neděle 24. února 2013

MUA Lipstick shade 5 - tohle vážně nekupujte

Mám pocit, že MUA mánie je v plném proudu a objevu je se teď na každém druhém blogu. Musím říct, že mě asi ta pravá horečka nikdy nezachvátila a díky bohu za to. Ze všeho, co jsem kdy vyzkoušela si mě získaly asi jen paletky stínů a set na obočí. Dneska tu mám pro vás tip (nebo spíš varování), co si od MUA rozhodně nekupovat! 


Bylo prostě příliš naivní myslet si, že rtěnka za libru bude báječná. Ano, měla jsem si dát radši facku, nic nekupovat a tu libru radši vrazit do něčeho jiného. Ale tak chybama se člověk učí, takže jsem teď chytřejší a vy můžete být taky. Má cenu se v tom nimrat a popisovat, co všechno je u rtěnky špatně? :)

Obal - hnusný, laciný, plastový a viklající se
Textura - rtěnka je spíš jako lehce tónující balzám, o nějaké syté barvě nemůže být ani řeč. Hydratatce nula a jako bonus navíc "rtěnka" zdůrazňuje suchá místa na rtech a zalézá do jemných vrásek rtů.
Výdrž - vzhledem k tomu, že tohle není rtěnka v pravém slova smyslu, tak je výdrž dost chabá a otře se se rychle, ani nevíte jak.
Odstín - Shade 5, což je jak vidíte jemně růžová barva se lehce stříbrným shimmerem. Prostě devadesátky jak vyšitý, fakt přesně takový odstíny úplně nesnáším a děsně mi nesluší. Když jsem si googlila swatche, jevil se tenhle jako sytá tělovo-růžová barva. Ne jako vyblitý lesk posypaný něčím třpytivým. 
Finiš - rtěnka je na rtech lesklá a vypadá spíš jako lesk

Odkaz na eshop (klik), ale radím vám, vůbec tam neklikejte a žádnou rtěnku nekupujte :)




Ze spodu rtěnky je ještě umístěný pidi kalíšek, který když odšroubujete, tak najdete stejně barevný lesk/rtěnku. Teda spíš tipuju, protože jsem ho vlastně nezkoušela a ani to nemám nějak v plánu. Co kdyby se mi tehle "zázrak" podařilo prodat, tak ať je co nejvíc nepoužitý. Nádobka je tak pidi, že do ní nejde strčit ani jeden prst a její obsah můžete dolovat tak jedině tenoučkým štětečkem.





Rtěnka má jemný růžový perleťový nádech. Je spíš jak tónující balzám než rtěnka. Strašně se mi podobné perleťové barvy rtěnek nelíbí a jsem z odstínu vážně zklamaná. Swatche na internetu buď lžou, nebo se odstíny liší kus od kusu. Což není u MUA vlastně žádná novinka :)

Pokud se chcete pobavit, podívejte se sem, jak také vypadá odstín č. 5 :)


Četla jsem na českých blozích už několik článků na téma MUA rtěnek a vesměs byly všechny negativní. Nechápu nadšení hlavně těch zahraničních, jestli jim tohle přijde jako skvělý kauf, tak pro mě je to teda těžký podprůměr. Myslím, že i rádoby rtěnky od Essence jsou lepší. Za mě rozhodně ne. Ani za tu libru rtěnka nestojí, nehledě na to, že si vlastně koupíte zajíce v pytli a nevíte pořádně jaký odstín vám dorazí.

Zkoušel tyto rtěnky někdo z vás? Najde se někdo, kdo je s nimi spokojený? :)

53 komentářů:

  1. ... hovoríš mi z duše ,ja som mala trošku oranžovejší odtieň a hneď ako som ho vyskúšala, tak nastalo sklamanie :/ darovala som ho kamarátke ,ktorej výdrž ani konzistencia nevadili

    OdpovědětVymazat
  2. S Mua zkušenost nemám a asi ani mít nechci. Ale rtěnky od Essence jsou podle mě skvělé, drží, jsou syté...

