neděle 3. února 2013

Objev z drogerie - báječný šampon pro mastné vlasy

Dámy a pánové, objevila jsem něco zázračného pro mé strašné a zlobivé vlasy. Nevím jak vy, ale já miluju ten pocit, když odcházím od kadeřnice a mám tak o polovinu lehčí hlavu. Vždycky si říkám, že si vlasy budu mýt taky tak důsledně, aby potom byly lehké a vzdušné. Ty z vás, které mají dlouhé a husté vlasy možná pochopí mé nářky, protože není sranda dosáhnout takového stavu. Navíc s šamponem z drogerie. Mohla bych vám dát seznam šampónů, které jsem za poslední rok vyzkoušela (a které byly hrozné) a tenhle by obsadil přední příčky a trumfnul i mnohem dražší konkurenty.




Šampon má gelovou konzistenci, což ho činí tak strašně vhodným pro mé vlasy. Většinou s krémovými šampony nepochodím a strašně mi zamastí vlasy. Moje vlasy mají sklony k tomu se rychle mastit a plihnout. O nějakém objemu nebo lehkosti obecně většinou nemůže být řeč. Vlasy si běžně myju obden a už si někdy říkám, že ten druhý den to není úplně ono. Upřímně jsem na začátku zkoušení tohoto šamponu byla skeptická a říkala si, že to bude další adept na seznam šampónů, které mi nepomohly. Jaké bylo mé překvapení po umytí! Vlasy se krásně leskly, byly jemné, nadýchané a hlavně tohle celé vydrželo tři dny. V mém případě tedy něco skoro neuvěřitelného. Navíc se i vůně šamponu ve vlasech udrží dlouhou dobu. Šampon by měl být bez silikonů (posuďte podle složení, víte, že já jsem na to levá) a je určený přesně pro všechny z vás, které trápí to samé co mě. Já vím, že vlasové přípravky jsou fakt velice ošemetná záležitost a nejde generalizovat, ale já si i tak troufnu říct, že ten šampon stojí za vyzkoušení. Takhle pěkné vlasy jsem už dlouho neměla a vřele vám ho můžu doporučit.



Jako vždy složení pro ty zdatnější z vás, které tomu rozumí a něco z toho vyčtou :)



k šamponu si můžete pořídit i kondicionér. Jak nadšená jsem ze šamponu, tak chladný vztah mám k jeho kolegovi. Je to spíš dosti průměrný kondicionér, žádný zázrak se nekonal (proto je dnešní článek zaměřený hlavně na šampon). Kdybych si měla vybrat, tak si příště koupím jen šampon a nechám si své osvědčené kondicionéry. Tento vlasy sice zjemní a lépe se vám tak budou rozčesávat, ale to dokáže i kterýkoliv jiný, takže proto si mě tolik nezískal. U mě patří do kategorie neurazí-nenadchne.



Když to shrnu, tak mě šampon vážně dostal. Asi bych kolem něj chodila v drogerii a nikdy by mě nenapadlo si ho koupit, takže jsem ráda, že jsem mohla objevit takový poklad. U mě si vysloužil plný počet bodů. Krásně voní, vlasy jsou po umytí lehké, vzdušné, jemné a nemastí se tak rychle. Jediné v co doufám je, že si na něj moje vlasy nezvyknou a bude i nadále stejně účinný. Jestli jste byly stejně zoufalé jako já a váš typ vlasů je podobný jako ten můj, tak ho schválně zkuste a třeba budete taky tak nadšené a spokojené.

Otázka je jasná - máte zkušenost s touto řadou přípravků nebo přímo se šamponem? Moc ráda bych věděla, jestli se najde někdo další, kdo byl se šamponem tak spokojený :)



PS: děkuji firmě Procter & Gamble za poskytnutí produktů k recenzi

49 komentářů:

  1. tenhle šampon jsem měla, byl to jediný šampon, po kterém jsem si učesala vlasy a dva dny se mi nezacuchaly a celkově ten šampon ty vlasy provzdušnil, ale moje pokožka hlavy tenhle šampon asi po měsíci začala odmítat, což mě donutilo ho přestat používat, ale byl strašně fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ho jednou vyzkoušela a byla jsem moc spokojená. Teď dodělávám nějakou Wellu, ale potom si nejspíš koupím znovu tenhle. Kondicionér nepoužívám, takže s ním nemám zkušenost :) Máš-li chuť, budu ráda, když se zapojíš u mě na blogu do giveaway - http://bigemptywallet.blogspot.cz/2013/02/balubunny-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí jak je průhledný.Já mám ráda Happy Hippy od Lush.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasy mám nejspíš hodně podobné - mám sice mikádo, ale vlasů tak pro tři hlavy, které se navíc hrozně rychle mastí a potřebují objem. No pomáhá mi málokterý, nejradši používám L´oreal Pure resource, ale tenhle určitě zkusím, protože bych řekla, že vzhledem k podobnému typu vlasů by na mě taky mohl fungovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o něm slyšela. Jak vidím, tak může být dobrý :. Já mám dlouhé a hustí vlasy po pas, ale nemastí se mi, což jsem ráda. Doporučila by jsi ho i na normální vlasy?

