čtvrtek 21. března 2013

Nový Ladybox a Illamasqua

Nevím jak vy, ale já se na nejnovější vydání Ladyboxu strašně těšila a to zejména kvůli značce Illamasqua. Myslím, že hodně z vás na tom byla možná podobně a také jste zvědavé, který produkt se nakonec v boxu objeví. To, že je člověk nemocný a leží doma má i jednu výhodu - může vyhlížet kurýry, kteří vozí balíčky a mít ho u sebe brzy a také ho hned vyfotit a povědět vám své první dojmy :) Takže i když mi není dobře, růžový balíček mi dodal trochu sil a zlepšil náladu.

Tak nějak jsem si říkala, že zbytek obsahu mi tentokrát bude asi "volný", protože téměř cokoliv od Illamasqui vyrovná případné nedostatky. Řečí těch, co jsou přes peníze a boxy si objednávají jen aby získaly kosmetiku ve vyšší hodnotě, než za kterou si box koupily - i kdyby byl v boxu jen jeden produkt Illamasqua a zbytek byly pytlíčkové vzorky, tak se vám to vyplatí :) Takže dost okecávaček a hups na mé první dojmy



Přepravní krabice je stejně růžová jako minule :) I krabička je stejná jako minule, což chválím, protože se mi moc líbí, takže doufám, že tvůrci u této verze nějaký čas ještě zůstanou. I dopis a vystýlka je stejná jako v únorové verzi, žádná změna, takže netřeba dalšího komentáře.











Co skrýval březnový Ladybox:



1) Illamasqua lak na nehty - plné balení (15ml) ods. Throb

Začnu tím nejvíce očekávaným. Jelikož  mám od této značky pouze jednu věc, bylo mi téměř jedno, co se v boxu objeví, protože jsem chtěla spoustu věcí vyzkoušet. Bylo mi jasné, že tvářenka to nebude (tak štědrý není ani žádný světový beautybox) a když jsem se dívala na stránky Illamasqua, tak jsem si pro sebe tipovala, co by se v boxu mohlo objevit. Jsem celkem ráda, že je to zrovna lak na nehty, zvlášť v krásné rudé barvě Throb. V tomhle ohledu se personalizace povedla na výbornou a jsem zvědavá, jaké další odstíny se objeví u jiných slečen. Na laky této značky jsem četla spoustu pozitivních ohlasů, tak uvidíme, jak se bude líbit mě až ho vyzkouším. Každopádně jsem ráda, že je v boxu plné balení a nějaká pidi miniatura :)

Jinak cena laku je 13,5 liber a všechny odstíny jsou zde






2) Ladybox balzám na rty (LE) - plné balení (10ml)

Celkem zajímavé zpestření v nabídce beauty boxů. Momentálně si nevybavuji žádný zahraniční beauty box, který by někdy produkoval svojí značku kosmetiky (klidně mě ale opravte). Něco mi říká, že ne každý tento krok ocení, ale jak pořád říkám, balzámů na rty není nikdy dost. Tento navíc slibuje příjemné složení v podobě přírodních másel a olejů s vitamínem E. Má jahodovou příchuť a tmavě červenou barvu, která ale na rtech není výrazná. Když jsem kalíšek uviděla poprvé, myslela jsem, že je to nějaký balzám od Lush, protože bývají ve stejných kalíšcích. Docela by mě zajímalo, jestli se chystá LB pokračovat i s nějakým dalším produktem, nebo to bylo takové malé zpestření, které se již opakovat nebude.





3) Palmer´s CBF Massage Cream for stretch (30g)

Mám pocit, že tuhle značku chválila a doporučovala Kája (Plum Foolery). Sama jsem od nich nic nezkoušela, ráda vyzkouším. Kdo nemá jedinou strii na těle, nechť hodí kamenem, protože já osobně nikoho takového neznám :) Takže vyzkouším a uvidím, jestli půjde o zázrak nebo spíš jen o tělový krém.





