pátek 15. února 2013

Představení Essence novinek

Po nějakém čase je tu zase období, kdy se sortiment značky Essence mění a těšit se můžete na nové výrobky. Ty starší jsou teď ve výprodeji za 29,90Kč (produkty, které končí a nahrazují je nové, poznáte podle žlutých cenovek na stojanejch). Dneska mám pro vás malou ukázku několika novinek, které se do prodejen dostanou údajně na pomezí února a března (ale nevylučuju, že je potkáte třeba i dříve). Třeba někoho z vás navnadí nebo zaujmou :)




Z novinek mě zaujaly tyto matné barvy na rty Stay Matt. Vybírat budete moci ze 4 odstínů a názorně se můžete podívat na odstíny 01 a 02. Myslím, že tyhle barvy na rty se povedly. Pro mě je srdcovka odstín 01, ten jako by někdo namíchal podle mých představ. 02 je na mě už divočina a vůbec mi nesluší ani se v něm necítím dobře. I jeho nanášení je nutné precizní, jinak člověk vypadá jak laciná děva z Perlovky :) Starorůžová 01 je krásná a na mě osobně se mi líbí (člověk se někdy musí pochválit, že jo). Rty sice jemně vysušuje, ale to holt matující věci dělají. Výdrž je slušná - tmavší odstín přežije i svačinu a barva se do rtů celkem vpije, takže vydrží obarvené dlouho. U světlejšího to není tak patrné, ale odpouštím mu to, kvůli jeho krásné barvě :)

Nevím proč, ale víc matná mi přijde 01, 02 se trochu prostě leskne.










Oční stíny 3D budou k dostání v 9 variantách a použít je můžete jak na mokro, tak na sucho. Stíny mají celkem slušnou pigmentaci, zvlášť ta jejich "zvlněná" část je intenzivní. Všechny tři odstíny kreslí celkem pěkně a nesetkala jsem se s neduhem, který mají mono stíny této značky a to, že některé odstíny skoro nekreslí nebo jsou takové "křídové". Milé překvapení, ovšem pokud jste zvyklé na stíny vyhlášených značek, asi vás tyto neuchvátí. Sama od sebe bych si je určitě nevybrala. Nicméně i tak si myslím, že se prodávat budou hojně a stanou se oblíbenými :)










U očních stínů ještě zůstaneme, nově budou v nabídce i dvě varianty těchto paletek Night Club Glamour to go. Fialové stíny mám ráda, takže se mi barevné spektrum líbí. Bohužel pigmentace je docela bídná a u některých odstínů fakt slabá. Stíny se i špatně vrství a celkově se s nimi nepracuje pohodlně. Na stíny z drogerie mě holt neužije a nehodlám na tom nic měnit. Ani tuto paletky bych si sama nešla koupit.





A jak vidíte, po několika použitích je vidět, že textura stínů je vážně nekvalitní - jsou sice dost měkké, ale kdybych víc zatlačila, tak stín zničím a rozsype se na milion kusů.







Milovnice fixů na oči si přijdou na své díky peru Jumbo I love punk. Já sice nejsem ta nejpovolanější na hodnocení fixů na oční linky, ale jako začátečníkovi se mi s tímhle jumbem nemanipuluje nejsnadněji. Tenkou linku se mi teda nepodařilo nakreslit ani po několika pokusech. Na druhou stranu linka dobře drží a kupodivu se mi na víčka obtiskla jen trošičku. Každopádně ale fix není nic pro mě, protože je používám jen občas a preferuji ty s tenkým hrotem.






Blíže vám můžu ukázat i duo nových řasenek. První je I love Extreme crazy volum s poměrně masivním umělým kartáčkem. Jak název napovídá, měla by vašim řasám dodat značný objem a kartáček by pak měl rozčesat každou vaší řasu. Bohužel na mých řasách dělá stejný slepený dojem jako One by One od Maybelline. Používat jí můžu jen za určitých okolností - nanesu s ní barvu na řasy, ale jiným kartáčkem je musím rozčesat, jinak se mi slepí do trsečků.

Druhou novinkovou řasenkou je Maximum Lenght, která obsahuje drobná prodlužující vlákna. Tato řasenka už na mě udělala mnohem lepší dojem :) Řasy opravdu pěkně prodlouží a rozčeše, ovšem s nulovým objemem. Prodlužujících vláken jsem si na řasách ale nijak nevšimla. Trochu mi připomíná řasenku od Lumene z Ladyboxu. Tak nějak má pro mě podobný efekt. 







Snad jsou drobounká vlákna na fotce vidět :)




Stays No matter what je voděodolné pero na oční linky a slibuje nám celodenní výdrž. Údajně v pohodě zvládne i skok do bazénu, ale obstojí v mém testu s vodou?