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám svě 5ky jedna je do třpytivá oranžová a ta druhá je stejná jak máš ty :D

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavé, jak sejný odstín vypadá u každého jinak.. já se tak trochu napálila s rtěnkou od Essence, nečekala jsem žádné zázraky, ale taky se na rtech uchytí pouze perleť a barva žádná..

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám dva odstíny, světl růžový a tmavě růžový. Jsem spokojená,barva je opravdu výrazná,vypadá krásně a vydrží,no cca hodinku.

    OdpovědětVymazat
  6. Představ si, že č. 5 vypadá asi ještě ze všech nejlíp. Já byla tak blbá a koupila si všechny odstíny. Třeba taková 16, to je hnus. Je oranžová a cuckovatí...

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. měla jsem dvě rtěnky a po prvním zkoušení jsem je poslala dál. ale zase jsem měla štěstí na odstíny, které tedy byly pigmentované hodně, respektive až moc. ale Essence rtěnky jsou podle mě ještě horší.

    OdpovědětVymazat
  8. Já od MUA nemám nic, a rtěnku bych asi ani nebrala. Lákají mě ty paletky, ale teď mám od Vánoc novou Sleek, takže třeba někdy příště...

    OdpovědětVymazat
  9. Na tvých rtech vypadá moc pěkně. Škoda, že jinak nestojí za nic.

    OdpovědětVymazat
  10. presne takéto rúže a odtiene nemám rada

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle rtěnku ne, ale obdobné kvality je od MUA ten Lip boom. Má obří výrazné třpytky, které jsou na rtech cítit.

    OdpovědětVymazat
  12. Na paletky stínů od mua si rozhodně nestěžuju, ale do ničeho jiného bych asi nešla. Rtěnka vypadá jako slušný propadák.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám podobnou zkušenost, pořídila jsem si dvě rtěnky, když jsem objednávala paletku a taky s nimi nejsem vůbec spokojená. Tahle ještě na rtech vypadá aspoň dobře, ale ty moje dělají hnusný nános a hrudky. Takže se přidávám a nedoporučuji kupovat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten odstín je vážně děsný.... Rtěnku od MUA jsem nezkoušela, tahle mánie se mi také vyhýbá. Rád si produkty předem zkouším, nebaví mne objednávat něco naslepo.Jak ostatně píšeš, co čekat od rtěnky za libru, že...

    OdpovědětVymazat
  15. Mám úplne rovnakú skúsenosť s LipBoom, ktorý teraz frčí na ich stránke...
    Písala som o ňom recenziu:
    http://nochokestroke.blogspot.sk/2013/02/aepoe-nevermore-lip-boom-review.html

    OdpovědětVymazat
  16. Ja od MUA mam paletky, puder, bronzer a s tym som spokojna velmi ...ruz som nekupovala lebo i tak ich mam hromadu ...ale mna napriklad sklamali tie farebne glitrove linky, mne ta linka proste nezaschne ani za 10 ani za 15 min, dlhsie sa mi uz cakat nechcelo tak so ju zotrela. 0 bodov

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám od MUA rtěnky dvě a jsem s nima spokojená. Mám výrazný červený odstín a pak jeden hnědý (8,10), vydrží mi jídlo i pití a prostě za ty peníze si nemůžu stěžovat, pro mě jsou na nic "rtěnky" od Essence, oproti těmto. Neříkám, že je MUA nejlepší kosmetika na světě, ale mě prostě rtěnky vyhovují :) Myslím si, že se hooodně liší kus od kusu a odstín od odstínu.

    OdpovědětVymazat
  18. já tyhle odstíny taky nesnášim, nehledě na to že v tom vypadam jak idiot...ale třeba moje mamina ta nic jinýho nenosí :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, mám odstín 2 , sytá barva do fialova, bez třpytek, jemný lesk , výdrží okolo 2 hodin , hezky hydratuje. Já jsem spokojená. Podle recenzí jsem pochopila- co kus to originál. Liší se barvy i kvalita.