4) Eveline Slim Extreme zpevňující sérum na dekolt a poprsí (50ml)

Tady je malá změna oproti průvodnímu dopisu, který sliboval přípravek na celulitidu, který bude v některém z dalších vydání. Prsa máme asi všechny, takže říkat, že sérum neupotřebím by byla blbost :) Značku neznám a neuvědomuju si, že bych jí potkávala v drogeriích, ale třeba se pletu :) Sérum ráda zkusím, sice nevěřím, že bych díky němu měla zpevněné poprsí, nebo cokoliv s tím spojené, ale na první přivonění mě zaujala parfemace a moc se  mi líbí. Uvidíme, jestli budu mít po použití prsa pevný jako šutr :)



5)Weleda čistící tonikum 2v1 (10ml)

Weleda taky nepatří mezi značky, které by se v mém repertoáru objevovaly, takže je to pro mě trochu něco nového a nevyzkoušeného. Tonikum mi voní jak čerstvě vymačkané citrony, trochu se to teda bojím natřít na obličej, abych se neosypala, ale doufám, že je to jen nějaká moje fobie z citrusové vůně :)



6) Salcura Antiac Acne clearing spray (15ml)

Někdo jistě rád namítne, že byl přece už v Senzaboxu, ale mě to vlastně ani nevadí, protože ten ze SB skončil u Verunky :) A protože mám doma sprej i v plném balení a jsem s ním spokojená, tak se mi jedno mini balení navíc hodí. Narozdíl od SB jsou tyto spreje personalizované a objeví se ve dvou verzích.





7) Bio čoko-kokosky (30g)

Jídlo, kakao, kafe ani tobolky prostě v krabičce krásy nikdy neocením. Ano, je to sice takový bonus navíc, ale pro mě nic zajímavého a na zadek si z toho nesednu. Nicméně musím říct, že kokosky byly první jedlou věcí, kterou jsem z LB snědla, všechny kakaa jsem předtím rozdala. Jo, byly dobré, to se musí nechat, ale příště prosím raději pytlíček krému navíc :)












A jaký je můj celkový dojem? Tak Illamasqua to vyhrála na plné čáře, o tom žádná. Myslím, že výběr značky se povedl a doufám, že tohle nebyl poslední kousek této značky v LB. Další kousky jsou tak jako o něco dál v pozadí a tentokrát jsou pro mě všechny na stejné úrovni oblíbenosti a líbivosti. Tak nějak nedokážu říct, že by se mi víc líbil třeba balzám na rty nebo tonikum. Prostě moje oči vidí hlavně lak a ten zbytek je fajn a postupně všechny věci ráda vyzkouším. Asi jako když dítě k Vánocům dostane hračku, kterou si přálo a ten zbytek dárků rozbalí, ale nechá je pod stromečkem ležet a hraje si s tou vysněnou hračkou, jestli mi rozumíte :) Je mi jasné, že se najdou rýpalové, co řeknou, že čekali od Illamasqui něco "lepšího", ale já jsem ráda, že se do českého boxu vůbec tato značka dostala a svědčí to o lepší a vyšší úrovni umisťovaných značek.

Jaké jsou vaše dojmy po rozbalení boxů? Případně takhle zprostředkovaně přes obrazovku, co na to říkáte? A ty z vás, které si box objednaly, dejte vědět, jaký lak máte :)

61 komentářů:

  1. Tak tenhle LB by mě vůbec nepotěšil :/

    OdpovědětVymazat
  2. :) páči sa mi tvoje nadšenie z laku:D...inak LB mám rozbalené už aj ja. U mňa bol lak až na posl. mieste. Viem je to skvelá značka a podobne, ale červená farba laku sa u nás v domácnosti nachádza asi na desiatky kusov od značky Essence, cez Max Factor až po Clarins, či Lancome. Mňa najviac zaujal balzamík...eňo ňuňo vôňa aj balenie!A najviac zvedavá som na účinky Salcury

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsaný článek. Jak píšeš, jídlo do boxu nepatří, ale na druhou stranu je to konečně první potravina v Ladyboxu, kterou každá zbaštíme. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Uf, lak od Illa je fakt dobrý, ale zase na druhou stranu jich vlastním hodně, takže jestli ho tam budu mít, tak počítám s tím, že to bude odstín, co už mám!
    Na ostatní jsem zvědavá, nic z toho zatím nemám.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja myslim ze obsah super! Akorat teda uz by boxy (vsechny!) mohly zacit davat neco jineho, nez telova mleka. Prijde mi, ze mam mayani uz do konce zivota :D A Palmer's cocoa butter mam fakt rada. Momentalne od nich pouzivam balzam na rty čokoláda-višeň a je to úplně božský!

