čtvrtek 28. února 2013

Macadamia Oil maska a kondicionér - nejlepší, co mé vlasy zažily

Na tenhle článek se chystám už asi tak od října. Fakt nekecám, v hlavě ho nosím už dost dlouho, jen jsem jaksi nebyla schopná dát ho dohromady. Fotky jsem dělala asi třikrát a pokaždé jsem nebyla spokojená a světlo mi nepřálo, tak snad už teď to bude to pravé ořechové. Mám vlastně chuť napsat jen - kupte si je oba, protože jsou báječní :) Ale to by vám asi nestačilo, co? Tak se jim pojďme podívat na zoubek trochu blíže.



Macadamia Deep Repair Masque (250ml) - koupíte zde za 349 Kč

Nejsem sice expert přes vlasové masky, nemůžu tvrdit, že jsem jich vyzkoušela desítky, ale každopádně můžu říct, že je tohle nejlepší maska, co jsem si kdy na vlasy dala. Je sice určená na suché a poškozené vlasy, což je trochu opak těch mých, ale maska mi vyhovuje a to je hlavní. Cena masky je pro někoho možná vyšší, ale podle mě za tu cenu stojí a až mi maska dojde, určitě si jí koupím znovu a nebudu experimentovat s jinými. Nechává se působit 5-15minut, záleží asi jak moc poškozené vlasy máte. Já jí nechávám tak těch 5 minut a bohatě mi to stačí. Možná je to z fotky patrné, maska má celkem hutnou konzistenci a na jedno použití jí stačí opravdu malé množství. Nanáším jí do délek vlasů, na celou hlavu si opravdu netroufám, protože bych vlasy spíš zatížila a rychle by se mastily. Každopádně jsou vlasy po použití neuvěřitelně heboučké, jemné, voňavé a prostě září radostí do dálky :) Spoustu masek z drogerií, které jsem vyzkoušela měly účinky spíš jako kondicionér a nic extra nedokázaly. Až Macadamia dokázala malý zázrak a jsem s ní hrozně spokojená. Na druhou stranu berte v potaz, že nemám nijak extra zničené vlasy a nemůžu potvrdit, že pokud máte poškozené vlasy, tak vás tahle maska spasí. Jak vidíte, tak v kelímku zatím neubyla ani 1/3 a myslím, že mi do konce roku v pohodě vydrží (používám jí 1x týdně). Balení má i dvojité víčko, takže můžete být v klidu, že se rychle nezkazí, nebo do ní v koupelně nateče něco nežádoucího :) Vůně masky mi sice nepřijde tak úplně boží, ale je taková příjemná, cítím z ní ovoce (z vlasů jí ale nijak extra necítím). Sečteno a podtrženo, býčí koule v masce se můžou jít klouzat, protože kromě toho, že děsně smrdí mi s vlasy nic extra neudělaly a tohle je 1000x lepší :) Údajně se tahle značka vyplatí nakupovat výjimečně u nás, protože v zahraničí je mnohem dražší, kdyby vás to zajímalo :)





Složení masky:




Macadamia Moisturizing Rinse (300ml) - koupíte zde za 269 Kč

Kondicionér jsem pořídila až po úspěchu s maskou. Je určený pro všechny typy vlasů a nanáší se na umyté a ručníkem vysušené vlasy. Necháte ho minutu působit a poté opláchnete. Voní stejně jako maska a má praktické dávkování (takové to zacvakávací). Co mi na balení trochu vadí je to, že díky kuželovité lahvičce se někdy dost blbě doluje obsah ven. Občas mám chuť s ním švihnout proti zdi, aby šel lépe vymáčknout, ale to je holt ta moje cholerická povaha :) Můžu ho s čistým svědomím zařadit mezi jedny z nejlepších kondicionérů, které jsem vyzkoušela a rozhodně se zabydlel v mé pravidelné vlasové péči. Kondicionéry i šampony musím střídat, protože moje vlasy mají tendenci si zvyknout a pak se ty dobré účinky vlasové péče tolik neprojevují. Takže střídám několik kusů dokola a tenhle jsem si opravdu oblíbila. Vlasy jsou opět jemné a hebké, rozčesávají se úplně v pohodě a konce nejsou suché (což se mi s některými kondicionéry stává). Každopádně mi ale maximálně vyhovuje a toto není určitě poslední balení.






