středa 13. února 2013

Únorový Ladybox

Nový měsíc a s ním nová krabička krásy. Tentokrát musím říct, že se krabička LB vážně povedla! Zatím asi nejluxusnější kousek ze všech beauty boxů na našem trhu. Fakt pěkná, bytelná a elegantní. Tak se mi to líbí :) I krabička, ve které byl box zabalený doznala změny a je růžová s logem. Myslím, že zahraniční beauty boxy to taky tak mají. Vystýlka je tentokrát v podobě růžových papírových "harmoniček" (měla bych už vypátrat, jak se odborně nazývají, abych tomu nemusela říkat tak infantilně :) Balení má ode mě plný počet bodů a doufám, že krabička bude i příště taková (ale samozřejmě platí, že ani nejhezčí krabička nezachrání případně špatný obsah, takže ten je i nadále pro mě prioritní). 






Černá krabička s růžovým logem, žádné mašličky ani jiné ozdoby se tentokrát nekonají




Dopis byl stejný jako minule, takže se v něm kromě obsahu nic nezměnilo.




A co se skrývalo uvnitř boxíku?








1) Lirene Micelární voda (200ml) -plné balení

Micelárek mám momentálně sice slušnou zásobu, ale tuhle jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, protože se o ní teď celkem hojně všude píše (blogo masáž zabírá i na samotné blogery, všímáte si :) Sice jsem asi dvakrát někde četla, že prý lepí a není nic moc, ale těch pozitivních ohlasů bylo více a navíc mě zajímá, jestli se micelárka za 89 Kč vyrovná mé milované a léty prověřené Biodermě. Po několika dnech používání vás můžu uklidnit, že opravdu nelepí, ale jestli překoná Biodermu se ještě uvidí :)






2) Nobilis Tilia Čokoládová fantazie (50ml)

Čoko balzám, který je složený z čistých rostlinných másel a olejů v bio kvalitě voní opravdu jak kus čokolády. Můj první reflex tedy bylo ho olíznout (včas jsem naštěstí zabrzdila a neudělala to, co mi mozek nařídil :) Ale líznout jsem si klidně mohla, protože údajně díky přírodnímu složení je balzám jedlý a můžete ho použít i jako lubrikant :) Haha, to má být asi narážka na toho Valentýna, že? Dobrá, tak co s balzámem budu dělat si raději nechám pro sebe :)) Nemusíte se ale bát, všechno ve vší počestnosti...






3) Sans Soucis Aqua Benefits pleťový krém (30ml)

Pokud se nepletu, tak stejný vzorek byl i v posledním Great boxu. Jelikož bylo asi málo z vás, co ho měly (odhaduji samozřejmě), tak vám tento fakt asi nevadí. Mě krém strašně příjemně voní, takže jsem ráda, že mám další do zásoby. Vlastně mám teď 60ml, což je víc, než má plné balení za víc jak 7 stovek :) Na větší soudy to ještě není, zařekla jsem se, že vypotřebuji jeden krém a pak načnu další, takže tyhle jsou zatím v pořadí.





4) Lavera Basic Sensitive balzám na rty (4,5g) -plné balení

Jak říká klasik - balzámů na rty není nikdy dost, takže nemám námitek. Balzámy na rty jsou podle mě celkem univerzální věc, co se v boxech neztratí a používá je snad většina z nás. Balzám nijak nevoní, což je docela škoda. Na bio kvalitu si nepotrpím, takže to asi úplně neumím ocenit, ale balzám se zdá býti zatím příjemný.




5) Fleur de Santé Tekutá rtěnka s leskem (3,5ml) - plné balení

Jediný zástupce dekorativní kosmetiky je tentokrát v podobě tekutého rtěnko-lesku. Barva se mi líbí, taková decentní a celkem univerzální, takže personalizace zafungovala tak jak měla. Zajímá mě, jaké další odstíny se v boxech objeví. Kvalitu ještě posoudit nemůžu, nestihla jsem lesk ještě pořádně vyzkoušet, ale pozitivní zatím je, že nelepí a je na rtech příjemný. Nicméně doufám, že tuhle značku už dlouho neuvidím a dá si od beauty boxů chvíli pokoj :)





6) Biosilk Silk Therapy (15ml)

No, je vidět, že firma ráda rozdává své produkty, protože se stihly objevit už ve všech boxech. Díkybohu je tu konečně Biosilk, můj milovaný. CHI si nacpěte kam chcete, ale Biosilku nesahá ani po uzávěr :) Mám doma sice ještě jedno balení do zásoby, ale tohle se hodí a upotřebení si pro něj najdu určitě. Každopádně si myslím, že by některé firmy měly víc hlídat, komu dávají svoje produkty a poskytnout určitou exkluzivitu, jinak takhle budeme nacházet to samé dokola a nebude to k užitku ani firmám ani odběratelkám.




