úterý 19. února 2013

Urban Decay paletka Naked Basics

Nejnovější paletka z dílny Urban Decay je konečně má. Doplňuje paletky Naked a Naked 2, ale narozdíl od nich je o dost menší a hlavně plná matných stínů. Pokud patříte mezi milovnice matných stínů a neutrálních barev, přijdete si s touto paletkou rozhodně na své :)




Obal paletky je z pevného bytelného plastu. Je trošičku pogumovaný, dobře se otevírá a uvnitř je velké zrcátko. Oproti "semišovému" Naked je to krok v před, protože se na tohle nebude lepit každé smetí. Součástí paletky není žádný štětec, báze ani lesk, jako to bývá u většiny UD paletek.











Každý stín má 1,3g, což je stejná gramáž jako u stínů v paletkách Naked nebo Naked 2. Stíny jsou velice jemně namleté, trochu tedy  práší a nejsou tak máslové, jako jsem zvyklá u stínů v Naked paletce. Pokud budete ve stínech štětcem rejdit více, tak vám budou prášit značně, ale jako se vším se to dá korigovat a tak hrozné mi to nepřijde. Všechny stíny jsou úžasně pigmentované a syté. Naprostý vítěz je jednoznačně černo-černý Crave :) První tři stíny se možná zdají nevýrazné nebo dokonce navzájem podobné (Foxy a W.O.S), ale není tomu tak :) Fotky i video se stíny můžete omrknout zde. Výdrž s bází je bez problémů celodenní a stíny nijak neztrácí na intenzitě ani se neslévají.





Venus - jediný zástupce trochu lesku a "třpytu". Zbytek stínů je naprosto matných, takže jsem ráda, že jsem si jako stará straka přišla na své a mám alespoň jeden lesklý stín. Stín má jemně krémovou barvu a používám ho pod obočí nebo do vnitřního koutku oka pro projasnění.

Foxy - je tělová barva se žlutým podtónem. Z celé paletky je to má asi nejméně oblíbená barva. Ale na druhou stranu jako podklad pod všechny ostatní barvy je ideální. Možná i na nějaké korekce by se hodil. Tuším, že se nachází i v paletce Naked 2.

W.O.S - je zkratka pro název Walk of Shame a je to opět tělová/béžová barva tentokrát s růžovým podtónem.





Naked 2 - je můj absolutní favorit. Přesně takový odstín mi ve sbírce chyběl :) Nádherná béžová barva, která se hodí na každodenní líčení snad pro všechny barvy očí. Navíc mám pocit, že mám díky němu opticky větší víčka (čti jako nepůsobí tak zapadle) :)

Faint - středně hnědá barva, která se skvěle doplňuje právě s Naked 2.

Crave - je černý jako uhel a stačí jen jednou přejet a všechno bude černo-černé :) Často slýchávám, že je pro někoho problém najít opravdu černý stín, takže pro ty z vás - tohle je sázka na jistotu. V mém případě je trochu nepraktické (a hlavně neestetické) ho použít ve větší míře, protože pak by mé oči zapadly ještě víc :) Takže ho používám spíš jen jako linku.





Paletku v našich končinách v prodejně neseženete, ale můžete si jí objednat např. zde za 23,31 eur. V USA stojí 27 dolarů. A myslím, že i Kája psala, že se objeví v jejím eshopu.




Nevím proč, ale když jsem přemýšlela nad koupí Naked Basics, tak jsem si říkala, sakra, vždyť budu mít dvě černé barvy, které tolik nepoužívám. Ale jak vidíte, není černá jako černá :)




Porovnání velikostí obou paletek - původní Naked je opravdu obří, oproti Naked Basics, která se vám vejde do dlaně.



