úterý 19. března 2013

Balzám Rosebud Salve s vůní růží

Možná si ještě pamatujete na článek o balzámu této značky s vůní Brambleberry Rose. Další z řady je balzámek vonící po růžích (i když mě voní jinak, což se za chvíli dozvíte). Balzámy, které jsou typické svou plechovou retro krabičkou vám asi nemusím více představovat a už jste o nich někdy četly. A pokud ne, tak máte právě příležitost :)


 


Rosebud Salve balzám na rty (22g) - koupíte zde za 249 Kč

Tento balzám je druhým od této značky a o tom prvním jste si mohly přečíst zde. Jsem s balzámem stále moc spokojená a pro mě je jedním z nejlepších, které jsem kdy vyzkoušela (a že jich už bylo :) Balení v plechové krabičce se mi moc líbí, víčko dobře drží a nemusíte se bát, že by se vám v kabelce třeba otevřelo. Co se vůně týče, měl by balzám vonět po jahodách. Ty z něj ale necítím ani trošku (což mi potvrdilo i několik lidí, kterým jsem dala balzám očuchat). Jsem vlastně ráda, že nevoní po jahodách, protože to není zrovna vůně, kterou v kosmetice vyhledávám. A víte jako co balzám voní? Jako mandlový krém! Což mi tedy také potvrdilo víc lidí. Naprosto miluju vůni mandlového krému, takového toho klasického a pořádně mastného (který ale paradoxně sama používat nemůžu). S vůní jsem tedy naprosto spokojená a upřímně jsem nečekala, že Brambleberry Rose překoná :) Co se konzistence týče, je také vazelínový a obsahuje esenciální oleje Aromol a bavlníkový olej. Když jsem porovnávala balzámy mezi sebou, tento se mi zdál možná o něco měkčí, ale berte to s rezervou, je to spíš jen takový pocit. Mě balzámy na vazelínovém základu vyhovují, protože na rtech dlouho vydrží a nemusím si je tak mazat každých 5 minut. Můžete ho použít kromě rtů i na nehtovou kůžičku. Balzám nemá problém poradit si ani s opravdu suchými rty, které dokáže rychle hydratovat a dodat jim jemný bezbarvý lesk. Navíc i obří balení stojí za zmínku (první balzám používám od loňského listopadu a nejsem ani v polovině a používám ho dost často). Věřte nebo ne, ale nic špatného na balzámu prostě nevidím :)




Složení balzámu:
 

Asi jste poznaly, že balzámy této značky jsou má krevní skupina a že mi maximálně vyhovují. Tento mě svou vůní nadchl ješ o něco víc, než první. Pokud se vám líbí mandlová vůně, bude se vám nejspíš líbit i tato verze balzámu. Zajímalo by mě, jestli ho někdo z vás má třeba doma a vůně mu připomíná to samé, co mě :) Cena balzámu mi vzhledem k velikosti balení přijde adekvátní. U mě má balzám plný počet bodů a s čistým svědomím ho můžu všem jen doporučit :)

Znáte tyto balzámy? Používá je někdo z vás? :) 



PS: děkuji eshopu Rose and Lips za poskytnutí balzámu k recenzi

16 komentářů:

  1. Vypadá zajímavě! Jen škoda, že po růžích opravdu nevoní, růže miluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Katushkaa: třeba tobě by tak voněl :) mě každopádně po růžích nevoní, nebo si minimálně vůni růží představuju jinak :)

    OdpovědětVymazat
  3. chci všechny balzámy světa! :D tenhle vypadá super, ale nedokážu si představit jak si na pusu patlám mandlový krém :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jaycee: na rtech ta vůně pak není vůbec cítit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí balení tohoto balzámku a vůně mandlového krému je mi příjemná, byť tady bych ho opravdu nečekala...

    OdpovědětVymazat
  6. jo znám tyhle balzámy, já o nich psala na blogu v sobotu, mám jiné vůně

    OdpovědětVymazat
  7. V jednom svém videu o něm mluvila Bethany (moje oblíbená beauty vloggerka), ale nevěděla jsem, že je k dostání i v ČR. Díky za tip, vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám to první dárkové balení (Rosebud Salve, Minted Rose a Strawberry) a favoritem je Minted Rose. Strawberry je tužší než ostatní dva, ale jinak cenově a výkonem jsou dost dobré, jsem s nimi spokojená

    OdpovědětVymazat
  9. Tento balzám sice vypadá hezky, ale já nemám balzámy v kelímku ráda, takže mě nijak neláká :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. na balzámy jsem extrémně náročná, mám dost suché rty. Tohle tedavypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  11. Celé by mě to lákalo, ale vazelínový základ to není nic pro mě, takže asi nic :-) ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
  12. vyrobeno v USA, už jenom to mě přesvědčuje o své kvalitě:)))
    mrkni také ke mě na můj nově se rozjíždějící blog http://lipfacebody.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ho doma, ale výčitky svedomia mi nedovolili otvoriť ho len kvôli oňuchaniu :) musím totiž preriediť moje zásoby otvorených balzamov ;)...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)