7) Lavera Faces - omlazující denní krém - 3x 1ml

Bonus navíc na vyzkoušení. Ráda vyzkouším, ale jak jsem psala už minule, vzorečky v pytlíčcích není nic, z čeho bych si sedla na zadek a omdlela :)




8) Smoklin 10 tobolek + 2x detoxikační čaj

Mám na podobné věci názor stejný jako na kakao, které bylo v jednom z prvním LB. Jako fajn, vyzkouším, proč ne, ale že bych z toho byla odvařená, to taky ne. Já prostě víc ocením tu kosmetiku, ale schválně až příště půjdu někam do baru, tak si jednu zobnu, aby mě tedy to pasivní kouření úplně neoddělalo :)





Podrobnější informace o jednotlivých produktech:













Ani toto vydání mě nezklamalo a myslím, že si LB drží pořád slušnou laťku. Tentokrát nemůžu říct, že bych většinu boxu už předtím vyzkoušela a mám teď zase co testovat :) Největší radost mám asi z micelárky, lesku, balzámu a Biosilku. Čoko balzám je zajímavá věc, zkusím příteli navrhnout, ať mě tím namasíruje a pak se rovnou i navečeří :)) I krém na obličej mě potěšil, takže vlastně tentokrát všechno. Bonusy do toho nepočítám, tam je můj dojem spíš vlažnější a je to pro mě něco navíc, co kdyby tam nebylo, tak mi to ani nevadí. Když tak nad tím přemýšlím, bude tohle asi jedno z nejužitečnějších vydání a jsem si jistá, že využiju všechny produkty. No, kéž by to takhle fungovalo vždycky, co? :)

Tak co vy na nejnovější vydání? Líbí/nelíbí? Objednaly jste si ho, nebo stále čekáte?

Dívala jsem se na stránky a je stále možné si boxy ještě objednat, takže jestli se vám obsah líbí a nemáte ho, nezoufejte a objednat si ho ještě můžete :)

Vítězky soutěže vyhlásím během dne na facebooku a napíšu jim mail. Vzhledem k mé pokročilé nemoci to bude asi spíš v odpoledních hodinách, až se mi podaří ožít :) Díky za pochopení

EDIT: Vítězkami soutěže o 3 boxy se stávají:

Agostyna, Lucienne a Jacqueline Belefort. Gratuluji, kontaktují vás přímo zástupci LB.


PS: za poskytnutí boxu děkuji jeho tvůrcům

62 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Lb začíná být mnohem lepší než SB, ale ani tak už do toho investovat peníze asi nebudu :D Radši si prostě koupím co chci přesně já za ty 300 Kč, ikdyž někdy to opravdu výjde výhodněji :) Krásnej článek Rendy! :)

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi až dneska, tak mám aspoň představu :)

    OdpovědětVymazat
  4. No obsah je moc pěkný :) asi koupím, takže díky za recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jako personalizovaný produkt mám taky rtěnko lesk stejného odstínu. Personalizace u mě se rozhodně povedla. Jenom jsem trochu nepochopila ty vzorečky navíc od Lavery, přeci jenom si myslím, že krém na vrásky ve dvaceti není nic pro mě. A taky mě dostal Smoklin - nekouřím a do kuřáckých barů nechodím. Jinak asi nejlepší Ladybox, který jsem zatím měla.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že jsem neobjednala a snad to vydržím i do budoucna. Lirene jsem si totiž na doporučení Lili kupovala nedávno a mám-li si vybrat, raději sáhnu po Biodermě (i když Lirene mi tedy víc voní). Čokoládová fantazie - nemám ráda vůni čokolády, ani ji nejím, takže bych nepoužívala. Pleťové krémy mě neberou (není to něco, co mě láká zkoušet, byť by šlo i o luxusní značku), balzám ok, lesk ok, ale nic z čeho bych byla odvařená. Biosilk, už zas? No, snad jen Smoklin bych chtěla vyzkoušet, ač jsem na pravidelné zobání čehokoliv hlava děravá, jo jsem kuřák no. Zkrátka, mně se do vkusu netrefili, ale ta černá krabička je luxusní! :-)
    Každopádně, díky za článek, i když už jsem vůči boxům imunní, tak si ráda o nich přečtu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ohó, tak to se mi líbí velmi. Micelárku už dlouho chci vyzkoušet a čokoládový balzám bych si tedy nechala líbit :) Tak teď ještě víc doufám, že se mi zadaří v soutěži :D

