úterý 5. února 2013

Koupit nebo nekoupit - Rimmel

Po nějaké době vás vítám již u 7.pokračování rubriky koupit nebo nekoupit. Tentokrát jsem zapátrala v paměti, které produkty Rimmel jsem kdy vyzkoušela a řeknu vám, co si o nich myslím :) Ano znamená, že bych si daný předmět koupila znovu (nebo jsem to už udělala), ne je jasné (nedoporučuji) a možná je tak něco mezi tím. Všechny fotky i ceny jsou ze stránek rimmel.cz


Korektor Match Perfection (ANO)




O korektoru jsem vám psala poměrně nedávno zde. Je vážně dobrý, nechci se opakovat, ale za nákup rozhodně stojí :) Cena je 129 Kč



Stay Matte pudr (NE)



Podle reakcí a komentářů všude možně soudím, že tento pudr buď milujete nebo nesnášíte. Já patřím bohužel do druhé skupiny a pudr je pro mě strašný. Zvýrazňuje mi suchá místa, mapuje a můj obličej nematuje. Ale svůj fanclub má, takže to moje NE je prostě jen můj subjektivní dojem :) Cena 109 Kč



Lasting Finish make-up (ANO)



Pro mě tento make-up stále jeden z nejlěpších, který v drogerii seženete. Vlastně je momentálně jediný, který z drogerie používám. Svojí kvalitou si myslím vyrovná i dražším konkurentům. Seženete ho kolem 199 Kč.



Match Perfection Bronzer - NE





Tenhle kousek bylo snad to nejhorší, co jsem od této značky vyzkoušela. Hrubě namletý bronzer pochybné barvy, který nanést rovnoměrně na tvář znamená značné úsilí. Letěl do koše záhy a upřímně se v drogerii dají najít 100x lepší bronzery za stejnou cenu (např. NYC). Tomuhle se raději vyhněte obloukem.


Oční stíny - NE







Rimmel umí jiné věci, ale stíny to podle mě prostě nejsou. Měla jsem možnost vyzkoušet všechny možné, co mají v sortimentu a vždycky to byla spíš bída. Rozhodně se najdou i v drogerii daleko lepší. Mono stíny a ty po více odstínech vždycky hrozně prášily, pigmentace byla mizerná a toto zapečené trio je naopak tak pevně slisované, že stíny skoro nejdou nabrat. Za mě tedy žádné stíny za nákup nestojí. Cena stínů na obrázku je 169 Kč.



Rtěnka Kate by Kate Moss - ANO





Jestli se naopak něco povedlo, tak jsou to rtěnky z této řady. Vážně je miluju a z drogerie mi přijdou jako jedny z nejlepších. Mají příjemnou krémovou konzistenci, rty hydratují a i výběr barev mi naprosto vyhovuje. Velebit je rozhodně nepřestanu :) Rtěnku seženete za 129 Kč



1000 Kisses fix na rty - NE



Už nikdy víc se nenachytám a nekoupím si žádný fix na rty. Mě tento vyschnul asi po týdnu, barva na rtech dělala fleky a straně je vysušovala. Přiložený balzám je úplně k ničemu a má vlastnosti spíš lepidla na papír. Fix stojí 139 Kč.



Lesk na rty Vinyl Max - MOŽNÁ



Lesk na rty mi vadil spíš jen díky svému obrovskému aplikátoru, jinak nebyl špatný. Opět spíš takový průměr, který se nevymyká standardu drogerií. Cena 139 Kč



Laky na nehty - MOŽNÁ





Na laky nejsem ani odborník, ani je nenakupuju ve velkém, takže na značkách si příliš nezakládám a většinou používám svoje oblíbené stále dokola. Od Rimmelu jsem měla asi tři různé laky a nebyly špatné, ale žádný zázrak to taky nebyl. Mají fajn ploché a širší štětečky, to mi vyhovuje, ale 10 dní mi na nehtech rozhodně nevydržely. Laky koupíte za 99 Kč.




Tužky na oči Scandaleyes - ANO

Pro mě byly tyto tužky velice příjemným překvapením. Z drogerie jiné oblíbené nemám a tyhle mi zatím přišly nejlepší, které jsem kdy z drogerie měla. Jsou pěkně měkké, dobře kreslí a dlouho drží. Za tu cenou je to skoro neuvěřitelné (cena tužky 67 kč).


