pátek 1. února 2013

Voňavá soutěž s Bohemic.cz

Moc mě těší, že pro vás můžu vyhlásit další soutěž :) Za svojí čtenářskou věrnost byste si zasloužily všechny dárek, ale to bohužel není v mých silách, tak alespoň snad potěším jednu z vás. Dneska si zahrajeme o luxusní a voňavé záležitosti :) Díky eshopu Bohemic.cz mám pro vás na výběr ze dvou cen - Detoxikační peeling na tělo značky Cowshed nebo svíčku značky Meadows

Peeling obsahuje přírodní krystalky himalájské soli a soli z mrtvého moře. Neobsahuje parabeny, sulfáty ani ropné chemikálie. Stane se vaším věrným pomocníkem v boji s celilitidou :) Navíc je ho pořádný kus - 350g.

Svíčka Black currant Leaves voní příjemně ovocně a provoní tmavé zimní večery. Zajímavostí je, že všechny nádoby svíček jsou z ručně foukaného skla a každá je tak originál. Jsou vyrobené z organického sojového vosku, který zaručuje rovnoměrné hoření. Svíčka vám vydrží 60 hodin.





Pravidla jsou jednoduchá:

1) Být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC

2) Dát like facebookové stránce Bohemic 




3) Napsat do komentáře svůj mail + jestli v případě výhry budete chtít peeling nebo svíčku



Soutěž bude trvat do 8.2.2013 do 20:00h a vítěze vylosuje random.


Ode dneška startují na stránkách eshopu nové akce a spoustu věcí koupíte s velkou slevou, takže jestli vás sortiment zaujal, mrkněte tam :) Seženete od kosmetiky po bytové doplňky nebo šperky spoustu krásných věcí.




Děkuji zastoupení eshopu za poskytnutí cen do soutěže :)


PS: a brzy se můžete těšit na víc :)

273 komentářů:

  1. Podmínky obě splňuji. Na FB sleduji pod Adelaide Hořáková. A v případě výhry bych si vybrala svíčku. Hrozně moc se mi líbí ten fialový obal. =D

    A můj mail je ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podmínky splněny a přednost bych dala peelingu :-)
    signora.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. sviečku! hodila by sa mi k stenám :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Splněno, vybrala bych si spíše ten peeling, protože to využiju více než svíčku :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji, lajkuji a chci bojovat s celulitidou! :)
    hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. vše splněno, ráda bych vyzkoušela ten peeling :)
    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji každý den,jsi skvělá.Myslím si,že jsi jediná blogerka,která přispívá každý den a má to nastavené na stejnou hodinu.
    langmaierova1@seznam.cz
    kdyby se na mě usmálo štěstí,tak bych chtěla svíčku

    OdpovědětVymazat
  8. Obě podmínky splněny :) Sleduji každý den . Na facu jako Katka Slobodníková.
    myladyhoop@gmail.com
    Vybrala bych si asi peeling, protože mi nedávno jeden došel :)

    OdpovědětVymazat
  9. První soutěž do které se zapojuji, ta svíčka je prostě dokonalá. Sleduji, likuji a přeji si svíčku :)

    Maajinkaa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji tě:)
    Like jsem dala jako Deni Rožanská:)
    Chtěla bych peeling:))
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Splněno! V případě štěstí bych raději ten peeling, svíčky už nestačím pálit :)
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. V případě výhry, bych ráda vyzkoušela ten peeling :)

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ten peeling by bodol :) nathalie1609@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, obě podmínky splňuji.
    V případě výhry by se mi líbila svíčka, protože jsem svíčkový maniak a zapálená svíčka je nezbytností v mém pokoji.
    MMichlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Splněno :))) Moc krásná giveaway:-)))

    Brala bych svíčku, miluji je a navíc tahle s nádherným originálním balením:))) Nádhera:)

    nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Aduska93@seznam.cz
    A vybrala bych si svíčku. Jsem trochu maniak a za chvíli mi má oblíbená dohoří a tahle by byla určitě super náhrada. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji, "lajk" jsem dala a vybrala bych si ten peeling ;o).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ten peeling vypadá dobře:)
    email: Natka.horvathova@seznam.cz
    na fb: Natalína Horváthová

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji :) A brala bych peeling (ale svíčka by mi teda taky vůbec nevadila :-D)
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. kiki.szmekova@seznam.cz
    A v případě výhry bych si přála svíčku, musí krádně vonět :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dala bych přednost svíčce :)
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji na GFC i FB jako Veronika Pospíchalová, líbil by se mi asi víc peeling.

