úterý 5. března 2013

NYX Jumbo Eye Pencil v odstínu Milk

Pokud sledujete zahraniční blogerky, nebo jste na youtube viděly minimálně pár videí s tématikou "moje kosmetická sbírka", určitě jste musely zaslechnout zmínku o tomto skoro svatém grálu všech blogerek - jumbo tužce na oči v odstínu Milk od NYX. Co bych to byla za blogerku, kdybych jí ve své sbírečce taky neměla, že jo? :) Takže když se objevila sleva do eshopu kosmetika-usa v lednovém (nejsem si teď jistá) Great boxu, rozhodla jsem se jí využít. NYX nepatří zrovna mezi značky, na které bych si nějak ujížděla, ale je obecně celkem dobře hodnocený a slýchám o něm docela často, takže proč si nerozšířit obzory, že? :)




NYX Jumbo Eye Pencil - Milk (5g) - koupíte např. zde za 99 Kč

Tuto tužku vídám celkem často v různých tutorialech s líčením a majitelky si jí pochvalují, protože zvýrazní barvy stínů a do jisté míry prodlouží jejich trvanlivost. Tedy samozřejmě ne každá z těch, co jí vyzkoušela bude asi souhlasit, ale tak nepoužívá jí tolik ženských na celém světě jen protože by to byla pěkná bílá tužka :) I kdyby vám bylo nějaké zvýrazňování barev ukradené, tak bílá tužka na oči se prostě hodí a neztratí. Někdo tvrdí, že je už "out" používat bílé tužky na spodní linku nebo do vnitřního koutku pro rozjasnění, někdo zas bez nich nedá ránu, takže je to značně individuální záležitost. Za mě říkám, že se bílá tužka na oči prostě neztratí :) Zvlášť, když je pěkně měkká, dobře kreslí a ještě zvýrazní některé barvy očních stínů. Podle mě se tedy nehodí úplně na všechny odstíny a ten efekt se mi líbí spíš u výraznějších třpytivých barev. Když jsem přes tužku zkoušela dát matné stíny, tak se mi výsledný efekt vůbec nelíbil a přišel mi dost divný. Naopak u výrazných tyrkysových stínů Essence barva krásně vynikla, byla intenzivnější a držela celý den bez hnutí. Já pod tužku používám ještě bázi, protože moje extra mastící se víčka nezkrotí jen tak něco. Samotná tužka a stíny by si nevrzly a slily se :) Ale věřím, že někomu by pod stíny stačila jen tužka a stíny by fixovala dobře. Na spodní lince drží opravdu dlouho, netvrdila bych, že přímo celý den, ale směnu v práci se mnou v pohodě vydrží.







Já myslím, že obrázek mluví za vše. Rozdíl v intenzitě vidět je, ale jak říkám, nepoužívala bych tužku pod všechny stíny, protože u některých to vypadá prostě divně. Záleží spíš asi co se komu líbí. Každopádně jsem s tužkou spokojená, je vážně pěkně měkká a dobře kreslí. V nabídce je spousta odstínů jumbo tužek, ale další nakupovat asi spíš nebudu, protože mám zásobu jumbo tužek od Sephory, které mám moc ráda (akorát že Sephora nemá v nabídce čistě bílou, jen perleťovou/champagne barvu). Nevím, jestli se dá NYX nakupovat i na jiném českém eshopu, ale cena mi přijde přijatelná a s nákupem jsem byla spokojená. Zboží přišlo rychle a ještě jsem dostala k nákupu dárek, takže eshop kosmetika-usa.cz můžu vřele doporučit :)



Kdo z vás vlastní tento svatý grál všech blogerek, přiznejte se? :) Vlastníte i nějaké další odstíny, které byste rády někomu doporučily? :)


28 komentářů:

  1. A jakou používáš bázi pod stíny? :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Já jí mám a vůbec mi nevyhovuje. Stíny sice zvýrazní bombově, ale začnou se brzy slévat a ztrácet, i s bází.. Leží mi doma po pár zoufalých neúspěšných pokusech :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tiez ju mam a som s nou uplne spokojna. Ja ju ale nepouzivam ako podklad pod tiene ale pod gelovu linku ktora mi vdaka ceruzke dlhsie vydrzi a nerozmazava sa. Alebo si ju este dam do kutikov oci :) takze by som ju urcite odporucila:-)

    pajameysik.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. je na ceste ke me - momentalne :-) Takze se uz tesim, az ji taky zkusim. Jinak ten obrazek je fakt skvele ilistrujici...