    OdpovědětVymazat
  6. Eve: a co by tě v něm nepotěšilo konkrétně? :)

    Alliknowaboutcosmetics: jako já mám taky milion rudých odstínů, ale používám je právě nejvíc a nejraději :) kdybych tam měla třeba modrý, tak bych nadšená teda nebyla asi ani vzhledem ke značce :) Navíc teď koukám na ruce a on je docela tmavý, resp. vínový. Na fotce se mi ho koukám podařilo vyfotit jako světle červený spíš :)

    Ceady: konečně :) ale jak říkám, já bych místo podobných věcí raději nějakou kosmetiku ve vzorečku navíc :)

    Mína: to chápu, že lakové nadšenkyně jako ty s tím budou mít asi problém :/ teda já pochopila z toho dopisu, že to budou laky, když tam jiné foto nebylo. U Salcury byly dvě verze, tak jsem to brala jako tak, že tam se to jen liší druhem produktu a Illamasqua má pro všechny laky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Plum Foolery: tak jsem si to pamatovala dobře, že jsi tu značku doporučovala ty :) Mazání je oblíbené, ale tak tentokrát je to spíš rozdělené a není to určené na celé tělo :)

    OdpovědětVymazat
  8. nemůžu si pomoct, ale tenhle Ladybox se mi fakt líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Já si nechala LB poslat do práce a už ho mám prostudovaný. Mám na to stejný názor jako ty. Od Illamasqua zatím doma nic nemám a jsem tak ráda, že mohu konečně první výrobek vyzkoušet. A ještě k tomu lak - no paráda pro lakového maniaka, a červený - wow :-)
    Nadšená jsem ještě z toho balzámku a moc ráda vyzkouším sprej Salcura na mou problematickou pleť. Kokosky zblajznu u kávičky odpoledne a zbytek výrobků určitě ráda vyzkouším, i když krém na zpevnění poprsí nebo proti striím ve vzorku - myslím si že u těchto produktů člověk nikdy bez pravidelného užívání nepozná, jestli opravdu fungují. Ale minimálně vyzkouším, jestli mi sedí vůně, konzistence atd.
    Takže já jsem z tohoto LB určitě nadšená a určitě objednám i dubnový :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá na další odstíny laků...já mám takový do hněda s třpytkama- Faithful :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem nemocná a tak sem chvilku vylezla z postele a napsala o něm na blog...já jsem moc spokojená se vším....:) Těším se na další odstíny laků u ostatních já mám taky červený.

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, asi to je divné ale nepotěšilo by mě skoro nic :D Laky na nehty nepoužívám, balzám na rty do kterého musím patlat prsty nemám ráda, strie nemám:D, zpevnujici serum na prsa nepotrebuju:D, tonikum jo to bych ráda zkusila, clearing sprej byhc nevyuzila ale kokosky bych si dala, tmam rada takove ty ruzne zdrave pochoutky :)
    Takže tak, ale verim, ze spoustu lidi potesi :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mě by asi moc nenadchnul, takže jsem ráda že jsem ododala masáži na FB :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak jsem fakt ráda, že ho nemám:)Nenadchla by mě jediná věc.

    OdpovědětVymazat
  15. Zas takova bomba to asi neni, navic ja ten svuj asi mozna nedostanu. Kuryr u nas byva jen dopoledne to nikdo neni doma a nemam moznost si to nechat poslat jinam, tak jsem zvedava co z toho vyleze

    OdpovědětVymazat
  16. Jupí, už ať mám svou krabičku u sebe! :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy: Tak s tým, že je to krásny odtieň červenej, resp.vínovej to súhlasím! Ale nakoniec ho zrejme aj tak vymením v Exchange:)))Aj ja som mala obdobie červených nechtíkov, kedy som červený lak mala na nechtoch takmer stále...len ma to už nejako prešlo...uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj chtěla jsem se jen zeptat nevyměnila by jsi Salcuru za Dermatologicu z prosincového LB?Je nový nepoužitý měla jsem ty boxy dva a chtěla bych pro dceru na vyzkoušení ten sprej.Nic jí na akne nepomáhá.

