neděle 24. března 2013

Na co jsem vážně v kosmetice levá

Po nějaké době si dáme jeden tag, co mě celkem zaujal a určitě jste ho už také na několika blozích potkaly. Téma tagu je "kosmetické záležitosti, které mi nejdou". Nad tímhle tématem se zamýšlím celkem často a říkám si, že je těch věcí vážně dost. A proč na sebe trochu něco neprásknout, že? :) Třeba vás to pobaví a najde se někdo, kdo bude v tagu pokračovat. Navíc, co lepšího dělat v hodinách manažerské ekonomiky, než sepisovat seznam věcí, které vám v kosmetické oblasti nejdou? Počítat příklady? Ale kdepak! :)


1) Oční linky


Jestli něco obdivuju u ostatních beauty blogerek (a samozřejmě nejen u nich), tak fakt, že si většina z nich umí vykreslit naprosto dokonalé oční linky. Je mi jasné, že je to spíš jen otázka trénování a neustálého zdokonalování vlastní techniky, ale kdy má člověk trénovat, když musí chodit mezi lidi a nechce většinou skončit jako strašák s kostrbatou linkou? :) Někdy to jde sice lépe a člověk sám sebe může i pochválit, ale v mém případě je tak 85% všech pokusů podprůměrných a já sama s výsledkem nebývám spokojená. A to nemluvím ani o mé labilitě nakreslit ty linky na každém oku stejné. Když už se pokusím o nějaký ten "ocásek", jakože kočičí oči, dopadnu většinou tak, že je na každé straně jiný a vypadám jak blázen :) Jestli máte nějakou zaručenou radu, jak se naučit vykreslovat boží oční linky, sem s ní :) Jinak skončím u těch nalepovacích :)

PS: možná varianta je i to, že mám fakt úplně blbé oči, a linky na nich nebudou nikdy vypadat pěkně ani od profíka. Ale s tím příliš nenadělám :)





2) Líčení očí


S prvním bodem souvisí i tento bod, který se týká asymetrie nalíčení očí. Mám vážně asi nějakou poruchu prostorového vnímání, ale někdy se mi stává, že si každé oko nalíčím trochu jinak :) Nemyslím ani tak barevně, jako spíš tvarově. Četla jsem to u víc slečen, že se jim to někdy stává, tak snad nejsem úplný blázen. Tak jako mám někdy problém s levou a pravou stranou při řízení (ach ten ženský mozek), tak se někdy rozčiluju nad tím, že si každé oko namaluju trochu jinak :)






3) Konečná úprava vlasů


Další věcí, co pokaždé obdivuju u různých vlasových tutorialů je to, jak je možné, si vlasy takhle nakroutit a zaplést? Mám poměrně dlouhé vlasy, mám jich hodně, ale kromě žehlení s nimi nejsem schopná provádět jiné stylingové kreace. Neumím si sama zaplést cop, neumím si pořádně nakulmovat vlny, nic mi nedrží ani s tunou laku a většinou si přijdu jako děsný břídil :) A přitom mě to tak baví, ráda bych si s vlasy dělala různé divy, ale prostě mi to nejde. Do jisté míry by mi život usnadnil vlastní kadeřník, ale kde ho vzít? :)





4) Maskování nedokonalostí pleti


Taky máte někdy pocit, že si ráno vyhrajete s líčením, zakryjete všechno co je potřeba, odejdete do práce a říkáte si, jak se vám to dneska povedlo, načež se kolem oběda zhrozíte, co vám na obličeji prosvítá za hrůzy? Zejména korekce pupínků je pro mě někdy horor, protože klasicky pupínek většinou ošetřím něčím na ně určené, abych se ho rychle zbavila, čímž místo přesuším a na obličeji mi pak straší suchá místa. Ještě jsem nepřišla na to, jak ty suché mapičky kolem pupínku zakrýt tak, aby vydržely celý den neporušené a nebyly vidět. Matlat každou hodinu korektor na to nechci, ale až jednou objevím něco, co to dokonale zakryje, tak si to začnu kupovat po kilech :)