    OdpovědětVymazat
  6. podle popisu mám dost podobné vlasy a v poslední době mě už vážně štve, jak se mi rychle mastí, jsou takové rozlítané a tak.. takže moc děkuji za typ, po tomhle kousku se určitě podívám!

    OdpovědětVymazat
  7. To ráda slyším, zrovna jsem si tenhle šampon chtěla pořídit!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, asi jsi ho koupim taky. Ale chtela by jsem se zeptat, kt. kondicionery jsou pro tebe top. K.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych chtěla nadýchané vlasy! Asi se po něm poohlédnu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem ho měla, ale nesednul mi. Každá hlava je jiná :-D Zvu tě ke mně na giveaway :)
    http://the-world-in-colours.blogspot.cz/2013/02/narozeninova-giveaway-c1.html

    OdpovědětVymazat
  11. Já ho používám vždycky v létě, déle nemůžu, protože si na něj právě vždycky moje vlasy zvyknou...

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám jen ten sprej na vlasy a je fakt v pohodě, opravdu nezatěžuje vlasy:)
    Ten šampon chci strašně zkusit, ale pořád jsem si nebyla jistá. Na mastící se vlasy něco potřebuji, protože sice nemám sklon k mastícím se vlasům, ale ostříhala jsem si ofinu a ta mi vždycky strašně rychle splihne.Tak uvidíme:)
    Děkuji za tip:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá celkom dobre, vyskúšam ho :)

    OdpovědětVymazat
  14. Darinka: toho se taky bojím, že si na něj vlasy zvyknou, takže ho začnu střídat s nějakým jiným :)

    Len: určitě ho zkus :) nedá se sice předem zaručit, že pro tebe bude taky tak suprový, ale na druhou stranu není drahý, aby člověk pak třeba litoval, že si ho koupil a je mu k ničemu :)

    Adelle Fashion: klidně, určitě všem, co mají husté vlasy a mají problém s tím, že brzy plihnou a jsou těžké. Nevím jak, ale ten šampon je neuvěřitelně odlehčí :)

    Katarína Palušová: pro mě je teď nej řada Macadamia Oil - http://1.bp.blogspot.com/-4Xgz_v8iyyQ/T2AwWf1DigI/AAAAAAAAATo/FZqRsVGwKRE/s1600/macadamja.jpg

    Markéta Heinischová: určitě, nedá se to generalizovat :) já bych ti mohla dát seznam šamponů, které mi nesedly a jiní z nich jsou nadšení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zkusím, z těch mastných vlasů hned druhý den jsem už fakt nešťastná :(

    OdpovědětVymazat
  16. Měla jsem ho a bohužel mi vůbec neseděl :D vlasy mi po něm naprosto nešly rozčesat a byly na povrchu takové jakoby voskové :/ :D každému sedí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem ho též měla, ale díky němu jsem pak měla zase suché vlasy :/ Moc mi nevyhovoval :(

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Taky toto duo používám!:) Mám ho moc ráda!:)
    S pozdravem ZábavnáKosmetika

    OdpovědětVymazat
  19. Dík za tip, už nevím po čem v té drogerii sáhnout :) Při nejhorším ho podědí v létě koník, tomu to je jedno :D

    OdpovědětVymazat
  20. Zkusím to, to časté mytí vlasu je hrozný...Horší už to být nemůže :D

    OdpovědětVymazat
  21. Mám stejný problém s vlasy, tak za zkoušku nic nedám. Mýt si vlasy každý druhý den mě už přestává bavit.

    OdpovědětVymazat
  22. Ja mám rýchlo sa mastiace vlasy. Síce nie moc husté ale tiež mám problém s objemom. A tiež skúšam všetko možné. Myslím, že vyskúšam aj toto. Ďakujem za tip.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ten určitě vyzkouším :) za poslední dobu jsem taky vyzkoušela dost šamponů a docela bída, tak snad tohle bude aspoň o něco lepší :D
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Tenhla šampon už jsem měla (ale ještě tu starší verzi). Vlasy po něm byly vážně lehčí a úžasně voňel. Měla jsem ho na letním táboře a jakmile jsem ve sprchách otevřela lahvičku všechny slečny začaly pokřikovat co to tak krásně voní :D

    OdpovědětVymazat
  25. ja mam ten problem, ze mam vlasy pri korienkoch mastne a vsade inde strasne suche. tento sampon som nemala, ale posobi na mna ako tie brezove a zihlavove. bojim sa, zeby mi vlasy strasne vysusoval. vysusuje?

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem zkoušela masku z této řady a ta s mými vlasy vůbec nic neudělala.

