pátek 8. února 2013

Tipy jak skladovat kosmetiku

Skladování kosmetiky a úložné prostoty obecně je podle mě pro spoustu z vás zajímavé téma. Youtube se jen hemží tím, jak si uspořádat svou sbírku přehledně a efektivně. Já si bohužel zatím nemůžu dovolit extra pokoj, který bych měla vyhrazený jen pro sebe, takže se snažím nehromadit zbytečnosti a mít všechnu kosmetiku přehledně uspořádanou. Ráda bych vám tak ukázala pár tipů, jak skladovat vaše malovátka :)



Rtěnky skladuji ve spešl stojánku, který mám z loňského Interbeauty. Prodává se určitě i na ebayi a je vážně praktický. Nelíbí se mi skladování rtěnek v šuplíku, protože mi to přijde nepřehledné. Tady se podívám a hned vidím značku i odstín rtěnky. Hodil by se mi ještě asi jeden, ale na druhou stranu jsem si řekla, že víc rtěnek, než co se do stojánku vejde prostě nepotřebuju, takže když koupím nějakou novou, musí nějaká stará pryč :)



Štětce mám v hrnečku z Ikei. Líbí se mi, že je jednoduchý a vejdou se tam všechny štětce. Mám jeden na štětce na oči a další na zbytek obličeje.



Variabilní plastové boxy se šuplíky Kupol jsou také celkem známé a sestavovat si dohromady můžete libovolné velikosti boxů. Koupit si můžete i kolečka a vytvořit si tak úložný box podle vašich potřeb i představ. Boxy k sobě jednoduše spojíte a mixovat můžete různé velikosti přihrádek. Pokud by vás zajímalo, jak to v praxi vypadá, mrkněte sem na video k Lucce, hned na začátku je to vidět :)




Tenhle parádní box jsem ulovila ve slevě v Ikee za skvělých 49Kč.  Normálně se prodává i s víkem a hodit se bude asi pro ty z vás, co mají spíš skromnější sbírku kosmetiky. Uvnitř je box rozčleněn na několik menších přihrádek včetně mřížky, kam si můžete ukládat např. rtěnky/korektory/cokoliv :) Mřížka se dá případně i vyndat. V Ikee prostě seženete spoustu báječných boxíků nebo skříněk, které jsou na skladování vašich malovátek jako dělané.





Všechny možné krabičky od dárkových balení (nejen) kosmetiky se na skladování taky perfektně hodí. Hodně z vás bude mít doma asi i různé krabičky od beauty boxů, které jsou na skladování podle mě taky báječné :)






Vatové tyčinky a polštářky skladuji v zavírací dóze z domácích potřeb. Raději bych nějaké průhledné, aby to víc "ladilo", ale zatím jsem žádné vhodnější neobjevila :)




Řasenky mám v proutěném košíku (v Ikee mají sadu 3 velikostí asi za 89Kč). Když chci mít na stole dojem většího pořádku, přiklopím košík a je uklizeno :)



I tužky na oči jsou kategorie kosmetiky, kterou nechci mít poházenou v šuplících, takže je mám na stole ve skleněných nádobkách od svíček. Nic nového, ale je to praktické a skoro nic to nestojí.



Tohle sice není úplně skladování, ale spíš ukázka toho, jak mám uloženou ranní péči o pleť. Denní krém, pleťová voda a růžová voda na osvěžení. V pozadí vidíte další šuplíky na skladování kosmetiky (make-upy, bb krémy, nové věci do zálohy atd.), který jsem dostala k narozeninám a nemůžu si ho vynachválit. Komoda se jmenuje Moppe a seženete jí také v Ikee.



