka "nasadit" na první pokus :)

Jinak doufám, že to pro vás bylo takové malé oživení a něco nového, co tu ještě nebylo :) Kdyby se vám článek zalíbil, můžu zas v podobném duchu pokračovat.



PS: děkuji eshopu barevnecocky.eu za poskytnutí čoček

49 komentářů:

  1. Jéé, je to trošku strašidelné :D ale líčení je hezké a to rybičkové pouzdro je roztomiloučké.. :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. já těmto barevným čočkám úplně nefandím, nevypadá to zrovna přirozeně.. ale líčení se mi naopak líbí moc, zkusím jako šedomodroočka někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. To líčení je strašně hezké, ovšem asi bych chtěla, aby čočky vypadaly trochu přirozeněji, já zrovna s nimi taky zkušenost nemám, ale opravdu vypadají nějak velce :)

    OdpovědětVymazat
  4. To líčení jeúúžasné :-) Nicméjméně...čočky...no..já sobně je ráda nemám, nejsou mi příjemné. Zblízka to moc přirozeně nevypadá, ale chápu tvoji otuhu po modrých očích. Jako hnědoočka to znám :D

    OdpovědětVymazat
  5. To líčení se mi moc líbí! Mám sice modré oči, ale do modrých stínů bych si asi netroufla :/ Ale asi jde taky o to, jaké barvy a odstíny použiješ...

    OdpovědětVymazat
  6. S nošením čoček mám bohaté zkušenosti, tak bych se ráda s nějakými podělila :)
    -Tyhle tzv. circle lenses jsou v českých eshopech opravdu předražené, většinou je kupuji za 400-500,- se vším :)
    -Tomuhle typu zrovna moc nefandím, jelikož mi nepřijdou moc přirozené. Na netu jsou celé galerie, jak vypadají doopravdy, což by mohlo trochu pomoct při výběru, koukněte na fuckyeahcirclelenses nebo na facebookové stránky například pinkyparadise ;)
    -Nekupujte si úplně černé, hrany jsou většinou moc ostré a každej mi říkal, že je to děsně creepy - prý oči jak vetřelec nebo nějaký mimozemšťan XD
    -Circle lenses mají většinou jedno a to samé zakřivení, přičemž průměry jsou většinou 14.0, 14.2, 14.5, 14.7 až 15.00 - pokud někde píší větší, kecají! Já jsem se teď dostala na těch 15.0, i když jsem zpočátku netušila, že to do toho oka jde vůbec nacpat :D
    -Jsou tu určitá rizika při nošení, tak si o tom nejdřív něco najděte :)
    -V Rossmannovi mají roztok na čočky 50,-/100ml nebo větší balení za 150,- mělo by být kolem 300-400ml, to teď přesně nevím a nechci kecat. Jmenují se Best View. Dřív jsem si kupovala v optikách dražší, ale dráždily mne, jeden, co mi vyhovolal, stál nějak kolem 400,- a pak jsem dostala tip na tohle. Nevěřila jsem tomu, ale nakonec v pohodě, těch za těch 50,- to stojí aspoň za vyzkoušení :)
    Článek ohledně cirle lenses zatím připravuju, čekám, až mi přijdou další, hih :D Takže tohle byl jen krátkej výcuc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, já když s čočkama začínala... ráno jsem si přivstávala o hodinu dřív, abych si je nasadila :D Vyndavání mi šlo ještě hůř a ještě jsem u toho bulila, že čočku nevyndám a zůstane mi v oku napořád :D Po osmi letech cviku je to už rychlovka. Barevné čočky mě lákají, už delší dobu okukuju fialové, ale to, že nezakryjí celou duhovku, vypadá tedy dost divně... Líčení je ovšem moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  8. Zkus se podívat na www.cockovnik.cz. Mají barvy, které opravdu vypadají přirozeněji a řekla bych, že i cenově jsou na tom skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  9. ou, tak takhle bych nevyšla..myslím s těmi čočkami, opravdu to nevypadá vůbec přirozeně, jinak líčení se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  10. pripomina mi to postavicku z japonskeho anime :)

    OdpovědětVymazat
  11. To líčenie je krásne, ja mám modré oči, ale modré tiene veľmi často nenosím, no túto kombináciu určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  12. Líčení se mi líbí víc ke tvé přirozené barvě očí :)
    Rybičkové pouzdro je boží, taky bych ho brala.

    OdpovědětVymazat
  13. Brrr to vypadá nepřirozeně. Taky se mi hrozně líbí tmavovlasé modrooké Sněhurky, ale nějak ne s modrými stíny, spíš jen tak, s černou linkou. K modrým očím se mi barevné líčení moc nelíbí, spíše když už, tak do bronzu nebo hněda, aby modrá vynikla. Čočky jsem taky nikdy neměla a obdivuji Tě, že jsi je tam vůbec nacpala, mě by to určitě nešlo.

