čtvrtek 14. března 2013

Lirene micelárka - super kauf nebo propadák?

O této micelární vodě toho bylo v poslední době napsáno mnoho. Někdo tvrdí, že v pohodě nahradí všeobecně milovanou růžovou Biodermu a někdo se tomuhle výroku brání. Mám za sebou už víc jak polovinu balení, takže si myslím, že je na čase se také vyjádřit :)


Od Lirene mám oblíbené hydratační tonikum (článek zde) a zajímalo mě, jak si povede micelárka. Četla jsem i pár ohlasů na to, že obličej ulepí nebo nedokáže odlíčit perfektně oční make-up. Jelikož mám micelárky pouze na odličování nebo dočišťování obličeje, tak jí nebudu hodnotit z pohledu odličování očí. Možná si ještě pamatujete na moje fotky rudých očí, kdy jsem se pokoušela odlíčit řasenku micelárkou. Děkuji pěkně, ale tohle fakt nemusím mít každý den, takže ŽÁDNÁ micelárka mi do očí nesmí. To jen na úvod, aby bylo jasné, že micelárku nebudu hodnotit jako oční odličovač :)


Micelárka má příjemnou parfemaci, která ale ne všem voní a podle mě by hodně citlivou pleť mohla zbytečně dráždit. Každopádně mě se vůně líbí a u mě má plus. Odličování i dočišťování pleti zvládá v pohodě a po použití obličej vážně nelepí :) Necítila jsem žádné pnutí nebo nepříjemný pocit, takže za to také plus. Balení je celkem jednoduché, dávkování je taky v pohodě, takže po této stránce taky nemám co vytknout. Co se mi ale zdá jako mínus je to, že micelárka poměrně rychle ubývá. Nevím, jestli jsem takový rozmařilec, ale Bioderma mi pokaždé vydrží strašně dlouho (a ano vím, že má balení o 50ml více :) I tak mi přijde, že Lirene prostě používám víc. Můj celkový dojem je tedy kladný, ale nepostavím se do jejího fanklubu a neřeknu, že Bioderma stojí za prd a je drahá. Lirene je z těch levnějších verzí micelárek určitě jedna z těch lepších, ale něco jí prostě chybí, aby byla tak dokonalá jako růžová Bioderma. Neumím to popsat, ale Carrie by řekla, že tam chybí to "zazazu" :) Pokud bych byla studentka s omezeným rozpočtem, klidně bych si tuhle micelárku kupovala pravidelně a měla jí ráda. Dokud si ale budu moct dovolit Biodermu, budu si kupovat jí. Neumím to vysvětlit, ale není to prostě totožné a já na pleti necítím to samé.




Takže kauf roku to bude pro ty, co jim Lirene přijde stejná jako Bioderma. To chápu, nic proti tomu, ale pro mě jí něco prostě chybí. Jak říkám, hodnotím jí z pohledu čištění pleti, ne odličování očí. A protože vím, že je nás víc přírodních úkazů, co micelárky v očích nesneseme, tak věřím, že se najde spousta těch, co jim na stejný účel jako mě bude Lirene vyhovovat. Rozhodně tedy není špatná - má příjemnou vůni, nelepí a dobře pleť vyčistí a navíc jí seženete za asi 80Kč. Což je studentsky přijatelná cena bych řekla. Nicméně já si stojím za tím, že růžová Bioderma má něco navíc, něco, co zatím nedokázala překonat žádná jiná micelárka, kterou jsem kdy vyzkoušela. A klidně někdo může tvrdit, že je to blbost, ale ta vzájemná přitažlivost mezi mnou a Lirene je tak 90%, víc ne :)

Jelikož jí spousta z vás určitě i díky LB vyzkoušela, budu se těšit na vaše názory a porovnání :)

34 komentářů:

  1. Musím ji konečně koupit... a zkusit jak je to teda s tím porovnáním s Biodermou... škoda, že to nehodnotíš i v odličování očí :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si ju tiež kúpila zo zvedavosti a mne teda na pleti trochu lepí, ale inak je príjemná a určite ju vypotrebujem. Ale tiež som z tých, ktoré micelárku nepoužívajú na odlíčenie očí, spíš iba ráno na osvieženie, ale cez víkend aj večer, keď sa nelíčim.

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto s Tebou souhlasim. I me micelarky - zadne! do oci nesmi!!

