úterý 26. února 2013

Helena Rubinstein Magic Concealer

Po nějaké době se podíváme na korektor. Když jsem nedávno probírala šuplíček s korektory, došlo mi, že jsem stále ještě o tomhle korektoru nenapsala ani čárku, ale tenhle si těch čárek právem pár zaslouží. Pokud se nepletu, tak i značka Helena Rubinstein má u mě na blogu premiéru, takže famfáry znějí :) 

Tramdadadááááááá.....






Magic Concealer (15ml) - 01 light koupíte v Sephoře za cca 950Kč (oficiální info zde)

Helena Rubinstein není zrovna značka dekorativky, u které bych měla přehled a neustále sledovala, jaké novinky do jejího portfolia přibyly. Tak nějak vím, že má údajně výborné řasenky, ale s jistotou to budu moci prohlásit po tom, co vyzkouším tu jednu, co doma mám a čekám, až vypotřebuju jiné, abych jí mohla načít. Korektor byl dárek, sama od sebe bych tolik do korektoru asi neinvestovala (bez toho, aniž bych si ho nevyzkoušela předem). Bez přehánění je tenhle drobek asi nejdražší korektor v mé sbírce. Tak a teď k jeho vlastnostem:

- sežente ho ve třech variantách a já mám nejsvětlejší 01
- když říkám světlý, myslím tím, že je opravdu super světlý, za což jsem ráda, protože někdy je problém sehnat opravdu světlý korektor
- je ho celých 15ml, tedy na korektorové poměry obr množství
- má praktické dávkování díky zúžené tubičce
- díky jeho výborné krycí schopnosti stačí opravdu miniaturní množství, tudíž životnost korektoru bude počítám i několik let
- nezaléhá do vrásek, neolupuje se (jako třeba slavný Bobbi Brown), drží celý den 
- korektor je perfektní na kruhy pod očima
- má spíš tekutou konzistenci, není hutný ani příliš krémový

Někdo možná namítně, že skoro tisícovka za korektor je fakt hodně, ale zase si spočítejte kolik vás vyjde jeden ml a zjistíte, že to zas tolik není. Navíc při pidi množství, které je na zakrytí potřeba mi korektor vydrží asi hodně dlouho :)




Složení korektoru:




Malá demonstrace korektoru: první foto je jak vidíte úplně bez líčidel. Tudíž vidíte všechny možné odstíny modré, šedé a fialové :) Na druhé fotce je pouze bb krém, takže barva kolem očí je už trochu víc sjednocená, ale modré kruhy stále vykukují. Třetí fotka je konečný výsledek s korektorem. Po modré barvě není už vidu ani slechu :)




Suma sumárum - šla bych do korektoru znovu? Ano :) Cena je sice vyšší, ale kvalitou a množstvím mě přesvědčil. Samozřejmě bych se snažila splašit co největší slevu, o tom žádná. Takže až ho tak za 5 let vypotřebuju, koupím si ho klidně znovu. Nechci tvrdit, že je to jedinečný a nenahraditelný korektor, ale na druhou stranu proč bych psala, že stojí za prd, když mi vyhovuje, že? :) Není to must have, ale i tak se na něj třeba cestou kolem stojanu HR podívejte :) A samy uvidíte, jestli by se vám líbil...

O kosmetice HR se toho na blozích moc nepíše, nebo ne na těch, které pravidelně sleduji, takže by mě docela zajímalo, jestli máte od této značky něco vyzkoušeného? Případně nějaký váš tip na to, co zkusit a co třeba raději ne? :)

18 komentářů:

  1. Zrovna mi dochází můj oblíbený korektor MAC, tak popřemýšlím nad tímto. Přiznám se, že značku moc neznám, nikdy jsem od ní nic nezkoušela, ale tvá recenze je přesvědčivá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od HR prodigy powercell fundation - makeup se sérem odstín 23 na léto. Je mi 30 takže mi maximálně vyhovuje. Pleť je krásně hebká a musím říct, že se mi po něm pleť zdá po nějaké době vždycky lepší. Nekupuju si ho nikdy za plnou cenu, ale taky se slevou. Chtěla jsem ho i na zimu, ale neměli dost světlý odstín, takže mám na zimu od MUFE HD Fundation. Nemám ráda moc krycí makeupy

    OdpovědětVymazat
  3. Já k Vánocům dostala od Heleny Rubinstein právě tu řasenku :) Už jsem po ní toužila dlouho. Mám tuhle: http://www.europarfemy.cz/pro-zeny/helena-rubinstein-lash-queen-mascara-waterproof-01-osetrujici-rasenka-pro-objem-a-delku-ras-6-5-ml-vodeodolna/

