čtvrtek 7. března 2013

Nivea Lip Butter s karamelem

Tuto plechovou krabičku s nápisem Nivea jste mohly vidět na mém wishlistu pro letošní rok. Ráda bych touto cestou poděkovala čtenářce Katce, která mi tyto lip butters nabídla, protože jich pár navíc měla :) Pokud vím, tak k nám se balzámky zatím nedostaly (ale snad se brzy dostanou). Dostupné jsou ve 4 verzích a já vám blíže ukážu ten s karamelou vůní.




Lip butters jsou v malé plechové krabičce, která se snadno otvírá a zároveň i dobře drží :) Myslím, že vzhled má povedený. Někdo nemá podobná balení rád, protože tvrdí, že do něj musí sahat prsty, ale já si zásadně balzámy z podobných balení mažu rovnou na rty. Tedy musí mít dostatečný průměr, aby se tam vaše rty vešly :) Přiložíte ke rtům, dózou trochu pootočíte a máte natřené rty. Vůně je opravdu karamelová, spíš lehčí a příjemná. Kdybych měla tento balzámek porovnat s mým milovaným balzámem Rosebud Salve (článek zde), tak Nivea je spíš krémová a RS je spíš vazelínový. Tedy i velikostí se liší (RS 22g a Nivea 16,7g). Výdrž má lepší určitě RS, jeho konzistence se prostě na rtech déle udrží. Nivea má celkem taky slušnou výdrž, ale rty s ní natírám o něco častěji. Rty příjemně hydratuje, nelepí a moc pěkně voní. Pokud nemáte nějak extra zničené nebo rozpraskané rty, tak vás tento lip butter potěší, ale nemá hojivé účinky a hodně suché rty asi nespasí.








(web)

Pro mě je tenhle balzámek moc fajn. Neřekla bych, že je to to nejlepší, co jsem kdy měla na rtech, zároveň znám ale mnohem horší. Takže takový příjemný střed, co se v kabelce neztratí. Klidně bych si nakoupila i další vůně, jen kdyby se u nás začaly prodávat. Tipuju, že v Německu už budou k sehnání. Pokud víte o dalších místech,kde se dá sehnat,  šup s nimi do komentářů :)

Už někdo z vás lip butters zkoušel? Líbí/nelíbí se vám? :)

57 komentářů:

  1. mmm, karamel mňam! ten ti těžce závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. No v zahraničí se o nich mluví jako o zázracích.. Já se teda dost těším na ten s makadamií a vanilkou, mňam :)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, já mám zatím nejlepší balzám co fakt hydratuje od Lavery, ale kdyby se tento začal prodávat, určitě ho zkusím, děkuji za tip:)
    Vybrala bych si ale vanilkový:)

    OdpovědětVymazat
  4. mňamka! :))
    a ten vanilla a macademia by taky mohl být dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá vôňa musí byť yummy :) aj dobre chutí?

    OdpovědětVymazat
  6. Klasika Nivea, druhé místo Paraffinum, ale vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já je sehnala v Rakousku v Bipě, je to cca 2-3 měsíce, ale měli jen Vanilku a je vážně úúúžasné :) Strašně toužím po malině! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja na ne tiež už dosť dlho čakám, videla som to u pár youtouberiek a čudovala som sa, prečo ju tam majú a tu ešte stále nie.. Ja by som chcela vanilkovú. Už by mohli doraziť.. :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mám na ně taky zálusk, ale asi koupím jedině z nebo v zahraničí, protože jsem psala na českou Niveu a paní mi sdělila, že zavedení těchto lip butterů v ČR neplánují, takže skvělé...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten vypadá velice dobře:-) mňam:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám ten stejný jako ty z Rakouska a spokojenost. Jinak Holky, nechci vám kazit radost, ale na facebooku Nivea se někdo ptal, kdy budou tyto balzámky u nás a odpověděli mu, že to neplánují takže u nás nebudou vůbec. A tak je to s dost věcma. Petra

    OdpovědětVymazat
  12. To se mi líbí, ten macadamia mě hodně láká

    OdpovědětVymazat
  13. ouu, mazání rtů rovnou z kelímku? To si neumím představit. Zaprvé to musí vypadat vtipně pro tvé okolí :-D a zadruhé mi to nepřijde taky zrovna nejhygieničtější ... nevim no ...

    každopádně mě tihle krasavci taky lákají

    OdpovědětVymazat
  14. http://eeverywomen.blogspot.sk/ pozývam na moj novy blog :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám vanilla-macadamia z Rakouska, ale pod značkou Labello :-) Líbí se mi balení a krásně voní...

    OdpovědětVymazat
  16. Mazat rty balzámem přímo z kelímku? To je výzva! Musím to vyzkoušet, taky se v tom strašně nerada rýpu prsty. :)
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  17. Já se chystám tenhle měsíc do Německa, takže doufám, že tyhle balzámky seženu. Jsem mazací maniak a tohle si nechci nechat ujít :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já to také viděla u zahraničních vlogerek a docela se mi to líbí. Jediné co se mi nelíbí jsou nabízené vůně, takže bych si koupila asi Original:)

    OdpovědětVymazat
  19. Niveu mám veľmi rada, o týchto balzamoch som ale ešte nepočula, no vyzerajú dobre, a tie vône musia byť úžasné ! :) ak ich niekde uvidím, určite si hneď jedne kúpim :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  20. to je škoda, že se k nám nedostanou. :-( docela jsem se na ně těšila, tak snad při nějaké zahraniční cestě se po nich podívám.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tohle bych chtěla vyzkoušet, snad se to k nám někdy dostane..:O/

    OdpovědětVymazat
  22. Hmm, tak jestli pojedu do Německa, tak se po něm určitě podívám, vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  23. Zaaavidim, k nam sa nedostanu, myslim cesky a slovensky trh pytala som sa ;(

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá jako moc dobrá mlska :). Balzámy jsem měla vždycky jen v tubičce nebo jako kolík, ale takový, ještě ne - je moc roztomilý a karamelová příchuť musí být fajn. Určitě bych do něj šla až se objeví..