    OdpovědětVymazat
  14. Líčení se mi tedy líbí a moc, ale ty čočky jsou opravdu nějaké strašně velké. Je to takové nepřirozené, jak ti tam kouká tvoje barva očí...

    Luxy Lady...blog

    OdpovědětVymazat
  15. To pouzdro je boží! Musím ho mít! Prozradíš, kde jsi ho koupila?

    Já nosím dioptrické čočky už hodně dlouho, přes 10 let, a jednou za čas si vždycky vzpomenu na ty barevné, ale trochu mě odrazuje, že jsem ještě nikdy nepotkala člověka, který by s barevnými čočkami vypadal přirozeně.

    A to líčení se mi k modrým očím moc nehodí, raději bych volila zlaté, bronzové a teplé čokoládové stíny.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. ja som bruneta s modrými očami! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mam trochu problem s tim,ze barevne cocky vypadaji dost casto neprirozene..liceni se ti moc povedlo Rendy,jenom mi prijde zajimavy,ze si s modryma ocima zoufam,ze se mi tyhle barvy vali doma a nevyuziju je a zavidim hnedookym,ze je muzou nosit:-P..takze za me je tohle liceni urcite hezci k tve prirozene barve;)

    OdpovědětVymazat
  18. Brr, působí to na mě trochu děsivě! Tak úzké jsou ty modré duhovky nejspíš proto, aby nepřekážely, když se ti roztáhnou panenky (v šeru bys tak neviděla skoro vůbec). Čočky jsem nikdy nezkoušela, ale brzy jdu na oční, tak je možná zkusím nasadit, i když brýle jsou brýle. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. celkom ma to desí :D
    btw, ja som vždy chcela tmavé hnedé oči. pripadá mi, že také slečny sa ani nemusia líčiť, lebo majú oči samo o sebe veľmi výrazné, zatiaľ čo ja, ako modroočko mám bez ceruzky na dolnom viečku úplne stratené oči

    OdpovědětVymazat
  20. Uff, ty čočky... to je moc :D

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezké líčení a ty čočky ? :O jak z X-menu :DD

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. ... Jsem modrooká bruneta, ale na takové stíny bych si netroufla. Vím, že je v kurzu modrá, ale raději sáhnu pro hnědé, meruňkové nebo lila a radši použiji jen modrou tužku na oči. :) změna je zajímavá, ale tvý hnědý očka jsou mnohem hezčí.

    OdpovědětVymazat
  23. Téda, to líčení je fakt krásný a rozhodně ti sluší víc, když jsi modrooká! Zajímalo by mě, co k takovým výrazným stínům nosíš? Taky jsem na ně totiž koukala, ale pak jsem si je nevzala, protože absolutně nevím, s jakými barvami oblečení krom černé a bílé je kombinovat.
    Každopádně ty čočky jsou dost zvláštní, připadají mi hrozně uměle a ten výsledek modro hnědého oka je taky docela zvláštní..určitě si myslim, že někde existujou lepší čočky..
    Ale na první pokud fajnové a to líčení je prostě boží! Taková malá mořská víla! ♥

    OdpovědětVymazat
  24. já vyloženě nemám ráda modrý oční stíny, takže jsem zaujatá. Já zase toužím po zelených očích :) Holt každý chce to, co nemá! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Na tyhle ozdobné a všelijak výrazné čočky koukám už na kolikátém blogu. Tvoje očka jsou kouzelná!! Ty stíny essence sice nejsou má barva ale mají nádherně provedené balení! :)

    OdpovědětVymazat
  26. nechci ti to pomlouvat, ale to modré oko vypadá trochu psycho, asi kvůli té černé kolem. líčení bezva, mám modré oči, ale asi by mi neslušelo. u tebe se mi víc líbí verze bez čoček

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem nosila chvíli čočky ale jen ty bezbarvé dioptrické a moc mi neseděli. Navíc bych se asi objednání z nějakého e-shopu nebo internetu bála, protože mi paní v optice říkala, že mám nějak jinak zakřivené oko a každé by mi neseděli. No, tak asi tak:) ale líbí se mi to, když někdo nosí čočky:) moje kamarádka má od přírody jasně modré oči a nosila jednu dobu hnědé čočky... když jsem ji potkala tak mi na ní něco přišlo hrozně zvláštní a pak jsem si všimla těch čoček..:) ale seklo jí to :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám také hnědé oči a nosím hodně hodně tmavě modré stíny, něco mezi královskou modří a černou, a ty si myslím, že se k hnědým očím hodí pěkně:) Takového odstíny co máš v článku bych si na sebe asi taky nedala, takže to máme podobně:) Ale zase hnědoočkám sluší zelená, která mě osobně na očích baví:) Jo a s modrýma očima vypadáš zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Haha, já věděla, že několik z vás vyděsím :) Vypadá to fakt trochu strašidelně, ale každopádně to pokaždé upoutá pozornost u kolemjdoucích :) Neplánovala jsem tento typ čoček, myslela jsem, že dorazí klasické, které vídám u jiných lidí :) Sama bych si takové nevybrala, ale tak zase je to takové zpestření pro vás :)

    Haru: díky za vyčerpávající odpověď, co se čoček týče, jsem úplný neznalec :)

    OdpovědětVymazat
  30. Líčení je moc hezké a líbí se mi víc i s hnědou barvou očí. Tyhle čočky mi příjdou dost nepřirozené.