Složení jsem se pokusila nafotit na dvě části. Tím, jak má lahvička kuželovitý tvar, tak se na jeden záběr celé složení nevešlo :)



Poznámka pod čarou: Jen pro pořádek, mám dlouhé, husté, těžké a rychle se mastící vlasy. 


Asi jste pochopily, že Macadamia je ta pravá péče pro mé vlasy a ty si chrochtají blahem :) Trochu jsem se sice bála, aby mé vlasy tyto přípravky nezatížily, když obsahují olej, ale obava byla zbytečná. Naopak teď nemám problém se suchými konci vlasů. Vlasy jsou opravdu úžasně jemné, lesklé a vyživené. Co člověk ušetří na osvědčeném šamponu z drogerie pak může vrazit do péče. Jsem asi divná, ale zatím jsem nenašla kondicionér nebo masku z drogerie, která by se účinkům této značce vyrovnala, takže za mě se vyplatí si za péči připlatit a naopak ušetřit na šamponu, který má vlasy stejně "jen" umýt :) Macadamia podle mě za zkoušku stojí a mě osobně ještě láká Healing oil treatment. Četla jsem několik pozitivních ohlasů a majitelky měly různé typy vlasů, takže podle mě nejde říct, že je maska určená jen na určitý typ vlasů a je tu tudíž prostor pro vyzkoušení pro všechny :)

Znáte tuto značku a používáte od ní nějaké přípravky? :)

32 komentářů:

  1. Přesně tuhle masku mám na seznamu věci, co chci tenhle rok vyzkoušet:)) Jsem tedy moc ráda za recenzi a určitě ji vyzkouším!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, že ti maska tak vyhovuje :-) Já jsem si koupila od Macadamie leave-in cream a moc spokojená nejsem. Přijde mi, že mi s vlasy vůbec nic nedělá :-( Mám je dlouhé a suché, s přesušenými konečky, takže by měl být přesně pro mě, ale bohužel.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak my dvě máme úpně jiný vlasy :D Já tu jejich masku pro změnu plánuji přidat do "kéž bych si byla nekoupila" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale mrkla jsem na e-shop a zaujala mě krémová bezoplachová péče... a ty obaly jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se do masky zamilovala :-) ale já mám vlasy suchý a zničený jak blázen :D

    OdpovědětVymazat
  6. :-)zrovna čekám na masku, už mi volali z DPD- no zrovna teď mi ji přivezli! :-D Naivně jsem si však myslela, že budu masku používat místo kondicionéru, s L´réal absolut repaire jsem to tak dělala protože mám hoodle dlouhé a husté vlasy, takže mi to vyhovovalo. Nejspíš budu muset ještě přiobjednat kondicionér. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Macadamii jsem ještě nezkoušela, ale slyšela jsem zatím samou chválu. Čichala jsem k nim a je to nádhera! Až jednou dopoužívám všechny koupelnové zásoby, možná se na něj konečně vrhnu.. Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, chystám se také vyzkoušet, slyšela jsem na tuto řadu jen samou chválu :-)
    Co mám doma a miluju je tento přípravek:
    http://www.primavera-and.cz/cz/menu/840/e-shop/profesionalni-kadernictvi/uniq-one/clanek-6839-uniq-one-1-ks/
    Nejdokonalejší věc na vlasy, jakou jsem kdy vyzkoušela, určitě doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  9. Do té masky jsem naprosto zamilovaná, mám už několikáté balení a konečně jsem tedy našla tu pravou. Zničené vlasy sice nemám, ale jelikož si je nebarvím, je těžké dosáhnout přirozeného lesku a takové té pružnosti. Po cca čtvrt roce používání byl výsledek hodně znát. Kondicionér v další várce taky objednám,neodolam:-) .

    OdpovědětVymazat
  10. Zatěžuje hodně? Mám jemné vlasy, které po chvilce ztrácí objem. Tak už si nevím rady...

    OdpovědětVymazat
  11. Já o ní přemýšlím už nějakou dobu, jen mám celkem jemné vlasy, tak se bojím, aby mi je nezatížila. Naštěstí mi za nějakou dobu už asi dojde kondicionér, takže místo něj koupím tu masku :).