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že toto balení se vcelku povedlo, ale taky si spíš koupím co opravdu chci a 100 % využiju :) Ale pro ty co rády zkouší je to povedené :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak obsah tohoto boxu se mi velmi líbí. Zatím jsem boxům odolávala, ale teď jsem silně nahlodaná si ho objednat. Díky za recenzi.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Harmony? Já jsem micelárku Lirene v žádném případě nedoporučovala :D

    Jinak k boxu... Balení hezké, ale obsah mě moc nezaujal, hlavně ta micelární voda Lirene, která by byla u konkurence jistě hodně kritizována, protože to je přece šmejdská drogerie, a tady to najednou nevadí :))

    OdpovědětVymazat
  11. No nakoniec som rada, ze som uz nekupila. Nic, co by som nejako extra nutne potrebovala skusit :) Aj ked to kakove mnamko :) Ale inak ani nic :) Usetrila som

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem ráda, že jsem počkala, stále stejné značky, takže českým balíčkům krásy zavírám dveře:) Když se mi někdy bude opravdu líbit, tak si objednám později:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem tentokrát docela ráda, že jsem neobjednala, jako není to špatné, ale nic po čem bych fakt toužila...i když ta krabička je luxusní! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Su zvědavá, co řekneš na ten čokoládový balzám. Mám ho taky a trošku mě štve, že barví...

    OdpovědětVymazat
  15. Já tento měsíc poprvé žádnou krabičku neobjednala a děsně se bála, že budu litovat, ale i když bych většinu využila jsem v klidu.Lesk, balzám a odličovač jsou fajn, ale ostatní mě nechává chladnou.
    Ale krabička je vážně pěkná, asi fakt nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  16. Už je trošku přeboxováno :)) ale tenhle se vážně povedl :)

    OdpovědětVymazat
  17. To vypadá fakt skvěle...já tenhle měsíc vynechala a neobjednala žádný box. Tak jsem zvědavá jak moc budu litovat.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ten jediný mě zatím zaujal! Hodně přemýšlím, že objednám :D

    OdpovědětVymazat
  19. Štěstí, že jsem neobjednávala, tohle je fakt bída. Už poslední dva Ladyboxy byly pro mě velkým zklamáním a tak jsem se rozhodla tento vynechat. Ještě, že tak :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Asi najlepšie vydanie :) fakt super veci :) rozmýšľam nad kúpou ;)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Lili,
    fakt ne? Já myslela, že jo... Aha, pátrala jsem a zjistila, jak jsem na tom blbě se vstřebáváním informací. Doporučovala jsi hydratační tonikum, ale v článku z 5.1.2013 je také fotka z DM, kde je i micelárka a zdá se, že mi v hlavě v tom micelárním boomu uvízla právě ona namísto tonika. Příště si budu tvé tipy normálně psát na lísteček, když evidentně nemůžu spoléhat na svou pamět! :-D
    Omlouvám se ti i všem čtenářům za klamavou informaci.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj :)
    Micelárku mám a za chvíli mi dojde. Vyhovuje mi a vím, že po ní v drogerce zase sáhnu.

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem spokojená, Ladybox si obejdnáváme s mamkou společně, takže si tam každá najdeme něco pro sebe a vždycky nějak podělíme:)
    Největší radost mi udělala ta Micerálka - taky už jsem ji dlouho chtěla zkusit a pak ten balzám, protože Lavera krém na ruce je úžasný:) Leskortěnka je barva přesně pro mě a pak je super ten hydratační krém (miluju krémy:D)
    Takže já byla tenktokrát spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  24. Před chvíli jsem rozbalovala a je to pro mě nejhorší box, co jsem kdy měla. Opravdu jsem rozčarovaná. Nejdříve trapas s kurýrem, kdy jsem si fakt připadala jak kráva, že si objednávám růžovučký balíček. ta růžová je fakt trapas. a výrobky? za prvé značky jedna velká nuda. Všechno už tady x krát bylo. Lesk mi přišel celý nějaký upatlaný, vypadá to ,jako by ho už někdy někdo otvíral nebo kdoví jak dlouho někde ležel a ty tabletky proti kouření?! To mě normálně i urazilo. Já nekouřím a kvůli takové kravině si boxy neobjednávám. Fakt obrovské zklamání! Jediné, co mi udělalo radost, tak balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  25. Upřímně řečeno mne únorové vydání příliš neoslovilo. Není v něm žádný produkt, který bych nutně musela mít, žádný, který by mne oslovil. Jsem ráda, že jsem si LB tento měsíc neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle byl muj uplne prvni boxik, a jsem z nej celkem nadsena! Akorat jsem spis na dekorativku, takze tu bych uvitala vic, ale nevadi uz jsem zvedava co bude v senzaboxu =))) jo a lesk mam stejnej, dobra barva!

