neděle 3. března 2013

Lancome Rouge in Love rtěnka

Moje první zkušenost s touto rtěnkou se datuje už skoro rok zpátky. Přestup na let do Budapešti v Paříži, malý duty free, který voněl směsicí parfémů a moje poslední eura. Jako správný kosmetický nadšenec jsem je samozřejmě utratila za rtěnku. Konkrétně tedy krásku v nádherném obalu - Rouge in love. Tenkrát jsem šáhla pro malinovém odstínu 340B. A k Vánocům jsem dostala lososovo-růžový odstín 322M. Tento odstín patří mezi nejprodávanější a nejoblíbenější ze všech a pro mě je to úplně ideální odstín.




Kdyby vás zajímalo rozdělení odstínů a jejich číslování. Lancome rtěnky dělí do třech řad, podle denní doby, na kterou se odstíny hodí. Můj odstín 322M patří do první skupiny, kde jsou jak vidíte spíš jemnější a neutrálnější barvy. Můžeme tak pomyslně říct, že je to rtěnka na ráno a dopoledne, ale berte to s rezervou :)




(web)





Obě rtěnky Rouge in love, které mám, patří mezi mé velice oblíbené a jedny z nejkvalitnějších, co vlastním. Nechci se opakovat, protože jsem už kdysi psala o druhém odstínu této rtěnky, ale tak v pár bodech alespoň shrnu svoje dojmy:

- rtěnka má bytelný kovový obal
- příjemnou jemně krémovou konzistenci (která ale není příliš krémová a matlavá)
- nevysušuje rty a má dobou výdrž
- rtěnka příjemně voní
- odstín je bez třpytek nebo shimmeru
- sama bych ho popsala jako růžovo-lososový
- pro mě je to velice univerzální odstín, pro který najdu využití kdykoliv


O rtěnce v odstínu 340B jsem psala zde


Fotky na rtech se moc nepovedly, protože bylo venku zataženo, barva je mnohem výraznější a zářivější a podobá se spíš swatchi na ruce. Ale kdybych sem fotky rtěnky na rtech nedala, tak mi zas bude někdo nadávat v komentářích, že je to k ničemu, když to není ukázané v reálu :) Tak tady máte foto, které stejně reálné není, ale někdo bude mít snad radost :))








O odstínu 340B jsem vám psala zde.





Mám další kus a jsem stejně spokojená jako před rokem s tím prvním. Podle mého skromného mínění se do této řady rtěnek vyplatí investovat. Několik z vás mi psalo, že si je po prvním článku koupilo a byly jste spokojená jako já, což mě strašně moc těší. Na rtěnkách se mi kromě krásných obalů a spousty barevných variant líbí i solidní výdrž, protože ač jsou rtěnky jemně krémové a rty nevysušují, tak drží dobře a dlouho.

Sečteno podtrženo - mám Rouge in love ráda a kdybych měla nějakou další, tak bych se vůbec nezlobila :)

Znáte tuto řadu rtěnek? Líbí/nelíbí se vám? Máte zkušenost i s jinými rtěnkami od Lancome?

21 komentářů:

  1. Je krásná... ale bohužel ta CENA! :(

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Mám 3 a jsem s nimi spokojená. Chtěla bych čtvrtou, odstín 128M, ale neprodávají ho ani tady, ani v Německu a nemůžu ho sehnat ani na netu, tak mám asi smůlu.

    OdpovědětVymazat
  3. jééje tak to jsou parádní barvičky, ty by se mi hodily ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou tak nádherné odstíny!! Bohužel s žádnou rtěnkou Lancome zkušenost nemám. Mám od nich jen nějaké věci na oči a laky nehty. V každém případě jsi mě navnadila ke koupi nějaké rtěnky z této řady!

    OdpovědětVymazat
  5. úplne nádherná dokonalá farba! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne. brala by som skoro všetky, mať tak na to..

    OdpovědětVymazat
  7. krásna farba, ja chceeeeeem :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne opisane :)



    pozývam na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/ +GIVEAWAY pozývam ťa :))))))))

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou dokonalé, obě!:)Přesně moje barvy:)
    A tobě moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají krásně, obě dvě barvy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. obidva odtiene sa mi veľmi páčia...no neviem neviem asi zas zainvestujem do kozmetiky..:D

    OdpovědětVymazat
  12. Jó, mít na to finance, tak neváhám a nějakou pořizuji, protože značku Lancome mám moc ráda, a to jednak proto, že ji propagují dvě moje velice oblíbené herečky - Emma Watson (dekorativní kosmetika) a Julia Roberts (parfém La vie est Belle) :) Zatím můžu jenom snít :) Moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta barva na ruce je vážně nádherná! Taková přesně na jaro dělaná.

    OdpovědětVymazat
  14. oba odstíny jsou moc povedené, ale osobně se mi líbí tahle o malinko víc

    OdpovědětVymazat
  15. mám 240 M a vyzerá veľmi pekne, má nahusto trblietky a je pekne krémová. Akurát v obale sa trocha kýve a robia sa ryhy. Určite je lepší ako nejaký drogérkový ale neviem, či by som ho kúpila znova. Cenu som vymákla, ked sa u nás rušila Marionaud predajňa za asi 17 €

    OdpovědětVymazat
  16. Ach jo Rendy ty mi vždy dáš takových tipů, co chci a potřebuji. :D Na tuhle rtěnku sem již koukala a moc mě lákala a moc se mi líbí ta 106 M zítra jdu do Marionnadu tak se na ně mrknu. :D Vypadá vážně suprově. :) Odstíny sou super, ale bohužel mi růžová nesluší mě spíše sluší červená. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, tak dve mame stejne...no a potom jsem teda musela jit pocitat a zjistila jsem, ze mam dalsim 7ks :) (106, 170 - tuhle cervenou mam moc rada, 159, 353, 185, 377 a 359) Pro me jsou to jedny z nejlepsich rtenek!

    OdpovědětVymazat
  18. Ak niekedy dostanem zlavový kupon, ktorý mi je slubovaný už rok, tak si kúpim buď túto alebo YSL:)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou vážně skvělé!

    http://wwwwspot.blogspot.com/2012/12/lancome-rouge-in-love-lipsticks.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)