    OdpovědětVymazat
  19. už mám taky na blogu zhodnoceno, taky jsem doma nemocná :D ale musím říct, že mě můj odstín laku moc nepotěšil....ale na nehtech třeba bude super :)

    OdpovědětVymazat
  20. wow, tak tohle baleni me potesilo! Weledu jsem prave "objevila" a moc me zaujala, takze jsem rada, ze mohu zkusit dalsi vyrobek

    OdpovědětVymazat
  21. Martina Langmaierová: nezlob se, ale ta Dermalogica mě zas tolik nenadchla a mám ještě dost v tom původním balení. Salcuru určitě upotřebím víc :)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky už mám rozbaleno a "zrecenzováno" a musím říct, že laky jsou vážně super. Jak jsem psala na FB tvářenka bo štětec by byly fajn, ale lak je skvělýýýýýý a tisíckrát lepší než tužky na oči a podobně :)) Zklamal mě sprej, který přišel ve verzi, která se absolutně pro mou pleť nehodí :-// U mě personalizace bohužel neproběhla :( Jinak ostatní věci jsou celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  23. V boxu mi chyběl průvodní dopis, který by představil všechny výrobky, tak jsem si vlastně ani nebyla jistá, jak na tom jsem. Děkuji Ti za shrnutí.

    Z laku jsem také nadšená, mám odstín Spartan - gold glitter, zítra razím na ples a šaty jsou černo-zlaté, takže ihned využiji.

    Všechny výrobky využiji ...

    OdpovědětVymazat
  24. Obsah se mi líbí mnohem více než předchozí tři krabičky dohromady :) Upotřebila bych snad vše. Jen se značkou Weleda jsme si příliš nesedly, ale kdoví možná by tonikum překvapilo.
    Mimochodem značka Palmer´s je opravdu skvělá :) Strie mi zatím ,,překvapivě" nezmizíkovala ale hydratace si zaslouží jedničku s hvězdičkou.

    OdpovědětVymazat
  25. Moc hezky napsaný článek ale potěšil by mě snad jen ten lak na nehty :-(

    OdpovědětVymazat
  26. Ani mě nemrzí, že jsem neobjednávala. Značka Illamasqua mě sice láká, ale ne zrovna co se laků na nehty týče, i když barvu jsi dostala opravdu pěknou. Zbytek by mě taky zrovna na zadek neposadil, ale věřím tomu, že někomu radost udělá :-)

    PS: Zvu tě na Giveaway: m.u.a., NARS, MUFE a Nails inc.

    OdpovědětVymazat
  27. Škoda, že tam není více dekorativní kosmetiky :( ale ten lak vypadá moc hezky, jsem zvědavá, jaký odstíny budou mít ostatní holky :)


    http://my-random-talks.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Martina Langmaierová: myslis tu Dermalogicu SPREJ? Pokud mi prijde Salcura na akne, rada vymenim :).

    OdpovědětVymazat
  29. složení mám stejné, odstíny laku jsou ještě zlatavý, kovový a zelený, ale červená klasika je nej! Jsem na tom stejně jako ty, jen za ten lak mi to stojí, zbytek je průměr. Všechno je pidi, ale hlavně, že lak ne.

    Jinak glossybox taky produkuje do boxů kosmetiku své značky

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem z něj dost zklamaná. Illamasqua výborná, ale sprej mi přišel na akné, které nemám, Weleda normální a smíšená pleť, když já mám suchou a citlivou a sušenky - no comment. Palmer's cocoa butter jsem používala v těhotenství a byla moc spokojená, uvidíme teď.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak u mě personalizace neproběhla taky. Nechápu, proč jsme vyplňovali tu otázku, když mi stejně pošlou Antiac, kterej je mi k ničemu.

    Navíc odstín laku, který jsem dostala je Viridian - tmavě zelená a já tuhle barvu fakt nenosím. Navíc další balzám...Předpokládala jsem, že tam někdy ten balzám bude, ale dva boxy po sobě...Já jsem teda celkem zklamaná. Zbytek ráda vyzkouším.

    Ale doufám, že ostatní mají z boxu větší radost. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Lak je fantastický, už ho mám na nechtoch :). Kokosky som už ako zákusok poobede zjedla. Krémom na strie neverím, takže ten vymením a zbytok zužitkujem. Najviac som zvedavá na ten sprej na akné, trpím ja i moje dve pubertálne deti. Som s obsahom veľmi spokojná.

