pondělí 11. března 2013

Pantene PRO-V řada Intensive Repair a mé dojmy

Pantene představuje novou stylingovou kolekci, která odpovídá rozdílným typům vlasů a ráda bych vám dneska blíže představila tyrkysovou řadu Intensive Repair. Pomohla obnovit mé vlasy a dodala jim lesk nebo se zařadila mezi nezajímavý průměr? Čtěte dál a dozvíte se to :)




Řada Intensive Repair dodává viditelně zdravější vlasy.  Pomáhá obnovovat poškozené vlasy a navrátit jim lesk a zdravý vzhled.





Šampon má příjemnou vůni a hodně pění, což mám ráda. Vzhledem k mé skvělé zkušenosti s šamponem z řady Aqua Light jsem měla velká očekávání. Bohužel se nenaplnila a musím říct, že mým vlasům víc vyhovuje právě řada Aqua Light. Vlasy jsou po umytí tímto tyrkysovým šamponem o dost těžší, nejsou tak lehké a nadýchané. Ani nutnost rychlého znovuumytí vlasů se neoddálila a už druhý den od umytí jsem cítila, že to není to pravé ořechové. Takže kdybych stála v drogerii před regálem této značky, rozhodně si znovu vyberu Aqua Light verzi, která mi prostě sedí víc.

Kondicionér je dost průměrný. Kdybych ho vůbec nepoužila, nebyl by to takový rozdíl. Jako jo, vlasy uhladí a trochu zjemní, ale nic víc. Něco tomu prostě chybí. Nějaká ta přidaná hodnota v podobě lesku, výživy konečků atd. v něm prostě není. Vlasy jsou ošemetná a hodně individuální záležitost, ale jestli máte pocit, že máte podobný typ vlasů jako já, tak si myslím, že vám taky nebude  tato řada tolik vyhovovat.



Na horní fotce je složení šamponu, na spodní kondicionéru




Do intenzivní masky jsem vkládala asi nejvíc nadějí. Líbí se mi její praktické balení (i když u Verunek na něj spíš nadávaly) a vyhovuje mi, že nemusím nic šroubovat a jen víčko odklopím. Maska se nanáší na 2 minuty a poté se opláchne. Vlasy byly po umytí jemné a hladké, ale celkem nic víc maska nedokázala. Uznávám, že je Macadamia velký soupeř a těžko se její účinky překonávají a tato maska se jí opravdu nevyrovná. Jako ona není špatná, nijak mým vlasům neuškodila, ale prostě jim zároveň neposkytla tolik benefitů, jaké bych očekávala. Její účinky mi přijdou srovnatelné s použitím lepšího kondicionéru, ale sama bych si pro ní do obchodu nešla.

Maska voní stejně jako zbytek řady, není to nějaká konkrétní vůně, spíš taková typická šamponová vůně nebo jako kadeřnický salon :) Textura není úplně hutná ale ani tekutá, takový střed. Na vlasy se nanáší dobře, ale u masek mám raději hutnější texturu, která vlasy obalí a nestéká z nich během působení.







Složení masky:



Stylingové přípravky zastupuje tužidlo a lak na vlasy. Upřímně nevidím rozdíly při používání tužidel na vlasy různých značek, pro mě jsou všechny stejné, takže ani v tomto případě nemůžu říct, že by tužidlo vybočovalo z řady. Nepoužívám ho denně, spíš příležitostně, když chci čerstvě umytým vlasům dodat trochu objemu. Ani lak na vlasy na mě nezanechal nějak významný dojem. Prostě fajn lak na vlasy, který je neslepuje a fixuje je jak má. K tomu není asi co víc dodávat :)





Celkově se žádné překvapení nekonalo a tyrkysová řada mě příliš neoslovila. Pro mě je stále lepší řada Aqua Light, která mým vlasům vyhovuje víc. Výraznějšího lesku ani obnovy vlasů jsem se bohužel nedočkala. Nicméně každý máme jiné vlasy a např. u Spiced Chocolate (zde) se dočtete pravý opak :) Takže za mě dneska spíš nee, ale pokud máte rozdílný typ vlasů, třeba by vám tato řada vyhovovala více.

