středa 27. února 2013

Novinky od Biodermy - BB krém, kompaktní make-up a micelární voda

Po nějakém čase si pro nás Bioderma nachystala trio novinek z růžové řady Senzibio. Řada se jmenuje Senzibio AR a je určená pro citlivou pleť se sklony k červenání. V nové řadě najdete: micelární vodu, bb krém a kompaktní make-up. Všechny novinky jsou již v prodeji a já vám je dneska blíže představím a ukážu.




Kompaktní make-up (světlý odstín) - (10g) - doporučená cena je 449 Kč více info zde

 
Podle výrobce by měl make-up umět:


Trvale a dlouhodobě působí proti přechodnému a intenzivnímu zarudnutí vzniklého vlivem agrese (počasí, emoce, diety, teplo atd.) i proti zarudnutí permanentnímu (malé, viditelné cévky).

- zklidňuje a hydratuje, má protizánětlivý účinek 
- chrání pokožku před UV zářením SPF 30/UVA 16 (faktor zhoršující začervenání) 
- sjednocuje odstín pleti a zakrývá nedokonalosti 
- pokožku zanechává sametově hebkou
- snadno se aplikuje 
- je nekomedogenní
- je bez parfemace
- balení obsahuje zrcátko a šikovně ukrytou houbičku

Kompaktní make-up je pro mě trochu něco nového a v současné době žádný další nemám. Moc jsem se proto na jeho vyzkoušení těšila. Bohužel hned po otevření krabičky jsem zjistila, že je odstín poměrně tmavý. V nabídce jsou pouze dva a toto je ta světlejší verze, takže o univerzálnosti odstínů se nemůžeme bavit. Je to docela škoda, jinak mi make-up totiž celkem vyhovuje. Osvědčilo se mi nanášení flat top kabuki štětcem. Make-up je opravdu velice jemný, když ho štětcem nanáším, mám pocit, jako by mě šimral jen štětec, ale make-up samotný není na obličeji téměř cítit. Krytí je slabší i když hodně záleží, z jakého úhlu se na něj díváte. Pokud máte problematickou pleť a máte co maskovat, tak ho považuji za špatného pomocníka a příliš vám s krytím nepomůže. Když se na to budu dívat ze svého pohledu a v době, kdy nemám s pletí žádné větší problémy, tudíž kromě sjednocení barvy pleti víc maskování nepotřebuju, tak je pro mě krycí schopnost make-upu dostatečná. I tak mi ale víc pasuje k teplejším měsícům (a nejen kvůli tmavému odstínu). Jeho barva mi přijde taková jemně zlatavá, není vyloženě oranžová, nebo mi tak nepřijde na mém odstínu kůže. Každopádně to není světlý odstín a je to vážně škoda, protože správný odstín je základ všeho. Já si make-up nechám zase na léto, až budu trochu opálenější a odstín nebude tak výrazný. Výdrž je spíš průměrná, celý den na obličeji nevydrží, na druhou stranu nezalézá do pórů ani jemných vrásek a neoxiduje. Po jeho použití musím použít ještě pudr, protože se pleť lehce leskne. Když prstem po make-upu přejedete, máte pocit, že je trochu mastný, ale není to tak hrozné. Kdyby měl světlejší barvu, byl by to fajn make-up na léto, protože je opravdu hodně lehoučký a pleť nezatíží.














Senzibio AR BB krém (40ml) - doporučená cena 449 Kč (více info zde)

Mánie BB krémů se nevyhnula ani typicky lékárenským značkám, takže ani Bioderma nezůstala pozadu a uvedla svoje bbčko. V poslední době jsem měla možnost vyzkoušet několik  BB krémů různých cenových relací a musím říct, že tenhle je tak někde mezi nimi. Mým nejoblíbenějším asijským bbčkům se nevyrovná ani náhodou, ale na druhou stranu to není takový propadák, jako většina produkce drogerií. I když do průměrné kategorie ho katapultoval spíš odstín, který je podle mě zbytečně tmavý, což nepotěší většinu nás sněhurek a bledulí. Odstín není naštěstí oranžový, spíš béžový, ale prostě na to, že je jen jeden odstín a není na výběr, tak je podle mě tmavší, než bych si představovala. I když počkejte, netvrdil nedávno nějaký odborník přes líčidla, že pro zdravý vzhled máme používat tak od odstín až dva tmavší make-upy? :))) Ehmm, tak raději popojedem a vrátíme se k bbčku.