    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Přála bych si peeling, cokoliv z mrtvého moře miluji:)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Asi bych si přála svíčku na peelingy jsem moc líná.. :)

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jééé já bych ráda ten peeling, a moc!:)
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Lamzulin@seznam.cz
    Ahoj, já bych si moc přála peeling, podmínky splňuju, ale kdybych měla vyhrát svíčku, taky bych se nezlobila :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, v případě výhry bych chtěla peeling :)Děkuju

    kaaata.b@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já bych raději peeling, hrozně mě láká ho vyzkoušet :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji likeuji :D
    mně by se líbila nejvíce ta svíčka :(

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Je to tam :) Díky za info o (pro mě) nové značce :)
    Peeling nebo svíčka :) však to je asi jedno :)
    Facebook - Martinka Michálková
    SunnyBall@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Oboje splněno :).
    Více by se mi líbil peeling :)

    magdalena.rychtova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. No to jsou vážně lákavé ceny! :) V případě výhry by se mi jako kosmetickému maniakovi hodil peeling.. :D
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Také splňuji, vybrala bych si radši peeling a to ze dvou důvodů:
    1) chtěla bych mít pevnější zadek
    2) já + otevřený oheň = hasičská pohotovost :D

    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. No skvele vyhry, je to tezky si vybrat :((.
    Mozna asi tu svicku, zadnou luxusni jeste nemam :).
    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  35. Svíčky mám ráda, ale jsem lajdák a vždycky je zapomenu zapálit :) Takže bych si vybrala peeling.
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Peeling :)
    nelis11s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. natilacna@seznam.cz
    v případě výhry bych si prála peeling :)

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem pyroman takžě svíčku.
    lostacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Peeling :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. ok-makeup@email.cz
    peeling:) treba budu mit stestiiiii ....tfuj, tfuj, tfuj :))

    OdpovědětVymazat
  41. cosmetic-styl@seznam.cz
    přála bych si peeling :)

    OdpovědětVymazat
  42. svíčku
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. svob.luc@seznam.cz

    Hm, nemůžu se rozhodnout. Svíčka? Peeling? Lákavé je obojí :D Radši peeling! :D

    OdpovědětVymazat
  44. tyjo to je hodně těžká volba, peeling by se mi na můj boj za lepším tělem sakra hodil, ale svíčky zase zbožňuju a hlavně ty voňavé! ... No, tak kdyby se na mě to štěstí usmálo, tak asi bych dala přednost peelingu =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Strašně moc se mi líbí svíčka, ale nezlobila bych se ani za peeling;-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  46. sarynkas@seznam.cz Radost by mi udělal peeling i svíčka, ale jestli si můžu vybrat, brala bych peeling :)

    OdpovědětVymazat
  47. j.smatanova@gmail.com
    asi skor peeling :)

    OdpovědětVymazat
  48. Dobre rano! :)

    Me by potesil vice peeling.

    lucienne131@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Já bych upřednostnila svíčku :)
    eliska.martincikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Podmínky splněny a přednost bych dala svíčce :))
    horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já bych radši peeling.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. V případě výhry bych si přála svíčku. Na peelingy mě moc neužije.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ta svíčka je nádherná, ale přeci jen bych dala přednost peelingu .)
    styleinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Všechno splňuji a vybrala bych si peeling, ještě jsem žádný tělový nikdy neměla!
    adzopa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Obě věci se mi moc líbí, a proto bych výběr v případě výhry nechala na tobě :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Sviečka je nádherná !

