pátek 1. března 2013

Best of February 2013


Další měsíc za námi a bilance nejoblíbenějších a nejpoužívanějších produktů je tu :) Opět podotýkám, že ne vždy, to co je nejpoužívanější se poté stane automaticky i nejoblíbenějším. Každopádně pokud jsem o některém produktu psala v minulosti, můžete kliknout v závorce na odkaz a připomenout si ho. A zjistíte v jaké kategorii je :)




1) Estée Lauder Illuminating powder gelée blush (zde)
2) Cosm´Etika pálený pudr (zde)
3) Bioderma kompaktní make-up Sensibio AR (zde)
4) Urban Decay paletka Naked Basics (zde)
5) Essence řasenka Maximum lenght (zde)
6) Clarins bb krém (zde)
7) Essence Stay Matt tekutá rtěnka (zde)
8) Nars Albatross rozjasňovač (zde)
9) Tarte Amazonian Clay blush Dollface (zde)
10)Benefit Instant Brow pencil tužka na obočí (zde)

Když si to zpětně uvědomím, celý měsíc jsem používala vlastně jen bb krémy nebo nový kompaktní make-up a trochu jsem zanedbávala své více krycí make-upy. Na tvář jsem používala rozjasňující pálený pudr a tvářenku z Amazonie. Stále dokola jsem používala i nové dva rozjasňovače a nemůžu se jich stále nabažit :) Na očích jsem střídala různé kombinace "nahých" stínů a na řasy dávala prodlužující řasenku. Na rtech mě bavila starorůžová matná barva a arzenál zvýrazňující obočí jsem obohatila o nového pomocníka.






1) Pantene PRO-V intenzivní maska na vlasy (zde)
2) L´Occitane Bonne Mére sprchový krém (zde)
3) Lirene micelární voda (zde)
4) Cowshed detoxikační peeling (zde)
5) Clarins Double Serum (zde)

Z pečující řady je toho tento měsíc celkem málo, na druhou stranu se mi podařilo spoustu pečující kosmetiky vypotřebovat, takže mám radost. Ve sprše si užívám medového sprchového krému a tělo drhnu olejovým peelingem.  Na vlasy zkouším novou intenzivní masku a obličej čistím micelárkou z LB. Celý měsíc jsem zkoušela i nové sérum, o kterém se za nějaký čas už dozvíte více :)



Tenhle měsíc jsem si pořídila spoustu nové kosmetiky (raději nebudu dělat statistiky té spotřebované a nově koupené), ale na druhou stranu jsem zase trochu třídila a blogsale obohatila o nové kousky, takže kdyby se vám něco líbilo, ozvěte se. Ve výsledku to tedy není tak špatné :) 

Copak jste si nového minulý měsíc pořídily vy? A co jste nejraději používaly? :)

12 komentářů:

  1. Hodně teď čtu o té micelárce, že je srovnatelná s biodermou... musím ji vyzkoušet...:))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. http://eeverywomen.blogspot.sk/ Ahoj pozyvam ta na moj blog lenze neviem ako začať :D:D niekto zatial nečita moje posty :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj videla som, že predposledný príspevok bol o Macadamii a dnes som na ňu zrovna spustila GA, tak ťa možno poteší:)
    Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Pořád váhám nad tou Essence matnou rtěnkou Velvet rose...ale stejně si ji nakonec koupím:D
    Chci tu tvářenku Esteé Lauder:(
    Taky připravuji na zítra článek o oblíbených výrobcích za únor, tak se pak můžeš mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj mohla by jsi udělat článek spotřebováno.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju tvoje články! :)Máš super blog! :)

    http://missbeautifulll.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ten tekutý rúž je fakt dokonalý! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Kouknu se na ten Stay Matt od Essence :) Já jsem si nedávno pořídila bronzer od NYC, který používám od té doby každý den.

    OdpovědětVymazat
  9. Pořídila jsem si Stay matt na tvé doporučení :D Sice mi na rtech dlouho nevydrží, ale z barvy jsem tak nadšená, že u mě byl jedním z nějpoužívanějších produktů i přesto. A co jsem si koupila? Viz tady http://lightscapade.blogspot.cz/2013/02/unorove-nakupy-i-dekorativni-kosmetika.html A jinak jsem nejraději používala asi rtěnku Kate od Rimmelu. Mám ji v tmavším odstínu, proto mi na zinu přijde naprosto úžasná.

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle posty mám ráda, vždycky už pak v obchodě vím, po čem sáhnout! :)
    Zúčastni se giveaway na mém blogu :)
    http://newayofashion.blogspot.cz/2013/03/giveaway-o-psanicko.html

    OdpovědětVymazat
  11. já mám pálený bronzer a taky jsem spokojená, stejně tak se sprchovým krémem! micelárka mi v Ladyboxu dorazí snad v pondělí, tak už se na ní taky třesu a řasenku od Essence jsem si koupila zrovna dneska. snad bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  12. Minulý měsíc jsem si pořídila tolik chválenou micelárku od Lirene a připadá mi naprosto příšerná :D, nevím co teď s ní :(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)