Výrobce slibuje tyto vlastnosti:


- snižuje začervenání v souladu s biologickými faktory
- zklidňuje, hydratuje a obnovuje kožní bariéru 
chrání pokožku před UV zářením – SPF 30
sjednocuje odstín pleti a kryje nedokonalosti 
rozjasňuje, zmatňuje
- 100% excelentní tolerance pokožky
- jemná parfemace

BB krém má lehce krémovou texturu, dobře se roztírá a pleť nevysušuje. Krytí je spíš slabší, rozhodně to chce korektor na zakrytí nedostatků a pokud máte problematickou pleť, tohle nebude nic pro vás. BB krém nezalézá do pórů ani jemných linek, ale výdrž také není celodenní. Spíš když jste o víkendu doma a chcete jít třeba na nákup a nevypadat jako mrtvoly, tak bbčko použijete a sjednotíte si alespoň barvu pleti. Trochu nechápu ten popis, že zmatňuje a zároveň rozjasňuje. S tím zmatněním nemůžu souhlasit, protože se pleť po použití lehce leskne. Nic hrozného, trocha pudru to zachrání, ale prostě matný není :) Oceňuji vysoké SPF i jeho hydratační schopnost a příjemnou texturu. U někoho jsem četla, že se mu špatně roztíral a dělal mapy na obličeji, ale s tím se já osobně nesetkala. Nicméně ten tmavší odstín mi prostě leží v žaludku a vidím ho jako největší nedostatek krému. Nechám si ho také na léto a snad to bude vypadat lépe a nebude tak nápadný.
  













Micelární voda Senzibio H2O AR (250ml) - 399 Kč, více info zde

Tato micelární voda je určená pro citlivou pleť se sklony k začervenání a problematikou Rosacey.

- voda je bez parfemace, parabenů a alkoholu
- okamžitě uklidňuje pocit pálení
- biologicky redukuje začervenání (patent Rosactiv)
- odstraňuje i voděodolný make-up

Jak asi víte, růžová micelárka patří k mým mnohaletým stálicím a stále jsem neobjevila nic lepšího. Zajímalo mě, jestli na pleti nějak pocítím její vylepšené složení, ale nestalo se tak. Na obličeji prostě necítím rozdíl, kdybyste mi na vatový polštářek nakapaly obě a já si s nimi vyčistila obličej, nepoznám to. Samozřejmě ale netrpím na rosaceu (snad to skloňuji dobře), takže nemůžu potvrdit nebo vyvrátit, že by to na takovou pleť mělo vliv :) Pro mě je to stále moje milovaná micelárka, stejně skvělá a stejně báječná.

Samozřejmě mi to nedalo a chtěla jsem vyzkoušet, jak micelárka odstraní voděodolný make-up. Vy, co mě znáte už delší dobu možná víte, že mi růžová micelárka oči strašně dráždí a pálí mě po ní. Jsem asi velice ojedinělý druh, ale micelárka je skvělá pro můj obličej, nikoliv ale pro mé oči. Tahle má ale v popisu práce uklidnění pocitu pálení, tak mi to přece nemůže ublížit? Jo, prd velebnosti! Stejné peklo na zemi jako u klasické verze. Po použití mám pocit, jako by mi voda oči vysušila, skoro s nimi nemůžu chvíli hýbat, jak je sliznice vysušená. Po chvíli přichází na řadu pálení a oči ala angorák. Takže běžím k umyvadlu a stříkám si proud ledové vody do očí, abych se toho pocitu zbavila. Joo, fakt micelárka a odličování očí nejde v mém případě dohromady :/ Zkusila jsem vám vyfotit i ilustrační foto, jak mé oči trpí, aby mě někdo nenařknul z toho, že vám tu kecám :) Fotky jsou sice nekvalitní, ale demonstrují mé pocity adekvátně. Nechápu, co je u mě špatně, protože všude čtu, jak si každý touhle micelárkou odličuje všechno a je spokojený a moje oči tak trpí. Jak říkám, na obličej je báječná, nic lepšího jsem zatím nenašla, ale na odlíčení očí prostě NE!