Momentálně jsem ve fázi reorganizace kosmetiky a snažím se zbavit všech nepotřebných věcí, protože mi přijde zbytečné je mít, jen aby to vypadalo, že toho mám hodně :) A jednou, až budeme mít větší bydlení, tak se pořádně rozšoupnu a na skladovacích prostorech šetřit nebudu. V hlavě mám celkem jasnou představu, jak by to celé pak mělo vypadat :) Budu ráda za vaše tipy na skladování kosmetiky, jestli jste o tom někdy třeba psaly, určitě hoďte link, ráda se podívám :)

48 komentářů:

  1. Juuu, to já hodnám vymyslet ve skladování něco převratného..jen ještě nevím co :-) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. super tipy na skladovanie, len pre mňa asi zbytočné, tolko ceruziek na oči,ani tolko štetcov, ani ružov nemám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šuplíčky z ikey mám taky, jsou skvělé:)
    A asi si koupím ten porcelánový hrnek na štetce, moc se mi to líbí:)
    Protože nemám na beauty stolek místo, tak jsem si ho udělala z části psacího stolu, takže šuplíčky u stolu jsou místo psacích potřeb plné kosmetiky.:D Je to dobré protože to nemám na očích a mám uklizeno:)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám z ikey takové jakoby pořadače, krabičky, do šuplíků, v jedné mám produkty na rty, v druhé makeupy, v třetí tužky na oči a linky a v poslední oční stíny. Ale není to úplně efektní, když pospíchám, udělám si v tom obrovský bordel, takže teď přemýšlím, jak to přeorganizovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy, necham sa inspirovat, kedze na skladovanie nie som bohvieaky odornik (a tie supliky uz aj mne vadia- prave dnes som tam upratovala, no je to asi marne) Vdaka za clanok! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nám ráda ten skladovací systém z Ikey - jelikož mám koupelnový nábytek z té samé série, přihrádky vzorně pasují do šuplíků.
    Štětců mám skromně, takže bydlí ve váze s kamínky, vzorky a minibalení všeho možného jsou v košíčku, ve kterém stála flaška sprchového gelu a tělového mléka. Oboje bylo naprosto příšerné takže to letělo do koše ihned po odchodu dárce, ale košíček se mi moc líbil, takže Vánoční dárek účel radosti splnil :-) Další vzorky, na které přijde řada později (nebo vůbec, ale zatím je nechci vyhodit), skladuji v plechové krabiččce od kakaa. Vana obložená sprchovými gely a mazadly na tělo je asi klasika :-) Kajícně přiznávám, že vzorky BB, které mám v plánu vyzkoušet, se povalují kolem umyvadel...
    https://picasaweb.google.com/107716320675404157818/Skladovani?authkey=Gv1sRgCIraofPUyv2J_gE

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme se nedávno s přítelem sestěhovali a ještě nemáme pořádně zařízenej byt takže mám všechny svoje malovátka v košících na zemi v koupelně :D

    OdpovědětVymazat
  9. Téda pěknou sbírku máš, já si vystačím s kosmetickou taštičkou :)

    OdpovědětVymazat
  10. super, len by som upozornila že nie rtěnky ale řasenky máš v tom prútenom košíku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mo hezké to máš :) ... já to tak pěkné nemám mám skoro všechno v koupelne na zrcadle :D


    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já si vždycky řeknu, že si v kosmetice zavedu takový pořádek, ale za chvilku je všechno zase rozházené :) mít takové stojánky a šuplíčky jako ty, šlo by to snáz :)
    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. maš to pekne potriedené a uskladnené :-)

    OdpovědětVymazat
  14. já mám toaletku s 9 šuplíky, jsem spokojená. a samozřejmě mám pár doplňků z Ikey, jak jinak :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten stojan na rúže sa mi fakt páči, ja nemám nejak veľa špirál, štetcov, ale za to ten na rúže by som určite spolu s nejakými balzamami zaplnila

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám momentálně všechno v jednom kosmetickém kufříku, který už ani nejde zapnout :D , tak jsem přemýšlela, jak jinak si to uspořádat, u Tebe jsem našla inspiraci, díky ;)
    Hlavně teda budu muset asi překopat celý svůj pokoj, neboť tu mám i spoustu jiných krámů :D

    http://rel-secret-garden.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Celkem hodně toho máš :)) Ta Naked Basic :) To mě přímo lisklo když jsem to viděla! :))