    OdpovědětVymazat
  33. Také jsem právě rozbalila. Lak mám stejný jako ty a upřimně mě zklamal. v tvářenku jsem samozřejmě nedoufala, ale aspoň mono stín to být mohl. navíc já takovou červenou neupotřebím, tak čekám, co tam kdo bude mít za odstíny a případně vyměním.
    největší radost mám z balzámu, to je od nich dobrý nápad, tonikum Weleda mě také potěšilo. Salcuru mám doma v plném balení, ale vyhovuje mi,takže tento vzoreček se také neztratí.
    z těch dvou mazadel jsem trošku rozpačitá, Eveline znám moc dobře, je to ,,brácha" Ziaja. Obecně mám jejich mazadla moc ráda, jejich sortiment mám prozkoušený docela dost a myslím si, že LB se trefil do jedné z nejpitomějších variant. tato značka má množství lepších produktů.
    ale celkové pocity jsou lehce nadprůměrné. box se povedl.

    OdpovědětVymazat
  34. Zn. Eveline se prodává v Tetě... mám od nich tělová mléka, ale mají jen omezený sortiment... více je toho asi na webu =o))
    Jinak LB opravdu vydařený! =o))

    OdpovědětVymazat
  35. Já od Illamasqua mám hodně věcí a můžu říct, že tužky na oči, zlaté linky a báze jsou docela zklamání. Tužky pořádně nekreslí, linky brutálně lepí a báze nějak zvlášť fuknci neplní.

    OdpovědětVymazat
  36. Eveline se prodává v drogeriích Teta :)

    OdpovědětVymazat
  37. Lak ma krásnu farbu, tá by neurazila asi nikoho :) A dobre vyzerá aj balzam.

    OdpovědětVymazat
  38. Za mě spokojenost. Lak mám červený, třeba bude držet déle než ty co mám doma, takže se těším na zkoušení. O sušenky jsem se podělila a hned jsem neoblíbenější dívka dne :) Na již vzniklé strie nepomůže nic, ale mazání se hodí. To samé poprsí, i když už se vidím jak se donutím mazat každý kousek těla něčím jiným. Tonikum ráda vyzkouším třeba na cestách, když má to skladné balení. No a kvůli Salcury jsem vlastně objednávala. Ta co byla v SB mi vytáhla akné, ale bohužel ho mám tolik, že nebyla schopna mi ho ani po měsíci "vymizíkovat", takže od té doby moje brada není v nejlepší kondici. Třeba se to podaří s dalším vzorečkem, a když ne, tak můžu být klidná, že jsem si nekoupila plné balení.

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem totálně nasraná, lak v stejném odstínu mi dorazil vyschlý! Prostě je ho polovina a je totálně gumový. A jako bonus navíc jsem nedostala sprej Salcura. No to je poslední kapka. Jsem fakt zvědavá, jak se postaví k reklamaci.

    OdpovědětVymazat
  40. Myslím že glossybox(nebo nějkak tak:D)dává výrobky od jejich značky do boxu.:)).

    OdpovědětVymazat
  41. Tenhle box vypadá fakt pěkně! A ta barvička laku je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  42. Rendy, tak to jsi naprosto vystihla! ILLAMASQUA pak chvíli nic a pak to ostatní :-D Nejdřív jsem si ani nějak neuvědomila, co je ten zbytek zač :-D Ladybox balzám mě moc potěšil! A zbytek určitě taky využiju. Není tam nic, co by mi nějak vadilo, takže za mě LB prostě válí!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, toto sem uplne nepatri, ale chcem sa spytat, ci sa to uz niekomu stalo...na viacerych blogoch sa mi prestali zobrazovat akekolvek fotky a obrazky, vidim iba text. Tyka sa to aj tohoto blogu. :( Neviete niekto, co s tym? Dakujem!

    OdpovědětVymazat
  44. celkem hodne produktu jak tak koukam:)

    OdpovědětVymazat
  45. Mám také červený a je bezvadný, barva je na nehtech moc pěkná, tak uvidím výdrž :) ale četla jsem na jejich fb stránkách, že si nějaká slečna stěžuje, že ho reklamuje, protože jí přišel vyschlý. Tak jsem zvědavá jestli bude jediná nebo jestli to bude nějaké hromadnější. Zatím mi to přijde, že chce zkusit jestli jí nepošlou zdarma ještě jeden :-D, jinak bych chtěla ten vyschlý vidět :-D

    OdpovědětVymazat
  46. Abych nebyla nespravedlivá líbí se mi i ostatní produkty, mám docela ráda produkty od Weledy (na to jsem přišla při používání jejich produktů pro děti). V těhotenství jsem používala olejíček od Saloos. O značce palmer's jsem také slyšela, ale ještě jsem nezkoušela, takže ráda zkusím a pokud bude dobrý ráda vyzkouším i další produkty. Na druhou stranu s použitím krému na prsa je to blbý, protože ještě kojim, takže ten buď někomu věnuji nebo se zkoušením počkám. Musím pochválit i personalizaci a vůbec zaměření. Svou skladbou je tohle vydání přesně pro mě.