    OdpovědětVymazat
  4. Od Lirene mám a mám ráda tonikum a odličovací mléko. Teď jsem koupila odličovač a ano, odlíčí, ale žádná hitparáda to není. Odličováním strávím dvakrát tolik času, než s Biodermou. Na Lirene nezanevřu, tonikum a mléko paráda, ale micelárku pravděpodobně zkoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  5. není špatná, ale mě po ní obličej prostě lepí :D

    OdpovědětVymazat
  6. no ja ju hladam hladam, ale zatial som nemala stastie a nenatrafila na nu, ale rozhodne sa budem snazit dalej, za vyskusanie zjavne stoji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě teda přijde, že trochu lepí :) ale to mi lepila i modrá (Hydrabio) Bioderma, takže nevidím problém.. ale oči odličuje opravdu bídně. Sice micerálky běžně nepoužívám na odličení očí, ale vždycky to aspoň vyzkouším a tahle teda odličuje nejhůře z těch co jsem zatím zkoušela.

    OdpovědětVymazat
  8. micelarku jsem zkusila, protoze mi ruzova bioderma dochazi a finance musely jit na nakup plen, nikoliv me kosmetiky :) za sebe musim rict, ze s recenzi bez vyhrad souhlasim.. navic si micelarkou odlicuju i oci a lirene zkratka kvalit biodermy nedosahuje a to pro me bohuzel ani v odliceni obliceje.. co se zda s lirene ciste, z toho bioderma jeste trosku stahne.. za tu cenu jsem s ni ale spokojena a kdyz budu mit zase financne narocnejsi mesice, rozhodne po ni sahnu..

    OdpovědětVymazat
  9. Já jí mám fakt ráda :) Bioderma mě nikdy nijak neoslovila, brala jsem jí jen na cesty obytným autem, kde se s vodou musí šetřit, ale jinak ne, ne a ne. Lirene je pro mě naopak super i doma, používám jí na dočištění pleti, moc se mi líbí její vůně a mojí pleti dělá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nedávno jsem na ni psala recenzi:)Už ji používám skoro tři měsíce a stále mi zbývá větší polovina:) Za mě je mnohem lepší než Bioderma, já zase nedokážu popsat, co je mi na ní více sympatické než "biodermí" micelárka:-D Samozřejmě cena je jasná, voní mi, nelepí, ale prostě tam je ještě něco navíc, proč jsem se do ní tak zamilovala:-D Micelárky taky nepoužívám k odličování očního make-upu, nicméně jsem to zkusila a líčení šlo bez problémů dolů. Za mě jednička!

    OdpovědětVymazat
  11. Lirene jsem zkoušela, ale nijak zvlášť mě neoslnila. Na odlíčení celkem fajn, ale tak žádný zázrak. A ohledně očí už vůbec. Růžová Bioderma mi oči odlíčí naprosto úžasně, ale tohle teda ne, málem jsem si oči sedřela. A lehce lepivý pocit jsem měla taky, takže tu si znova kupovat nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně nevadí ani na odlíčení očí, ale trvá to chvilku, než tu řasenku jemně stáhnu, jinak trošinku lepí, ale žádná hrůza.

    OdpovědětVymazat
  13. Micelárku som u nás bohužiaľ nevidela, ale zvažovala som kúpu tonika a po prečítaní tvojej staršej recenzie určite pôjdem do toho :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně si to tady vyjádřila, já sama tedy tuhle micelárku nevlastním, má jí ségra, ale také už jsem si o ní dost přečetla a jak vidím co blog to názor. Pěkný článek :)*

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem jí koupila ségře, protože mi pořád brala moji Biodermu :D ale taky jsem ji už zkoušela a přijde mi super :) oči teda neodlíčí tak rychle, ale nepřijde mi, že bych jí musela dávat víc.
    Možná to je tím, že víš, že je levnější :D vždycky, když mám něco dražšího a oblíbenějšího, tak si to víc šetřím :D

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem byla otrávená, když jsem ji v boxu uviděla, ale teď jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela - naprosto souhlasím s tím, že strašně rychle ubývá - možná je to tím, že je "levná", tak jí prostě nešetřím (?), jinak ale nemám žádné výhrady, dokonce s ní ráno přejedu i oči a pohoda, žádné štípání... to naopak nemůžu říct o Biodermě (zelené), která mi na oči tedy nesmí...a pro tento měsíc musím říct, ani jednou jsem ji nepoužila.. Lirene ji převálcovala :o)