    OdpovědětVymazat
  5. Jana: střídám Too Faced a Urban Decay, ale ta TF u mě vede :)

    qui: to mě mrzí. moje víčka jsou fakt na slévání experi, ale když si dám bázi, pak tužku a stíny, tak se ani nehnou :)

    Paja: to je dobrý nápad, to schválně zkusím pod gelovou linku :)

    Blondýna: tak doufám, že ti taky bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ji také mám, z Jumbo tužek mám ještě ty od Sephory a Urban Decay. A musím říct, když všechny 3 značky srovnám, také u mě vede Sephora. Tužka drží a drží - až do večera.
    NYX tužku používám spíš k projasnění očí - dávám do vnitřního koutku oka. Když ji dám pod stíny, tak se mi také velice brzo slije do čárek (i s bází).

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala mě dost, kdysi jsem si ji taky chtěla koupit, ale pak jsem na ní nějak zapomněla. Ta tyrkysová fakt nádherně vynikla, do budoucna si tužku určitě pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám a souhlasím, barvy extrémně vyniknou. Mně se líbí i s matnými stíny, protože černá je pak prostě ještě černější a šedá šedější a růžová růžovější a tak dále, zkrátka mám pocit, že jsem ty stíny na oči vážně dala. A není rozdíl, zda jsou to stíny z drogerie nebo high-end stíny, zvýrazní každé. :) Naposled jsem se tě ptala, jak vrstvit tuhle trojku tužka-stíny-báze, tak to jsem zatím nevyzkoušela, ale míním to prubnout. Tužka sama o sobě a na ní stíny se mi slily během hoďky :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě jsem zapomněla dodat, že na waterline mi taky moc nedrží, ale já se bez zvýraznění téhle linky v pohodě obejdu, takže mě to netrápí (zatím).
    Někdo (myslím Meduňka) psal, že má taky tužku od Nyxu ale v barvě Goat Cheese, ta je taky bílá ale perleťová. Myslím si, že může posloužit podobně, ale určitě ne stejně, ta perleť barvy stínů podle mého musí nutně potlačit (resp. méně zvýraznit).

    OdpovědětVymazat
  10. Já ji mám doma a zapomněla jsem a ni jako na smrt!!! Takže zítra jdu do ní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám ji, ale asi ji mít chci:)

    OdpovědětVymazat
  12. akurát teraz by som chcela bielu kúpiť ;) táto vyzerá nenormálne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja pod ňu tiež ešte vždy použijem bázu, lebo by sa mi inak určite rýchlo zliala.. Občas ju použijem aj do vnútornej linky, tu mi vyhovuje jej mäkkosť :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem všechny svoje NYX tužky prodala. Mě se strašně slévají. Ať na spodní lince, nebo na víčku. Měla jsem celkem asi 5 různých odstínů a dělaly to všechny:-(

    OdpovědětVymazat
  15. Mám ji a jsem z ní nadšená! A ráda ji používám i pod matné /fialové/ stíny, nádherně je zvýrazní. Já ji určitě doporučuji :-). Psala jsem o ní na blogu víckrát, například:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/01/loreal-color-infaillible-tuzka-nyx-tipy.html nebo

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/11/bourjois-volume-glamour-ultra-curl.html

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám od NYX nejraději lesky, takže nakupuju hlavně ty, ale na tuhle mám spadeno, jak říkáš, taky mám od Sephory, ale bílá chybí..Jen mám černou tuhle jumbo od nyxu a moc nedrží, tak snad bílá na tom bude lépe..

    OdpovědětVymazat
  17. Taky jí vídám v různých tutorialech, ale já bych jí asi nevyužila, protože jsem spíš pro odstíny hnědé a na ty si myslím, že tahle věcička není potřeba. Ale kdo ví? Třeba těm barevnějším taky někdy přijdu na chuť...