    OdpovědětVymazat
  12. Beauty of Body and Mind: tak to pak určitě sepiš svoje dojmy :)

    Lenka K.: ten samý problém mám např. s vychvalovaným Orofluidem :) všichni ho milují a mě to s vlasy nic neudělalo :) holt co vlasy, to originál a jiné nároky :)

    Plum Foolery: zjevně :) Už s tím Aussie to bylo úplně naopak a teď i tohle, takže naše vlasy jsou naprostý opak :)

    Maroussia: jéé, tak tu bych zrovna mít nemohla, cokoliv bezoplachového je zabiják pro mé vlasy :)

    Kristý: tak vítej v klubu :)

    LifeStyleN: kdybych si nemusela mýt vlasy každé 2 dny, ale třeba jen jednou týdně, tak bych ani kondicionér mít nemusela a maska by stačila :)

    Veronika: já zatím vesměs taky četla jen chválu. Je fakt, že zrovna tenhle produkt sleduju jen na českých webech a zahraničních ne, ale přinám se, že mě na něj nalákaly právě ty pozitivní ohlasy

    Peťule: mrknu na to, díky za tip :)

    summertime: cítím, že já se masky taky nevzdám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Monique K.: těžko říct, co by maska udělala s jemnými vlasy, ty moje jsou poměrně těžké a pevné. Ale podle mě, když dáš masku jen na spodní část vlasů a dobře jí vymyješ, tak by neměl být problém :)

    In your face!: můj názor viz. výše :) ale samozřejmě je to nejlepší to vyzkoušet na sobě :)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za recenzi, masku jsem viděla u zahraničních blogerek, už jsem se na ní koukala. asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  15. tak pro mě jsou zázrakem býčí koule, takže předpokládám, že se tohle mým vlasům asi moc líbit nebude, ale možná něco vyzkouším, protože ty obaly... :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Tuhle masku si chválí vážně hodně lidí, až mi dojde ta co teď mám tak ji určitě pomažu zkusit.

    OdpovědětVymazat
  17. Už jenom ten obal mě táhne... ale nemám suché vlasy... ale ty taky píšeš, že máš opak.. tak nevím, třeba vyzkouším :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to moc hezky a dostala jsem chuť na makadamy, mňam :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem ráda, že ji recenzuješ. Už nějakou dobu přemýšlím nad touto maskou. A konečně jsem si úplně jistá, že si ji pořídím.

    OdpovědětVymazat
  20. ja som tu masku mala a vysledok bol katastrofalny. vlasy som mala horsie ako keby som nepouzila nic, len sampon. bolipo nej krepovite a elektrizujuce. vobec som nechapala ako za taku hrozu mozu chciet tolko penazi. a to mam presne take vlasy na ake je urcena - poskodene.

    OdpovědětVymazat
  21. Zní to velmi dobře, asi se nechám zlákat na šampon a olej, což je moje kombinace.

    OdpovědětVymazat
  22. Mám tu masku, taky ji používám od října a před pár dny byla na blogu recenze:-) Za mě je to ten nejlepší vlasový produkt (společně s Kérastase Elixir Ultime). Mám v plánu vyzkoušet i další produkty.

    OdpovědětVymazat
  23. Ani jedno nepotřebuju, ale kondicionér má velice líbivý obal :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Já vlastním také masku a ještě sprej na finální péči a je to úžasné. Mám po ní vlasy fakt pevné a to je mám zničené z odbarvování. Je fakt ale, že ta cena je vyšší. Já jí střídám s Kallos Laté maskou, která stojí za 800 ml balení asi 100 kč. Ta taky dokáže zázraky, ale přijde mi, že se spíš hodí na ne tolik zničené vlasy. Přece jenom ta Macadamia je fakt silný kalibr a musíte jí hlavně pečlivě a poměrně dlouho vyplachovat. Tak se je snažím střídat, aby to mojí peněženku moc nebolelo :-) Ale s klidným svědomím jí také doporučuji

    OdpovědětVymazat
  25. Tuhle značku kosmetiky vůbec neznám, ale maska vypadá skvěle i ostatní výrobky této značky co na parfums.cz prodávají...

    OdpovědětVymazat
  26. dívám se, že pěkně tu masku na parfums zdražili od té doby co jsi psala článek, to je teda docela blbé, no uvidím jestli objednám :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)