    OdpovědětVymazat
  47. Já jsem si ho koupila, hlavním lákadlem byla právě Illamasqua :) jsem za ten lak strašně ráda, ale.. čekala jsem něco jiného :D zbytek boxu mne nijak nenadchl, Salcuru už mám, balzám jsem teď našla i v SB, tělové mléko se sice hodí, ale tohle je tak trochu mimo mojí kategorii, kokosky jdou úplně mimo mě, to tam snad ani nepatří.. snad krém na poprsí se mi celkem zalíbil, i když to tak není nic, co bych vyloženě vyhlížela.. jak říkáš, ta Illamasqua to prostě zastínila :) Jo a mě přišel lak v hnědo-bronzové barvě. Sice to není nic co bych si sama vybrala, ale jako dá se! :D

    OdpovědětVymazat
  48. Teda přípravek na strie by mi byl fakt k ničemu, ve svých 27 žádný nemám, ségra je o 6 let starší a taky nic, tak přecejenom existují ženský bez strií :D

    OdpovědětVymazat
  49. Asi by ma tento LB moc nepotešil. Som rada, že som si ho neobjednala ale ani senzabox neni bohvie čo. Chcem si kúpiť nejaký boxík ale už sa trošku bojím ich nakupovať.

    OdpovědětVymazat
  50. Hodně lituji, že jsem si neobjednala...

    OdpovědětVymazat
  51. Mě tento Ladybox moc nepotěšil:(
    Nesmím kakao, takže sušenky, krém a balzám na rty jsou pro mě pasé:(
    Lak mám stejný jako ty, víc by mě sice potěšila jiná barva než červená, ale nevadí:)
    Radost mi udělal ten sprej na pupínky a tonikum:)

    OdpovědětVymazat
  52. Líbí, líbí. Jsem ráda, za červený odstín laku na nehty. Balzám mi okamžitě zabavila dcera:). Jakékoliv mazadlo na tělo se u mě uplatní.

    OdpovědětVymazat
  53. Mě box potěšil, hlavně lak, balzám na rty a Dermaspray (a i ty kokosky jsou super, ač nemají s kosmetikou nic společného - proč ne, pro zpestření - zdravé sladké mám ráda a tyhle kokosky byly výborné :-)). Lak mám tmavě zelený s tyrkysovýma odleskama a jsem z něj unešená, přesně takové barvy poslední dobou hodně nosím, takže to byla s personalizací trefa do černého. Na Dermaspray jsem zvědavá, na ekzémy a suchou kůži dost trpím, tak uvidíme jak pomůže. Vlastně jediné co nevyužiju je to sérum na prsa - asi tím podaruju mamku, ta to upotřebí lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Mně teda tehle LB moc nepotěšil... Čekala jsem po tom velkém promu Illamasqua něco lepšího, než jen lak na nehty.
    Jo a zahraniční boxy (aspoň Glossybox, který jsem párknrát měla) vlastní kosmetiku dělají - tvářenky, rtěnky...

    Jinak můj podrobnější názor je tady:
    http://asawa-beauty.blogspot.cz/2013/03/ladybox-brezen-2013.html

    OdpovědětVymazat
  55. kokosky vyzerajú fakt chutne a balzám je veľmi roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  56. Já mám odstín Swinger - zlatá se studeným podtónem, nádherně třpitivý. Jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  57. ladybox mi přišel dneska já z něj mám radost, myslím, že upotřebím snad všechno. Salcuru mám sice taky v plném balení, ale protože mi ten sprej pomáhá a mám ho ráda, tak se další hodí :)

    OdpovědětVymazat
  58. Uz dobre potreti u me jasne vede Senzabox nad LB!

    OdpovědětVymazat
  59. Ty jo tak já zatim vážně žadnou strii nemám :O ale přítel ano, z toho jak hodně vyrostl, tak na zádech jich má dost, tak asi pořídim ten připravek na strie :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  60. jak tak koukám tak tentokrát má Senza i Ladybox celkem zajímavý výrobky, konečně nějakej balíček bez Fleur de Santé :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)