Nemůžu jinak, ale paletku vám můžu srdečně doporučit. I když jsem nikdy nebyla vyložený milovník matných stínů, tak tyhle jsem si zamilovala a poslední týdny nic jiného nepoužívám. Kombinace stínů Naked 2 a Faint mě strašně baví a asi jen tak neomrzí. Kvalita stínů je skvělá, jsou nádherně pigmentované, krásně se rozmazávají a ladí spolu. Neváhejte ani pokud už doma nějakou Naked paletku máte, protože tyhle stíny určitě "nekopírují" odstíny a budou se krásně doplňovat. Myslím, že svou kvalitou předčily i mé jinak oblíbené M.A.C nebo Inglot stíny a mají skvělou a jemnou texturu.

Podle mě s touto paletkou nešlápnete vedle, u těchto odstínů prostě nejde říct, že by je někdo nevyužil (což se dá říct u spousty jiných paletek od UD). Sice jsem stále váhala, jestli si nechat přivézt Naked Basics nebo Vice paletku, ale svojí kvalitou mě přesvědčila o tom, že jsem se rozhodla správně :)

Líbí/nelíbí se vám Naked Basics? Plánujete si jí pořídit, nebo matné stíny nejsou nic pro vás? :)

48 komentářů:

  1. Momentálně mám slíbenou Naked od přítele, že mi ji přiveze z Holandska. Ale tato vypadá krásně. Matné stíny mám moc ráda. Nemám ráda moc třpytivé stíny na oku. Od MACu mám matné a jsou skvělé. S Inglotem zkušenost nemám. Ani mě moc nelákají. Možná si ji časem pořídím. Zatím se moooc těším na Naked.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ja ju chcem! najnajnajabožskejšia paletka akú som kedy videla ♥♥

    Canon EOS 3000

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád si ji chci objednat, ale hodně podobné odstíny na každodenní líčení mám poskládané od MAC...ale stejně ji asi potřebuju :D navíc je úžasně praktická...

    OdpovědětVymazat
  4. Crave je moje barva. Celá paletka vypadá moc dobře, kruci :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je krásná, ale mám velké dilema, zda si ji koupit či nikoli, a zda tuhle nebo nějakou další z Naked kolekce. Já na stíny moc nejsem, na každodenní líčení je téměř nepoužívám a pokud jdu někam do společnosti, tak stejně končím u neutrálních tělových stínů. Takže na jednu stranu si myslím, že by se mi paletka díky odstínům šikla do krámu, na druhou když stíny použiju jednou za uherák, nevím, zda se mi chce do nich investovat takové peníze. Co myslíš? :)

    OdpovědětVymazat
  6. //v článku je fotka spodních stínů dvakrát a chybí fotka vrchních :)
    Mě moc nezaujal černý ani foxy stín, ale naked 2 vypadá HODNĚ dobře :).

    OdpovědětVymazat
  7. To je můj sen už nějakou dobu, ale pořád odolávám. Momentálně jsem si dala ultimátum a nadělím si jí za odměnu po zkouškách :D Děkuju za super recenzi nakopla jsi mi ke koupi ještě víc ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Po Naked už dlho pokukujem, ale nevedela som si vybrať medzi Naked a Naked 2... A teraz je tu ešte tretia :D chcem všetky :)

    OdpovědětVymazat
  9. no super tenhle odkaz na Ud se mi velmi hodi ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já už mám poslední dobou těch třpytivých, lesklých a metalických stínů plné zuby a čím dál tím víc vyhledávám matné, takže tohle je pro mě trefa do černého! Akorát těch světlých/naked stínů je tam na mě asi až moc, stačil by mi jeden :D

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ta pigmentace je úžasná!!:)
    Naked Basic se mi líbí, matné stíny se hodí:)
    A ta černá je fakt černá, takovou jsem snad ještě neviděla:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. akorat mi prijde ze se to moc nevyplati :( dost veci koupim v CR stejne ne-li levneji :( ty od nich nakupujes? :)

    OdpovědětVymazat
  13. jo a jeste jedna otazecka nemate nekdo nahodou zkusenosti s touhle strankou a shopem http://www.kosmetikavelkoobchod.cz/kosmetikavelkoobchod/eshop/2-1-PRODUKTY/20-2-URBAN-DECAY

    protoze ceny maji nekdy vazne nadherne ale nikde nemuzu najit jediny nazor na ne :-(

    OdpovědětVymazat
  14. jee to je krasny clanek! Ty fotky jsou fakt uzasne! Naked basics mam (take pomerne kratce) a mam z ni stejne pocity jako ty.

