sobota 9. března 2013

A zase ty nové věci!

Doufám, že vás ještě články na toto téma nenudí, ale soudě podle statistik patří mezi ty nejvíce oblíbené. Řeč je po nějaké době opět o novinkách na mém kosmetickém stole i v regálech drogerií. Jsem teď ve stavu, kdy nejsem schopná kloudně psát o konkrétních věcech, mám rozepsaných tolik článků a v každém prostě něco chybí, ale co nadělám, dokončení diplomky je teď priorita numero uno :) Začíná přesně ta doba, ze které mám žaludeční neurózu již od čtvrťáku a už to půjde jen z kopce dolů, nechci ani říct kam až ... Takže než to své veledílo dokončím, nechám svázat a pak hodím někam na dno šuplíku, tak můžete očekávat asi více podobných článků. Ačkoliv se psychicky asi brzo asi složím, tak chuť nakupovat mě nepřešla, takže se pojďme podívat na několik posledních (nejen kosmetických) úlovků :)


Z beautybay mi po necelých 2 týdnech dorazil tenhle rozkošnej drobek :) Na českou Sephoru jsem se raději nespoléhala a dobře, že jsem to tak udělala, protože stojany Too Faced jsou tak vybrakované, že to spíš vypadá, jako by se rušil a v Sephorách končil. Což mi teda připomíná, že jsem se dozvěděla o jedné kosmetické značce, která z naší maličké země prchá pryč a už tu nebude k dostání, což je trochu smutné, ale co naděláme...


Hlavně díky Lucifridovi se uskutečnil tento nákup Famous věcí z UK, protože byla akce 2+1. Bronzer jsem tedy trochu nevychytala, ale jsem už domluvená s Meduňkou, že si je vyměníme, protože jí dorazil zase moc světlý odstín :) Fakt bacha na ilustrační fotky, docela lžou a google toho zatím moc najít neumí :/


E-shop Hairbeauty měl teď nějakou akci na většinu svého sortimentu (možná ještě probíhá) a protože jsem už v minulosti byla spokojená a využívám osobního odběru v Praze, tak jsem neodolala a pár věcí přihodila do košíku. Jeden slavný Seche Vite (to abych věděla, proč ho všichni tak velebí) a něco od v současné době hodně probírané značky Natura Siberica. Jako jestli je pro mě něco kosmetickej underground, tak je to právě tato značka. Nevím proč, ale působí na mě tak tajemně a zakázaně. Možná za to může ta azbuka, nevím, ale každopádně jsem zvědavá, co mi to udělá s obličejem. Snad to nebude nějaká kosmetická msta od soudruhů z Ruska :) Ale tak čtu pořád jen samá pozitiva, tak doufám, že nebudu výjimka a budu taky nadšená.


Jsem zvědavá na noční regenerační masku. Byla opravdu za lidovou cenu, že se mi tomu nechtělo ani věřit :)



Když jsem si přečetla, co umí tohle čistící mýdlo s uhlím, tak jsem málem upadla ze židle. Počítám, že až si to dám na obličej tak zahřmí a stane se zázrak :) Vkládám do něj hodně nadějí a doufám, že jsem nemusela to složení číst takovou dobu zbytečně :)



Konzistence je opravdu k nakousnutí :)



Začíná jaro, takže neotálím ani s nákupy hadříků a doplňků. Na seznamu toho mám dost a příští měsíc budu asi víc utrácet za tohle, než za kosmetiku :) Takže jsem neodolala pěknému šátku z Gatu a teniskám z New Yorkeru. Cukrátkové balerínky jsou též z NY a už se strašně těším, až je vytáhnu ven!




Domů mi chodí i různé lákavé letáčky a katalogy. Jestli jste si ještě nevyzvedly nejnovější katalog od Benefitu, tak už máte příležitost :) Jen nechoďte do Sephory na Smíchově, protože je teď zavřená a předělává se (ale brzy se má zase otevírat).



Od Benefitu se těším na novou retro řadu dekorativky a korektor Fake up.




S příchodem jara se rozjela i má výtvarná kreativní stránka. Koupila jsem si nádherné dekorační pásky v Tchibu, kde mají teď nějaký výtvarně-kreativní týden a seženete tam neuvěřitelné věci :) Pak jsem si taky nakoupila voskovky a plátno a chci zkusit vytvořit takový ten profláknutý voskovkový obraz. Jelikož si ale moc nevěřím, tak jsem na první pokus koupila jen mini plátno a levné voskovky, protože mě to asi nebude tak žrát, když se to nepovede :)) 




A ještě pár tipů na akce z Rossmanna. Při poslední návštěvě jsem neměla bohužel foťák s sebou, tak jsem alespoň doma pak cvakla něco z letáku :) V akci je toho teda spoustu, ale protože teď o tom píše každá druhá blogerka, nemá cenu to opakovat furt dokola :)



Zaujala mě novinky od Nivei. Jestli by to opravdu zabíralo na pocení ve stresu, nakoupím si na červen asi tak 6 balení :)



Moje oblíbené vlhké ubrousky teď v akci :)




U našich německých sousedů se už tyto Baleácké novinky objevily, tak doufám, že k nám se taky dostanou, protože ten borůvkový tělový krém mě jakože láká :) Screeny jsou z německých stránek DMka.




