sobota 9. února 2013

XEN-TAN samoopalovací krém na obličej

O samoopalovacích přípravcích si u mě často nepočtete, takže dneska snad potěším ty z vás, které je pravidelně používají. Xen-Tan je značka, která už posbírala kdejaké ocenění a hlavně se snažila odstranit typické neduhy, které mají jiné samoopalovací krémy. Dneska vám ukážu krém, který je speciálně určený na opálení obličeje.











10 důvodů proč si zamilujete Xen Tan


·  Vytváří naprosto přirozené opálení = už nikdy oranžová pokožka!
·  Je vhodný pro každý typ a odstín pokožky
·  Jeho použití je tak jednoduché, že to zvládne naprosto každý
· Snadno se nanáší a výsledek je bezchybný bez jediné skvrny
·  Každý z přípravků obsahuje hydratační látky, které o pokožku pečují a vyživují ji
·  Xen Tan opálení dlouho vydrží – užívat si ho budete až deset dní
· Každý produkt z řady Xen Tan nádherně voní = už žádný nepříjemný zápach typický pro samoopalovací přípravky!
· Opálení bledne postupně a rovnoměrně
· Nabízí celou řadu produktů v různých konzistencích – od krémů, pěn, gelů po spreje – každý si najde ten, který mu vyhovuje nejvíce
·  Xen Tan nabízí bezpečnější a zdravější cestu k získání krásného přirozeného opálení




Xen-Tan Face Tanner Luxe (80ml) - koupíte zde za 639 Kč

Tento samoopalovák je určený přímo na obličej pro střední až tmavé opálení (s olivovým podtónem). Narozdíl od jiných samoopalováků nepáchne a příjemně voní (vůně mi evokuje vanilku). Jeho velkou výhodu vidím v tom, že je tmavě zabarvený, takže usnadní aplikaci, protože vidíte, kde už jste se natřely a kde ne. Je vhodný pro všechny typy pokožky a neobsahuje parabeny. Používat ho můžete klidně každý den (nebo spíš několikrát týdně), pleť nevysušuje a je vážně příjemný. Obsahuje vitamin E, Ginko Bilobu a bambucké máslo.







Ze samoopalováků mám obecně respekt, protože většina z vás asi někdy zažila, jaké hrůzy může napáchat. Musím říct, že nanášení tohoto šlo jako po másle, po obličeji se snadno roztíral, byl příjemný, skoro jako nějaký hydratační krém. Opálení mi přišlo spíš jemnější, jako tmavé bych ho určitě neoznačila. To mi vyhovuje, protože přes zimu jsem vážně sněhurčí typ a kdybych se snažila to výrazně měnit, byla bych spíš asi jako klaun :) Co se výdrže týče, pozoruji 2-3 dny, že se barva drží a poté se vytrácí. Přirozeně ovšem, žádné fleky nebo mapy na obličeji netvoří. Pokud byste si chtěly udržet stejnou barvu, chtělo by to asi pravidelné natírání tak každé 2 dny. Přiznám se, že já ho tak často nepoužívám, spíš tak jednou týdně, abych ze sebe měla lepší pocit :) Jako mínus vnímám jen jeho cenu, protože sama bych si tak drahý krém asi těžko dovolila. Kvalita se mu rozhodně upřít nedá, z těch několika samoopalováků, co jsem kdy vyzkoušela je tedy rozhodně nejlepší (nejpřirozenější), ale cenově je trochu jinde, než samoopalováky, které jsem kdy zkoušela. Do pečující kosmetiky jsem ochotná investovat i vyšší částky, ale samoopalovací krémy do této kategorie nepatří.






Pro zajímavost jsem vám ještě nafotila ostatní přípravky této značky:









Nevím jak vy, ale já chození do solárií nepodporuju a k moři se víc jak jednou za rok nedostanu, takže pokud nechci být celoročně bílá, je tohle skvělý pomocník :) Líbí se mi, že je krém přirozený a po použití nevypadám jako obří pomeranč. Co se týče jeho vlastností nebo funkcí, tak je báječný, ale jeho cena je prostě vysoká. A výdrž by vzhledem k pořizovací ceně mohla být také delší. 

Nebo se pletu a klidně byste do samoopalovacího krému investovaly i větší sumu? :) Podělte se s námi o svůj názor.

Pokud vás zajímají novinky, sledujte facebook zde a všechno o produktech si můžete přečíst na stránkách zde.


PS: děkuji zastoupení značky za poskytnutí krému k recenzi

12 komentářů:

  1. vypadá opravdu přirozeně, ale já "umělému" opálení nikdy moc nefandila, to radši budu bílá jako stěna :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá celkem přirozeně, a vůně asi taky bude pěkná (mně smrdí kdeco, dokonce i opalovací krémy), ale já mám svoji Sněhurčí bělobu moc ráda, takhle mi na bledé pleti svítí oči i vlasy, kdežto po samoopálení bych vypadala tuctově.

    OdpovědětVymazat
  3. já bych teda měla strach dát si samoopalovák na obličej :) přece jen ten je vidět pořád :) fakt mam po jednom špatném pokusu z toho strach :))... takže když už si dávám vyjímečně samoopalovák, tak jen na nohy :) aby nebyly vyloženě jak stěna :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z nich mám celkem respekt, ale stejně jako ty jsem v zimě sněhurčí typ, takže tohle by bylo přesně pro mě. Bohužel tohle je opravdu strašně moc drahé :/

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle samoopalovák jsem vyzkoušela, ale jen na tělo. Opálení bylo přirozené, hnědé, vydrželo cca týden, ale když se spotíš, udělá ti to fleky na těle i na oblečení, takže nic pěkného.

    OdpovědětVymazat
  6. Super, četla jsem o něm na anglických blozích a youtube je ho plný, taky vyzkoušim, jsem teď jak bledule :D

    OdpovědětVymazat
  7. som rada bledá a mám rada bielych ľudí...
    nie som upír..:D

    OdpovědětVymazat
  8. pravdepodobne asi určite sa k tomuto výrobku nedostanem, ale je na ňom toľko pozitív až sa mi tomu trošku nechce veriť :D

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že to opálení vypadá moc hezky a mě uchvátilo, že nesmrdí jako ostatní samoopalováky. Ale ani to mě kvůli ceně nepřesvědčí ke koupi. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  10. Rozdiel je vidiet aj vyzera velmi pekne musim povedat :) .. ale krem som vyskusala raz, dopadloto hrozne, cize nikdy viac, ziadnu znacku nic ... ja radsej zbehnem raz za tyzden dva do solarka ako si patlat na seba kremy.

    OdpovědětVymazat
  11. mne by to bolo na nic pre mna bledulu :)

    Inak ak mas rada Urban Decay tiene recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/urban-decay-asphyxia.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)