pátek 29. března 2013

Lancome Génifique Yeux Light-Pearl nové oční sérum

Čas už trochu pokročil a mám pocit, že je ta pravá chvíle zhodnotit používání tohoto poměrně nového oční krému od Lamcome. I když slovo "krém" není tak úplně přesné. Je to spíš oční sérum, které má rozjasnit oční okolí a zbavit vás všech neduhů, které v této oblasti bývají (váčky, vrásky, únava). Jsem v polovině balení, používám ho cca od listopadu a dneska bych vám ráda řekla své dojmy z jeho používání.






 Lancome Génifique Yeux Light-Pearl (oficiální info zde) - 20ml

Co je na celém séru nejzajímavější, je jeho netradiční aplikátor ve tvaru perly. Povrch je vybroušený z nerezové oceli a při aplikaci séra je to opravdu velice příjemné a chladivé. Oční okolí se díky tomu lépe prokrví a dopřejete mu příjemnou masáž. S "perlovým" aplikátorem můžete hýbat do všech stran a pokaždé se přizpůsobí tvaru vašeho obličeje. Celkově se balení podle mě povedlo a působí na mě luxusním dojmem. Sérum nemá žádnou parfemaci a konzistence je lehká a nemastná. Ze začátku chce aplikátor trochu otírat o hrdlo, protože byste pod oči nanášely zbytečně moc produktu. Textura je lehce tekutá, není vyloženě vodová, že by vám pak stékala po obličeji, ale zároveň to není ani hutný krém.

Výrobce slibuje, že po 7 dnech používání uvidíte 70% zlepšení, po 4 týdnech používání pak budou vaše oči a okolí znatelně omlazené. U mě asi nefungovalo všechno jak mělo, protože ani po takové době, co sérum používám nevidím zlepšení. Abych to tedy trochu upřesnila - ve svém věku samozřejmě nepotřebuju omlazovat svoje oční okolí, ale sérum slibuje i jeho rozjasnění, které by se mi velice hodilo. Nemůžu ho hodnotit z pohledu vyhlazení vrásek nebo úbytku váčků pod očima, protože na nic z toho zatím netrpím, ale ani to kýžené rozjasnění se nedostavilo. Je mi jasné, že když nebudu dost spát a dodržovat pitný režim, tak mě modrých kruhů pod očima nezbaví ani nejdražší krémy na trhu, ale oboje se snažím dodržovat a krémy používat spíš preventivně. Ať se dívám jak chci, rozjasnění jsem si ale prostě nevšimla. A že já se umím někdy pozorovat detailně :) Abych séru nekřivdila úplně, jeho používání je vážně super příjemná záležitost. Ta kovová perlička je fakt skvělá a když člověk večer lehne do postele a má po celém pracovním dni unavené oči, tak tohle celkem bodne. Oční okolí příjemně hydratuje a někdy se té masáže nemůžu nabažit. Až sérum vypotřebuju, tak rozhodně ten aplikátor nevyhodím a budu s ním nanášet i jiné oční krémy, protože je fakt parádní. Nicméně od séra za nějakých 1500 Kč bych očekávala nějaké víc wow výsledky. Asi nejsem zatím ta pravá cílová skupina a někdo o dost starší by  ho třeba ocenil víc :) Mě kromě příjemné aplikace a hydratace očního okolí nic navíc nepřinesl, tudíž bych si ho momentálně znovu nešla koupit. Třeba za 10-15 let bych svůj názor změnila. Každopádně to byl dárek a víte, co se říká o darovaných koních a jejich zubech :)

Sérum používám každý večer, ráno pod make-up mi konzistence séra příliš nevyhovuje a musela bych déle čekat, než by se do pleti vsáklo.



Složení pro vás tentokrát nemám. Nevím jak je to možné, ale v počítači jsem jeho fotku prostě nenašla a krabičku jsem bohužel už vyhodila.



Svoje dojmy jsem vám shrnula výše. Aplikátor je fakt parádní a hodit se mi bude i po vypotřebování séra. Nicméně přes všechna pozitiva postrádám viditelný efekt, zejména rozjasnění očního okolí a tudíž mě sérum na zadek neposadilo. Tak uvidíme třeba za 10 let, to už můžu být v úplně jiné situaci :)

Má někdo z vás s touto relativní novinkou osobní zkušenost? Zaujal vás netradiční aplikátor séra? :)

5 komentářů:

  1. ten aplikator vypada docela zajimave:)

    OdpovědětVymazat
  2. aplikátor vypadá rozhodně zajímavě!:)
    já se budu muset poohlédnout právě po něčem, co by něco udělalo s mýma kruhama a vráskama pod očima, nějak se mi začínají vůbec nelíbil :D ale nedělám si moc velké naděje, že bych našla něco zázračného..

    OdpovědětVymazat
  3. Aplikátor mě tedy zaujal já mám zkušenost se značkou Loreal Youth Code přesněji s Chiave Glovinezza má 30 ml a já ho používám na čelo na vrásky já tedy ještě žádné nemám ale v poslední době je hitem fotit se s pokrčeným čelem což jsem v jednu chvíli dělala a je to.Na mém čele se objevují známky vrásek spíše těch malých ale stejně.Používám to každý den večer a ráno už asi cca od listopadu a zbývá mi tam čtvrtka aplikátor to má jak nosní kapky což je dobré parfemován je tedy opravdu hodně spíše jako voňavka ale pro mě příjemná voňavka.No a výsledek? Na čele už žádné známky po vráskách a můžu tedy zaručeně říct že jeho cena pohybující se kolem 400 korun neni zas tak hrozná a když vítě že to opravdu pomohlo tak bych si to klidně koupila znova.Z toho vyplývá že vám ho mohu jednoznačně doporučit (y).

    OdpovědětVymazat
  4. aplikator vyzera slubne ale to je nejak malo za tak drahy krem,ja pouziva taky nejaky obycajny z drogerie od znacky simple a je to len na to aby som mala oci hydratovane nemam este vrasky ale desim sa toho momentu a hlavnetoho ze kazdy hovori ze kremy nezaberaju :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)