Zleva: fix Stays No matter what, hnědá a černá waterproof pencil




Test voděodolnosti: úplně v levo je Jumbo fix, vedle fix Stays no Matter what a vedle tužky. Jak vidíte, tenký fix, který má vydržet i skok do bazénu, selhal okamžitě. S ním bych se tedy do bazénu bála skočit :) V testu zvítězily jednoznačně tužky, které vydržely i drhnutí ruky.




Po uschnutí. Po obou fixech zbyly jen nevýrazné čárky, kdežto obě tužky v pohodě vydržely.




Pokud vám na líčení očí nevyhovují pera, zkusit můžete voděodolné tužky Stays no matter what. Výrobce uvádí, že se nerozmaže pod teploty 40C. Dostupné budou ve třech odstínech. Jak vidíte na fotkách výše, ze všech fixů a linek vydrží nejvíce. Jsou pěkně měkké a celkem dobře pigmentované, nemusíte si vydřít rýhu do očního víčka, abyste si nakreslily linku. Nejdřív jsem si říkala, že mají Scandaleyes od Rimmelu vážnou konkurenci, ale stačilo několik použití na to, abych zjistila, že jsou sice pěkně měkké a slušně pigmentované, ale na očích stejně moc nevydrží. A ač testem voděodolnosti prošly nejlépe ze všech, během dne mají tendence se obtiskávat a rozmazávat po celém víčku. Trochu škoda, zdály se fakt solidní, ale takhle si to zkazily :)







I milovnice laků na nehty si přijdou na své - nabídka se rozroste o několik nových odstínů. Ploché štětečky laků mi vyhovují a dokonce jsem se nesetkala s tím, že by byly štětečky křivě zastřižené. Nikdy jsem nebyla ani vyložený fanda ani vyložený odpůrce těchto laků a tak nějak jsou pro mě stále průměrné. Možná kdyby neměly tak tekutou konzistenci, tak bych si je oblíbila víc. Na nehtech mi více jak dva dny v neporušeném stavu bohužel nevydrží.






Ani mánie BB krémů se této značce nevyhnula. Já osobně bych po BB z drogerie už nesáhla, protože ty asijské se mi osvědčily dokonale. Bohužel ač jsem zkoušela odstín 01, je pořád dost tmavý a oranžový. A od nevhodného odstínu se samozřejmě odvíjí všechno ostatní. Zajímalo by mě, jak vypadají tmavší odstíny a jestli někdo, kdo vymýšlí nové produkty přemýšlí nad barvou pleti středoevropanek. Zřejmě ne, proto jsem zatím nenašla odvahu k tomu ho dát i jinam, než jen na ruku...

EDIT: fotky všech odstínů jsem našla např. zde






Další novinkou, která je mému srdci blízká je kompaktní pudr All about Matt. Je transparentní, tudíž vhodný pro všechny odstíny pleti. Fixuje je se s ním make-up a tím se zaručí jeho delší výdrž. Prodává se i jeho sypká verze, záleží, co vám víc vyhovuje. Kdybych já osobně stála před regálem, chtěla si tento pudr koupit, tak sáhnu po sypké verzi. Je s tím sice víc práce a nějaké to prášení, ale obecně mi tyto pudry přijdou na pleti o chlup přirozenější. Pudr není na pleti téměř vidět, nemusíte se bát bílého nánosu. Make-up zafixuje a pleť zmatní, takže myslím, že to bude dobrá a levná alternativa pro všechny s omezeným rozpočetem, pro které je drahý třeba fixační pudr od Dermacolu.









Berte dnešní článek spíš jako ukázku některých věcí z blízka, než jako plnohodnotné hodnocení. Chtěla jsem vám věci ukázat v předstihu, než se objeví v obchodech, aby to pro vás bylo trochu zajímavé :) Podle mě pár věcí stojí za omrknutí. Jmenovitě tedy barva na rty Stay Matt v odstínu 01, řasenka Maximum Length a fixační pudr All about matt. Tyhle produkty mě zaujaly a vyhovovaly asi nejvíc ze všech. Za mě mají naopak jasné ne paletka 8 stínů a oba fixy na oči. Zbytek je pro mě takový průměr, ale je to samozřejmě jen můj pohled a vy se na to můžete dívat úplně jinak :)

Co vás z novinek zaujalo nejvíc? Plánujete si něco pořídit? :)

46 komentářů:

  1. teda tolko skvelych noviniek! ja mam jeden lak z tejto rady, ale iny odtien a som s nim uplne spokojna.

