sobota 2. března 2013

Co je u mě a v drogeriích nového?

Někdo tomu říká new in, někdo novinky, teď tomu říkejme třeba "na co se můžete brzy těšit". Takový malý miš maš všeho možného, co jsem si v poslední době pořídila nebo dostala + pár kosmetických novinek nejen v drogeriích. 


Za nějakou dobu si přečtete o novém make-upu Teint Visionnaire od Lancome. Je to vlastně 2v1, protože ve víčku se ukrývá i tuhý korektor, který ladí s barvou make-upu.


Svou štětcovou výbavu jsem obohatila o pár nových krasavců Hakuro. O nich se také brzy dozvíte víc, ale musím je pořádně vyzkoušet. Na cestě mám ještě pár nových štětců (jiné značky), tak teď už je snad na čase připravit ten slibovaný článek o štětcích :)



Svým štětcům jsem pořídila suprovou vaničku na mytí :) Nešlo odolat :)



Neodolala jsem a pořídila si nový rozjasňovač od Sephory z jejich jarní kolekce. Zatím z něj tedy nejsem tak odvázaná, jak jsem si myslela, že budu. Těm původním se prostě nevyrovná .



Z kosmetika-usa jsem si objednala i jumbo tužku NYX a fixační sprej All nighter od Urban Decay. Zatím co ho zkouším, tak se mi zdá, že to výdrži make-upu nijak nepomáhá, tak uvidíme, jak se vybarví :) Lak MUA byl zřejmě dárek k nýkupu, protože jsem si ho neobjednávala, ale v balíčku dorazil :)



Už ke mě přiletěl i tenhle krasavec z jarní limitky Chanel. Barva je ještě o něco zářivější, ale foťák tyhle barvy moc nepobírá, tak mu trochu na kráse ubral.




O těchto vlasových novinkách bych vám měla poreferovat za 2 týdny, což je opravdu vtipné a zároveň úplně nemožné. Dva týdny nejsou ani objektivní názor na jednu řadu, natož 3, takže bude testovat asi celá rodina :)



Malá kulturní vložka v podání Jo Nesba. Momentálně jsem trochu ujetá na jeho knížkách a jsem ve stádiu, kdy jich čtu i víc najednou. Nedávno vyšla i novinka "Netopýr", kde je vlastně úplně první příběh s detektivem Harry Holem. Harry mě fakt baví a z mého nočního stolku vystrnadil všechny lifestylové časopisy :)




A máme tu malý náhled do letní kolekce Estée Lauder. Jako vždy mě zaujal "želé" pudr (rozjasňovač/bronzer). Vypadá božsky, já si ho sice nechám ujít (vzhledem k mým zásobám), ale komu z vás se líbí, tak si ho nenechte ujít, protože jsou tyhle pudry boží :)


(web)


Další várku "chubby sticků" uvedla na trh i Neutrogena. U nás se asi nikdy prodávat nebudou, ale zajímaly by mě v porovnání s těmi od Revlonu a Clinique.



(web)

A ještě malý pohled na několik novinek z drogerie. Respektive já většinu těchto věcí potkala v drogerii poprvé, možná nejsou tak nové, ale spíš jsem delší dobu v drogerce nebyla a vrhla jsem se trochu víc na nákupy přes internet :)


Balea má svůj další suchý šampon, takže jestli ho někdo z vás zkoušel, dejte echo do komentářů. Suché šampony ráda zkouším, tak každé info uvítám :)


O nové řadě šamponů a kondicionérů od Garnieru se určitě také dozvíte





Nová řasenka od Max Factoru. Umělý kartáček mě příliš nezaujal, takže na mém seznamu přání se určitě neobjeví.



O této limitce od Alverde se teď v blogosféře hojně povídá. Mě osobně nijak neláká a nepřijde mi zajímavá. Na krémové tvářenky nejsem, takže mě ničím nezaujala. Pokud si na nich ale ujíždíte, tak šup do DMka, dokud ještě nějaké mají :)





 U Maybelline jsem si všimla těchto paletek stínů. Zkoušet je taky nebudu, protože mě nezaujaly ani barevně, ani svou kvalitou. Přijde mi, že se stíny z drogerie pořád opakují dokola a člověk nesežene (až na výjimky) příliš zajímavých barev a kvalitních kousků.




