neděle 31. března 2013

Missha podkladová báze pod BB krém

Podkladová báze pod BB krémy asi nebude produkt pro každého. Něco mi říká, že dneska najdu pochopení jen u opravdových kosmetických nadšenkyň a i tak ne u každé. Je mi jasné, že spousta z vás to odsoudí jako zbytečnost, ale už dlouho jsem nepoužívala něco, co je určené spíš pro "kosmetické menšiny" a tak trochu nadšence :) O co se přesně jedná?



Missha B.B Boomer - podkladová báze (40ml) - koupíte např. zde 

Podkladové báze pod make-up už jsou poměrně rozšířená záležitost a já sama si bez nich líčení neumím představit. A protože teď maximálně frčí bbčka, tak bylo logické, že dříve nebo později někdo vymyslí i báze pod ně. A kdo jiný, než značka Missha, která je svými bbčky pověstná? Jak jsem psala v úvodu, pro někoho jsou podkladové báze obecně zbytečnost, kterou nepotřebuje a nepoužívá. Já se svou spíše mastnější pletí dávám bázi pod všechno, co jde :) Ani BB krémy neumím nanášet rovnou na pleť a minimálně krém pod ně dávám pokaždé. Někdy jsem měla nutkání pod ně vrznout i tu bázi, aby o něco déle vydržely, ale většinou jsem nakonec odolala. Logicky mě tedy spešl báze pod bbčka lákala a chtěla jsem vědět, jestli je to jen zbytečnost na kosmetickém stolku nebo praktický pomocník. Takže se nejdříve podívejme na bázi jako takovou.

Balení je pěkné s praktickou pumpičkou (stejné balení jako má BB krém Perfect Cover). Textura báze je lehký krém, který se lehce roztírá. Takové té silikonové a klouzavé konzistence se nemusíte bát, tato báze je příjemná a vypadá spíš jako denní krém. Báze má perleťovou barvu, na fotce je to snad trošičku vidět. Připomíná mi to tekuté rozjasňovače, ale nemusíte se bát, že by to na obličeji bylo nějak výrazné, nebo jste se třpytily jak disko koule :) Obličej vám báze rozhodně rozzáří, ale když jsem bb krém nanesla (jedno který), tak ten efekt pak viditelný nebyl a krém ho překryl. Používat bázi samotnou mi přijde divné a nepřijde mi to úplně přirozené, ale jestli se to někomu líbí, tak proč ne. Parfemace báze je spíš decentní, nic konkrétního, ale zároveň nic voňavého, co bych ocenila. A teď to hlavní - má báze nějaký smysl a prodlouží výdrž bb krému? Já vám nějak nevím, ale nevšimla jsem si výrazně delší výdrže. Tak nějak mám pocit, že krém držel na svém místě v pohodě celý den a nedokážu posoudit, že by to byla zásluha pouze báze. Všechny bb krémy, které používám se mi osvědčily a vydrží všechny téměř celý den. Nicméně nelituju, že bázi používám, mám alespoň lepší pocit :) Minimálně se nestane, že by mi BB krém zdůraznil sušší místo na obličeji nebo měl tendenci zalézt do nějaké vrásky.





Nerozetřená báze. Na okrajích je vidět její perleťová barva - taková fialovo-ružová



Složení:



Chápu, není to must-have pro každého, ale pokud jste stejně úchylní na podobné věci, tak vás báze možná potěší :) Nemůžu říct, že by mě nějak ohromila, nebo jsem si řekla, že si jí začnu nakupovat po kilech, ale na druhou stranu mi nijak neublížila. A jak jsem psala výše, používám báze všeho druhu téměř každý den, takže tuto nepovažuji za zbytečnost. A kdo ví, třeba se v létě projeví jako mnohem užitečnější pomocník, protože vysoké teploty umí s výdrží líčidel hodně zatočit :)

Udělejte si obrázek samy, jestli si myslíte, že je to pro vás zbytečnost nebo užitečná věc :)

Zajímá mě váš názor na bázi pod BB krémy. Máte pocit, že je to zbytečnost nebo naopak výborná věc? :)



PS: děkuji eshopu bbcreamshop.sk za poskytnutí báze k recenzi

17 komentářů:

  1. Mám vzoreček ale ani se mi nechce zkoušet. Je to tat přesilikonované a mně to nedělá moc dobře, bohužel :/

    OdpovědětVymazat
  2. já baze nepouzivam, nemuzu kvuli pleti..:( achjo

    OdpovědětVymazat
  3. nevím, zatím mě to moc neohromilo a šla by ta báze dát i pod obyč makeupy ??