5) Tvarování obličeje


Poučky, jak používat bronzer, aby si člověk trochu zúžil obličej nebo třeba nos všichni asi známe. Ale v praxi si pak většinu přijdu jako klaun, když si to zkouším a mám pocit, že vypadám jak blázen a ne jako někdo s užším nosem :) Bronzer je pro mě trochu zakletá věc a i když objevím nějaký barevně vhodný, tak se ho často bojím raději použít, abych nebyla flekatá jak dalmatin. Tak nějak se musím smířit s mým tvarem obličeje a nijak ho nekorigovat, protože to prostě nedávám. A občas v ulicích potkávám slečny, které to taky nedávají, ale narozdíl ode mě si myslí, že na to přišly :)

Taky nechápete ty známé asijské blogerky, jak ze svého obličeje vytvoří známé herečky, zpěvačky nebo modelky? Rozum mi nad jejich uměním občas zůstává stát :)







6) Zdobení nehtů


Moje nehty jsou taky kapitola sama pro sebe. Když jsem se asi před 2 roky vrátila z gelových nehtů ke svým vlastním, začala jsem se víc zajímat o laky na nehty, jejich zdobení, různé techniky atd. Výsledkem sledování blogů o božích nehtech, všech možných tutorialů a já nevím čeho všeho, je to, že si nehty sice lakuju (a moc ráda), ale v 99% pouze jednou barvou. Tolikrát jsem si říkala, že si mi nějaké zdobení líbí a že ho zkusím, ale výsledek pokaždé stejný - jednobarevný nehet :) Obdivuju všechny, co si vyhrají se samolepkami, razítky, páskami, glitry nebo kamínky, protože já na tohle zjevně nejsem. Nehty mám nejraději krátké a na nich nějakou pěknou barvu, ale nikdy nepřestanu obdivovat, jaké neuvěřitelné kreace je někdo schopný na svých nehtech vytvořit :)




(zdroj všech fotek)

Našlo by se toho možná víc, ale tohle jsou body, které mě většinou napadnou jako první. Budu doufat, že jednou svojí techniku i dovednosti zlepším a z nedostatků se stanou běžné činnosti :) Dávám tomu ještě pár let :)

Jaké věci nejdou vám, co se kosmetiky týče? Jste na tom v některém ohledu podobně? :) Pokud jste tento tag také vytvářely, budu ráda, když mi do komentářů hodíte odkaz :)

41 komentářů:

  1. Na linky i líčení očí jsem i já levá!Když vidím ty úžasné linky a pak ty moje hrozné mám sto chutí se vším prásknout a rozbrečet se..A když vidím tutoriály a pak se to snažím vykouzlit na sobě vznikne jen barevná patlanice..

    http://lovekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nejdou linky a upravovat obočí - taky nic moc, ale líčení očí a nehty mi jdou :)) aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipný článek, s každým bodem souhlasím, jsem stejné jelítko.. :) U očí jsem už rezignovala, poslední dobou jsem tak naštvaná, že nosím jen řasenku (i tu samozřejmě mám všude na víčkách a musím očisťovat)..

    OdpovědětVymazat
  4. Jj taky mám občas problémy :D nejvíc se vztekám, když mám horší den a chci se namalovat - nikdy mi to nejde.. :D Nejsem spokojená nikdy...přitom když je mi fajn bez problémů se namaluji a myslím,že i hezky :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Linky si maluju raději tmavými stíny (nojo, to pak vlastně nejsou linky), tím omezím riziko nerovnoměrnosti. Každý oko jiný mívám a kolikrát si toho všimnu až práci a někdy asi vůbec ne :-D
    Některý urputný pupínky se podle mého prostě musí zakrýt víckrát za den, jinak stačí náš milovaný dermacol, že ano?
    Nehty - čím víc zdobený, tím hnusnější. Já mám gelovky, ale myslím, že to opravdu není poznat. Miluju výrazné jednobarevné nehty a to bych lakem musela opravovat furt a furt... takže teď mám třeba krátké červené a mám aspoň na dva týdny vystaráno!
    Vlasy mám mizerný, tam si moc vyskakovat nemůžu - takže mi je zručnost naprt!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to máme skoro stejně :D Linky (to je zlo), oči mám občas také jinak, vlasy - skoro nic mi nedrží a nehty - to už raději no comment :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Vše o čem tu mluvíš mám stejně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já to mám nejhorší s tím "tvarovanim" obličeje..nos mám jak klaun a když ho chci zmenšit vypadám že ho mám po stranách jen špinavý ..ať to zkouším jak to zkouším :D