Tohle jsem vyfotila spíš ze srandy. Zajímala by mě kvalita paletky stínů za 73 korun :)



Další Garnier novinka - tělový olej. Ten už mě zaujal víc. Opět budu ráda, pokud ho někdo z vás vyzkoušel, tak jaké jsou vaše dojmy :)



Ani tento krém na nohy od Dermacolu jsem nikdy předtím neviděla. Jako novinka označený není, tak netuším, jestli jsem ho celou tu dobu přehlížela nebo co. Zkoušel někdo z vás?







Nová řada od Syossu







Nejspíš už to asi víte, ale vybrané produkty Tony&Guy koupíte v DM drogeriích. Zatím nemám příliš chuť je zkoušet, protože moje poslední zkušenost s touto značkou nebyla zrovna bůhvíjaká a mám tedy určitý odstup. I když nikdy neříkej nikdy a třeba bych byla příjemně překvapená, kdo ví :)




To je z novinek asi vše. Stále ještě čekám několik balíčků ze zahraničí, ale jaksi se asi někde zasekly. Tak doufám, že bez úhony dorazí :)

Líbí se vám některé novinky? Zkoušel někdo z vás některé věci z článku? :)

56 komentářů:

  1. Na Hakuro mám spadeno už dlouho, bohužel prostě Polsky neumím, takže čekám na český eshop :/ Jinak ten lak Chanel? Naprosto božský!! Highlighter Sephora musím okouknout, vypadá krásně.. U Alverde omrknu ty tvářenky, prý jsou docela kvalitní..

    OdpovědětVymazat
  2. tak Syoss šampón a kondicionér jsem koupila poprvé a naposled ... černý se žlutým s nějakejma olejema, normálně používám žlutý glisskur, ale chtěla jsem zkusit něco nového...to co mi to udělalo s vlasy - to byl horor vlasy suchý, divný...no hrůza!! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka Estée Lauder a ten lak!!:)
    Garnier šamponů jsem si všimla včera, zajímaly by mě:)
    Jinak mě nic moc nového v drogerii nezaujalo...
    Ten suchý šampon mám, ale ten zelený, ty asi myslíš ten modrý že?

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vanička je boží! :D Z těchto novinek jsem nic nezkoušela, ale docela mne zaujala nová řada Garnier :) Sprej na make-up od UD si chystám pořídit v UK a o novém make-upu Lancome jsem uvažovala. Zaatím jsem na něj ale četla jen málo recenzí, takže ještě nejsem na 100% rozhodnutá o jeho koupi.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak Chanel vypadá opravdu nádherně!

    OdpovědětVymazat
  6. jinak valím bulvy, kolik stojí ty štětce hakuro...H54 34 zl x cca 6,5 = 221,- kč , tak už vím co si pořídím... Díky moc Rendy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě tedy můžu Garnier olej doporučit.:) Vyhovuje mi i na pleť při velkých mrazech. Krásně ji zjemní a zbaví mě suchých míst. Až mi dojde jdu určitě pro nový v létě na odhalené nohy bude ideální.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jakože Jo Nesbo - nemám slov! Z nudy (!!!!) a nevědomosti jsem si koupila knihu Pentagram a měla jsem ji přečtenou za jediný den! je to moje nová závislost! takže momentálně místo balíčku s kosmetikou chodí k nám domů balíčky s knihami, jelikož kupuju, nakupuju, čtu, hltám. Harry je prostě borec a já mu naprosto propadla!!! Teď mám rozečtenou knihu Nemesis.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten suchý šampon som mám, nie je zlý. Proste keď s tým človek vie narábať, je to super riešenie v pripade núdze. A tie nové šampóny Ultra Doux vyzerajú lákavo, určite skúsim!
    Btw. od Nesba som čítala všetky knižky, čo máš na obrázku! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nove zelee od estee si urcite nenecham ujst, ruzova ma prilis nezaujala, ale toto zlaticko pripisujem na wishlist.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten modrý suchý šampon Balea je největší propadák. Po prvním vyzkoušení letěl do koše. Neuvěřitelně smrdí, zamořil celý byt a navíc bez nadechnutí a zadržení dechu během aplikace se to nedá. Šíleně dusí, takže za mě ne. Od té doby se suchými šampony raději neexperimentuju a připlatím si za osvědčený suchý šampon od Klorane, ten je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  12. hezký den,
    chtěla jsem si koupit ten jarná rozjasňovač od Sephory - líbí se m ibarva (potřebuju spíš světlé odstíny) a taky cena je pro mě přijatelná. Znáš tedy nějakou lepší alternativu řekněme tak do pěti stovek? Budu ráda za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem chtěla ten původní a než jsem se rozhoupala tak jsem se dočetla že ho zrušili :( Nemám s ním žádnou zkušenost ale chvály jsem četla hodně. Tak snad i tyto nové budou fajn abych se už konečně dočkala :)

      Vymazat
  13. Krásné věci - od Hakura pár štětců mám a jsou skvělé, teď jen čekám na spuštění českého e-shopu, abych rozšířila sbírku :) H51 je ten nejlepší štětec na minerální makeup, jaký jsem kdy měla! A H14 mám na wishlistu, tak se těším na tvé dojmy.