    OdpovědětVymazat
  27. Vivian Darkbloom: to chápu, všechny boxy si kupovat nejde. Přemýšlím, kterému dám přednost příští měsíc, protože kupovat si budu už asi jen jeden, jak říkáš, i 300 stovky se dají utratit někdy plnohodnotněji :)

    Jarmila Michlová: no, v tomhle ohledu je to části zákaznic asi k ničemu, ale zase chápu, že personalizovat vzorečky jako bonus nikdo dělat nebude :)

    Harmony: já jsem zvědavá po čase, jak se osvědčí ta Lirene micelárka :)

    Lili: i kdyby byla ta micelárka v jakémkoliv boxu, napíšu pokaždé to stejné a to jest, že jsem měla v plánu jí vyzkoušet, tudíž jsem za ní ráda :) Je mi jedno odkud je, ale chápu, že kopeš spíš za senza krabičky, takže tě to možná popudilo :)

    Belle Hanele: to jsem taky zvědavá, hlavně co na to řekne přítel. A děkuju za upozornění, že to barví, dám si pozor :)

    Adél Petřkovská: ta podle mě bída vypadá jinak, ale je to názor každého :) Být tebou, napsala bych tvůrcům, co si ty představuješ v boxu a třeba se ti jednou tvé přání vyplní :)

    Stannah: no, ty tobolky nejsou pro kuřáky, není to proti odvykání kouření, ale jako nějaká prevence, je to i pro nekuřáky, když jsou někam do zakouřené místnosti, ale chápu tě, já taky oceňuju kosmetiku a tohle mi přijde zbytečné a navíc :)


    OdpovědětVymazat
  28. jo, tak tentokrát vypadá LB vážně hodně dobře, ale ještě budu doufat, že ho u tebe přece jen vyhraju, než se pustím do objednání :-))

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkně napsáno. Čoko balzám sem měla možnost už vyzkoušet :) Taky jsem měla chuť ho sníst :D

    OdpovědětVymazat
  30. Krabička je opravdu povedená, ale tohle číslo by nebylo nic moc pro mě. Přeci jen mám radši tu dekorativku :)

    OdpovědětVymazat
  31. Skvale napsáno, konečně jsem si pěkně početla o této krabičce :). Zajímá mě, jestli je možné si koupit jen jeden?
    MarshmallowH

    OdpovědětVymazat
  32. Tak už ho mám taky doma...Jsem nadšená, ten balzám na rty znám a je fakt dobrý. Micelárka mi dochází a čokoládový balzám na tělo mi udělal radost...:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Rendy: Zapomněla jsem do příspěvku napsat, že bída to je pro mě. Z této krabičky bych využila jedině krém na obličej a možná balzám na rty, jinak nic (jsem nekuřák, lesky na rty nepoužívám, Biosilk mi s vlasy bohužel nic nedělá, patřím do skupiny těch, co lobují za CHI, čokoládu v kosmetice zrovna dvakrát nevyhledávám a micelárka mi velmi vyhovovala, ale žel bohu, teď už mi na obličeji dělá jen paseku :-( ).
    Asi zůstanu u konkurence (i když jejich přístup k zákaznicím je často na pováženou), kde jsem zatím ještě zklamaná nebyla :-)
    Ale samozřejmě chápu, že každému vyhovuje něco jiného a mnoho žen bude s LB spokojeno.