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  57. moje celulitida říká, že by si přála peeling a já se s ní hádat nebudu ;)

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, podmínky splněny, asi bych radši svíčku :-)
    kristy.brozkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Svíčku chci. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. cute.petty@seznam.cz
    Chtěla bych spíš svíčku, do těch já jsem blázen :)

    OdpovědětVymazat
  61. v pripade vyhry poprosim piling :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. peeling :) s.mecirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Lákavé věcičky! :) Těžká volba, ale kdybych tedy měla štěstí, hodila by se voňavoučká svíčka. :) e-mail: hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Splněno, chtěla bych radši svíčku. :)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Líbíl by se mi peeling :)
    la.kocianova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. "olajkováno" :)) Radši bych byla za peeling :) kacenka.955@seznam.cz Děkuji moc :)))

    OdpovědětVymazat
  67. Všechno olajkováno, jen se trochu bojím otevřít stránku toho e-shopu, tuším, že tam bude spousta nutně potřebných věcí :D... a líbila by se mi svíčka :)

    Krecek.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Sledujem a lájkujem :-))
    Páčila by sa mi sviečka.

    sdubravova@gmail.com
    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  69. V první řadě bych ráda poděkovala za pro mě přínosné informace, které moc ráda čerpám z Tvého blogu:)
    Jinak v případě výhry bych dala přednost svíčce:)
    Km.lucy9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. svíčku, hodí se mi do pokoje :)

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. michaela.w.p@centrum.sk
    Potešil by ma ten peeling :)

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, sleduji, lajk udělen a pokud vyhraju, moc prosím svíčku :) Děkuju moc
    Janarybarovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Podmínky splňuji kdybych vyhrála, tak by se mi víc líbil ten peeling
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Vše splněno! :) A v případě výhry bych chtěla peeling:).
    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  76. Mě by se moc líbila svíčka :) Obě podmínky samozřejmě splňuji!

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. daisypans@centrum.cz , na facebooku likuju jako Tereza Jarochová a v případě výhry bych ocenila peeling :D

    OdpovědětVymazat
  78. Určitě peeling! :)
    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Splňuji vše a vybrala bych si peeling :))

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduji, likuji a peelingy miluji :-)

    OdpovědětVymazat
  81. Já bych ráda peeling, jelikož se blíží jaro a s ním i nošení sukní a šatů :)
    janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. splněno, vybrala bych si peeling :)


    etsilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Já bych chtěla peeling! :))

    fashion-picanteria@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Je to sice těžký výběr, ale asi bych si vybrala svíčku :)
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Asi nejvíce bych si vybrala svíčku :)
    ecemusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. splňuju :)
    A ten peeling je fakt lákavý ! :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Splněno!
    marketa.dormankova@centrum.cz
    To bylo dilema, ale nakonec jsem si vybrala svíčku!

    OdpovědětVymazat
  88. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  89. bože, ja by som najradšej vzala všetko! ale fajn, vyberám si sviečku. čierne ríbezle milujem

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduju už dáááávno :)
    brala bych svíčku, jsem totiž svíčkovej maniak
    blondiesbook@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Líbil by se mi peeling
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Sledujem :) potešil by ma viac asi peeling :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  93. horutovat@seznam.cz
    a chtěla bych peeling :)

    OdpovědětVymazat
  94. Vše splněno :)
    V případě výhry bych chtěla spíše peeling.

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Vše splněno, vybrala jsem si peeling.
    california@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. já bych brala peeling,aspoň bych měla pocit, že s tím svým zadkem něco dělám :D nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. svíčka :)
    jmynarikova@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  98. víc bych chtěla tu svíčku :)
    sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj, ja bych brala oboje, takze mi to je jedno.

    clara.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Krásna giveaway :)
    Páčia sa mi obe ceny, ale keď už si musím vybrať, tak ten peeling, s celulitídou sa teda kamarátiť nechcem, takže potrebujem účinné zbrane :D

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Splněno a více se mi líbí peeling :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. jůůůů, to je moc povedená giveaway! a protože jsem blázen do voňavých svíček, tak bych ráda vyzkoušela právě tu. Protože tato značka je pro mě novinkou :)
    chamulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. AHoj,
    Vše splněno :)
    chtěla bych ten peeling :))