Pro srovnání - nová micelárka AR a původní verze. Pro milovníky složení jsem vám ho i vyfotila, tak posuďte, jak moc se liší.



Nová verze micelárky AR:





 Původní verze růžové micelárky:



Tak já vám nevím, z novinek jsem rozpačitá a dost zklamaná. Hlavně tedy z odstínů bbčka a make-upu, protože jsou vážně tmavé a univerzálně těžko sednou všem (i když bbčko má podle mě o něco přijatelnější odstín). A správný odstín je prostě základ úspěchu. Micelárka mi přijde stejná jako ta z řady Sensibio a bohužel za sebe nemůžu potvrdit, že pomůže všem s citlivou pletí, protože ta moje citlivá není. Nicméně pro mě je stejně dobrá jako klasická Sensibio a vyhovuje mi (na čištění obličeje, ne očí samozřejmě). Micelárku tedy s klidným svědomím doporučit můžu (ale je to zbytečné, protože jí beztak většina z vás má už doma), ale make-up i bbčko to u mě prokaučovali. Za mě nemůžu doporučit hlavně kvůli nevyhovujícím a tmavým odstínům a navíc si nemyslím, že by mě natolik okouzlili, že bych si je plánovala koupit opakovaně.

Jaký máte dojem z novinek vy? Líbí/nelíbí se vám? Zkoušely jste z nich něco?


PS: děkuji Biodermě za poskytnutí produktů pro recenzi

22 komentářů:

  1. jakmile sem viděla úvodní fotku hned sem se nadchla jak to všechno chci vyzkoušet a na konci článku už ani ne....:D

    OdpovědětVymazat
  2. pfí, já od biodermy snad ani nic nemám :O tak to musím vyzkoušet micelárku :D a asi teda tu obyč, když říkáš, že rozdíl žádný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Celkový dojem nic moc. Ty odstíny teda pěkně zpackali, kdyby si něco přečetli co se týče recenzí od uživatelek, věděli by, že světlých odstínů je tragický nedostatek! Takhle se na to asi vykašlali, to mě štve.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, obdiv za to skusenie micelarky, to mas blbe, ze ta stipe :( Co teda pouzivas na odlicenie oci? Som uz zabudla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, díky za další super recenzi. Já osobně používám micelárku Sébium a pálí mi v očích jako bych si tam dala kysličník. A ostatním vyhovuje. Asi jsme zvláštní ekzempláře =o).
    Na odlíčení mi taky nepřijde úplně vhodná. Za mě je super na dočištění pleti.

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt mě mrzí ta barva toho BB, protože jsem do něj chtěla jít - opět a zase nechápu, proč výrobce vydává tmavý odstín za světlý :/ Jinak já s tou micelárkou úplně v pohodě odličuju i oči a to mi jen tak něco nesedne, ale jednou jsem micelárku použila na mamku a měla to stejně jako ty - strašně jí to v očích pálilo :(

    OdpovědětVymazat
  7. nechápu proč nejsou schopni udělat light jako skoro bílou, pak bych si ho šla koupit
    micerálku sensibio mám ráda a myslím, že v klídku zůstanu u klasické

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj skoda toho bb :( velmi sa mi paci, ale ten odtien katastrofalne dokafrali :/

    OdpovědětVymazat
  9. Mě zaujal BB, měla jsem BB od Garnier, teď mám Dermacol a v obou případech jsem měla vždycky nejtmavší odstín, který nabízejí, takže by mi tento třeba mohl taky sednout?:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja naopak túto "zlepšenú" micelárku celkom vítam.

    Mala som vždy tú klasiku, a po istom čase sa mi začali robiť vyrážky, krupička (na lícach, občas na brade), a najmä líca a žilky tam mi červenali (takže prejavy rosacey).