To by bylo asi všechno, co jsem kdy od Rimmelu vyzkoušela. Pár věcí, které by mě zajímaly by se ještě našly, ale zatím nejsou na horních příčkách nákupního seznamu. Budu ráda, když mi doporučíte něco osvědčeného od této značky a já třeba ještě přehodnotím svůj nákupní seznam :)

Pokud vás napadá značka, o které byste si rády v této rubrice přečetly, neváhejte se svěřit :) Pokud to bude v mých silách (a vyzkoušela jsem několik věcí této značky, ráda jí přidám do této rubriky).

Jaký je váš názor na značku Rimmel?

44 komentářů:

  1. Super :) Jen teda patřím mezi ty příznivce pudru Stay matte :)... je to fakt hrozně individuální :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Rimmel docela ráda :) V současné době nedám dopustit na jejich rtěnky, make-up Match Perfection a laky na nehty jsou tak fajn, jak řada 60 seconds, tak Lycra Pro :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jedny černé monostíny, ještě ve starém balení a jsou dobré. Pak mám quatro s motivem vlajky a ty jsou naprd, dá se v podstatě použít jen jeden odstín, který je v tom velkém kříži. A stejně se na víčku slévají do linky.
    U mě vedou rtěnky s těmi jsem spokojená vždy, ale naprostou katastrofou jsou řasenky:/
    A laky na nehty,no dají se sehnat levnější a stejně dobré ne-li lepší...

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam ty ten pudr zase rada! :D dokud jsem pouziva tyto klasicke, kupovala ksem si ho porad dokola. a laky mam rada prave kvuli tomu stetecku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Korektor používám taky a už mám asi třetí a super. Jinak k tomu pudru, asi jsem jediná, která je mezi:) Že bych ho nesnášela říct nemůžu, ale odvařená z něj taky nejsem, pořád hledám něco lepšího. Po rtěnkách pořád koukám, ale nějak mě žádný odstín nebaví. A laky mám ráda taky. Jinak vlastně od Rimmel používám ještě Wake me up makeup. A pro tu tužku si musím skočt!

    OdpovědětVymazat
  6. Laky na nehty jsou super (ale né za tu cenu), mají fajn štěteček a rtěnky jsou taky dobré, zbytek nic moc, stíny jsem kupovala mamině a pigmentace je špatná...

    OdpovědětVymazat
  7. Mám zkušenosti s pudrem, make-upem, stíny a lakem. U pudru jsem byla dřív v klubu pro, po vyzkoušení dvou jiných si nejsem jistá. Jinak se zbytkem souhlasím. Mám teď chuť zkusit tu tužku...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Z těch tříkuličkových stínů mě téměř trefil šlak ! Moc se mi líbily barvy, tester nebyl, tak jsem je koupila na slepo. Nepřišla jsem na metodu, jak je z té roztomilé polokoule dostat na oko jinak, než tu kouli něčím rozrýpat. Letěly do koše zhruba po týdnu pokusů, na to nemám nervy :-)
    Lak na nehty jsem měla štěteček fajn, barva fajn, ale výdrž průměr a velice rychle v lahvičce houstl a zasychal :-(
    Rimellí makeupy jsou na mě všechny strašně oranžové a tmavé, takže s těmi zkušenost nula.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě pudr také nevyhovuje, hodně zvýrazňuje suchá místa. Naopak, trio stíny jsem si koupila a jsem s nimi spokojená, mám variantu s tmavě a světle modrým a stříbrným stínem. Když si aplikátor lehce navlhčíte, tak jsou stíny i výraznější.