    Musím říct, že je super. Má luxusní balení, pěkně zvýrazní řasy, ale hlavně nežmolkuje ani nenechává šmouhy pod očima. Je voděodolná a přežije i nevlídné počasí, ale odličuje se pěkně (není to jako u jiných voděodolných řasenek, při jejichž odličování přijdeš o půlku řas). Nic jiného od Heleny zatím nemám, ale když tak vidím ten korektor, asi pomalu omrknu další sortiment :D

    Like I See It

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze. S tímhle produktem jsem se ještě nesetkala, ale vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle recenzi jsem čekala! Už u Moory mě zaujal a jen jsem čekala, kdy s ním vyjdeš na světlo i ty :). A je to jasné, musím ho mít!

    OdpovědětVymazat
  6. O téhle značce nevím nic, kromě toho, že existuje, ale ten korektor vypadá fakt zajímavě, super článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá super. Jediné čo ma odrádza je to, že ho treba spotrebovať do 6 mesiacov, to by putoval do koša spolovice nespotrebovaný.

    OdpovědětVymazat
  8. Od HR mám pudr a že bych z něj byla nějak extra nadšená...kamarádka má řasenku adocela si ji pochvaluje. Jinak ten korektor vypadá dost dobře, ale momentálně to není něco, co bych nutně potřebovala, mám doma překorektorováno :D

    OdpovědětVymazat
  9. já naprosto miluji její makeup Color clone perfect creator (mám už 3 balení), ale bohužel je to pro mě kvůli výběru barev letní záležitost, mají jen 7 odstínů a i ty nejsvětlejší jsou dost tmavé (Shell, který je navíc pro mě nevhodný kvůliva růžovému podtónu, a Vanilla), a to nejsem superbledule. Zkoušela jsem i její verzi Color clone 24 hydra, který je dle mě ve skutečnosti naprosto fantastický BB krém a ne makeup v pravém slova smyslu. Už dlouho se dokopávám k ucelené recenzi...
    Řasenky jsem od ní měla asi 4 a jsou moc dobrý, jenže já jsem na řasenky neskutečně náročná a tak musím na rovinu říct, že dosud jsem nepotkala ani mezi nimi svoji holly grail řasenku. A v neposlední řadě miluji lesk od HR Hollywood doll, který je moje must have

    OdpovědětVymazat
  10. Tento korektor si kupuji již cca 3 roky, už mám asi třetí balení, používám ho denně, nedám na něj dopustit. Je to nejlepší korektor, se kterým jsem měla co dočinění, občas ho prokládám krémovým korektorem od MACu, ale tenhle je pořád top!

    OdpovědětVymazat
  11. Já se třeba nemůžu vynadívat na HR řasenku, je to ta s krajkou (Sexy Queen něco něco :D) a funkčně je taky fajn :) Jinak mě HR zatím ničím neuchvátila, ale na korektor se určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rendo, řekla bys, že je lepší než Anticernes concealer od YSL? dík :)

    OdpovědětVymazat
  13. ja som prave na tento citala len samu chvalu, takze som rada, ze si o nom napisala, vyzera super, ked dominiem moj MAC asi don pojdem:)

    OdpovědětVymazat
  14. jj, když se to rozpočítá na ml, tak se právě dost vyplatí

    OdpovědětVymazat
  15. Vypada zajimave, pri pristi navsteve Sephory ho ozkousim=) Ja prave ted pouzivam zmineny BB a se zalezanim do vrasek nemam vubec problem, musim ho ale vydz poradne prepudrovat tim pudrikem...

    OdpovědětVymazat
  16. In your face!: tak doufám, že budeš taky tak spokojená :)

    Ivi: tohle by mohl za tu dobu vypotřebovat jen nějaký vizážista, který by líčil denně 10 lidí :) Já se tou dobou moc neřídím, pokud nezmění konzistenci, barvu nebo vůni, tak to používám :) mě to někdy přijde spíš jen trik výrobce, aby si lidi kupovali ty věci častěji :)

    Kami: to ráda slyším :) Nevím proč, ale mám vždycky ráda, když se najde někdo další, kdo sdílí můj názor :)

    Haru: vím kterou myslíš, mě baví na ní sahat, ta krajka je boží :)

    Anna: no, krytí i výdrž má lepší určitě HR :) Ale ve své podstatě mám ráda oba, špatně se porovnává tekutý a krémový korektor :)

    OdpovědětVymazat
  17. No je pravda, že za takovou srandu, jako je korektor je to docela slušná pálka. Na druhou stranu je ho potřeba málo a balení je opravdu obrovský... A pokud funguje... což je samozřejmě to hlavní. Bez vyzkoušení bych do něj ale určitě nešla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)