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy, Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a jsem z něj nadšená! Iveta

    OdpovědětVymazat
  26. ja chcem ten malinovýýýý :3 milujem malinovú vôňu :)

    OdpovědětVymazat
  27. já po něm toužím od první chvíle, miluju ten celkový vzhled a i kdyby stálo za prd, tak si chci jedno pořídit :)))

    OdpovědětVymazat
  28. Hm, v sobotu jedu do Německa, tak se po nich určitě mrknu ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Tiež si týmto spôsobom nanášam balzam, keď je v takomto balení :) Tento mi je veľmi sympatický, keď budem mať príležitosť, tak určite vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  30. Dala bych si říct, vanilla a raspberry rosé mě lákají. Mazat přímo z plechovky - to mě ještě nikdy nenapadlo:-)

    OdpovědětVymazat
  31. příští měsíc letím do Anglie a tam právě podle britských stránek Nivea tyhle balzámy mají, takže se už těším, až jim udělám tržbu :-)

    OdpovědětVymazat
  32. taky si mažu tyhle balzámy stejným způsobem, aspoň většinou, do těch do mám doma u postele klidně hrábnu rukou :) ta malina mě strašně láká, to zas bude shánění, když se to sem do Čech vůbec nemá dostat, nechápu proč nás se vším dobrým vynechávají :/ ale každý blbý BB krém se sem dostane grrr

    OdpovědětVymazat
  33. Tento balzám sice nevypadá špatně, ale já nemám plechové krabičky moc ráda, dávám přednost tubám a plastu.

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. hmm.. tak po tomto už pokukujem dlhšiu dobu.. snáĎ to príde aj k nám :))

    OdpovědětVymazat
  35. uz dlhsie po nich pozeram, chcela by som tu vanilku :) buduci mesiac sa chystam do Nemecka tak snad sa mi zadari ich tam niekde najst :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jů, ty ale vypadají krásně, brala bych je všechny, ale nejvíce ten karamelový :)

    OdpovědětVymazat
  37. mmm mňam mňam, to vypadá moc obře :)

    OdpovědětVymazat
  38. V tomto článku ich spomínam, veľmi pekná recenzia a mám strašne rada Tvoj blog :) Kupovala som ich v Rakúsku.

    http://beauty-runs-the-world.blogspot.sk/2013/03/vieden.html

    OdpovědětVymazat
  39. Recenzi na tenhle balzámek jsem poprvé viděla ve videu u Ingrid (missglamorazzi) a strašně mě zaujal.
    Pravda, není tady v Česku, což mi přijde škoda :/ Ale snad se to do budoucna změní. ^^

    OdpovědětVymazat
  40. Já musím sehnat ten malinový :)

    OdpovědětVymazat
  41. wau tak na tento balzam už tiež čakám, kedy dorazí na slovensko. Som nan velmi zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  42. Holky, Nivea bude určo fajn, ale já jsem si dneska koupila to nej =o) Ryor dělá novej balzám na rty v tubičce s arganovým olejem, krásně voní a je krémový.

    OdpovědětVymazat
  43. mám macadamiu s vanilkou a jsem nadšená vůní a potěšená učinky. určitě si pořídím i karamelový.

    OdpovědětVymazat
  44. Já už si přeju, aby k nám dorazily, co nejdřív:)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak tenhle balzám chci cca dva měsíce, co jsem o něm někde četla.. ideálně ten makadamiový. Zaúkolovala jsem i kamarádku žijící v Mnichově, ale nikde ho nemají:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  46. Taky mě tenhle balzámek už dlouho láká:) Hlavně ten makadamia. Škoda, že nejsou k dostání i u nás - ale tak je to bohužel se vším. Balzámy zkouším opravdu velmi ráda a tak doufám, že si ho také brzo pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  47. Ptala jsem se na oficiální stránce Nevei na FB zda a pod jakou značkou se k nám tenhle zázrak dostane. Dostalo se mi odpovědi, že nikoliv, protože by u nás byly moc drahé a moc lidí by si je nekoupilo. Bohužel do zahraničí se tento rok nechystám, o nikom, kdo by tam jel a přivezl mi je taky nevím a pokoušet štěstí se zahraničním eshopem se mi nechce, takže mám smůlu.

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Holky, někdy příští týden pojedu na nákupy do Polska a tam mají Nivea Lip Butter všechny čtyři druhy běžně k dostání, kdo by měl opravdový zájem kontaktujte mě KSkupienova@seznam.cz můžeme se domluvit :)

    OdpovědětVymazat
  49. Balení je rozkošné, asi jen díky němu bych neodolala, kdybych je někde viděla, což se asi nestane.

    OdpovědětVymazat
  50. v Německu se po něm podívám, ale doufám, že budou brzy i u nás. mám tyhle kalíškové balzámky ráda.

    OdpovědětVymazat
  51. Také sem na ně už koukala a asi se přemůžu a objednám si ho z Anglie. :) Ještě k tomu karamel miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj :) můžu se zeptat kde jsi ho sehnala a kolik stál? :3 Láká mě :3

    OdpovědětVymazat
  53. Balzamek jsem objednala na galaxieprani.cz spolu s Babylips od Maybelline. Rozhodne je pro me prijemnejsi tento. Nepusobi na rtech tak chemicky. Konzistence a vune je prijemna a na domaci pouzivani je tak akorat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)