    OdpovědětVymazat
  14. Co se suchých šampónů týče, vyhovuje mi Schauma od Schwarzkopf. Ale já jsem světlovlasá, takže nemám problém s tím, že by mi šly sucháče ve vlasech nějak výrazně vidět.
    Jinak spousta inspirace, díky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Odkud je ta vanička? Jak ji moje štětce viděly tak se po ní pořád ptají... :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. Ten modrý suchý šampon funguje, ale když ho nastříkáš, tak se nedá dýchat, hrozně moc štípe v nose! Ten zelený má stejný účinek, ale krásně voní!

    OdpovědětVymazat
  17. och Hakuro som chcela aj ja..len som cakala az sa otvori cesky e-shop, ale ktovie ci sa im to aj podari...:/
    Od Balei som suchy sampon mala a je jednen z tych lepsich, krasne vonia, ale treba poriadne vycesat tu bielu, pretoze potom budete vyzerat ako polosedive.. skoda, ze neodlisuju od farieb vlasov, ze by neboli biele, ale hnede napr.. len som mala pocit, ze sa strasne rychlo mina..

    OdpovědětVymazat
  18. ta vanička je super! :D zaujala mě řasenka od Max Factor a obaly šamponů Garnier :)

    OdpovědětVymazat
  19. FairyChain: kdyby mi s tím nepomohla hodná čtenářka, tak bych taky měla prd a těžko si je někdy objednala :)

    Duhová kočka: to je typická reakce na Syoss - prostě šmejd, co lidem ničí vlasy :) fakt by mě zajímalo, kdo tuhle péči používá a vyhovuje mu :) Jinak ty ceny štětců jsou fakt neuvěřitelný! A zatím se zdají jako fakt boží a kvalitní :)

    Terča: myslím ten modrý :)

    Ann: já zatím četla snad jen jednu recenzi. Ale u mě je ještě brzo ho hodnotit :)

    Evelins: Nemesis jsem akorát dočetla :) U mě pořád zatím vede Sněhulák a Pentagram. Ale Harry je prostě borec :)

    Katie: díky za názor :) no jestli smrdí, tak to bysme nebyli kámoši. a to dušení nezní taky lákavě :)

    Tereza Hradilová: mě přišly lepší ty původní rozjasňovače, které měla Sephora předtím. Možná jsou ještě v prodeji (růžový a zlatý). Tak ty mi přišly lepší a cenově byly nastejno, tak se zkus po nich mrknout, jestli je ještě mají :)

    LC: český eshop by všechno značně ulehčil a jsem rozhodnutá si pořídit další, i po těch pár dnech mě přesvědčily o tom, že za ty prachy jsou skvělé :)

    tuttobene: na tu jsem taky koukala a kamarádka mi dokonce říkala, že i pěkně voní, tak uvidíme :)

    Make-up artist KM: to chápu, moje štětce se taky hned zamilovali :) koupila jsem jí na Florenci v pasáži, kde je DMko. Nevím přesný název toho obchodu, buď je to Sanu Babu nebo Nanu Nana :) Mají určitě víc obchodů po Praze a jeden z nich to je :)

    Mína: díky za tip :) to dušení se mi ale moc nezamlouvá


    OdpovědětVymazat
  20. Docela slušnej zádus udělá i suchej šampon od Toni Guy. Já ho vypotřebovávám už dva roky (mezitím nakupuju jiné), to se nedá. Je potřeba zadržet dech, rychle nastříkat, pak opustit místnost a vydýchat. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Testování u Garnieru je vážně vtipné.. Já tenkrát taky měla na testování šampon a za 14 dní se to prostě nedá stihnout.. měla jsem problémy pořádně vyzkoušet i ten jeden, takže nechápu jak máš ty vyzkoušet řady rovnou tři.. :D Ale vypadají docela zajímavě, tak možná nějaký šampon vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  22. HAKURO vyzerajú super, ja používam teraz od Zoevy, ale štetcov nie je nikdy dosť.. :) A tá vanička je dokonalá, nečudujem sa, že si neodolala! Na telový olej od Garnier som tiež pozerala, vyzerá dobre. NYX jumbo pencil Milk používam už dlhšie a je super mäkká a ľahko sa roztiera.. takže ja neľutujem :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty sampony mozna taky zkusim..a porad se chystam na tu novou rasenku...

