sobota 16. března 2013

Chystané akce, nová kosmetika a tak různě

Vypadá to, že se pomalu stává tradicí, že soboty patří novinkám, akcím a nákupům. Ale mám na stole tolik papírů s poznámkami o různých akcích, že jsem se rozhodla je dát do kupy :) 



Boží rozjasňovač z jarní kolekce Chanel ke mě doputoval ze zahraničí (a za celkem snesitelnou sumu). Usoudila jsem, že o něm asi nemá cenu extra psát, protože značně pochybuju, že se u nás dá ještě sehnat. Pokud by vás i tak zajímalo více fotek atd. dejte mi to vědět v komentářích a já sem nějaké přidám :)


"Chubby Stick" od Revlonu ke mě doputoval minulý týden. Určitě čekejte srovnání s dražší variantou od Clinique. Pro mě je zatím 100x lepší, jak "originál" :)


Pár úlovků z Pemi drogerie


Poslední várka nových štětců. Teď mám na nějaký čas dostatek a nebude potřeba žádné dokupovat :) 

Zleva: 3x UBU (drogrie Pemi), Sigma blending brush a jeden tvářenkový no name (ale moc příjemný).



Brzy si počtete i o této mňamce na rty :)


Le Volume de Chanel je trio nových řasenek od Chanelu. Slibuje revoluční kartáček a boží natočení řas. Celkem mě láká k vyzkoušení (po tom, co jsem jí viděla v akci) a to se asi ještě žádné řasence této značky nepovedlo. Zaslechla jsem cosi o akci, kde by se pak měly tyto řasenky v mini verzi dávat, takže jestli se to potvrdí, budu vás určitě informovat :)


(web)

A teď pár chystaných akcí a nových produktů :)




Včera vyšla nová Elle s dárkem v podobě šátku. Na výběr je růžový a žlutý a na fotkách vidíte, že ho můžete různě používat. Je celkem velký a příjemný na dotek, takže jestli ho nebude nosit půlka Prahy, je šance, že ho taky někdy vytáhnu :)



Oblíbená akce na exkluzivní značky Sephory je teď až do 24.3. Takže kromě Sephory seženete např. i Nars, Benefit, MUFE, HR a další :) Tato akce se týká dekorativky a příslušenství + štětců. Na péči by měla být akce hned po této :)



(web)

Připravte si peněženky a zvyšte si limit na kreditkách, protože v květnu se chystá Elle shopping weekend :)




Lancome chystá nákupní akci v Sephorách a jestli se zastavíte 21.3 na Arkádách, tak se asi potkáme :) Těšit se můžete na vizážisty, dárky a slevu 20% na nákup :)



V Palladiu bude jarní nakupovací akce. Jestli vás zajímá, kterých obchodů se to týká, tak mrkněte na webovky Palladia.


Benefit rozšířil svou nabídku o několik nových paletek, které už můžete omrknout v Sephoře 


(všechny výše uvedené fotky jsou z facebooku jednotlivých značek nebo obchodů)


Od tohoto týdne jsou k dostání nové paletky stínů Lancome a je z čeho vybírat (8 nebo 10 variant tuším). Stíny jsou fakt nádherné a třpytivéééé, ale líbí se mi asi 4 a neumím si vybrat jen jednu :)
Na facebooku Essence pomalu lákají na chystanou limitku, která by se během března měla určitě objevit v obchodech
Bourjois má novou kolekci Aristo Clash a celkem mě zaujaly nové stíny, takže je mám v plánu omrknout :)



I Catrice chystá další limitku. Na první pohled mě celkem zaujala svým geometrickým designem, tak uvidíme, jak bude vypadat v regálech :)







(web)


A na závěr tu máme něco, co dalo docela práci "sehnat" a zajistit vyfotit :) V nově otevřené a renovované Sephoře na Smíchově najdete spoustu novinek a mezi nimi je i stojan s dekorativkou Clarins. Kdo z vás nemá zrovna cestu kolem se může podívat, co od této značky seženete včetně současné jarní limitovanou kolekce.