    OdpovědětVymazat
  34. Že si LB drží laťku? To asi ano, ale velmi nízko... Nějak nepobírám že obyčejně jsi tak kritická, senzabox jsi vždycky rozprášila a tady jsi nadšená z fleur de santé lesku a nestěžuješ si na tunu no name mazadel. hodnota věcí sotva přesahuje cenu boxu. takže jestli lili kope za senzabox, v tom případě ty za ladybox, nemám pravdu? protože tohle mi přijde trochu podezřelý :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem tentokrát měla takové nějaké nutkání objednat, ale teď jsem ráda, že jsem neobjednala! Micerálku mám doma, Biosilk taky (i když je fakt, že by se další balení hodilo) a zbytek mne nijak nenadchl.. pro čokoládový balzám bych asi nenašla uplatnění, stejně tak pro nějaké ty tabletky.. teď se teda moc nevytáhli.

    OdpovědětVymazat
  36. Suzy Bishop: o vysoké či nízké laťce je to každého mínění :) pokud dobře čtu, tak nijak nevelebím lesk, jen konstatuji, že se barvou trefili a že doufám, že tato značka již v boxech dlouho nebude, přijde ti to jako nadšení? Mě ne :) Biosilk to samé - už když se objevil CHI v SB, tak jsem psala, že ho nemám ráda, ale kdyby to byl Biosilk, tak mám radost. A ten se teď objevil, tak nevím, kde je problém? Jako víš co, pro někoho no name, pro někoho je to naopak potěšení, že vyzkouší něco nového, já to naopak vítám, to boxy mají dělat. Pokud většinu boxu tvoří drogerka, tak mě to logicky nenadchne tolik, jako něco, co si jen tak v obchodě nekoupím, nevidím na tom nic špatného. A pro tvojí informaci, já nekopu za nikoho, neboť ani jeden box mi neplatí složenky ani mi na účet neposílá renty, takže nemám důvod ani jednomu psát něco pochvalného nebo naopak :) Senza box mě nebaví, nelíbí se mi jednání jeho tvůrců, tudíž jsem ho přestala odebírat a teď se rozhodne, jestli u mě vyhraje Lady nebo Great box :) Ale tvůj útočný komentář je trochu mimo mísu a jestli si přečteš všechny výše, tak uvidíš, že je to s oblíbeností boxu toto vydání tak půl napůl, a příští měsíc může být úplně tragický obsah a když mi to tak přijde, tak to tak i napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  37. tento LB absolútny prepadák! hlavne tými tabletkami...fuj!

    OdpovědětVymazat
  38. Upřímně Rendo, taky si myslím, že Ladyboxu odpustíš více než ostatním. To, že ti nedávají peníze, ještě neznamená, že jimi ovlivněná nejsi - dávají ti balíčky do soutěže (čtenost je pro tebe evidentně důležitá, když jednou z podmínek každé tvé soutěže je to, že účastník musí být tvým pravidelným čtenářem), také jsi evidentně dostala Ladybox než ostatní, protože si jinak neumím vysvětlit obsah odstavce věnovaného micerálce "Micelárek mám momentálně sice slušnou zásobu, ale tuhle jsem chtěla už dlouho vyzkoušet (...) Po několika dnech používání vás můžu uklidnit, že opravdu nelepí". Protstě marketing má řadu podob a jen málokterá strategie stojí na tom, že někomu dávají peníze. Jestli se v oblasti marketingu aspoň trochu vyznáš, pak "word of mouth" jsi už musela slyšet.

    K obsahu boxu se vyjadřovat nebudu, protože mi narozdíl Černé Moory nepřijde správné trousit moudra o něčem, co jsem si nekoupila, jen jsem o tom někde slyšela.

    Jitka

    OdpovědětVymazat
  39. Vďaka bohu som si ho teraz neobjednala. Micerálka je strašne nanič. To mi ho trošku zhnusilo http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/2012/09/piece-of-st.html#more
    Tu máš moju recenziu.
    Ináč by som použila jednoznačne balzám a to telové mlieko. I keď z minulého LB mám už horu masiel , mliek a mazátok.