    OdpovědětVymazat
  2. asi se na ty tužky taky půjdu podívat, ta hnědá by se mi hodila

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teda musim říct, že Stay Matt v 01 je opravdu nádherný! A hádej co? Bude můůůůj! :D Ostatní mě zas až tak nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si rozhodně plánuju koupit tu houbičku - beauty blender - na makeup a zaujaly mě i ty matné lesky na rty. Musím říct, že ten první je opravdu moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé novinky! Já už se těším až zavítám do drogerie :) Mám od essence vyhlédnutých plno věcí, co si chci pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak tie Stay matt farby na pery vyzeraju zaujimavo, a ak bude aj cena typicka 'essence', tak si ich zadovazim asi viac :)

    OdpovědětVymazat
  7. zrovna dneska si chci jít koupit ty 3D stíny ale vubec netusim jaky odstinn!!:) tato kolekce se mi moc zalibila..takže moje penezenka bude zase brecet!!:D

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi sa mi páčia tie "matné lesky" a 3D tiene a ešte samozrejme fixačný púder. naozaj vydarené novinky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rossmann v Českých Budějovicích už výprodejové věci nemá a má právě novinky. Mám několik laků na nehty od Essence a co mi na nich kromě malé výdrže vadí je široký štěteček. Nepracuje se mi s ním dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Já se tedy chystám na gel tint. Mám jeden z limitky a prostě musím mít další :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ohledně toho BB krému... Essence to má tak, že první je oranžový a druhý je pak světlý :) Takže pokud by někdo kupoval, tak ne první odstín, ale druhý...

    OdpovědětVymazat
  12. Sabrina: no, mě tohle moc světlé nepřijde :) http://4.bp.blogspot.com/-TRJVY-EVaLo/UREwj3cSwnI/AAAAAAAADrA/thGxA2kT6jc/s1600/cosnova+Blogger-Event+Fr%C3%BChjahr+2013+essence+BB+Cream+Swatches.JPG :(

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem hrozně zvědavá na ty matné rtěnky a oční stíny, jsou nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  14. u nás v Opavě jsem viděla některé novinky již minulý týden, moc jsem je nezkoumala, ale po tom matném lesku 01 se určitě mrknu, vypadá super

    OdpovědětVymazat
  15. Výborná recenze, nadchly mě tužky, fix, nové odstíny laků, perleťové stíny a lesk. Snad tok nám brzy dorazí.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc moc ti děkuji za tenhle článek!!! Před dvouma dny jsem byla u nás v Brně v Rossmannu a ještě novinky neměli, ani u Catrice :/ Hrozně chci zkusit ten pudr, jestli mě dokáže zmatnit, protože mám docela extrémně mastnou pleť :-) A vím že ty také, tak uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  17. Zalíbily se mi ty krémy na rty nebo co to je :) Pak taky fixační pudr a aji ta řasenka d prodlužujícími vlákny! Možná zkusím i ty stíny . moc děkuju za super článek!

    OdpovědětVymazat
  18. Ta světlá Stay lip cream matt bude moje..:) Snad bude dobře chutnat, u mě to je síto :D

    OdpovědětVymazat
  19. skvělý článek Rendy :) mám v plánu si pořídit ty tužky, lip tinty a fixační pudr. mě na ty sypké neužije, takže tenhle by mi mohl vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek :). Lesky mají skvělé odstíny, fixa na oči by se mi moc hodila, řasenky mají bezvadné kartáčky a fixační pudr jsem ještě nikdy nezkoušela ale zaujal mě. Asi budu muset brzy navštívit drogérii! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se asi pomaličku začnu k essence vracet, protože mi přijde, že mají víc a víc zajímavé i kvalitnější produkty, třeba ten lesk velvet roce, ten musím mít!!!:o)

    OdpovědětVymazat
  22. najviac ma zaujali laky na nechty :)) pekne farby, len ja mam s lakmi tejto znacky nie moc dobru skusenost, velmi rychlo sa mi zacnu supat :P

    OdpovědětVymazat
  23. Mě nejvíc zaujal pudr! Žádný takový jsem ještě nezkoušela, a budu muset ;) Bb je další zklamání, protože jako bledule jsem nenašla žádný drogérkový který bych si koupila :(
    prijďkemě:)

    OdpovědětVymazat
  24. Docela mě zaujaly ty "lesky", ta 01 vypadá dobře, takové barvy mám ráda a možná se ještě podívám po tom pudru a to je asi tak všechno. :) Jinak pěkný článěk. :)
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ten světle fialový lak vypadá krásně! Takový ještě nemám, takže až bude v drogérii, nejspíš po něm sáhnu :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se strašně líbí ta barva na rty Stay Matt, ale v tom odstínu 02 :) Až bude v drogérce, tak ji rozhodně půjdu omrknout:)