    OdpovědětVymazat
  11. jediné čo mám je rúž ako tak čítam tak nič iné sa mi ani neoplatí kupovať......:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. stay matte..no prostě pudr :), dokonalý je wake me up make up a skvělé jsou i rtěnky ve fialovém obalu (tuším že se jmenují moisture renew lipstick)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za prínosný článok :) Ja osobne tiež nemusím pudr, presne ako hovoríš, robí mapy a to teda fakt ne :( Nemám ale rada ani tužky Scandaleyes. Síce krásne kreslí, linka je raz-dva hotová, ale obtiskáva sa mi vždy na horné viečko... Rtěnku Kate Moss majú krásne farby, mňa ale strašne vysušujú a smrdia "rtenkovo", to bohužiaľ neznášam. Mne najviac sedia práve laky 60 sec, stoja pár korún, schnú rýchlo, dobre sa nanášajú, vydržia mi 4 dni, čo mi stačí, potom by aj tak šli dole :) Nič lepšieho som nenašla. To sa týka i řasenky - konkrétne Extra Super Lash, iné rozhodne nie. Stíny by som teda nekúpila, ale na korektor si brúsim zuby :) A pardon za taký dlhý príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám mono černě stíny, jsou uhlově černý a drží jako přilepený. Jinak k tomu fixu na rty: mám jeden od NYC asi půl roku a nevyschl ani trošku :)

    OdpovědětVymazat
  16. s tymi tienmi od Rimmelu mas uplnu pravdu, hruza des proste... fixu na pery som mala tiez, podla mna je to celkom dobra vec, lebo pery vyzeraju prirodzenejsie ako s ruzom, ale pravda je, ze mi vyschla asi po dvoch tyzdnoch a ten balzam-lepidlo musi byt nejaky omyl :D

    OdpovědětVymazat
  17. V době, kdy jsem používala tuhé korektory na pupínky, jsem byla spokojená s korektorem "Hide the blemish", protože odstín Ivory byl vyhovující co do barevnosti, krytí o roztírání.
    Jinak s tebou souhlasím, oční stíny jim nejdou, laky mám ráda kvůli plochému štetečku a delší výdrži než obvyklý průměr, oční tužky bomba, skvěle se nanáší (a hlavně, nemusí se vůbec rýt do víčka, linka se fakt kreslí sama) a pudr se bojím vyzkoušet. :-))) Mám ho doma už asi 3 měsíce a ještě jsem ho neotevřela, protože chci patřit do juchajícího klubu. ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Souhlasím s NE, co se týče stínů, mám nově ty quatro a tedy nic moc. Laky mám dva, jeden mám velmi oblíbený kvůli barvě, jinak kvalitou jsou průměrné...A co rozhodně NE je Rimmel tvářenka Match Perfection, to je pro mě katastrofa. Tvářenka se sype, to ji rovnou mohli prodávat jako tvářenku-sypký pudr. Jinak mám tužku na oči Exaggerate a ta je výborná. Fajn post :).

    OdpovědětVymazat
  19. Rimmel mám ráda, tužky na oči i lesky a hlavně laky. korektor jsem zatím nekoupila, i když jsem se na něj dívala, no tak uvidím při příštím nákupu

    OdpovědětVymazat
  20. Je to sice mimo tento článek, ale máš v úmyslu udělat Koupit nebo nekoupit na ELF? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný článek, já mám od Rimmelu ten stejný korektor, pudr i bronzer a ten bronzer je teda fakt hroznej. Pudr nic moc, koupila jsem si ten vychvalovaný od NYC a je mnohem lepší. Jinak od Rimmelu používám ještě řasenky a s těma jsem teda moc spokojená, nedráždí mně oči jako řasenky jiných značek. Škoda těch stínů, zrovna ty zapečené mají moc pěkné barvy.

    OdpovědětVymazat
  22. Rimmel make-upy patří mezi moje nejoblíbenější, mám doma hned tři a nedám na ně dopustit a rtěnky od Kate jsou naprosto úžasné, v Anglii už prodávají i jejich matné verze, tak snad se brzy dostanou i k nám (nikde jsem je zatím neviděla, možná měl někdo větší štěstí) já jsem si koupila matnou růžovou a jsem s ní hrozně spokojená. Tuhle rubriku mám moc ráda, těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  23. já mám hrozně ráda jejich laky! :) neloupou se mi, rychle schnou a dělají pevné nehty.. mám doma asi tři a všechny jsou stejně super. a taky patřím do skupiny, co má ráda stay matte, ale já si na pudry moc nepotrpím :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak v pudru stay matte se spolu neshodneme :) mě naopak vyhvuje. A ještě ten make-up. To byl za mě nejhorší make-up který jsem měla. Ale co člověk to názor. Každému sedí něco jiného :) Článek je pěkně propracovaný :)