    Moje oblibene jsou Naked2 a Venus - ty pouziju vzdycky...

    Cerna mas pravdu, ze je opravdu cerna!! Coz je uzasne.

    Jinak musim pred Tebou hluboce smeknout, Tvemu clanku se ten muj ani z pulky nerovna: http://www.blondatejsvet.cz/2013/02/urban-decay-naked-basics-paletka.html?showComment=1360604433409

    Pritom ji mam stejne moc rada jako ty :_) Jeste se holt musim hooodne ucit :-)

    OdpovědětVymazat
  15. super, tak to je něco pro mě, miluji matné a neutrální stíny a tyhle vypadají fakt dobře.
    Mým favoritem je momentálně paletka Au Naturel od Sleek, kde jsou podobné barvičky, ale UD je prostě UD :)


    petulane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. no co si budem povídat, je nádherná a já slintám a pořád mi to leží v hlavě, že se mi děsně líbí:-)

    bohužel mi taky leží v hlavě to, že mám kosmetický stop stav, takže mi nezbývá, než jen dál zbožně koukat na web:D


    Color Beam

    :-)

    OdpovědětVymazat
  17. No, já mám Naked 2 a zas tak moc ji nepoužívám, jsem spíš na mono stíny, kterých mám spousty, v tý rychlosti ráno nějak s tou paletkou neumím pracovat a mám radši perleťovější stíny. Ale jestli budu mít možnost si ji vyzkoušet, tak uvidím pak, třeba se mi ty stíny zalíbí a já si ji z ciziny přivezu!

    OdpovědětVymazat
  18. vyzerá skvelo :) len škoda,že na SR alebo v ČR sa nedá zohnať :/

    OdpovědětVymazat
  19. Matné? Tak že by konečně něco pro mě?:) I ta velikost je sympatičtější.. jen ta cena je zbytečně vysoká, nevím jestli např. Sleek poměrem cena/výkon nevýjde lépe.. Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Je úžasná, navíc se mi teďka začly strašně líbit matné stíny, takže myslím, že si ji co nejdřív seženu. No a když už budu u toho, proč si vlastně nekoupit i Naked.. :D
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Fotku dodám večer, chybička se vloudila a skočila tam jedna 2x :)

    Adelaide: já jsem jinak spíš na ty třpytivé stíny, ale tyhle jsem si vážně zamilovala. A podle mě jsou tyhle fakt o dost lepší, než všechny od M.A.C, co jsem kdy měla. Ne že by byl M.A.C špatný, to vůbec, ale prostě ty stíny nejsou tak jemné jako tyhle :)

    M: jestli se líčíš každý den, tak bych do paletky investovala, ale jestli se líčíš jen na nějaké příležitosti, tak je to asi zbytečné a postačí si vybrat nějaké levnější :) Ale záleží na tobě, jestli si myslíš, že bys jí využila :)

    Markvitka: já bych klidně Foxy nahradila jiným stínem, to by mi nevadilo, jinak jsem ale spokojená :)

    Tereza Prošková: vím, že o téhle stránce psala Mia z Kissbooku, tak k ní mrkni. Myslím, že tam odtud objednává často :)

    Yvetta mikulova: ceny jsou uvedené v článku :)

    Blondýna: vždycky mám radost, když to někdo další cítí jako já :) Ááále, prosím tě, máš to moc pěkně napsané a řekla bych, že u tebe jsou ty odstíny i lépe vidět :)

    petulane: Sleek mám taky moc ráda :)


    OdpovědětVymazat
  22. ach joo, já se pořád nemůžu rozhodnout jestli Naked nebo Naked 2(jeden týden chci tu pak zase tu, potom s emi to zdá moc drahý) a ty mi ukážeš další úžasnou paletku :) co já jenom budu dělat :P

    OdpovědětVymazat
  23. Pri mojej momentálnej závislosti na paletkách a ešte keď mi doma chýbajú pekné matné nude tiene....toto znie viac ako lákavo...super recenzia! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Doufám, že jednou bude nějaká paletka Naked patřit i do mé sbírky :-) ... super recenze!