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto skvělá článek. :)
    S těmi stíny jsem na tom taky tak. Vždy mám pocit, že mám každé oko jiné, takže se maluji tak akorát na doma a ven vycházím jen s jemným líčením nebo linkami. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Musím se přiznat, ve všech bodech se s tebou shodnu!! Nad linkama většinou strávím tak půl hodiny a potom jsem už tak naštvaná, že se na to vykašlu úplně:)
    "Naštěstí" se teď moje oči rozhodly, že se stanou ještě citlivějšími než kdy dřív, a tak nemůžu používat ani linky, ani stíny, ani řasenku. A je po problému:))

    http://the-honey-cloud.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. U mě podobný problém. Vlasy jenom žehlím, vlny jsem vzdala už dávno... Mám svou dobrou kadeřnici, ale ani ta mi s tím nebyla schopna pomoct. Když mi naposledy natočila vlasy, vylakovala tam snad půl laku (lakovala každý pramen zvlášť před natáčením, pak to natáčení a nakonec vlasy jako celek) a stejně na 2. den byly rovné :-( Prý mám až moc husté a zdravé vlasy. Tak za to jsem teda vděčná, ale pořád toužím po těch nadýchaných lehce zvlněných vlasech :-)
    No co se týče krytí pupínků - vystřídala jsem už snad 50 korektorů od těch levných po ty nejdražší. A nakonec světe div se jsem skončila u obyčejnéo Garnier roll-onu na akné. Sice se mi ten nejsvětlejší odstín nezdá jako nejsvětlejší, ale na mou pleť je vhodný. Je určený přímo na pupence, takže i hojí, a celkem kryje. Navíc mi vyhovuje, že je tekutý. Protože tuhé korektory ty vysušená místa ještě víc zvýrazňují :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že nejsi jediná:) Já obdivuju některé holčiny jaké nosí "vymakané" nehty a někdy když vidím ty kreace na hlavách na běžné nošení, tak si říkám, že já bych si to neučelala ani jednou za čas a oni to nosí každý den. Kdo umí ten umí no:( Ale hlavně se Rendy nepodceňuj!!!:)

    Zvu tě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  13. Linky jsem se naučila kreslit až fixem, s ním to jde mnohem snáz. A když si líčím oči a bojím se, že jsem to nerozetřela úplně rovnoměrně, vždy se zeptám přítele, jestli je to symetrické. Už je na to zvyklý a dokáže poradit opravdu k věci.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Pod bod c.1 sa mozem aj aj podpisat, presnejsie - najkrajsiu linku si viem nakreslit obycajnou ceruzkou. Ziadne fixy, tekute linky a ine vychytavky nezvladam k 100% spokojnosti.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak po prečítaní tohto článku som si ako prvé povedala, že som na tom rovnako,ale potom som si uvedomila, že nie vždy. Veľa urobí nálada a celkový životný pocit v ten-ktorý deň. Nemôže byť všetko stále dokonalé. A myslím, že aj slečny, ktoré pôsobia, že všetko zvládajú majú isté chybičky, ktoré nevidíme. Mne osobne na "zdokonalenie" liniek pomáhajú vatové tyčinky, pri líčení očí to, že si vravím, že sa stále len učím :D na také vyrážky ako si opísala používam dermacol cover, lebo nič lepšie krycie som nenašla, ale jeho po krytí druhou najvýraznejšou vlastnosťou je samozotieranie :D a čo sa nechtov týka, keď skúšam nejaké zdobenie, vačšinou sa mi aj podarí, ale žerie to toľko času, že aj tak radšej skončím pri jednofarebných :D aj napriek tomu sa necítim ako kozmetická nešikovnica :D a chcela by som sa pridať k dievčaťu nadomnou. Nepodceňuj sa. Vždy tu bude niekto, kto niečo bude vedieť lepšie ako ty, ale neznamená to hneď, že si rovno nešikovná. Stačí sa pozrieť na tvoj blog a človek vidí, že na to máš ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojda, no jestli můžu radu ke korektoru, kterej pupínek zakreje a dokonce ho i léčí je od Káji ze shopu http://www.plumfooleryshop.cz/Dekorativni-kosmetika/Oblicej/Korektory/W7-tea-tree-korektor-na-pupinky
    vyzkoušela jsem tunu korektorů za x peněz a nakonec jsem tenhle přihodila k velkému nákupu "tak to teda zkusim" a nečekala jsem vůbec nic, o to víc jsem byla překvapená. Zhrozila jsem se té jeho tmavé barvy, mám pleť jako sněhurka, ale naštěstí se to rozmaže a skryje to toho červeného ošklivce. Když si dám tento korektor ráno v 5 hodin, tak drží zhruba do oběda, pak se to musí předělat. Ale i tak výdrž slušná a je toho kotel =o)