    OdpovědětVymazat
  27. na tuhle řadu jsem v drogerii už několikrát koukala, ale vždycky jsem pak zase sáhla po tom, co mám osvědčené.. no, protože mám vlasy husté a těžké a spíš než suché jsou mastné, možná ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  28. Používala jsem ho a kupovala si ho opakovaně, v jednu chvíli jsem byla zděšená, že mi ho přestanou vyrábět, ale naštěstí jenom změnili design. :-) Také na něj pěju chválu, ačkoliv mám normální až suché vlasy (stačí mi mytí 2x týdně). Jen potřebuju jednou za čas změnit značku šamponu, takže střídám s Ultra Doux 5 bylin, s tím jsem také spokojená.

    OdpovědětVymazat
  29. Díky za tip.
    Píšu si na seznam..:))

    OdpovědětVymazat
  30. Z téhle řady mám vyzkoušený sprej. Jinak mi na rychle se mastíci vlasy zabírá šampón z Oriflame Nature Secrets - kopřiva a citrón.

    OdpovědětVymazat
  31. mě se naštěstí vlasy nějak rychle nemastí, tak průměrně, a nemám je husté ale spíě úplně jemné. Ale právě kvůli tomu mám co dělat aby měli vůbec nějaký objem a splihlé je mám za chvilinku. Kolem šampónů značky Pantene chodím už dlouho, a jelikož na ně čtu prakticky v jednom kuse kladné recenze, už dlouho chcu nějaký vyzkoušet a jak tak čtu tenhle článek, myslím že to bude právě tenhle! Moc děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak ten zkusím, díky za tip :). Mám asi stejné vlasy jako ty, těžší, dlouhé, husté, rychle se mastící.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak ten rozhodně vyzkouším. Mám jemné a řídké vlasy a fakt mě nebaví je mýt každý den. Ale myslím, že na to nic nepomůže, ještě se mi nestalo, aby šampon prodloužil výdrž.

    OdpovědětVymazat
  34. Měl jsem, když z drogerie tak leda tento nebo Balea, Cien :D Je fajn, mám jemné, normální vlasy a vyhovoval mi :)

    OdpovědětVymazat
  35. taky se mi bohužel rychle mastí vlasy, takže určitě vyzkouším :) děkuju ;)
    Hanny

    OdpovědětVymazat
  36. tyjo, tak to ho také vyzkouším, protože si jinak také musím mýt vlasy obden! díky za tip!!)))

    OdpovědětVymazat
  37. Já si ho kupovala už jako novinku na trhu a byla jsem vážně nadšená. Asi do něj půjdu znovu, až dopotřebuju všechny moje dosavadní šampony :)

    OdpovědětVymazat
  38. nalákalas mě! snad bude takhle dobře fungovat i na mě:))

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám vlasy husté, dlouhé a hypermastící (myju každý den, jinak to nejde :-/ ), žádný šampon mi s tím nikdy nepomohl... Tenhle jsem kdysi zkoušela jako vzorek z časopisu a přišlo mi, že vlasy byly mastné hned po umytí, takže teď váhám - třeba to bylo zrovna rukama a já si šampon špatně vymyla z vlasů?? Každopádně asi vyzkouším, cokoli, co by mohlo oddálit byť o jediný den mycí interval, je zázrak! A když nebude sedět, přítel dopotřebuje :-D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to musím vyzkoušet. Protože mám přesně ten stejný problém - vlasy myju co dva dny a ten druhý den už to není ideální... Takže pokud je tu alespoň mizivá šance, že mi to pomůže, jdu do toho :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Okolo šamponu chodím už týdny, no tak ho asi vyzkouším, protože mám přesně ten samý problém s vlasy co ty.

    OdpovědětVymazat
  42. Po prvním umytí sem nechtěla věřit, že bych takhle pěkné a vzdušné vlasy měla.
    Jaké však bylo moje zklamání, když po pár použitích efekt zmizel.
    Škoda, myslela sem, že sem našla konečně ten super.

    OdpovědětVymazat
  43. Vlasově jsme asi podobný typ a kolem tohoto šamponu chodím už nějakou dobu, teď si už ale musím njaký koupit, tak půjdu do tohohle :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  44. Šampon vypadá vážně dobře určitě ho musím vyzkoušet :))
    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. jj, tady verim, ze Ti pomaha, protoze hned druhe a treti misto ve slozeni maji sulfaty, ktere obecne vysusuji..

    uvidim, jestli zkousnu ten toxicky koktejl a prubnu ho :)

    OdpovědětVymazat
  46. mám taky problém jak holky....obávám se,že složení šampónů je šizeno o nějakou duležitou mycí složku( potřebujete tudíž šamponu víc nanést,víckrát umýt, aby vůběc byly vlasy a pokožka hlavy umyty řádně a tím pádem víc vypotřebujete a víc kupujete).....tudíž mám po všech šamponech vlasy jakoby povoskované,zplihlé,po umytí v ruce"nedrhnou" což ja jasná známka že opět nebyly umyty dostatečně... dřív pomáhal obyčejný kořpivový šampon ale už i ten je šizený....zkusím tenhle ..díky za tip ))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)