pátek 22. března 2013

Lancome akce a ukázka nových paletek

O akci Lancome v Sephoře jsem vám před nějakým časem říkala. Pokud jste z Prahy a rády byste si také zanakupovaly se slevou 20%, nechaly se nalíčit a dostaly dárek, tak můžete dorazit ještě  23.3.2013 do Sephory na Zličíně. Tam se poslední akce bude konat. 

I když mi stále není hej, tak jsem si akci nenechala ujít a cvakla vám pár fotek. Omlouvám se za kvalitu, je to fakt bída, ale můj chudák foťák tyhle prostory s umělým světlem prostě nedává. I tak si myslím, že o pěkné fotky nebudete ochuzené, neb jsem na akci potkala i jiné blogerky :) Využila jsem možnosti fotit v Sephoře, což je jinak tabu a chtěla jsem vám ukázat hlavně nové paletky stínů, které se moc povedly :)



Krásné hostesky, které nabízely vůni La vie est belle



Mohly jste se nechat vyfotit a jako dárek jste dostaly fotku, kde jste byly hvězdou titulní stránky časopisu HB.



Každý kdo chtěl, mohl se nechat nalíčit 



Během akce se točilo i video. V hlavní roli vizážistka Lucia, modelka a nové paletky stínů


No a to hlavní a pro vás snad i zajímavé - nové paletky stínů. Kvalita fotek není nic moc, ale lepší než drátem do oka :) Paletky jsou opravdu krásné a pokud milujete třpytivé stíny, tak vám jistě padnou do oka, tak jako mě :) Sama nevím, kterou bych si vybrala, mám asi 3 favority.














Líbí se vám nové paletky? Byl je už někdo z vás omrknout v parfumerii? Případně účastnil se někdo z vás včerejší akce?

Ráda bych ještě touto cestou pozdravila čtenářku Evu, která se nebála mě oslovit :) A hlavně doufám, že jsem si nevymyslela jiné jméno, přece jen jsem ještě trochu utlumená a nevnímám na 100% :)

21 komentářů:

  1. paletky sa mi pacia, take dve tri by som si urcite vybrala.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední paletka je nádherná, žádnou takovou nemám, takže by se mi hodila! :D Ale všechny vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se na akci byla podívat v úterý na Floře a vůbec se mi to nelíbilo. A ty paletky jsou taky docela bídný, stíny jsou hrozně špatně pigmentovaný a výsledné líčení vypadá jako obrovská modřina špatně definovatelné barvy. Včera jsem o tom psala na blogu, kdyby někoho zajímaly podrobnosti: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/03/vip-dny-lancome-me-dojmy-novinky-v-me.html

    OdpovědětVymazat
  5. Valerie B: to jsme každá sahaly asi na jiné paletky, nebo si to neumím vysvětlit :) já jsem měla po jednom přejetí na ruce sytou barvu, tak nevím :) dívala jsem se i na to video s líčením a slečna pak vypadala moc krásně a šmouhy na očích neměla :) ale chápu, že se to nemusí líbit všem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se nechala nalíčit hned dvakrát, protože jsem si naivně myslela, že jen ta první paletka je horší, ale i podruhé byl výsledek stejný. A to mě slečna tou druhou paletkou líčila na mokro! Změna způsobu nanesení akorát způsobila nějaké prapodivné fleky, které vůbec nešly rozetřít a byly hrozně moc vidět.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, a byly to paletky bain de minuit a vert mystere.

    OdpovědětVymazat
  8. Není ta modelka náhodou Milkwoman? Je jí strašně podobná.
    Jinak mně se samozřejmě líbí paletka ametystová. :)

    OdpovědětVymazat
  9. ValerieB: to se schválně snad taky nechám nalíčit a uvidím :) co si nezkusím sama, tomu nevěřím, nic proti umu slečen, co líčí, ale když si něco koupím, tak se s tím líčím taky jen já a není nad to si to sám vyzkoušet :) ale moje dojmy z paletek jsou vážně zatím maximálně kladné, tak uvidíme

    Dante Alighieri: jestli se jmenuje Johanka, tak asi jo :) slečnu neznám a ani blog mi nic neříká, ale je to klidně možné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy .. Jméno jsi si pamatovala moc dobře a děkuji za pozdrav :)

    OdpovědětVymazat
  11. Paletky jsou nádherně namíchané, přesně dle mého vkusu, no budu muset zase někdy vyrazit do 40 km vzdálené Sephory a pokochat se na vlastní oči, když už né na vlastní peněženku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že u nás tady na "severu" žádné takové akce neprobíhají :( Hned bych se nějaké takové s Lancomem zúčastnila, mám tuhle značku moc ráda :) A ty paletky očních stínů jsou božské ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Paletky vypadají fakt krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Viva Sephora! :)
    Miluji parfumérii Sephora... solidní nádech luxusu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Velice pěkné barvy :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Z Prahy, achjo, kdybych byla z Prahy, tak snad jen obcházím parfumerky a nic nedělám:-D Máte tam neustále nějaké akce! Ty paletky, bože, úplně se mi sbíhají sliny:-DD

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou moc pěkné. To jako jo :) Ale né, že bych zrovna teď paletky potřebovala :D (i když nějaká záminka ke koupi se najde vždy,že)

    OdpovědětVymazat
  18. Na palety jsem včera koukala, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)