    OdpovědětVymazat
  18. máš to pěkně vymyšlené. Já mám všechno v toaletce a na ní. ve skřínkách krémy, kraviny na vlasy, fen, žehličku atd..., v šuplíkách stíny a make up. mno a potom na toaletce v nejrůznějších košíčkách zbytek, podobně jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní článek a moc děkuji za tipy! Skladování rtěnek se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy,
    Ikea je parádní v mnoha směrech. Jsem její velký příznivec. Já mám kosmetiku v koupelnové skříňce právě z ikea, do které se daly koupit různé rozčleněné šuplíky.
    Co mě ale napadlo při pohledu na tvou sbírku je, jaký máš názor na doporučené lhůty spotřeby u kosmetiky. Včera nebo předevčírem byl na blogu, který teď nevím, jak se jmenuje, ale máš ho ve sledovaných, článek právě o spotřebních lhůtách. U řasenky bylo doporučeno měnit každý měsíc. To si myslím, že člověk nespotřebuje ani jednu.... a ty máš teda sbírku :-) Já osobně ty lhůty tak nehrotím, dokud výrobek nevykazuje nějaké změny konzistence, vůně ap.
    Přeju hezký víkend.
    E.

    OdpovědětVymazat
  21. Ten stojánek na rtěnky je parádní :) asi se po něm taky mrknu :) jen jsem na nakupování na cizích stránkách nějak antitalent, moc nevím jak na to :D tak radši nakupuju někde na českých eshopech :)

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj rendy, prosim te, co je to za ten plastovy box z ikey, kde mas tu naked basic? nevis, kde bych to tam nasla? zitra se tam chystame, tak bych se na nej mrkla :-) diky! monika

    OdpovědětVymazat
  23. nedávno jsem si koupila v Kika za necelých 300 Kč, průhlední tři šuplíčky (boxy?) takový ten typický kosmetický organizér a jelikož mám malou sbírku krásně se mi to tam vejde a jsem úplně z něho nadšená :-))
    a moc se mi líbí přihrádka na rtěnky, já mám rtěnky dvě (:-D) takže já bych to, ale nevyužila :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Stojánek na rtěnky je super, rtěnek mám víc a víc, tak by se hodil :) A ten boxík na všechno za 49 z Ikea je taky super, zajedu se tam mrknout kvůli němu! M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  25. Mam taky hromadu boxů z Ikei, jsou idealni. Na kosmetiku, na pradlo. Jen me mrzi ze zrusili uzasny suplik do skrine na sperky, jeste drive nez jsem si ho stihla koupit. Ten novy plastovy se mi vubec nelibi.

    OdpovědětVymazat
  26. Přesně ten stojanek na rtenky potřebuju!!! Mám je ted v šuplíku a fakt je to nepřehledné :(

    OdpovědětVymazat
  27. Máš to krásně uspořádaný :) V Ikee se pořádně porozhlídnu!

    OdpovědětVymazat
  28. Mám taky ráda Ikei skoro celý můj pokoj je zařízený z Ikee :))

    OdpovědětVymazat
  29. Tie šuflíčky KUPOL z Ikey sami páčia, no v našmo meste nie je Ikea:(..ja kozmetiku skladujem v tých prútených košíčkoch (najmä ceruzky, riasenky);)štetce v starých ozdobených pohároch od zaváranin.

    http://krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Ten rtěnkový stojánek je skvělý! Netušila jsme, že něco takového existuje... vlogy nesleduju, tak jsem lehce mimo :) Veronika

    OdpovědětVymazat
  31. výborne si to vyriešila ;)
    ja musím najprv ponakupovať tú kozmetiku, lebo mám doma len to nevyhnutné...:))

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ten boxík s mřížkou si plánuji pořídit už delší dobu, ale ne a ne ho v Ikea najít :-)

    OdpovědětVymazat
  33. super tipy!! jeden lepší ako druhý :) zaujali ma tie boxy z Ikei určite sa po nich najbližšie poobzerám :)

    OdpovědětVymazat
  34. Bald and pale: moc pěkné fotky :) Závidím tak velkou koupelnu :)

    Tatranka: děkuji, opraveno :)

    Violets: ta by se mi taky hodila :)

    estra: přiznám se, že se řídím spíš stavem kosmetiky a vyhazuju jí když vidím, že změnila třeba konzistenci, nebo začíná páchnout atd. Co se řasenek týče, tak neznám nikoho, kdo by jí používal měsíc a pak zahodil :) já nejdu za víc jak 6 měsíců, ale většina řasenek stejně tak dlouho nevydrží. V tom košíku mám pár prázdných řasenek jen kvůli jejich kartáčkům, ale jinak je už nepoužívám :) Myslím, že kvalitnější kosmetika déle vydrží a rozdíl je určitě v dekorativce a v péči. Co se krémů týče, tam bych neriskovala, ale jestli mám stíny 24 měsíců nebo 36, to neřeším :)