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerá to fakt dobre! Ja som pred mesiacom nakupovala na danom webe od nyxu tužku (odstín Yogurt) a stíny (ktoré som pečlivo vyberala fakt večnosť). Všetko zboží z Nyxu majú napísané, že majú skladom u dodávateľa - chyba lávky. Po 2 týždňoch sa mi ozvali, že dané stíny nemajú ani na externom sklade, tak som si priobjednala iné... čakám už vyše týždňa, snáď dorazia... ako komunikácia s nimi je dobrá, na to nemožem povedat krivého slova, len proste musíte byť holky pripravené, že aj keď majú napísané, že to majú "skladom", tak to nemusí byť pravda... to je dosť veľký mínus... tak držím pri objednávkach palce :)

    OdpovědětVymazat
  19. to je dobrá tužka, na těch videích to není vidět a nějak mě nenapadlo blíže zkoumat, ale vypadá to dobře

    OdpovědětVymazat
  20. mám NYX jumbo tužek v zásobě víc, některé mi sedly, některé méně, tuhel bílou používám do oka na rozjasnění, zvětšení oka, pro tenhle účel je super, vydrží mi celou dobu v práci. doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Žádnou od NYX nevlastním, ale právě ke mě putují "Soft touch shadow pencil" od NARS, tak jsem na ně zvědavá. Recenze na ně teda nic moc :-(

    OdpovědětVymazat
  22. Kvalitnú bielu ceruzku hľadám už dlhšie a s každou pozitívnou recenziou ma táto láka viac a viac :)

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj Rendy, mam dotaz ohledne jumbo tuzky ze Sephory - zkousela jsi ji uz orezat? mne se po orezani hrozne zmekcila, skoro se s ni neda malovat, nechapu. a to jsem ji mela pred orezanim v mrazaku...nemas nejaky tip jak je orezavat? ted z ni mam fakt super poleno, az moc jumbo ;-) a to mi moc nevyhovuje....

    OdpovědětVymazat
  24. překvapilo mě, jak hodně stíny zvýraznila...ikdyž škoda, že stíny nemají takovou pigmentaci samy od sebe :/

    OdpovědětVymazat
  25. Mi-isha MK: nevím, jestli jsem měla tu samou (už jsem jí prodala), ale měla jsem od Nars jednu, co mi na oku vydržela asi 10 minut, potom se slila a za hodinu na oku už nebylo nic, takže od Nars si rozhodně žádnou tužku už nekoupím :/

    Monika Veselá: to samé jsem nedávno řešila i s jinou čtenářkou. Ořezávala jsem je a šlo to v pohodě. Právě jsme dumaly nad tím, proč jí to ořezat nejde a jediné, co mě napadlo bylo, jestli to nezpůsobuje tupé ořezávátko. Já mám jedno skoro nové a ořezává to úplně v pohodě a nemám pocit, že bych z těch tužek měla polena :) Ale jinak netuším, kde jinde by mohl být problém :(

    OdpovědětVymazat
  26. Ja mam tuto ceruzku a sprvu som s nou bola velmi spokojna, aj malo pigmentovane essence tiene pekne zvyraznila, ae potom som si tiez vsimla, ze sa mi tiene aj s ceruzkou zlievaju. Skusim to znovu, mozno treba inu bazu, mam aj TF aj UD, tak budem experimentovat :) So struhanim Nyx ci Sephorackej ceruzky som ziadny problem nastastie nemala. A z mojho pohladu rovnaku sluzbicku ako Nyx urobi aj biela od Alverde, myslim, ze ju spominala aj Mia (Kisbook), aj Deni Vevericka. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám dokonce 3 jumbo tužky. Milk, Black Beam(černá) a Iced Mocha(hnědá) - tu mám nejradši.
    Taky si dávám první bázi a potom až tužku a na ni stíny. Krásně potom vyniknou:)) Jen mám problém s bílou že se mi pořád špiní a potom musím zbytečně stírat vrstvičky..asi bych na waterline doporučovala pořídit si obyč velikost tužky na oči:) ale pod stíny je báječná:)

    OdpovědětVymazat
  28. tyhle jumbo tužky jsou skvělé, mám jí v odstínu Cottage Cheese. kdyby byly penízky nazbyt určitě bych uvažovala i o téhle, co dokáže s těma stínama je skvělý!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)