    OdpovědětVymazat
  4. FairyChain: ještě že nerozumím tomu složení. Silikony mi na pleti nevadí, ale neumím si představit bázi, která by je neměla a byla funkční :)

    Regina: i pod make-up jsem jí zkoušela, ale jen jednou, takže nemůžu plnohodnotně posuzovat.

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem velká milovnice BBček, takže bych pro tuto bázi mít pochopení asi měla, nicméně jsem žila v domnění, že jednou z "funkcí" BBček je právě podklad.... patrně jsem žila v omylu.... nebo nevím... já taky poslední dobou dost bojuju sama se sebou v oblasti péče o pleť - silikony, parabeny, snažím se je nepoužívat, nicméně BB jsou jimi narvaná.... tak aspoň BB je dávat nechci... aspoň pro ten pocit

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi připadá zvláštní dávat BB krém jen na čistou pleť a tak vetšinou použiju ještě hydratační krém, aplikaci make-upu už si bez báze představit skutečně nedokážu, ale báze pod BíBí je pro mě asi zbytečnost...

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám pod BB normální báze určené pod make-up :) podle mě je to jedno. Navíc BB drží dobře samy o sobě, je to asi opravdu spíše pro ten lepší pocit :) ale nevypadá vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
  8. Copak zbytečnost, ale ze složení mi naskakuje husí kůže. Měla jsem i vzorek, ale nenašla odvahu tyhle silikony napatlat na obličej, jen na ruku. Tak jsem zbylých 6 poslala do světa a nikde se moc nechytily.

    OdpovědětVymazat
  9. a to mně by se taková báze právě že hodila, protože jsem prakticky všechny make-upy vyřadila a vystačím si jen s BB :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si pod bíbíčko dávám vždycky krém. A když už krém, tak proč ne báze? :) Také mám mastnější pleť a nevím, jak se na ní budou bíbíčka chovat v létě. Zatím bázi ale nijak nepotřebuji, protože s jejich výdrží nemám problém :))

    OdpovědětVymazat
  11. Právě tuto bázi jsem si objednala a jsem na ní moc zvědavá. Mám smíšenou pleť a mám problém s tím, že mi některé makeupy i bb krémy vysuší tváře a místa pod očima a naopak t-zónu mám mastnější. Báze mi pomáhají řešit tento problém, proto jsem si tuto bázi také objednala.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, jak jsi řikala, že většina BB, které máš, jsou fajn a vydrží skoro celý den. Tak mohla bych se zeptat, jaké používáš..? Já mám doma dva a ani jeden není nic moc. A to jsou oba asijské.. :(

    OdpovědětVymazat
  13. Báze pod BB krém? To mi přijde už trochu přehnaný. Já řilo v tom, ež se BB používají právě proto, že je člověk jenom namaže a může vyrazit s kránou sjednocenou pletí bez chybiček. Jestli je potřeba i báze, tak to dost ztrácí na kráse. Ale jak sama píšeš, dá se to bez ní vydržet, takže to asi neni úplně horký.

    OdpovědětVymazat
  14. An Pavelcová: měla bych si udělat nějaký kurz na rozpoznání složení kosmetiky :) konzistence odpovídá fakt krému, když to srovnám s bází třeba od Dermacolu, tak je to nebe a dudy :)

    Viktorie Prosová: např. BBčko od Clarins, Missha Perfect Cover a Signature Real nebo od Skin 79 Hot Pink :)

    carlinetmoi: pro někoho určitě zbytečnost, to nepopírám :) mě třeba žádný bb krém nenahradí krém a nějaký podklad pod něj potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych ji asi teda nevyužila no :( Nedávám si bázi ani pod makeup, pro mě to prostě není :D http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jak je na tom tahle báze třeba s maskováním pórů nebo menších vrásek? To jsou totiž hlavní důvody, proč si neumím líčení bez báze představit... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)