    OdpovědětVymazat
  25. Mně se líbí úplně ďábelsky, ale bohužel mi to teď finance nedovolují. Ale dávám si ji na wish list :)

    OdpovědětVymazat
  26. taky o ní přemýšlím, ale asi půjdu radši do originál Naked:) ale je krásná! ne že ne

    OdpovědětVymazat
  27. Plánuji si ji za pár měsíců pořídit, protože je prostě senzační :-))

    OdpovědětVymazat
  28. Matné stíny obecně nemusím. Ta černá je dokonalá, i když asi bych ji nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  29. Tahle paletka má moc neoslovila, já jsem spíše na efektíky, lesky, třpytky,..., ale vím, že většinu lidí ano.

    OdpovědětVymazat
  30. To je velká krása! Já jako poněkud starší fakt oceňuji matné stíny, kterých je podle mého na trhu dost málo.... Super!

    OdpovědětVymazat
  31. nedávno se mi do spárů:D dostala Naked, takže teď po jiných nepokujuji a jsem s ní maximálně spokojená

    OdpovědětVymazat
  32. stíny z Naked paletek jsou pro mě úplně nejvyužitelnější, tahle vypadá úžasně, nesmím si ji v Americe zapomenout koupit!

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadá krásně, ale...za a) mám Nakedku, za b)matné stíny zas až tolik "nežeru", za c)pdobných barev mám hodně. Zkrátka..paletka mi přijde sympatická, ale pro mne tak trochu zbytečná. Nevyužila bych jí. Daleko raději bych si z kolekce basics pořídila tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  34. Mě by zajímalo, jestli někdy vydají i malou verzi právě těch krásných kovových, třpytivých a lesklých stínů zlatých, rezavých, hnědých stínů, jelikož Basics je bohužel takový výcuc sínů, které ve svých paletkách používám nejméně :/ Virgin, Foxy, Naked, Blackout... mám skoro jako nové, těmi černými maximálně udělám linku, když je nouze :D
    Ta Crave mě ale nepřestane fascinovat svojí... černou, fakt. Tohle je TA černá, prostě pravá lejdy black :))

    OdpovědětVymazat
  35. Tak tato mě zaujala ze všech Naked nejméně :(

    OdpovědětVymazat
  36. Je prekrasna! Oproti normalni Naked je hrozne roztomila :))

    OdpovědětVymazat
  37. Já přemýším o Naked2, ale za tuhle malinkou bych se taky nezlobila :) Porovnání černé a černé je zajímavé :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  38. Ta je Krásná.... úplně se rozplývám :)

    OdpovědětVymazat
  39. No...mám čím dál víc pocit, že musí být moje :) asi si ji brzo koupím!

    OdpovědětVymazat
  40. Ze začátku mi přišla taková obyčejná, ale čím déle čtu, tím víc po ní toužím :D.

    OdpovědětVymazat
  41. Je to kvalitka.. ale chybí mi nějaký mezistupeň mezi černou a Faint (třeba něco jako Pistol), Faint je poměrně světlý a samotný mně nesluší, musím ho vypodkládat černou, aby to nebyla taková pos.... hnědá :D a je s tím tudíž práce. Foxy-ok, WOS příliš NW pro mě... Vždy jsem měla radši stíny jednotlivě, protože paletka nikdy nesedne na 100%, opět potvrzeno. Asi bych potřebovala ty barvy nějak studenější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)