    OdpovědětVymazat
  17. Haha, skvely clanek ! Muj nehorsi problem jsou vlasy, nedokazu si udelat normalni culik :S vubec mi nedrzi ani lak nepomaha :D a nehty ti je taky katastrofa :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mohla bych téměř se všemi body souhlasit :-D Linky taky neumím - ale osobně si vážně myslím, že to může být i blbým tvarem oka. Zkoušela jsem tenké, silnější, od půlky oka, přes celé oko, s ocáskem... Použila jsem fixu, gelové linky... A nic. Nikdy to nevypadalo dobře. Přitom když si dělám "linky" tmavým stínem nebo tužkou a pak je rozmažu, líbí se mi to. Ale precizní tenkou linku prostě neumím. Ohledně bronzeru taky souhlasím :-D Též si přijdu jako klaun, když se snažím o nějaké to konturování. Vlasy jsem schopná si vyžehlit, případně udělat culík nebo jednoduchý drdol. Jo ještě cop na straně :-D To je vše. Přemýšlím ale o koupi kulmy. Mám vlasy od přírody kudrnaté, ale divně kudrnaté, kroutí se mi až od půlky vlasů, takže to působí neupraveně :-/ Kulma by tomu mohla pomoct :o)
    Hezký článek :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Na linky jsem poslední dobou celkem dobrá, koupila jsem si gelový od Maybelline a s nimi to jde fakt jedna báseň :) A s nehtama to mám stejně. Vždycky si řikám, jak to maj ostatní krásný a já zvládnu maximálně samolepky, puntíky a pak takový rozmazání několika barev do sebe. Třeba vůbec nechápu, jak někdo dokáže nakreslit ty knírky, jak jsou na obrázku. Pravou možná jakštakš, ale levou? to by dopadlo :D

    OdpovědětVymazat
  20. Teď mě napadá, že si taky vystínuji oči a koukám, že je musím poupravit a i tak nejsou přesně stejné :)
    TAG jsem taky dělala, tady máš odkaz, jestli chceš :)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/03/tag-kosmeticke-zalezitosti-ktere-mi.html

    OdpovědětVymazat
  21. Linky mi taky nejdou a vlasy max vyzehlim, nekolik pokusu o vlnky mi je akorat znicilo :-)

    OdpovědětVymazat
  22. ja som s vlasy večne nespokojná :D

    OdpovědětVymazat
  23. No tak v podstatě mě trápí ty samé problémy :D S očima se mi to stává pořád. V malém zrcátku vždycky vapadají tak pěkně a ve velkém pak s hrůzou zjistím, že je každé tvarově namalované úplně jinak.

    OdpovědětVymazat
  24. mně připadá, že mi tak nějak nejde vůbec nic :D

    OdpovědětVymazat
  25. väčšinou všetko závisí od nálady, teda u mňa uričte..a tiež od toho či sa ponáhľam alebo nie :) niekedy sa linka zadarí až na tretí pokus a inokedy hneď na prvý šup :) Pekný tag :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ja to mám zas naopak.. :D Linky si viem spraviť, väčšinou keď nestíham do školy a nestíham si dať hlavne tiene a pekne si vytieňovať viečko, tak siahnem po linke a už v tom mám prax. Urobím si ju rýýýchlo a to je moja záchrana, keď fakt estíham a chcem mať výraznejšie oči..tak linka plus špirála. No a vlasy, tie si ja rada upravujem, raz rovné, raz vlnité, raz drdol alebo všetko možné no a aj na nechtové kreácie som maniak.. na svoj blog pridávam väčšinou také tie nechtové veci :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. S očima bojuji tak, že jsem si radší místo toho začala malovat výrazně rty. A kvůli problémům s konečnou úpravou vlasů radši chodím ne moc učesaná a tvrdím, že je to můj styl :D Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jojo vlastního kdeřníka mít, to by bylo skvělý :) :D Suprový tag Rendy, pobavil mě :)