Zaujala vás některá z chystaných akcí nebo kosmetických novinek? Co jste si tento týden koupily nového vy? :)

35 komentářů:

  1. Rozjasňovač od Chanelu vypadá úžasně. Dívala jsem se na něho v Douglasu a má úžasnou barvu. A na ,,chubby stick" od Revlonu si brousím zuby. Hrozně se mi líbí. Ty od Clinique jsem si kdysi chtěla koupit, ale odradila mě jejich chybějící pigmentace. Akce na Chanel mě zaujala. Určitě bych jejich novou řasenku ráda vyzkoušela.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak mě bohužel zaujalo naprosto vše kromě toho Elle s šátkem:-D Slevy v Sephoře..no ještě, že ji mám daleko...ty limitky od Essence a Catrice omrknu, protože poslední dobou hlavně s Essence mám dost dobré zkušenosti, za tu cenu nebert to, že... a ve stojanu Clarins bych si určitě pár věcí vybrala a to mě zaujalo asi nejvíce, hlavně i ceny mi přijdou v pohodě, dobrá práce!:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, proč mi to děláš....všechno chci! :D kde má na to chudý student brát? :( rozjasňovač vypadá skvěle a ten peeling - nožička, ňuňu! :) těším se na receze :)

    OdpovědětVymazat
  4. jááá chci peníze abych si mohla všechno koupitt:D

    OdpovědětVymazat
  5. Do Pemi drogerie jsem se stále ještě nevypravila, ale musím to co nejdrříve napravit. Ubu štetce mne vážně lákají! Mrzí mne, že je nákupní víkend hed po mém návratu z UK? protože asi budu naprosto bez koruny :D

    OdpovědětVymazat
  6. Chanel rozjasňovač vypadá báječně, škoda, že už se nedá sehnat :-( Z výše uvedeného mě láká nejvíc set Feelin' Dandy od Benefitu, nedávno jsem o něm četla pěkný článek. Sama jsem před pár dny psala o she's so Jetset, ze kterého jsem děsně nadšená :-) tak bych určitě byla i z dalšího :-) Jinak jsem si toho teď zase nakoupila.. :-) pá věcí od Nars, něco ze Sephory a další vecičky, radost mám hlavně z nových botek :D
    Moc pěkný článek, určitě dal dost práce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten rozjasňovač od chaneluu !!♥ a ten krém nebo či co to je v balení ve tvaru nožky :DDD

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Chanel rozjasňovač je úžasný, zajímal by mě efekt na pleti :) Děkuju za fotky novinek, ráda to takhle omrknu, musím se podívat na Benefití sety, mám je ráda :) Catrice mě svou limitkou nezaujala..

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy, ten rozjasňovač ti někdo přivezl nebo putoval poštou. Mám strach ze zahraničí objednat dražší stíny, aby se cestou nerozbily.

    OdpovědětVymazat
  10. catrice má úžasnú kolekciu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno vypadá pěkně... nejvíc jsem zvědavá na tvářenku ve formě papírku, kterou má vydat Catrice... a jinak kdy bude recenze na Urban Decay All nighter? jsem na něj zvědavá... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo, to je zas lákadel :D zaujalo mě snad úplně všechno ale tak jediné co si asi budu moct pořídit bude něco od Essence nebo Catrice, no :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ten Chanel mám doma a je naprosto úžasnej, už tři týdny nepoužívám nic jiného :)
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovědětVymazat
  14. Takové články se mi líbí :) No jako zaujalo mě snad všechno, ale zaměřím se na kosmetiku Essence :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Jů, mě zaujala ta limitka od Essence na téma Mocný vládce Oz, předevčírem jsem na tom byla v kině a bylo to super. Určitě zajdu i do drogérky podívat se, co nabízejí :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy! Přiznám se, že dřív mě tvůj blog nějak moc nezaujal, byla jsem tu v období "kdy tu bylo moc textu", to mě trochu nudilo a tak jsem pročítala jinde. Včera v noci jsem se sem asi po půl roce vrátila a nestačím popadat dech, všechny články mě moc baví a všechno pečlivě pročítám! Jsem fakt hotová :D :)

    Ten rozjasňovač z Chanelu vypadá naprosto perfektně, ale co od nich ne... :) Ten chubby Revlon mám už ve třech barvách a teda nic lepšího jsem snad na pusu ještě neměla!