    OdpovědětVymazat
  25. ja nejak veci od Rimmelu nepoužívam, ale laky mi prídu fakt dobré, teda špeciálne tie 60 seconds... a to som skúšala aj značky z parfumeriek a vyšlo mi to narovnako´...a ďakujem za upozornenie s bronzerom, vyzeral tak pekne, mala som naň zálusk na leto

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám rimmel celkově hodně ráda ;) Hlavně teda rtěnky Kate Moss, na těch docela ujíždím :D

    OdpovědětVymazat
  27. Se vším, kromě Stay matte pudru s tebou plně souhlasím ;) :)

    OdpovědětVymazat
  28. Souhlasím s tím pudrem, nesnáším ho :) a laky mám naopak moc ráda, rtěnky taky. Stíny jsem nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat
  29. Tužky Scandaleyes jsou bezkonkurenční a lycra pro laky jsou taky slušné. Stíny jsem snad ještě od Rimmel neměla.

    OdpovědětVymazat
  30. Souhlasím, Rimmel stíny jsou největší zlo :D

    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ja osobne od Rimmelu mam rada len make upy a rúže, nič iné.

    OdpovědětVymazat
  32. Ja mám make up od rimmelu a aj rúž a som s nimi mega spokojná! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ja som vyskúšala takmer všetko v zozname :D
    za mňa jednoznačne: Lasting Finish, laky Lycra Pro, Match Perfection korektor.
    nie: fixka (aj mne vyschla strašne rýchlo)
    možno: báza Fix and Perfect

    http://nochokestroke.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Souhlasím s názorem na traffic oční stíny - hrozně tvrdé, asi přepečené... vůbec nejdou nanést

    OdpovědětVymazat
  35. Rimmel pudr mám moc ráda :) a rtěnka Kate Moss se chystám koupit, jen chci najít Rossmanna s velkým stojanem, kde mají ty nový odstíny, s tím růžovým nápisem Kate Moss...

    OdpovědětVymazat
  36. Match perfecton korektor plánuju:) dnes jsem pořídila make-up tak jsem zvědavá:)

    http://diarybylucinda.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Na ty rtěnky Kate Moss se musim mrknout.

    OdpovědětVymazat
  38. Perfketní článek. Stíny mají špatnou pigmentaci to máš pravdu. Jinak ten make-up musím vyzkoušet :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem si ten Lasting Finish koupila na Tvoje doporučení a miluju ho:) Ale ještě o něco víc miluju hydratační od Gabrielly Salvete, co jsem u Tebe vyhrála v soutěži:)

    OdpovědětVymazat
  40. Chtěla bych se zeptat jestli máš nějakou zkušenost s tekutýma linkama od Rimmelu? :)
    Jo a nechtěla bys udělat koupit vs. nekoupit s NYC? :)

    OdpovědětVymazat
  41. ten korektor je nejlepší věc co jsem v drogerce za poslední rok objevila

    OdpovědětVymazat
  42. Od Rimmelu prostě miluju ten korektor, o kterém jsi psala na prvním místě. Už mám asi třetí a ještě mám v plánu si je kupovat do budoucna.
    Také mám tento Rimmel fix na rty, který si koupila máma a též ho odložila, ale mě se celkem líbí. Má krásně rudou barvu a celkem drží, ale ten balzám na druhé straně je doopravdy katastrofa :D to není balzám, to je vazelína spíš

    OdpovědětVymazat
  43. Já mám od Rimmelu jenom makeup a korektor a ty se teda oba moc povedly :). Ještě musím sehnat nějakou rtěnku :D.

    OdpovědětVymazat
  44. Ten pudr vážně buď někomu sedne uplně nebo právě naopak.. Já ho zas miluju a už hrozně dlouho kupuju jen tenhle..Ale je pravda, že já zmatnění vubec nepotřebuju a spíš ho používám, když jdu na nějakou akci atd.. Jinak se nepudruju. A ten korektor je teď také můj oblíbenec... No a rtěnky Kate Moss jsou jasné:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)