Součástí řady je ještě sérum na konečky vlasů, na obrázku chybí protože ho zkouší někdo jiný a vy si pak o něm přečtete v rámci "guest postu"  :)

Zkoušel někdo z vás tuto řadu? Zajímal by mě názor někoho s odlišným typem vlasů :)


PS: produkty k recenzi poskytla firma Procter & Gamble

14 komentářů:

  1. Cim dal tim vic me laka ta Aqua Light rada:-). Myslim ze mame i podobne vlasy. Nebo alespon z toho co u tebe ctu, tak se take potykas s rychle se masticimi korinky. Dekuji za recenzi. Aspon vim ceho se vyvarovat a do ceho se vyplati investovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za recenzi :))) Velmi jsi mi pomohla s výběrem :)

    nikol-kach.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já mohu říct jen jediné - tuto řadu jsem nezkoušela a ani nevyzkouším, neboť něco, co obsahuje Sodium Laureth Sulfate a navíc! ještě Sodium Lauryl Sulfate, bych si dobrovolně na hlavu nikdy nedala :-(

    OdpovědětVymazat
  4. tuhle řadu jsem nezkoušela a jak vidím, ani není o co stát :) já mám teď hodně ráda gliss kur produkty, hlavně jejich šampon na objem bez silikonů.

    OdpovědětVymazat
  5. Šamponům Pantene jsem nikdy moc nedůvěřovala, navíc se poslední dobou snažím své vlasy zbytečně nezatěžovat a vyhledávám spíše produkty bez silikonů. Mám v plánu brzy napsat recenzi o šamponu, kondicionéru a masce od Korres.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ja som skusala masku a skor mi skodila ako pomahala. mala som po nej krepovite vlasy. ale to mam ja aj po macadamii

    OdpovědětVymazat
  7. Řada mě nijak nelákala a neláká mě nadále, a to ani trochu. :) Nicméně děkuji za ujištění, že o nic nepřicházím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. bramborka.pok: jestli myslíš, že máš podobný typ vlasů, tak zkus určitě raději AL řadu :)

    Nikol Káchová: to jsem ráda, jestli pro tebe byla užitečná :)

    Little Owl: vůbec netuším, co je to za látky a možná to ani raději nechci vědět :) ale klidně se s námi poděl o tom, co to je :)

    Natálje: mě kdysi vyhovoval růžový Glisskur, ale pak přestal a od té doby mi většina šamponů téhle značky vlasy mastí :/

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy - určitě je na netu spoustu fundovanějších článků a chemiků, všeobecně se začíná chemii v kosmetice rozumět a diskutovat o ní, ale jen pro představu - jsou to vysoce efektivní odmašťující látky, které jsou poměrně hodně "dryákoidní". Mně osobně např. způsobují alergie - ekzém, katastrofické vysoušení pokožky. Dají se nahradit šetrnějšími látkami, které většinou méně pění (proto často uživatelům nevyhovují), ale není to pravidlem, i šetrnější přípravky vysoce pění.

    OdpovědětVymazat
  10. Little Owl: díky za osvětu :) měla bych si na to založit nějaký spešl sešit, kam bych si to psala, mě to všechno zní podobně a nedokážu to absolutně identifikovat :) pění tedy skvěle, ale moje vlasy asi jen tak něco nevysuší, takže si sulfát něco ani nevrznul :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy: To jsem ráda, že na to nejsi alergická a nezpůsobuje ti to problémy, poněvadž jsou opravdu moc nepříjemné. P.S. - s tím sešitem je to skvělý nápad, sama mám něco podobného ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. :) Tak zkusím tu aqua light já mám doma jen masku a sprej na noc a ten ochranný proti horkému vzduchu a mě teda tato řada sedla dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od Pantene jsem měla aqua light takový sprej a vyhovoval mi :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)