    OdpovědětVymazat
  20. tak o tom pidi kalíšku jsem vůbec nevěděla! :-O hned jsem letěla pro tu jednu rtěnku od MUA, kterou mám a začala šroubovat :D určitě je to kus od kusu, já mám odstín 14 a jsem s ní spokojená, není to nejlepší rtěnka, kterou mám, ale používám ji ráda ... jinak mám paletku stínů (kdo ji nemá, že?), tekuté linky (propadák), řasenku (nic moc, dala jsem ji mamce), bázi pod MU (ta je super, ale nemám srovnání) a mozaikovou tvářenku (nádherná!) ... taky mě ale mánie velice rychle přešla, člověk nikdy neví, co mu dorazí a jestli vůbec :/

    OdpovědětVymazat
  21. Taky mám od mua jednu rtenku a tragedie největší, fakt uz nikdy víc :))

    OdpovědětVymazat
  22. Já jich mám 5 a čtyři jsou naprosto dokonalé - dlouho vydrží, jsou přímo brutálně pigmentované, krémové... a pak mám rudou s brutálníma zlatýma třpytkama a ta je dost příšerná. Takže se rtěnkama jsem měla štěstí, když už mi poslali divnou tvářenku :D

    OdpovědětVymazat
  23. :) Je fakt, že mě mánie MUA také nějak nepohltila ani sem neměla zájem o jejich paletky a to je možná tím,že mám doma jednu od Sleek a ta děsně práší a pak mám NAKED2 a ta mi vlastně stačí a já už ani nemám potřebu nakupovat paletky. :) A je fakt,že na jejich rtěnky sem také četla negativní recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  24. mne sa na perách páči ale má to byť rúž nie lesk...

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Přesně tak, já na ni četla samý achající zahraniční recenze a ona je úplně děsná a ne jenom tahle, ale i ty ostatní :D Ale třeba tvářenky (pudrové), stíny a taky korektor pod oči mi přijde dobrej.

    OdpovědětVymazat
  26. Téda a to vypadá docela dobře. Díky za varování :).

    OdpovědětVymazat
  27. Ale podle fotky vypadáá dobře...takové barvy mám ráda :D

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. ja mam 7 a 11 a obidve su podla mna super :) hlavne tu 11 zboznujem :) takze asi si zrovna mala smolu pri vybere :/

    OdpovědětVymazat
  29. já tyhle tři rtěnky v různých odstínech sytě červené dala na vyzkoušení máti a žádný negativní reference jsem nedostala, ale radši se zeptám :) jinak barvy byly vcelku pěkný a sytý (žádná perleť ani lesk)

    ale tenhle tvůj odstín je opravdu děsnej

    OdpovědětVymazat
  30. ako píšeš..sú toho plné blogy..a ani ten môj sa tomu nevyhol :D rúže som si odtiaľ ešte neobjednávala, lebo sa mi nepozdával ani jeden odtieň, a ako vidím, tak som aj dobre urobila :) ale tiene majú fakt krásne..už sa teším na ďalšiu podobnú akciu :))

    OdpovědětVymazat
  31. Mě tato rtěnka šíleně připomíná ty příšerné rtěnky od NYC. Jinak od MUA nevlastním ještě nic a ani mě to neláká..

    OdpovědětVymazat
  32. Na rtech to ale vypadá moc dobře! :)

    http://niccolete.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Nesouhlasím! Buď se jednozlivé odstíny tolik liší nebo je každá várka jiná nebo mám úplně jiné rty... Ale ze tří, které jsem si objednávala nedám na dvě dopustit. Balení není extra krásné,, ale ani mě neuráží, výdrž u rudé je jedna z nejlepších jakou jsem zkusila (kam se hrabal Dior), nevysušují, dobře se nanášejí, nežmolkují... Tak nevím. Asi je to kus od kusu? Veronika

    OdpovědětVymazat
  34. Jo, tak s tímhle jsme na tom stejně, takové perleťové rtěnky nesnáším, bohužel se mi podařilo také koupit od NYX dvě takové, děs. Právě hodně váhám si od MUA něco podit, když je to tak extra levné, možná tak ty paletky jak píšeš...