    Monika Veselá: snažila jsem se ho najít na stránkách, ale jsem asi slepá. Tenhle byl v té výprodejové části i pokladen, ale jinak jsou myslím v sekci, kde mají krabice na skladování, koše na prádlo atd. Na Zličíně jsem je viděla, ale název bohužel nevím

    tavimi: Ikea je na tohle skvělá, ještě navíc, když má člověk od nich i skříně, kam to všechno pasuje :)

    Petra: jak jsem psala výše, viděla jsem ho na Zličíně v sekci, kde mají krabice na skladování atd. :) byly hned u té hlavní "cesty" :)

    OdpovědětVymazat
  35. Stojánek na rtěnky, laky a podobné věci, je dostupný na eBay za poměrně lidovou cenu :-) Kupovala jsem ho nedávno, těším se až přijde :-) http://www.ebay.co.uk/itm/1pc-Clear-Lip-Gloss-Nail-Polish-Makeup-Cosmetic-24-Stand-Display-Rack-Holder-New-/370711019419?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5650193f9b

    Děkuji za pochvalu koupelny, miluju jí :-) Původně měla být rodinná, ale choti se do ní nějak nechce, takže se o ní hovoří jako o "mojí" a tak jsem si jí zařídila k obrazu svému. Spousta kytek, spousta volovinek, takový splněný holčičkovský sen :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Rendy ty boxíky z Ikei mám taky, jsou úžasný! :) Co si plánuju pořídit je ten organizér na rtěnky, pokukuju po něm na ebay docela dlouho, ale pořád váhám:)
    Jinak nevím jestli si to četla, ale článek o MAC rozjasnovači spatřil světlo světa, tak se na něj můžeš mrknout na blogu :)) LL*

    Vyhraj stíny MAC i TY!

    OdpovědětVymazat
  37. Tak ten stojánek na rtěnky jsem si hned musela objednat, bude naprosto perfektní na mou hromadu dekorativky z Lushe :) Moc děkuju za tip.

    OdpovědětVymazat
  38. Parádně vše uložené!! Já mám taky ten akrylový průhledná, ale trochu větší systém a líbí se mi, že v tom vše vidím, vidím, kde co je a nemusím hledat, když se ráno líčím..

    OdpovědětVymazat
  39. stojánek na rtěnky od teto chvile potřebuji!:D
    M.

    OdpovědětVymazat
  40. V Kupol mám všechna svá malovátka, nemůžu si ho vynachválit.
    Moc pěkný článek.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. ten stojánek na rtěnky je šikovná věcička! :) taky využívám všemožný krabičky, kaslíčky na skladování.

    OdpovědětVymazat
  42. Hrníček z IKEA mám taky, ikdyž normálně na čaj :)a na ty KUPOL šuplíčky si brousím zuby, moje současné skladování kosmetiky všude možně mně už ničí.

    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  43. Jako moje skladování krabička michael korse rozdělená na přihrádky, košíčky, krabičky atd...jednou tomu musím dát nějakou jednotnou fazónu:D..ale já mám do skleněných svíček z ikeii nasypaný barevné kamínky jemné z NANUNANA a do nich zapíchané štětce:))

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj tvůj blog je ten nej nej nej nejlepší ze všech snad každý den sem dáš ten nějaký příspěvek který je super a proč to píšu právě pod tenhle článek protože hledám něco kam bych si mohla dávat kosmetiku a pak ty úložný boxy no super a ještě lepší že stojí tak málo no nic ještě jsem se tě chtěla zeptat na tu 'Růžovou vodu' jestli s ní máš teda zkušenost já jí viděla v Dm za nějakých 200 Kč a říkala jsem si že bych si jí teda koupila když tam píší že by měl vydržet make up dýle no nic hlavně nepřestávej dávat další super články a seš nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, mohla bych se zeptat kolik stál ten stojánek na rtěnky? :)

    OdpovědětVymazat
  46. Jaycee: tuším, že nějakých 129 Kč :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)