    OdpovědětVymazat
  27. Pekná recenzia, mňa zaujali farby na pery a najprv aj tie ceruzky na oči, ale keďže píšeš, že sa cez deň rozmazávajú, tak to nie je nič pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
  28. Dost mě zaujala barva narty 01, ta starorůžová a určitě do ní půjdu! Recenze je moc hezká, povedla se ti.
    Btw, hrozně se mi líbily ty 3D stíny v tyrkysovém odstínu, když jsem je viděla na edit fotografiích, vypadaly mnohem tmavější a temnější, tak jsem trochu zklamaná, protože díky tvé recenzi se ukázaly jako mnohem světlejší stíny a můj zájem o ně bohužel opadl. Naopak mě z fotek dost zaujala fialová varianta :)

    OdpovědětVymazat
  29. essence už mě nechává klidnou. stíny jsem okukovala a nic moc... a s voděodolností jejich produktů mám své (ne zrovna dobré) zkušenosti :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Nic moc mne nezaujalo. Za tuto recezi jsem ráda, alespoň jsem nemusela vážit zbytečnou cestu do drogérie...Možná, ale opravdu jen možná, vyzkouším fialové 3D stíny, barevně se mi moc líbíů

    OdpovědětVymazat
  31. No já musím říct,že mě překvapil právě BB. Neříkám,že je kdoví jak bezva,takový jsem totiž ještě nenašla a to jsem jich vyzkoušela od asijských po drogerku. Ale na to,že jsem od něj absolutně nic nečekala,není špatný.Zkoušela jsem ho tedy jen hřbet ruky a na mou lehce samoopálenou pleť seděl ods.medium pěkně,ale hlavně mě mile překvapilo,jak hezky kůži sjednotil a udělal na ní takový sametový film. Docela uvažuju,že si ho pořídím na víkend na doma,kdy chci pleť jen sjednotit,vypadat upraveně.
    Jinak mě zaujaly matné lesky,ty světlé jsou moc hezké,a nový topper lak s duhovými třpytkami.

    OdpovědětVymazat
  32. U mě na plné čáře zvítezil Stay Matt, v obou odstínech..jsou naprosto skvělé..:) v drogerii se pak kouknu i po pudru..:) a to jsou všechny novinky? Nebo ještě něco chybí?

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, omlouvám se za off-topic. Prosím o vyplnění dotazníku k BP: http://umbrela.mendelu.cz/vyzkumy/vyzkum?id=299
    Týká se preferencí studentů VŠ při výběru letní dovolené. Je to rychlovka.
    Mockrát děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  34. essence má dokonalé produkty ♥♥

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělej článek, mám ráda tyhle informační, co se chystá:) Jinak já si určitě koupím ty Stay with me lesky na rty. mám je i v té staré verzi a tyhle vypadají super:)

    OdpovědětVymazat
  36. Ta barva na rtech je vážně pěkná, přesně něco takového hledám. Pár laků z této edice mám, barvy jsou moc pěkné, škoda jen že skoro vůbec nevydrží.
    Můj blog: http://newayofashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Moc se mi líbí ty mono oční stíny, ten design se prostě povedl.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  38. nieco som si nasla a urcite to pri navsteve v obchode dam do kosika :) dik za clanok :O)

    OdpovědětVymazat
  39. Ta 01 vypadá fakt úžasně! A tužky vypadají taky slibně, mm :)

    http://www.cosmeticsloverbydani.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Chystám se na ten nude lesk :)!

    OdpovědětVymazat
  41. díky moc za super článek! bez očních linek nevyjdu z domu, takže jsem se chystala na ty pera, ale jak to tak vidím, tak si nechám zajít chuť :(

    OdpovědětVymazat
  42. Od essence mám pár oblíbených věcí - set na obočí, gelové linky, top coat. Stíny mám lepší, laky taky, tvářenky taky, makeupů se od nich docela bojím a řasenky jsem nezkoušela, ale vůbec mě nelákají. Mám od nich ráda limitované edice, protože v nich je plno zajímavých věcí - krémy na ruce, nebo jedna z posledních edic Home sweet home. :)
    Z novinek mě nic nezaujalo, takže si nic nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  43. No teda ty odstíny tak zvaného BB - "to je hnus velebnosti" tohle na sebe žádná normální středoevropanka neplácne

    OdpovědětVymazat
  44. hodně mě láká ta prodlužující řasenka s vlákny a pudr, který mi už včera ukazovala Peťa a moc se mi líbil :) transparentní pudry já mám nejraději, doma mám ale samé sypké a přitom by se mi do kabelky slisovaný hodil :)

    OdpovědětVymazat
  45. docela mě překvapily ty voděodolné tužky! na ty lip creamy jsem zvědavá, dost mi připomínají NYX Matte Lip Cream :) chystám se i na jejich "beautyblender"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)