    OdpovědětVymazat
  29. Pod to bych se i podepsala :D Hlavne pod ty linky, ale teda musim rict, ze je to asi fakt o cviku. Ja je ted poctive kreslim denne uz asi 14 dni a je to cim dal tim lepsi...i kdyz zdaleka ne dokonale :D

    OdpovědětVymazat
  30. Jsem na tom úplně stejně! Taky si někdy říkám, že to snad není možný a mám nějaký divný oči a vlasy :-D A přesně mám problém i s tím tréninkem, protože když má člověk někam jít, tak se mu nechce moc experimentovat, aby pak nevypadal jak klaun :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak s vlasy jsem na tom stejně.. taky mi s nimi nic nejde. Vždycky se navztekám:) Linky mi naštěstí jdou, se stínováním je to horší... A nehty sice obdivuji, ale na mě by to stejně vypadalo divně, takže mě to netrápí:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  32. Tak já bych prakticky mohla zkopírovat tvůj článek a hodit ho k sobě :-D. Protože mi mluvíš z duše, ve všech bodech se s tebou shodnu! Je hezké vědět, že většina úkonů, které mi nejdou, nejdou ani většině jiných holek :-D!

    OdpovědětVymazat
  33. S linkami tedbojuju těžce. Schovala jsem všechny paletky stínů od UD aby mě to donutilo si udělat jen pořádnou linku :D Kde jsou ty časy, kdy jsem jí měla v ruce a dělala jí i naslepo :D
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tak tady se uplně shodnem. Linky mi taky dělají problém. Nehty,kdybych nějaký měla :D Vlasy,jsem ráda,že je zvládnu rozčesat ráno. :D

    OdpovědětVymazat
  35. Levá jsem na linky a to i proto, že mám zapadlá víčka, prostě blbý "tvar" očí, takže ocásek u mě nepřichází v úvahu a linky když už (na horním víčku), tak jedině barevné nebo hnědou, černá mi dělá ještě menší oči...
    A suchá místa po pupíncích to je věčný problém. Nepřišla jsem na to, jak je zamaskovat na celý den... A pořád myslet na to, že je třeba líčení poupravit, resp. znovu použít korektor, na to jsem prostě líná no, i když ho v kosmetické taštičce pochopitelně tahám.

    OdpovědětVymazat
  36. Jsme na tom celkem podobně! :D. Linky mi také nejdou, vždy se mi hrozně klepe ruka :D Nedokonalosti mi taky zamaskovat nejdou :D furt vrstvím, vrstvím a furt ho*no :D No aspoň vidím že jen já nejsem nešikovná :D

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Moc fajn nápad, díky Tobě jsem "odtajnila" mé kosmetické nedostatky.
    http://make-upartistkmlucy.blogspot.cz/2013/03/na-co-jsem-vazne-v-kosmetice-leva.html

    OdpovědětVymazat
  38. u prvniho a druheho bodu se schoduji..ale ty linky uz jsou lepsi od ty doby co pouzivam tuzky nebo gelove linky :) ale co mi fakt furt nejde je ocasek :/
    http://beauty-true.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Až teď jsem si tenhle tag vyhledala a konečně pročetla a Rendy.. jsem na tom stejně :D Snad ve všem se s Tebou shoduji.. Já jsem vážně levá, často se mi stává, že mám každé oko jiný.. vlasy mám věčně jenom rozpuštěné nebo v culíku, páč na víc nemám :D o nehtech ani nemluvím, kolikrát dokážu zmršit i ten jednobarevnej lak :D a konturování? teorie by byla, ale praxe.. nejen že mi to nejde, ale musím se přiznat, že se mi to ani moc nelíbí. Používám akorát sem tam rozjasňovač a vždy teda tvářenku.. ale bronzer je vážně nad mé síly :D Pěkně jsi to sepsala, já už se pod to můžu jedině podepsat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)