    OdpovědětVymazat
  24. Na ten modrý suchý šampon Balea jsem ještě nečetla nic pozitivního. Samozřejmě jsem si ho i přesto koupila a spokojená nejsem, ten zelený je super.

    OdpovědětVymazat
  25. Pentagram byl vážně mazec!!!! To máš naprostou pravdu! Sněhulák přijede poštou příští týden, tak se na něj vrhnu!

    OdpovědětVymazat
  26. Teint Visionnaire bych chtela taky, ale neprislo mi, ze by byl ve svetlych barvach. Po Hakuro touzim taky a chci tu vanicku :D. Chanelovsky lacek ma krasnou barvicku :). Na ultra Doux sampony jsem uz koukala, zaujaly me ty barvy :)). Nesba mam doma taky komplet, ale jeste jsem ho necetla, bo jsem cekala, az vyjde Netopyr :D. Ten rozjasnovac/bronzer od EL jako chci! A chubbiky od Neutrogeny bych taky klidne zkusila.

    OdpovědětVymazat
  27. Ten rozjasňovač EL mě dostal:)

    OdpovědětVymazat
  28. Tu zbierku od Nesbo-a ti tak závidím! Chystám sa na jeho knihy tiež, ale najskôr chcem dočítať Larssenovu trilógiu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nesba miluju taky!! Já jsem zatím přelouskala jen sněhuláka, ale chystám se i na zbytek. Harry Hole je prototyp chlapa, kterého bych si vedle sebe dovedla představit:-)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten Garnier olej jsem dostala od syna k vanocum :) asi se mu libila ta lahvicka. Prijemne voni, i na telo je hodne prijemny, ale neni to must have. Muze byt fajn v lete na opalene nohy.

    OdpovědětVymazat
  31. ta vanicka je roztomilounkaaa :*** muzu se zeptat odkud ji mas?

    OdpovědětVymazat
  32. A co ta Nars tvarenka? Je to Cactus Flower nebo neco jineho? A stetce vypadaji zajimave, tesim se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  33. Já doufam, ze uz nekdy konecne otevrou ten Hakuro obchod, Jestli ty ceny, co maji uvedene na FB jsou skutecne, tak je to jeste levnejsi jakv polsku, ma penezenka se klepe!:-)

    OdpovědětVymazat
  34. meruňka a mandle mi voněly asi nejvíc z nové řady vlasové kosmetiky od Garnier, možná někdy vyzkouším. ovšem oblíbila jsem si Baleu, značku, kterou jsem vždycky opovrhovala pro nízkou cenu, aniž bych někdy něco zkusila. nyní díky jejich skvělm výrobkům šetřím peníze na kosmetice a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já mám tu novou řasenku od Max Factoru a je skvělá. Obecně řasenky od MF jsou super. Prodávají je totiž i v hnědé verzi a to já můžu. Spíše prodlouží, než zahustí. Ale nemusím jí kombinovat s jinou :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ten zelený suchý šampón jsem měla a byla jsem s nim spokojená. Navíc krásně voní. :-) Ten modrý mám teď a lituji, že jsem nekoupila zase ten zelený. Protože tenhle je po všech stránkách děsný!

    OdpovědětVymazat
  37. ježiš, neukazuj mi tu estee! bo se neudržim :D
    líbí se mi MU od Lancome, to balení je takový roztomilý (a korektor ve víčku dobře obšlehli od skin79 .)))
    a + za knížky!

    OdpovědětVymazat
  38. Nedávno jsem dočetla Pentagram a teď se vrhám na Nemesis. Hrozně se už na to těším! :) Nesba prostě zbožňuju! Ale knihy od J. Adlera Olsena mi příjdou o něco lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem na tvé doporučení koupila příteli tu knížku Sněhulák, zrovna jí čte a moc se mu líbí:) Ale já sama ještě nevím, jestli si jí pak přečtu, nemám ráda strašidelné věci:)))

    OdpovědětVymazat
  40. Ten suchý zelený šampon jsem měla a hodnotím ho jako docela dobrý, na úplně tmavé vlasy to ale není. Největší plus je vůně :)

    OdpovědětVymazat
  41. Tá vanička na štetce je strašná hovadina ale pritom taká milá :)))) Haruko štetce sa teším an recenziu. A som zvedavá aj na ten benefit sprej.

