čtvrtek 14. února 2013

Tarte Amazonian Clay 12h blush - Dollface

Dneska je ten Valentýn, co? Nečekejte žádné stylové líčení ani doporučení, jak se vyparádit na rande s vaší životní láskou. Svátek lásky je pro mě první máj, ten slavím a uznávám. Ale všechny valentýnské tutorialy mi přijdou ujeté a podporovat je nebudu :) Jestli Valentýna prožíváte a uznáváte ho, tak vás dneska můžu potěšit alespoň jednou krásnou a růžovou věcí :)

Tvářenku od Tarte jsem měla na svém pomyslném seznamu už delší dobu. Bohužel se u nás tato značka nedá sehnat, takže jsem zneužila kamarádku a ta mi jí z USA dovezla :) Pověst tyto tvářenky předchází a mě straně zajímalo, jestli jsou tak skvělé, jak se o nich všude píše. Takže jsem si googlila swatche a přemýšlela, který odstín by se mi nejvíc líbil. Vyhrál to jemně růžový Dollface.

Název tvářenky má své opodstatnění, neboť tvářenka obsahuje jíl z břehů Amazonky (díky kterému minimalizuje lesk pleti a což zaručuje její dlouhou výdrž na tváři). Na oficiálních stránkách jsem se ještě dočetla, že je "naturally baked by the sun", což se mi hrozně líbí (představuju si obří plantáž, kde se takhle sušší tisíce tvářenek všech možných barev, ale to mám spíš jen bujnou fantazii :)




Tarte Amazonia Clay Blush - Dollface (5,6g) cena 26 dolarů (více info a fotek zde)

Odstín Dollface je na stránkách popisován jako "light pink" a nejde než souhlasit. Matná světlounce růžová barva je vážně krásná a moc se mi líbí. Na začátku jsem váhala mezi touto a odstínem Exposed, ale jsem ráda, že mám nakonec tuhle. Balení tvářenky je moc pěkné a bytelné, ale to otevírání je docela hrůza. Pravidelně si na něm vylamuju nehty, takže ho už radši úplně nedovírám, abych se pokaždé nerozčilovala. Dalším mínusem je to, že mi tvářenka v balení "jezdí" dokola a není přilepená pevně. Je to možná jen problém, který se stal při přepravě, nevím, ale trochu mě to taky vytáčí, když se jí snažím nabrat na štětec a začne se protáčet :) Asi ten refil vydloubnu a pořádně přilepím. Tímto tak nějak ty negativa končí a už to bude jen pozitivní. Tvářenka je jemně namletá, trošičku práší, ale znám mnohem horší upřímně. Barvu chce teda trošičku navrstvit, aby byla výraznější, protože pigmentace není tak výrazná, ale na druhou stranu by to někomu mohlo vyhovovat, protože se nestane, že skončíte jako Marfuša. Prostě přejíždíte tváře a až se vám to zdá dost, tak přestane :) U některých tvářenek je tohle nemožné a rovnou nanesete silnější vrstvu. Je tedy možné, že u výraznějších odstínů těchto tvářenek je to jiné, ale Dollface je opravdu velice jemná růžová. A výdrž je opravdu dobrá, těch 12 hodin, které slibuje výrobce můžu potvrdit. Kdybych jí měla k nějaké jiné tvářence přirovnat, tak asi k Hervaně od Benefitu. Jak texturou, tak trochu i barvou se jí podobá.











Koupila bych si nějakou další tvářenku této značky? Ano, koupila :) Tentokrát bych si tedy ráda vybrala sama a vyzkoušela odstíny na sobě. Jak jsem psala, mám své menší výhrady jen k otevírání balení, jinak ke kvalitám tvářenky vůbec. Někomu by možná mohla vadit slabší pigmentace, ale já jí naopak vítám a jsem ráda, že si intenzitu barvy můžu na tváři korigovat a přidávat podle sebe. Navíc jak říkám, mám dost světlý odstín a u těch tmavších to může být úplně jiné. Výdrž tvářenky je taky suprová, takže chápu, proč mají všechny beauty guru doma několik kousků této značky. Škoda, že se u nás nedá sehnat. Tuna nadšených recenzí si můžete přečíst např. zde a názor si udělejte samy :) 

Líbí/nelíbí se vám? Má tyto tvářenky někdo z vás na svém seznamu přání? Případně něco jiného od této značky, co byste doporučily? :)

15 komentářů:

  1. Tak ked uz ju prirovnavas k hervane, tak to snad ani nie je o com :D

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu dělá tváře jako od panenky. Pro sebe bych volila víc meruňkový odstín, ale Tvému typu tyto real růžovky sluší.

    Ráda bych Tebe a všechny Tvé čtenářky pozvala na
    [url= http://tuttobenecz.blogspot.cz/2013/02/leskova-giveaway.html] lesková giveaway [/url]

    Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný oddstín, přesně takovou barvu na líčka používám nejčastěji, zase po něčem toužím, ach ach:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale krásná barva. A že je méně pigmentovaná je také plus. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Obal nic moc, ale tvářenka vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, tak představa, jak se suší tvářenky na pláži se mi taky líbí :)
    Barva nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z.á.v.i.d.í.m!! Mám Tarte tvářenky též už pěknou dobu na seznamu, ale problém je právě ve výběru barvy, při vygooglení swatchů mám nakonec pocit, že určitě takovou barvu už mám min. 2x doma...chtělo by to na živo. Nejvíc mě právě láká též Exposed a pak tu a tam jejich limitky

    OdpovědětVymazat
  8. Je to opravdu krásná jemná růžová a moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Tvářenka je skvělá, jen mi přijde, že ti tenhle odstín moc nesedí

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá dobře :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. tuttobene: děkuju :) zrovna tak přemýšlím, který další odstín bych si vybrala kromě Exposed :)

    OdpovědětVymazat
  12. O značce slyším poprvé a upřímně ani ten obal mě nějak nezaujal + takové odstíny mi moc nesluší :( Takže zatím vyhledávat určitě nebudu :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. celkem by se mi líbilo bydlet někde poblíž té plantáže, kde by se tvářenky sušily :D celkem vtipná představa :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)