Toť vše pro dnešek :) Omluvte můj výlev a fakt, že asi nestíhám odpovídat na všechny vaše dotazy nebo komentáře. Nejlepší je psát maily, ty mám na očích a snažím se odpovídat na všechny :) Jinak díky za vaší přízeň, neuvěřitelně mě to těší a věřte, že se těším, až bude škola za mnou a já si budu moct v klidu psát a topit se až po uši v kosmetice :)

Mějte krásný a klidný víkend :)

PS: a jestli jste si také něco pěkného koupily, nebo vás zaujaly kosmetické novinky, podělte se s námi v komentářích :)

40 komentářů:

  1. Já chci ten borůvkový krééém :) doufám, že to dorazí :)) a jinak na ty balerínky jsem se v NY dívala taky... jsou krásné :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjé to jsi si udělala velikou radost :) Taky budu muset zaleťet na nákupy ! :D Ty balerínky, měli je i v jiné barvě ? :))))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Famous mám v plánu, už si dělám seznam co nakoupím.. A Too Faced srdíčko? Bože to je k sežrání! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám tyhle new in články moc ráda:))))

    OdpovědětVymazat
  5. Nakupovala jsem včera v Sephoře ( http://lightscapade.blogspot.cz/2013/03/den-zen-v-sephore-mufe.html). Jaká kosmetická značka u nás končí? Jinak mýdlo z uhlí mám také v plánu koupit, jsem zvědavá na recenzi.Četla jsem o něm zatím jen samá superlativa, proto se trochu bojím ,aybch pak nebyla zklamaná. A ty voskovky jsou vážně nádherné. Přeji,ať se voskový obraz povede už na poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Juuuu to srdíčko je milunké, a dej vědět jak jsi dopadla s mýdlem, až zahřmí tak si na tebe vzpomenu ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak srdíčko Too Faced je opravdu rozkošné :)) Přeju pevné nervy, ať máš diplomku co nejdříve z krku :) Musíš myslet na tu obrovskou úlevu, která přijde, až to budeš mít vše hotové - to pomáhá mě :D

    OdpovědětVymazat
  8. ta srdíčková tvářenka je super

    OdpovědětVymazat
  9. Sephora na Smichove je uz od ctvrtka oteverena a je to tam takove prostornejsi :).

    OdpovědětVymazat
  10. Co se týče novinek od Balei, má být i nové tělové třpytivé mléko :) Pamatuju si, že jsi ho několikrát vychvalovala, já ho chtěla zkusit a už nebylo. Tak snad to nové se k nám brzy dostane.

    OdpovědětVymazat
  11. to mydlo bych si z fleku koupila vedet, ze nebude vysusovat oblicej, kdy ho budes testovat? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky chci ten borůvkový krém, mám tenhle malinový a je super :o) A taky se mi moc líbí srdíčko too faced :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Doufám, že až něco nakreslíš, tak se taky pochlubíš!

    OdpovědětVymazat
  14. Já chci ty Balea sprcháče, krom toho s kokosem:) Miluju je :))) Nevěděla jsem že se řasenka od Lancome prodává v♥ Rossmanu..?? He.. :) Já na lov kosmetických novinek běžím na konci měsíce (po výplatě) a taky na začátku dubna se moc těším na Maybelline Whispers (nevím teď jak se to píše) :) na ty se půjdu 100% podívat a doufám, že budou tak dokonalé a báječné jak o nich mluví Američanky :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Nikol Káchová: měli v několika barvách :) určitě kombinaci černé a stříbrné a pak mám pocit, že měli i růžové :)

    ok-makeup: to jsem moc ráda :) já osobně je mám u druhých taky ráda

    Ann: nevím, jestli je to už oficiální a tak jsem to sem raději nechtěla psát :)

    Lena Čerge: určitě dám vědět, až zjistím, co to se mnou dělá :)

    Markvitka: děkuju :) já se na to strašně těším, až to bude za mnou, ale bojím se, že to nedám hned na první pokus a potáhne se to se mnou :/

    Martina B: jak jsem psala výše,nevím jestli je to už oficiální, tak jsem to zatím nechtěla psát :)

    Lucifrid: fakt? to to stihli rychle, byla jsem tam v úterý a to byla zavřená :) díky za info

    Lady: tak to je super :) to musím omrknout :)

    Goldie: zkoušela jsemh o zatím jednou a byla jsem celkem spokojená, pleť byla hebká, jak dětská prdelka, ale to je zatím jen první dojem :) určitě dám vědět po nějaké době používání :)

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju srdíčka ve všem, na všem takže z té tvářenky jsem odvařená! :D :) Řasenky v Rossmannu jsem si všimla, hodně mě láká,miniatura mi vyhovovala a za 99Kč je to skvělá cena, jen se bojím toho, že vy mohla být vyschlá, kdoví jak často se jim tyto řasenky prodávájí.. Hlavně na malém městě. Co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  17. Ty balerínky jsou nádherný a tu řasenku Hypnose jako hodně zvažuju..za tu cenu bych ji měla zkusit.:)

    OdpovědětVymazat
  18. Kolik stály ty baleríny prosím? A neměli i černostříbrnou kombinaci? Díky za info :)

    OdpovědětVymazat
  19. O tom, co je nového u mě doma v Anglii... ale už je toho zas dvojnásobek :) Peeling inspirovaný Tebou.

    http://worldinasnowglobe.blogspot.co.uk/2013/03/co-je-noveho-v-modre-krabici.html

    OdpovědětVymazat
  20. Nechtěla bys potom udělat zhodnocení toho čistícího mýdla? Vypadá to hodně zajímavě ...