    OdpovědětVymazat
  40. Jitka: to mě vážně mrzí, že si tohle myslíš, ale bylo by lepší psát záměrně jen negativní názor, abych udělala radost ostatním a vyvážila bych tak svoje negativní dojmy z ostatních boxů? Ano, tenhle box jsem měla výjimečně o dva (tři?) dny dříve, ale to bylo jen kvůli té soutěži, abych měla fotky boxů pro ilustraci a jestli se někdy ještě budou konat stejné soutěže u jiných blogerek, bude to taky tak :) Myslíš, že všechny nadšené ohlasy, co kdo píše na jejich facebook je taky zaplacená reklama? Já vážně nevidím problém v tom něco pochválit, když jsem s tím spokojená. Někdy mi přijde, že lidi chtějí číst jen negaci a kritiku a to víc, když někdo něco dostane zadarmo. Ale jestli myslíš, že mě jedna krabička za tři stovky uplatí, že bych si kazila "pověst" a záměrně jen něco chválila, tak je to samozřejmě tvůj názor, ale vážně to nemám zapotřebí :) Nebudu ti to samozřejmě vyvracet, respektuji tvůj názor, ale já mám svědomí čisté :) Můžu stejně "obviňovat" senza tým, že pokaždé jejich krabičky chválí, i když pak na jiných blozích nečtu pochvalné články, ale to je prostě život a takhle bysme se tu mohli obviňovat všichni navzájem :) Možná bude lepší, když se příště na nějaké beauty boxy vyprdnu úplně a ušetříme si navzájem podobné komentáře. Přijde mi, že někdy malá krabička vzbudí tolik emocí, až to není pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  41. Mně se obsah líbí :) Minule jsem byla přímo nadšená, teď jsem "jen" spokojená, cože je pořád skvělé :) Biosilk jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, čokoládový balzám jsem měla v plánu koupit, protože se mi doma vyskytl 5 ml vzoreček a je úžasný, takže z toho mi spadla brada. :D Přírodní balzám na rty ocením vždycky a odstínem lesku se mi trefili do vkusu. :) Micelárka Lirene mě až tak nebere, ale odličovač/čistič pleti využiju vždy, takže jsem ráda, že zas dlouho nemusím nic kupovat. :) A hydratační pleťový krém bez parabenů a ropy mě rozhodně taky neurazil. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Opravdu z toho není nutné dělat kovbojku, to je fakt. Nikdo po tobě nechce produkce negativních názorů, jen jsem chtěla říct, že si nemyslím, že nejsi neovlivněná. Ono to podvědomí funguje trochu jinak než ta vědoucí složka. A jak píšeš, opravdu nemá se cenu o to hádat - ty budeš tvrdit, že nejsi a já, že tak trochu jo.

    A fakt není nutné brát moje komentáře jako negativní - opravdu nejsou tak míněny. Mám prostě jen jiný názor, nic zlého v tom není nutné hledat.

    OdpovědětVymazat
  43. Jitka: já jsem naopak ráda, že vyjádříš svůj názor :) Neberu to jako nějaký hejt vůči mě, to se neboj. Spíš tak jako obecně získávám pocit, že si lidi rádi čtou negativní věci a kritiku :) To je zkušenost i z jiných blogů, mám pocit, že to lidi baví víc. Ale vážně bych nerada vypadala jako úplatná, nemám to zapotřebí :) Možná už je překrabičkováno a pauza není úplně marný nápad.

    OdpovědětVymazat
  44. Nedá mi to se nevyjádřit... pro mě je tento box propadák měsíce, resp. snad i čtvrtletí. Musím přiznat, že jsem se proklela, že jsem nepočkala, až se odtajní obsah - krémeček mám z jiného boxu, jediné co trochu oceňuji je biosilk... stejně mám ale pocit, že pořídit si ho samostatně by mě vyšlo líp. Beauty boxy (jak jsi psala i ty, myslím) by měly být o tochu exkluzivních značkách..takže micelárka za 80,-? kdybych ji chtěla koušet, tak si ji koupím...

    musela jsem si přečíst tensenam s výrobky 2x a porovnat je s tím, co mi přišlo v krabičce, protože jsem měla neodbytný pocit, že "to prostě nemůže být všechno"... no, bohužel... a naprostý souhlas - pytlíčky také nepovažuji za plnohodnotný vzorek - ani když jsou 3

    OdpovědětVymazat
  45. To je poprvé, co jsem ráda, že jsem nic nevyhrála :D
    Micelárku jsem si koupila před týdnem a s tím stálým prohazováním značek Fleur de Santé a Lavera už mi jdou trochu krkem :D Ale těším se na ten příští, něco mi říká, že tam už od těchto značek bude pokoj...