    OdpovědětVymazat
  42. ta vanička je prostě úžasná :)) všude plno chubby sticků a u nás nic :/ škoda... od T&G bych chtěla vyzkoušet nějakou péči, skočím se do DM podívat.

    OdpovědětVymazat
  43. navazují ty knížky nějak na sebe, nebo je jedno kterou začnu číst jako první ? :-) děkuji

    OdpovědětVymazat
  44. Skodulka: trochu nechápu, co tim sledují, protože škodí jen sobě. copak někdo může objektivně posoudit za tak krátkou dobu tolik věcí? :) fakt to nechápu

    Lucifrid: mě přišel opravdu světlý jen ten jeden odstín (010), 01 je už dost na hraně, pro mě určitě, ale naštěstí jde dobře rozetřít a zatím mi nikdo nenaznačil, že bych byla jak pomeranč :)

    Levandule od Lutense: já mu propadla maximálně, nakoupím postupně asi úplně všechno :)

    Linh Chi: je z obchodu v pasáži na Florenci, vedle DMka. Jak jsem psala výše, nevím přesný název obchodu, ale je tam jediný, takže nejde přehlédnout :)

    Talka: on je ten odstín dost zkreslený, je to Deep Throat :)

    Plum Foolery: to se nás klepe víc :)

    calm cat: ta meruňka mi osobně voní taky nejvíc ze všech :)

    Černá Moora: však Dermacol má takový make-up už x let taky :) Podle mě je to praktický, člověk nemusí složitě ladit odstín korektoru s make-upem :)

    Janine Agger: Pentagram se mi osobně líbil víc, ale je to asi spíš subjektivní dojem :)

    Beauty of Body and Mind: to mě těší, že se mu líbí. Ale přečti si ho taky, uvidíš, že se od toho neodtrhneš :)

    Ivana C: neřekla bych, že úplně navazují, spíš je v nich zmínka o těch předešlých událostech. Já taky začala Sněhulákem, který vyšel dříve, než nový Netopýr, který je vlastně úplně první. V těch knížkách je jejich pořadí napsané :)

    OdpovědětVymazat
  45. Vyzkoušela jsem nedávno nějaký nový Garnier šampón a musím říct, že to byla hrůza. Kam se hrabe Syoss (ten mi při střídání nevadil).

    Riskla jsem to a koupila si tu minipaletku za 73 do práce - musím říct, že nejsem nijak náročná. Stíny se mi neslévají žádné a vydrží mi skoro všechny taky celej den - a i pigmentací je lepší než většina ostatních z drogerky (snad krom Essence). Co jsem měla stíny od Maybelline nebo Rimmelu, tak byly většinou horší.

    OdpovědětVymazat
  46. Taky to nějak nechápu, asi si to neuvědomují. Ale tenkrát jsem jim to do toho testovacího shrnutí i psala, že je blbost otestovat věc za 14 dní.. Dle mého to nemá žádnou vypovídací schopnost. Asi je jim to fuk.. Třeba časem na to přijdou, že si jenom škodí :D :)

    OdpovědětVymazat
  47. To je zase pastva pro mé oči. Nová řada Garnier má úžasné obaly! Štětce vypadají luxusně a o zbytku se raději rozepisovat nebudu, nebo ti tu zaberu všechno místo :D

    OdpovědětVymazat
  48. ahoj :) ja sa ta len chcem opýtať koľko stál ten chanel lak ? :)

    OdpovědětVymazat
  49. Michaela: mám ho ze zahraničí, takže stál něco přes 300kč, ale u nás stojí skoro 700kč :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já se teď chystám si pořídit highlighter od Topshopu. Četla jsem na něj hodně dobrých recenzí a už ho dlouho okukuju, ale vždy skončím u nějaké rtěnky :D Příště už do něj musím jít ;D

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj!Chci se zeptat jestli by jsi nechtěla udělat recenzi na tuhle tvářenku,Sheer Color Cheek Tint, z nové limitky Bobbi Brown?(samozřejmě jen kdyby jsi se rozhodla si jí koupit :D)

    OdpovědětVymazat
  52. Carolina: od BB nic neplánuji nakupovat :) minimálně ne v ČR :)

    OdpovědětVymazat
  53. ten krém na nohy od Dermacolu jsem si včera koupila, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)