    OdpovědětVymazat
  21. Zľavy na hairandbeauty som tiež vystihla v pravú chvíľu a urobila som si gigantickú objednávku značky Natura Siberica. Priznávam, že hlavne obaly si ma získali. Dúfam teda, že to bude za niečo stáť a ja objavím nový klenot. Teraz už len čakám netrpezlivo na dodanie.
    Tiež by ma zaujímalo, ktorá značka to má akože končiť. Takté veci ma vždy veľmi mrzia. Človek všade číta o výbere v zahraničí a teší sa za každú maličkosť, ktorá sa aspoň sprostredkovane do ČR dostane a o to viac potom mrzí, keď tieto malé pokroky zruší úplný koniec predaja tej-ktorej značky. Takže zatiaľ aspoň dúfam, že je to nejaká značka, ktorú nepoužívam.
    A vďaka za tip na Lancome v Rossmann - už tam bežíííííím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Úžasné balerínky, taky si budu muset nějaké takové pořídit. Sakra potřebuji tolik věcí a můj účet zase tak nabušený není.. budu muset nakupovat opravdu levně.

    Na ten borůvkový krém a sprchové gely od Balei se těším, doufám, že k nám dorazí co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já včera dělala mega nákup kosmetiky :-D jsem nenapravitelná......

    OdpovědětVymazat
  24. Ten čučoriedkový krém od Balei musím mať!! Inak ak by si chcela, prikladám článok o mojich kozmetických novinkách a Nivea Lip Butter :)
    http://beauty-runs-the-world.blogspot.sk/2013/03/vieden.html

    OdpovědětVymazat
  25. Taky zrovna chystám new in post. A strašně se těším, až zrecenzuješ tu lákavě vypadající černou věc.

    a diplomka? Cítím s tebou! Ale neboj, ve finále uvidíš, že bude všechno úplně v pohodě. No, znova do školy by mě už nikdo nedostal ani heverem, když si vzpomenu na psaní diplomky, je otřesu se hnusem ještě teď :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  26. paráda, paráda, paráda, těším se moc na recenze! :-)) hlavně ta věc s uhlím je opravdu zajímavá :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný článek, ale nejde mi otevřít e-shop na těch hairbeauty.
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Krásný článek, ale nejde mi otevřít e-shop na těch hairbeauty.
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Ten antiperspirant bojující s potem ve stresu mám a moc nebojuje. Nebo tedy...tak klasicky, možná je můj stres příliš velký a on to nezvládá, ale kdovíjak mě neoslnil.

    OdpovědětVymazat
  30. Aneta Riemerova: měli černo-stříbrno kombinaci a stály něco kolem 3 stovek :)

    Snowglobe: moc pěkné :) jsi s peelingem spokojená? :)


    Catie-Chanel: to si piš, že udělám :)

    Dashulka: děkuju :) já myslela, že jsi taky ještě v posledním ročníku jako já :) a ty už jsi hotová, závidím :)


    OdpovědětVymazat
  31. Ta tvářenka vypadá nádherně a ty balerínky jsou fakt moc kouzelný! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak já přesně vím o čem mluvíš..taky ted trávim dny nad DP a začíná se mi dělat velmi velmi zle z pomyšlení na státnice..a bohužel mě neuklidnuje ani si říkat to, že až to zvladnu budu mít po..protože pak nastane další horor s hledáním práce..což bude ještě asi horší :( a co ty Rendy studuješ? Já chemii na UK

    OdpovědětVymazat
  33. V jakým rossmanu se dá najít Lancome řasenka? Asi jen v Praze, že. Do kdy to platí? Třeba se tam stihnu podívat:)

    OdpovědětVymazat
  34. já jsem se asi zamilovala do té tvé srdíčkové tvářenky :D já tyhle blbůstky můžu :D srdíčka hlavně! :D

    OdpovědětVymazat
  35. na tuhle masku si mě nalákala! chci si jí objednat k narozeninám, tak když nějak do dubna stihneš recenzi, vůbec se zlobit nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  36. doufam, ze das vedet, jakmile to bude oficialni (pac ke me se to stejne driv nedostane :-)))

    OdpovědětVymazat
  37. jéééé, do té tvářenky jsem se taky hnedle zamilovala... Tolikrát za sebou "jéééé ta je krásnááá" jsem už dlouho neřekla :-)
    Jinak z těch nových DM věcí mám doma sprchový gel Hawai Pineapple a voní božsky, jako kdybych se koupala v Piňa coladě :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)