    OdpovědětVymazat
  17. Biodermu jsem vždycky používala jen na tváře, prostě na ksicht kromě očí, proto jsem s Lirene spokojená (makeup, pudr, tvářenku Lirene odlíčí bez problému). Vůně je mi nevadí, ba naopak. Micelárku Lirene zkrátka beru jako super náhradní řešení, pokud v rozpočtu zrovna nejsou peníze na Biodermu (kterou kupuju jen v akci).
    A přesně, jak zmiňujou holky výše, vždycky, když mám něco dražšího, tak si to víc šetřím, takže u Lirene toho na odličovací tamponek prostě vyliju víc no, a to je jasný, že pak ubývá. :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem micelárkám pořád nepřišla na chuť, odlíčení s nimi mi přijde moc zdlouhavé, preferuji odlíčení na mokro. Ale faktem je, že mám jen zelenou Biodermu, možná bych měla dát šanci té růžové. A kdo ví, třeba si z ní taky sednu na zadek.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Som prekvapená, že micelárky nepoužívaš na oči. Micelárky od Biodermy, Vichy, La Roche-Posay sú snáď jediné, čo ma na očiach neštípe...okrem súčasného čistiaceho gélu od Nip+Fab..Inak všetky mlieka, dvojfázové odličovače, všetko am štípe. Skúšala som aj túto Lirene, ale zatiaľ iba párkrát a bola som milo prekvapená..nič neštípalo...bola som spokojná.

    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. tak vidím, že názory se velice různí :) ale tak to má být, mám ráda živou diskuzi :)

    Alliknowaboutcosmetics: já používám na odlíčení očí speciální odličovaně na ně. Málo co moje oči snedou a už léta jsem věrná dvoufázovému chrpovému odličovači Yves Rocher. Naopak po micelárce mám rudé oči jak králík :/

    OdpovědětVymazat
  21. Já ji naopak používám pouze na oči a super. Linku i řasenku v pohodě zvládá. Oproti Biodermě v tomhle nevidím rozdíl, tedy až na tu parfemaci, ale mně je docel příjemná. Na obličej prefuruju mokré odličování. U mě teda vítězí, alespoň zas můžu šetřit na další milion věcí ve wishlistu :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mně přišla taková nějaká... hodně vodová, nemám s ní pocit, že pleť dočistí úplně 100%. Mám ráda micelárku od Vichy a to je úplně jiná třída.

    OdpovědětVymazat
  23. Já ji používám i na oči a odlíčí úplně v pohodě:) Je teda fakt, že Bioderma je lepší, ale jako levnější náhrada je Lirene super.

    OdpovědětVymazat
  24. doufám, že to nehodí do senzaboxu. :-/ právě váhám, jestli si ho mám objednat.

    OdpovědětVymazat
  25. Neláká mě, svou ruzovou Biodermu miluji už víc jak 3 roky a tak to zůstane!:D

    OdpovědětVymazat
  26. Dobře, že s ní neodličuješ oči, je hrozná, řasenku místo odlíčení rozmaže po celém obličeji a že by dokázala odlíčit makeup se mi také nezdá, takže ji používám jenom na dočištění :).

    OdpovědětVymazat
  27. mě bohužel lirene micelárka šíleně lepila, bioderma je nejlepší :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Ještě jsem ji nezkoušela ale tvé recenze zítra skočím do drogerie ! :P :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Když přimhouřím oči jako ty a budu koukat jen na odlíčení obličeje, tak musím říct, že revlon color stay make-up dolu dostával horko těžko a ve finále jsem plet´ vzteky odlíčila biodermou. S ubýváním mám stejný dojem, spotřebuje se jí prostě víc. Jako klad mám taky vůni a dočištění zvládá dobře, takže jsi to v recenzi vystihla podle mě naprosto přesně :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mi teda růžová Bioderma vyhovuje maximálně a nemám důvod ji měnit, jako takový zásah do rozpočtu mi to nepřipadá, jelikož nepoužívám na čištění a odlíčení téměř nic jiného (tedy ani nekupuji), a vydrží mi tak tři až čtyři měsíce. Už brzo si budu kupovat nové balení, a to původní mám od října (objektivně tu délku spotřeby mohu pozorovat pouze v Brně, kde ji používám jen já, doma se o ni dělíme se sestrou). A na oči mi nevadí, ba naopak, dokonce mi vyléčila ekzém kolem očí. A dovoluji si Tě pozvat k sobě na giveaway:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/jarni-obdarovavani-aneb-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  31. taky micelárkou neodličuju oči, jenom v nouzovém případě. Lirene mi nijak nevadí, obličej očistí celkem dobře, ale asi taky zůstanu u té Biodermy, hlavně proto, že mi přijde - na rozdíl od Lirene - bezedná :D

    jinak ještě s tím odlíčením očí - u Moory jsem četla, že teda žádná sláva.

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda jsem si přečetla i Tvůj názor. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Za sebe teda můžu říct, že oči zvládne dobře - linky nepoužívám, takže řasenku zvládne ok.. Ale na pleti mám bohužel fakt ulepený pocit.. Nejvíc nejlepší micelárka co jsem měla - už hodně dávno tomu, byla ta od Vichy, vydrží dlouho a za vyzkoušení fakt stojí... Díky za článek :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)