    OdpovědětVymazat
  46. Já jsem to nemyslela nijak zle. Čtu tě už dlouho, takže jsem si už stihla všimnout co máš v kosmetice ráda a jak máš ostrý jazyk. Ten mi tady chyběl a překvapilo mě tvé celkové pozitivní hodnocení, protože jsem prostě z předchozích zkušeností s tebou očekávala jak je zdrbneš :) moje chyba :) ale hlavně mě trochu namíchlo, jak jsi lili osočila že kope za senzabox. to jako proto, že ho dostává k zrecenzování zdarma? takže když něco dostaneš zdarma, kopeš za ten tým? pak to tedy znamená, že ty kopeš za ladybox. nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  47. už aby mi dorazil! nevím proč, ale mně chodí vždycky pozdě! :D obsah se mi tentokrát zase líbí, myslím, že se Lady týmu poslední dobou vážně daří!

    a ty tobolky jsou náhodou zajímavý! já nevím proč, ale tyhle bonusy mám ráda :D

    OdpovědětVymazat
  48. Těžko popsat moje dojmy. Jsem na sebe tak naštvaná, že jsem si neobjednala taky!! Produkt bych brala snad každý, a fotky máš moc pěkné, kvalitní:)*

    OdpovědětVymazat
  49. Z takiego BOX'a byłabym bardzo zadowolona :)

    OdpovědětVymazat
  50. Suzy Bishop: já vím, že někdy umím napsat i ostré hodnocení, ale v tomhle případě vážně nemám důvod :) já tak nějak nemám vnitřní pocit, psát lži, když jsem spokojená. Micelárku jsem si chtěla koupit sama, Biosilk mám ráda a používám ho, lesk se mi líbí svojí barvou, čoko balzám je zajímavý atd... Třeba minulý SB byl pro spoustu lidí skvělý, ale protože jsem většinu z těch věcí už doma měla, nebyla jsem tak nadšená a teď to vypadá, že jeden box haním a druhý chválím. Jako nikdy se neshodneme na tom, který box je propadák a který je skvělý, ale tak to prostě je :) A Lili z ničeho neosočuju, jen píšu, že má radši spíš SB :) Nemapatuju si, že bych u ní četla vyloženě kritiku SB, tak to beru tak, že jí je sympatičtější, než LB, nic víc :) Teď je doba, kdy se zákaznice dělí a vybírají si box podle svých představ, málokdo si bude pravidelně kupovat všechny tři, takže každý má své sympatie jinde. Ale vážně nemám jediný důvod psát kritiku, když jsem spokojená :)

    efCZa: ono co si představuješ pod pojmem exkluzivní značka? Dior? Lancome? Inglot? Jako je naivní si myslet, že obecně v boxech budou věci třeba za tisícovku od věhlasných značek. To u nás není prostě možné a nikdy to tak nebude. Ale chápu, že ne každé vydání potěší každého. Já oceňuji neznámé značky, které si jen tak nekoupím, ale někdo další ti řekne, že je to no name a že ho to nezajímá. Je těžké se zavděčit :)

    Natálje: marně přemýšlím, kdy se mi nějaký bonus fakt líbil :D holt pasty, kakao ani tobolky neocením :)

    eliska-dvorakova: však si ho koupit ještě můžeš :) stále se prodávají

    OdpovědětVymazat
  51. Fíííha, já jsem vážně vyhrála?? :-O

    Anna

    OdpovědětVymazat
  52. agostyna: zdá se, že jsi to opravdu ty :) máš alespoň radost? :)

    OdpovědětVymazat
  53. Spíš než box objednám nějaké konkrétní výrobky z jejich stránek :).

    OdpovědětVymazat
  54. Ja som tiez rada, ze som do toho nesla, aj ked om tento raz velmi velmi rozmyslala ! Ja velmi na kremy nie som, v pletovych vodach bohuzial tiez nevidim rozdiel a to so toho odskusala hromadu, balzam na pery nepouzivam, ked si nieco na pery napatlam je to skor vyrazny ruz... lesk ok ten by potesil :) A tie tabletky ? podla mna zla volba + som fajciarka. Cize u mna v celku minus :/