    Testujem mesiac túto AR (odkedy sa dala kúpiť v lekárni) a problémy zmizli.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaycee: já rozdíl nevidím, ale někdo, kdo trpí na červenání pleti, tak by to posoudil lépe :)

    In your face!: je to fakt škoda. nebýt těch odstínů, tak nemám moc výhrad. ale holt odstín je základ.

    Armen: používám dvoufázový odličovač na oči od Yves Rocher :)

    Mikinka: no tak to vítej v klubu exotů :) jsme asi zvláštní druh. Jak říkáš, mě taky na očličování nepřijde vhodná, ale na dočištění jí miluju :)

    Mila: je to škoda, nevím, na kom ty odstíny zkouší :) Mě taky na odličování máloco sedne, ale micelárky nezvládám, je v nich něco, co mi ty oči dráždí :(

    Pineapple93: nejsem sama, komu přijdou tmavé. Je to škoda, jinak mi jako produkt jako takový nepřijdou špatné

    Terča: tak jestli si kupuješ ty tmavší varianty, tak to ti tyhle asi sednou lépe než naší "bílé menšině" :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak teď jsem asi dost zklamaná :( Těšila jsem se na to BBčko, protože občas tím začervenáním trpím, ale pokud je tak tmavé, tak mám asi smůlu :D Jelikož jsem sněhurka jak vyšitá a v létě to teda o moc lepší není :D S kompaktními make-upy mám celkem špatné zkušenosti, takže ten asi taky nevyzkouším, tak už zbývá jen ta micelárka.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. A me zase ta micelarka na obliceji lepi. Nevim, nejaka chemicka reakce s moji kuzi nebo co, proste po ni zustavam lepkava (ale oci jsou v pohode) :)

    OdpovědětVymazat
  14. ano, s tou micelárkou to mám úplně stejně, navíc mám pocit, že fakt docela vysušuje a pne mi po tom obličej. a když si s ní odlíčím oči, tak potom nemůžu ani mrkat, jak je mám suché :) a ten kompaktní makeup vypadá skvěle, hydratačně, až na tu barvu teda, na mě jsou většinou tmavé i nejsvětlejší odstíny dražších makeupů :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nezkoušela a zkoušet nebudu. Jsem právě ten bledší typ, o kterém mluvíš. Nechápu, proč mají kosmetické značky potřebu cpát do česka tak tmavé odstíny...Ten kompaktní make-up by mi také přišel zajímavý, ale ta barva:/

    OdpovědětVymazat
  16. Vyzkoušela jsem pouze Bioderma Sensibio AR (krém) a jsem s ním mega spokojená, funguje mi na červené flíčky po akné lépe než Sudocream. Červená místa jsou opravdu viditelně světlejší už po jednom použití (na noc).
    Škoda toho BB, že je tak tmavý... Kdyby mi vyhovoval odstín, beru jej hned, tady bych neváhala ani kvůli ceně.

    OdpovědětVymazat
  17. Micelárku používám taky a vyhovuje mi, žádné pálení jsem po ní nepocítila.. díky bohu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Miceálka mi sice problémy při odličování očí naštěstí nedělá, ale i tak na oči raději používám dvoufázový odličovač. Ddstíny make-upů a "BíBíček" obecně vůbec nechápu...

    OdpovědětVymazat
  19. Škoda, že je makeup tak tmavý, něco na zakrytí mého věčného červenání bych potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy, s tou micelárkou Sensibio mám úplně ten samý problém! Nedávno jsem to zkusila a pálily mě oči tak, až sem se bála, aby to nemělo následky ;-) Bohužel nevím, čím to je, tak si pro jistotu od této firmy nekupuji nic. A micelárku doporučuji od La Roche-Posay, u té jsem o přecitlivělosti očí ani pokožky ještě neslyšela...

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, moc mě tento článek zaujal, protože trpím na červenání v obličeji. Do této řady patří ještě krém proti zarudnutí, a to bude moje příští zastávka v lékárně ;) V současné chvíly testuju Eucerin AR a doknce jsem o tom napsala článek (pro zájemce: http://issense-try.blogspot.cz/2013/02/eucerin-anti-rose.html)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)