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Jé, vypadá to moc dobře :) asi by se mi líbil víc peeling.
    Mkristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Jé, vypadá to moc dobře :) asi by se mi líbil víc peeling.
    Mkristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. splněno:)
    brala bych ten peeling :)
    terzah@atlas.cz

    Snad se poštěstí :D

    OdpovědětVymazat
  107. Láká mě ten peeling :)
    Marquitta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. svíčka má krásný obal, přesto bych si vzala peeling :)
    prochazkova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Na jarni detox by se ted hodil ten peeling:) super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. splněny podmínky... A.szneidrova@seznam.cz .... ráda bych svíčku :-)

    OdpovědětVymazat
  111. hana.zaleska@seznam.cz
    pokud bych vyhrála, tak bych moc ráda svíčku :)

    OdpovědětVymazat
  112. tereza.hamralova @ gmail.com
    Dala bych přednost peelingu, kdyby se náhodou poštěstilo :-)

    OdpovědětVymazat
  113. Vybrala by som si peeling :)
    didala270@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj, mně by se líbila svíčka :)

    Anna Vanth Škultétyová

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Chtěla bych žehlit zadnici peelingem :-)

    zanet.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Obě podmínky splněny, raději peeling, i když i svíčka se mi moc líbí :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Chtěla bych peeling :o) dorotikova.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. j by som chcela peeling :)

    martincova92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Tereza.Bajciarova@seznam.cz

    Ráda bych peeling :)

    OdpovědětVymazat
  120. Brala bych svíčku:)
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. mmmmm, krása! asi spíš svíčku :-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Super je oboje, takže budu ráda za cokoli.. Kbybych si ale měla vybrat, raději peeling :-)
    Díky za soutěž :-)
    spaketka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Přednost bych dala peelingu, ale svíčka by mě také určitě moc potěšila :). Super soutěž :)!
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Ahoj :) protože jsem blázen do svíček, tak spíš svíčku :). Vypadá krásně :)

    barborapokludova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Ten peeling vypadá hodně lákavě! :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Asi peeling!:))
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. svicka :) Hubertka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Oboje :p
    ivetanekulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Rozmýšľam rozmýšľam. :D Ale tak peeling. :P
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. vyberam si sviečku :o)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  131. Svíčka :) irca.blazkova21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. super soutěž,
    Svíčka má luxusní obal, brala bych ji:-)
    denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. jsem pro peeling - michalaturj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. svíčka je úžasná :) snad budu mít štěstí! :* Krásný den všem! :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. bola by som za peeling, ale aj sviečka by ma potešila (:
    b.holotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Chtěla bych peeling :)

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  138. dala bych přednost peelingu:)
    zoliee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. dea13&seznam.cz a je mi jedno, jestli svíčku, nebo peeling :)

    OdpovědětVymazat
  140. peeling..
    26nikolka26@seznam.cz
    sleduji..

    OdpovědětVymazat
  141. Peeling, michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Sviečku
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  144. Dám asi přednost peelingu :)

    I.am.rumplestiltskin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. ta svíčka vypadá nádherně, takže já hlasuji pro ni :) na FB lajkuji :) kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Vše splneno- sleduju i lajkuju ;) a jelikož se snažím bojovat s celulitidou, dávám přednost peelingu :)
    Mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Vše splneno- sleduju i lajkuju ;) a jelikož se snažím bojovat s celulitidou, dávám přednost peelingu :)
    Mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  149. miklikova.simona@seznam.cz
    Moc bych si přála ten peeling :)

    OdpovědětVymazat
  150. Všechno splněno:-) Líbil by se mi ten peeling, ale i svíčka je fajn. luciegablasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Me zaujal peeling :)
    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Splňuji :) marketaburyova@seznam.cz
    V případě výhry bych si přála peeling :)