    OdpovědětVymazat
  55. Samozřejmě, že mám radost! A velkou :-) nechtěla jsem se původně vůbec zúčastnit, když jsem viděla, kolik lidí se zapojilo a ono to nakonec vyšlo :-) mimochodem, je to moje první "blogová" výhra a těší mě, že je zrovna od tebe :-)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  56. Tak tedy já lituju že jsem objednala :-/ Příště už ne, sice z předchozích dvou jsem byla nadšená a vím že se nemůžou trefit vždycky, ale - - - čokoládový krém smrdí po sádle (vážně přesně takhle smrdí sádlo kterým jsem kdysi mazala ekzém)
    - balzám neurazí, ale ta modrá Lavera je mi dost nesympatická (už tehdy ten přeparfémovaný krém na ruce mi vadil, nechápu, jak může být něco o čem tvrdí že je přírodní tak nechutně nacpané parfémem)
    - Biosilk ráda zkusím (jsem nedotčená)
    - lesk dejme tomu ok, ale dost lepí a žádné nadšení se nekoná, nakonec i tak asi nejlepší produkt v boxu
    - krém na obličej - další přeparfémované mazadlo, zužitkuju ho ale nic extra (a ta plná cena?? :-O nehledě na složení - žádný zázrak)
    - micelárka Lirene - to, že dají něco takového do boxu mě až jakoby uráží :-/ Lirene na mě působí jako pofidérní levná značka (btw.není to polské?). Pěkná snaha o plné balení....zatím dle očuchání opět další extra parfémovaná věc, docela se i bojím to na obličej zkusit. Nicméně, když najdu odvahu, zkusím a uvidím, třeba mile překvapí. Myslím, že by mnohem víc potešili mini balením Biodermy než tímhle, nejspíš nejsem sama. Na to, abych si zkusila věc co v plné verzi stojí 89Kč v DROGERII nepotřebuji kupovat žádný box za 300Kč, prostě si to koupím a kdyžtak pošlu dál...
    - tablety proti vlivům kouření - tak to bylo to první co jsem v boxu po rozbalení viděla a myslela jsem že mě trefí šlak....to je jako vtip nebo co??? Tohle prostě nemá v boxech co dělat. (pominu fakt, že nekouřím - mohli se aspoň v tom dotazníku zeptat) Navíc jsem moc nepochopila, proč se krabička tváří jako "30 tobolek"a přitom je jich tam 10 a dva sáčky čaje.
    No nic, musela jsem tady vylít svou zlost, omluvte to prosím :-) Tenhle box mě fakt naštval, přitom dva předchozí byly úplně super. Já ho objednala jako odměnu za zkoušku a ještě celá v opojení že tam snad najdu ten skvělý Salcura sprej, jenže to jsem si nevšimla že ten má být až v březnu :-/ Počkám příště na recenze a kdyby to bylo hodně super, beru, kdyby ne, objednám sprej samotný, risknu to bez vzorku.
    Závěr - raději se 4 měsíce obejdu bez LB a za ušetřené peníze si pořídím Meteority :-D

    OdpovědětVymazat
  57. No, když už jsem se do toho tak pustila....musím nakonec ocenit ten krém na obličej, sice má svá negativa (parfemace, přijde mi takový "suchý" ale zas aspon dobrý pod make-up) ale je ho 30g a je to značka neznámá, v podstatě je to to co bych chtěla od boxů - nové značky a zavedené dražší značky (ty ale víc než ty nové).

    OdpovědětVymazat
  58. a jeeeje, to je zase diskuse... Rendy, pevne nervy!

    OdpovědětVymazat
  59. Jé, to zase hezký:-). Ta Nobiliska mě moc nalákala a to jsem dopatlala zrovna čokoládové potěšení od Hadka. Taky - 100% chocolate. Ale jelikož v tom skutečná čokoláda byla, tak to nemělo moc využití jako krém - ta tmavě hnědá se prostě schovává na těle špatně:-D

    OdpovědětVymazat
  60. Dostala jsem se k tomuhle článku až teď a musím říct, že jsem fakt ráda, že jsem tentokrát neobjednala. Péči totiž nepoužívám žádnou, ani krém na obličej, a jakákoliv mazátka nesnáším, maximálně si tak natřu rty když jdu lyžovat. Jsem hoodně ujetá na dekorativku a s lednovým LB jsem se trefila tak, že jsem měla chuť objednat další. Ještě že jsem to neudělala, protože kromě toho lesku bych byla nucena všechno rozdat po kamarádkách :)

    OdpovědětVymazat
  61. já mám pocit, že všechny boxy už jsou na hodně vysoké úrovni, z tohodle by se mi nejvíc líbil ta čokoládová fantazie a zajímal by mě ten balzám na rty, jelikož je ze stejné řady jako krém na ruce co byl v nějakým předchozím boxu a ten mě šíleně voněl, ale jestli balzám vůbec nevoní tak je to děsná škoda...

    OdpovědětVymazat
  62. Já jsem nadšená spíš ze senzaboxu..Mrknout se můžete zde:)) judy4747

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)