    OdpovědětVymazat
  35. Páni přijde mi, že jsi na Muu nějaká naprdnutá.. Na jejich výrobky a i rtěnky čtu jen chválu. Sama od nich mám 7 rtěnek a všechny jsou super a i Lucka vizážistka na rtěnky pěla jen samou chválu:) http://www.youtube.com/user/Budtesamisebou/videos?flow=grid&view=0

    OdpovědětVymazat
  36. Ja od MUA nemám ani jednu vec a zatiaľ to ani neplánujem zmeniť... Príde mi to ako lacnejší ELF a to nepotrebujem :)

    OdpovědětVymazat
  37. Mám MU rtěnku kupovanou před více než rokem a kvalita je úplně jiná, mám odstín 1 - klasická červená a je výborná. Zbytek, co mi prošel rukama později stál za kulové.

    OdpovědětVymazat
  38. tak jak čtu vaše komentáře, tak je asi velká pravděpodobnost, že se liší kus od kusu :) Už jen to, že si někdo koupí stejný odstín a každý vypadá jinak svědčí o tom, že i kvalita bude zřejmě jiná. Ale ta moje je fakt děsná jak odstínem, tak konzistencí. Bohužel mě na ně už nic nenaláká, protože zajíce v pytli kupovat nechci :)

    OdpovědětVymazat
  39. Mě by se líbila.. :) Ten shimmer je úžasný..takovou dlouho sháním, nebudeš ji prodávat?

    OdpovědětVymazat
  40. PeťulaBook: jestli chceš, je tvoje :) napiš mi mail a domluvíme se. ordinarylife@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ono to bude fakt kus od kusu, což je docela na pytel, no... Já mám tři rtěnky a jednu miluju, druhá tak jako jó a třetí hrůza :D Kdyby tě to zajímalo, tak zde recenze a fotky: http://svetpodles.blogspot.cz/2013/01/make-up-academy-rtenky.html ;))

    OdpovědětVymazat
  42. Jsem na tom úplně stejně jako S. :) Jen mám těch kousků krapet víc než tři...

    OdpovědětVymazat
  43. Zrovna tak, nedávno jsem psala článek na tu samou... Hnusná, nevydrží a smrdí (a navíc mě ten shimmer škrábe)

    OdpovědětVymazat
  44. Uuuuh tak to je moc špatně!!! Z těchto odstínů mi naskakuje husí kůže a vypadám vich příšerně. Právě dnes jsem projížděla MUA, takže díky za varování!!!

    OdpovědětVymazat
  45. Tak oproti tomu druhému odtieňu na druhom blogu je to riadny skok z ružovej na červenú :D :D

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  46. ja som už oľutovala, že som kúpila..:/

    OdpovědětVymazat
  47. Dík za upozornění! :) Ve slevové manii jsem nestihla v MUA nakoupit - žádný div, když jim pořád padal web. Ale chystala jsem se to udělat teď a měla jsem v košíku pěkných pár rtěnek, které teď asi poletí :D :))

    OdpovědětVymazat
  48. Já mám od MUA zatím jen bázi pod oční stíny a jsem spokojená, byť už mám tip i na lepší - docela pokukuji po stínech, ale do celého sortimentu bych nešla - jak to tady tak čtu...

    OdpovědětVymazat
  49. Mě se ten odstín z fotek celkem i líbí, ale mám naprosto stejnou zkušenost jako ty ... objednala jsem si dvě a už nikdy více!!!!!!!!!!!! Jedna růžová (nevím už číslo) ta není skoro vůbec vidět ani když přitlačím a druhá - oranžová je jak mrkev ... no děs + hrozně hnusně smrdí :-!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Nezkoušela jsem a už to ani nemám v plánu :D :).

    OdpovědětVymazat
  51. chcela som ho vyskúšať ale som rada že ich nemali keď som si objednávala z MUA :)
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  52. tak to já mám zase opačně, mám jiný, výraznější odstín a je naopak hodně pigmentovaný, ale výdrž je vážně hrozná a rty mi to vysušuje, to máš pravdu. ale asi je to kus od kusu. :)
    Get Inspired

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)