    OdpovědětVymazat
  31. Teda upřímně, podle mě je to absolutně hrozný.

    OdpovědětVymazat
  32. Mně se nelíbí ani čočky ani líčení. Nezdá se mi, že by modré stíny byly vhodné pro modré oči :-) Já mám oči modrošedé a modré stíny (ani tmavě) mi vůbec nesluší. Ale tenhle nápad s barevnými čočkami není vůbec špatný. Jen kdyby to vypadalo přirozeněji...

    OdpovědětVymazat
  33. Líčenie je naozaj pekné :) ale tie šošovky sú neprirodzené. Také veľmi... komiksové.

    OdpovědětVymazat
  34. Líčení se mi třeba na léto líbí ;) Ale ty čočky nee :/ Fakt to nevypadá moc hezky...škoda, že nejsou přirozenější :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem modrooká bruneta taky :-) A chtěla bych čočky do zelena :-) Líčení super, čočky,jak si řekla - asi jenom na párty. Jde jasně vidět, že to jsou čočky a to považují za negativní efekt.

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to je dost nepřirozené :-) Lepší jsou tvé originální oči ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. Totálně nepřirozené, ty samé nosí kamarádka a vypadá to fakt divně. Mnohem víc se mi líbí ta přirozená hnědá...

    OdpovědětVymazat
  38. ty čočky jsou zvláštní, moc to k tobě nejde :) ale jinak líčení je super! :)

    http://my-random-talks.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mně se to moc líbí :) Není to přirozené, ale to by mi vůbec nevadilo. A líčení sluší i tvým očím, určitě bych se toho nebála ;)

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  40. To vypadá pěkně, jak líčení, tak čočky.:) Taky bych ráda zažila, jaký to je být zelenooká šelma či modrooký anděl. :D

    OdpovědětVymazat
  41. měly by být širší no, jakože ten otvor pro panenku menší ... jenomže u těch širších je zase ta nevýhoda, že když se ti panenka ve tmě roztáhne a otvor je úzký, tak je zčásti za tou barevnou plochou a ty buď vidíš kvůli tomu barevně, nebo nevidíš vůbec, resp. jen tím úzkým otvorem, co zbývá (to v případě, že jsou čočky plně krycí, třeba ty černé nebo se vzory)

    ale jinak zajímavý, já zas chtěla vždycky zelený oči :)) (párkrát jsem si je i koupila :D ale takové ty spíš tónovací a taky překryly)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Rendy, já nosím dioptrické čočky už 6 let. Na stůl naležato si položím malé kosmetiké zrcátko, které mám určené jen k nasazování čoček. Sedím a do zrcátka se dívám, jakoby zvrchu. jednou rukou rozvírám od sebe dolní a horní víčko, a druhou rukou si dávám čočku do oka. Čočku mám položenou na vrcholku ukazováčku. Až si budeš čočky dávat nedívej se na prst jak se ti blíží k oku, ale na oko do kterého čočka patří, pak ti ani nepřijde, že si tam něco strkáš do oka. Hlavně nezapomeň na čisté ruce a pravidelně měnit vodu v pozdře.

    OdpovědětVymazat
  43. Taky se mi ty čočky nelíbí :( ani to modré líčení k nim. Ale k tvým hnědým očím to vypadá noc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  44. Zrovna tohle líčení se mi víc líbí na očích s tvou přirozenou barvou. A zajímalo by mě jak vypadáš celkově s těma modrýma očima. Já vždycky chtěla zelené a už dlouho uvažuji o čočkách na zkoušku... Pokaždé mě od toho ale někdo odradí:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  45. Já bych si to do očí nedala :D, líčení se mi líbí, ale když ho máš u hnědých očí, k těm modrým bych asi šoupla jenom černou linku nahoru, tak jak to sama dělám a stíny většinou ladím do hněda, když už je stihnu udělat :).

    OdpovědětVymazat
  46. To je hezké líčení a překvapuje mě, jak to sedí, já modrooká jsem a modrá mi nesluší :)A musím říct, že mě potěšilo, že nejsem jediná, kdo má/měl problém s čočkami. Nosím dioptrický a ze začátku to byl boj! :D To pouzdro mám stejné, jen ve fialové verzi :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak já při prvním pohledu na ten obal myslela, že jsou to prasátka:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)