    OdpovědětVymazat
  153. Moc se mi líbí ta svíčka... :-)
    lucie.zabranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Ten peeling vyzerá úžasne :)
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Splňuji. Vybrala bych si peeling :)
    12dorka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. market.vitkova@gmail.com
    Kdybych vyhrála, brala bych peeling :)

    OdpovědětVymazat
  157. clefairy22@gmail.com
    Snad je GFC to, že sleduju blog pomocí tamtoho tlačítka napravo :)
    A chtěla bych peeling

    OdpovědětVymazat
  158. ráda bych vyzkoušela peeling:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Já bych si určitě vybrala svíčku, která by mi provoněla pokoj a zahřála alespoň oči, když je venku taková zima :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Ahoj, keby som mohla, tak by som si vybrala ten peeling.
    michaela.polackovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Podmínky splněny, dala bych přednost peelingu. Email: sweetagnes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Ahoj Rendy, také se připojuji k soutěži a pokud bych vyhrála, tak poprosím o svíčku, miluju svíčky a soutěž o ni vidím skutečně prvně.
    Jinak mail Anjelska@gmail.com a fb jsem "lajkla"
    krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  163. Svíčka! Těch není nikdy dost :-)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. já beru cokoli :-D janinkaxxl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. leonka112@seznam.cz
    svíčku ♥

    OdpovědětVymazat
  166. ano sleduji jako Charlott Villa
    facebook Karla Smolková
    kontaktní e-mail smolkovakarla@seznam.cz

    problémy s celul. moc nemám, takže svíčka :)

    OdpovědětVymazat
  167. sleduji ;)
    svííčka!!! ;)
    skvělá soutěž !
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Tak já bych si přála vyhrát peeling i když ta svíčka vypadá taky báječně.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Podmínky splněny. Peeling vypadá dobře, ale svíčkou bych taky nepohrdla :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Verkotlarova@gmail.com
    Já bych určitě upřednostnila v případě výhry PEELING :-)

    OdpovědětVymazat
  171. Tvůj blog čtu už velmi dlouho :)
    Like na stránce pod jménem Ann Candy :)
    annasglamour@volny.cz

    Upřednostnila bych peeling před svíčkou. Svíčku bohužel nemůžu mít v pokoji (nově vymalováno, všude dřevo, žádný risk;).

    OdpovědětVymazat
  172. hmm.. presen vim kam bych tu svicku dala :-)
    croftik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. všechno splněno :)
    ráda bych peeling

    OdpovědětVymazat
  174. Ahoj:)
    Tak já bych uvítala spíše peeling ale určitě bych nepohrdla ani svíčkou:) Jinak můj mail je: pinkieseven@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Ahoj, poctivě splněno :)
    peeling by byl moc fajn
    pribylok@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. líbí se mi obě ceny! :)

    nataljeswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  177. podmienky splnené...:) sviečka sa mi veľmi páčia ale rada by som vyskúšala ten peeling...aneta.malisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. Obě podmínky už nějakej ten pátek splňuju ;) Vybrala bych si peeling, hodně mě zaujal... Ale jako né že by svíčka nebyla hezká ;)

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  179. Taky u bych mohla někdy něco vyhrát:)

    OdpovědětVymazat
  180. Ahoj, svíčka by mi udělala vážně radost ;)
    JohnnieMakepeace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Obě výhry jsou moc krásné, ale protože mi kosmetika lehce přerůstá přes hlavu, volila bych svíčku :)

    veronika.dvorakova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  182. Já bych si vybrala ten peeling :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Asi peeling:))
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Brala bych peeling :)
    Na fb jako Tynka Motlova, mail moteelka@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  185. těžká volba..mooc těžká :) Nakonec vyhrává svíčka :) (Janstova.J@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  186. Mě se moc líbí peeling, poslední dobou na nich ujíždím.. a mamka mi je ještě krade:)
    koubova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. pet.rehakova@gmail.com

    a peeling bych si vybrala....

    OdpovědětVymazat
  188. právě jsem začala cvičit, takže peeling by mi v boji s celulitidou pomohl hodně!

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  189. m.prerovska99@seznam.cz
    radši bych ten peeling

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)