    Měj se hezky a těším se na další článek! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jaké jsou ty ubu štětce? Připadnou mi podle obrázků jaksi opelichané :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nová kolekce od Essence už v prodeji je ;)

    OdpovědětVymazat
  19. mna najviac zaujal ten balzam od Rosebud. Dnes som ho tiez pridala na blog. A to je vlastne aj moja najnovsia vec a vytesujem sa z toho. Som zvedava co k nemu napises ty.
    Novinky ma velmi nelakaju, zvycajne si pockam na vypredaje a potom hram hru. ujde sa mi to s 50% zlavou, neujde? normalne adrenalin :-), parada! Tak lovu zdar!

    mt

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Ten rozjasňovač Chanel som minule obdivovala v časopise, fakt skvostný kúsok :)

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě využiju možnost výhodného nákupu v Sephoře, na nějaký výrobky Nars a MUFE si brousím zuby už dlouho. Díky za tip!

    A na dny Lancome se taky chystám, ale já mám nejradši Sephoru na Floře, tak půjdu tam. Ty nový paletky vypadají skvěle.

    Nemohla bys aspoň naznačit, co to má být za akci Chanel? Budou to zase nějaký VIP dny v Sephoře? Jsem hrozně zvědavá a navíc dokonalou řasenku pořád hledám, ráda vyzkouším něco nového.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. tu Pemi drogerii bych chtěla mít taky po ruce! co koukám, tak samé zajímavé věci :)

    no a ten Chanel rozjasňovač? k tomu má jen jediné - jůůůůů :D :)

    OdpovědětVymazat
  23. takových novinek, že nevím co dřív!

    OdpovědětVymazat
  24. Adelaide: chystám srovnání Revlonu a Clinique a za mě tedy vyhrál Revlon :)

    Alizzei, I♥make-up: mě přijde v porovnání s jinými luxusnějšími značkami cenově přijatelný :)

    Jaycee: buď v klidu, můj rozpočet se taky přiblížil nule a spoustu nákupů musím odložit na další měsíc :) těch lákadel je tolik!

    ok-makeup: to jsme dvě :)


    Duhová kočka: přivezla mi ho kamarádka. Poštou bych se o něj asi taky bála, po tom, co se mi tento týden rozflákal bronzer a čekám od pošty náhradu :/

    Jana: recenze určitě bude :)

    Kim: těší mě, že jsi se vrátila a teď se ti tu líbí :) Doufám, že se ti tu bude líbit i v budoucnu :)

    Elli Lightning: jsem asi zmlsaná, ale mě kvalitou připomínají Essence štětce, podle mě nic extra, Hakuro mě teď asi zmlsalo kvalitou i cenou :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já chci drogerii Pemi! Fňuk :(

    OdpovědětVymazat
  26. Bůh ví, kdy k nám ta kolekce od Catrice zase dorazí... jestli vůbec. Nová limitka, která bude teď dostupná je Candy Shock, na mě trochu vyblitá :/

    OdpovědětVymazat
  27. Hlasuji pro recenzi na Chanel, chtěla bych ho vidět v akci. Eva

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ten Chanel rozjasňovač vypadá fakt nádherně!

    OdpovědětVymazat
  29. Já se asi vydám do Prahy jen kvůli té Pemi drogerii :D

    OdpovědětVymazat
  30. Škoda, že já si takovou kosmetiku jako je Chanel nemůžu dovolit, ale to nevadí :D Každopádně super článek, běžím pro Elle a neskutečně se těším na tu limitku od Essence, na "Ozovi" jsem byla nedávno v kině, takže supér :D

    OdpovědětVymazat
  31. Prosím vás nevíte někdo jak je to v Sephoře s kombinováním značek v téhle akci (a u té akce na pečující kosmetiku)? Konkrétně mi jde o značku Sephora a Benefit. Tři věci (nebo i dvě)od Benefitu si opravdu nekoupím, to bych musela vyhrát v loterii, ale kombinaci třeba dvakrát Spehora a jednou Benefit už je pro mě snesitelnější. Nemám profil na FB, takže proto se nezeptám rovnou tam. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. ty my davas :) ta fialkova rasenka od Channelu... hmmmm.... :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)