pondělí 25. února 2013

Famous Shimmer Brick aneb Bobbi Brown má konkurenci


Jak už jsem avizovala na facebooku - mám pro vás něco co vypadá jako Shimmer Brick od Bobbi Brown, barvu má skoro jako Orgasm od Nars a stojí asi čtvrtinu jejich ceny :) Jste zvědavé, o co se jedná? Tak mi dovolte představit značku Famous a její Shining Star Shimmer Brick.







Famous Shimmer Brick - Beyonce Shimmer (7,5g) - koupíte např. zde za 209 Kč

Vážně netuším, kolik z vás zná anglickou značku Famous, ale pro mě bylo seznámení s ní v nedávné době novinkou. A jako se vším, co je pro mě nové, zajímaly mě nějaké informace o produktech a ceny. Narazila jsem na moc pěkné video Lucky ze Světa módy XL (video zde) a samozřejmě jsem teď namlsaná i na další věci. Ale popořadě, nejdřív vám povím něco o této třpytivé tvářence.

Skládá se z 5 barevných proužků a dohromady dává barvu, která se lehce podobá ikonickému odstínu Orgasm. Tedy taková jemná broskvová se zlatavým nádechem. Srovnání obou odstínů máte na fotkách níže. Barva je opravdu pěkná a přirozená, lesk je decentní a nápadných třpytek se bát nemusíte. Když ho porovnám s Bobbi Brown rozjasňovačem, tak se leskne o dost méně, což se některým z vás možná bude líbit víc. BB jsem nikdy samostatně jako tvářenku nepoužívala, opravdu jen jako rozjasňovač. Navíc mi na obličeji moc nevydržel, stál hrozně moc peněz a prostě šel z domu do náhradní rodiny. Jaké bylo mé překvapení, když jsem vyzkoušela Famous Shimmer Brick a byl mnohem lepší a asi tak 6x levnější, než Bobbi Brown. A navíc mi na obličeji vydrží i 12 hodin a ani se nehne. A vlastně se ani tak neleskne, takže ho používám víc jako tvářenku. Textura je sice o něco "hrubší" než jakou má BB (ta je víc hladká a klouzavá), ale na kráse mu to nijak neubírá. Pracuje se s ní dobře, barva je dobře pigmentovaná a drží a drží. Po dlouhé době mám tedy kandidáta do rubriky cheap vs. expensive. I když někdo může namítnout, že to není 100% totožný produkt, tak to berte s rezervou :)


Kromě výdrže a pěkné barvy má u mě plus i za to, že moc nepráší, prodává se ve 4 variantách a koupit ho můžete i na českém eshopu, který má ceny skoro stejné jako ten zahraniční. Kdo nerad objednává ze zahraničí, nebo to neumí nebo cokoliv, tak se mrkněte na ten český zde a sehnat můžete kromě značky Famous i MUA a další se chystají. Je možný i osobní odběr v Praze.



Pro porovnání: Shimmer Brick od Bobbi Brown




Na obličeji je Bobbi Brown mnohem lesklejší a výraznější 



Jednotlivé odstíny (Famous Shimmer Brick)



Výsledný odstín po smíchání všech barev




Porovnání barev s Orgasmem od Nars. Z Famous Shimmer Brick je to první a třetí proužek.



Porovnání odstínu Shimmer Bricku s Orgasmem od Nars - jistá podoba tu je, není to určitě jeho dvojník, ale komu se líbí Orgasm, bude se mu nejspíš líbit i Beyonce shimmer :)



Na tváři lesk není tolik vidět, takhle to vypadá spíš jen jako matná tvářenka, ale opravdu se jemně leskne. Škoda, že zrovna nesvítilo sluníčko, bylo by to lépe vidět :)



Další varianty Shimmer Bricku od Famous:



Rihanna Shimmer


 Mariah Shimmer

 Lady Shimmer
Jsem hrozně moc ráda, že jsem měla možnost na značku Famous narazit a vyzkoušet něco nového. Jak jsem vám psala výše, díky Lucce mám teď zálusk na rtěnky a bronzery (které mi hodně připomínají Skin finishe od M.A.C) a tohle určitě není poslední kousek. Podle mě za vyzkoušení rozhodně stojí, cenově jsou dostupné a než si v drogerii koupit nějakou nefunkční blbost, tak to radši vražte do téhle krásky :) Nemůžu než doporučit vyzkoušet a trochu více probádat tuto značku, jestli jste to už neudělaly :) V tomhle případě platí, že máte za málo peněz hodně muziky! Někdy příště vám blíž ukážu ještě jeden produkt, tak se snad máte na co těšit :)




Znáte značku Famous? Zajímalo by mě, jak moc je u nás rozšířená a známá. Líbí/nelíbí se vám Shimmer Brick?



PS: děkuji eshopu www.makeupshop.cz za poskytnutí produktu k recenzi

41 komentářů:

  1. Značku vidím prvně, ale vypadá to fakt suprovně :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Na té druhé fotce, kde nemáš černou linku dole...straaašně ti to tak sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc zajímavě, nejvíc mě zaujal odstín Rihanna, na léto by se mi líbil:)
    Koukala jsem na google a vypadá to, že i stíny mají docela dobrou pigmentaci:)
    Děkuji za tip na novou značku:):)

    OdpovědětVymazat
  4. O značce Famou slyším poprvé, ale "cihlička" na mě zapůsobila a určitě omrknu i širší sortiment :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam jsem se raději ani neměla dívat.:D Jedna ze zvířátkových paletek bude moje, o tom jsem už teď přesvědčená, nejspíš leopardí. Paletky mua mají dražší než Madalen, takže tam zůstanu věrná, ale určitě se neudržím a zvířátkovou paletku pořídím :-)

      Vymazat
  5. Vypadá nádherně a ten obal! Krása :)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že až pojedu do UK, je nákup tohohle absolutní nutnost!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám už doma ich Shimmer Brick vo všetkých odtieňoch, sú fakt nádherne a kvalita tiež vzhľadom na ceny perfektná. Taktiež odporúčam aj ich First Date Blusher, krásne odtiene, super pigmentácia. Tiež mám v 3 odtieňoch Baked Bronzer. Zatiaľ som z tejto značky fakt nadšená a to mám čo to poskúšané aj od svetoznámych a drahých značiek. U mňa Famous určite zabodoval.

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, tos mi dala. Nejen, ze chci Beyonce, ale MUSIM mit Mariah a i Rihannu a taky Lady :).

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy proč mi tohle děláš! :D Už sem na něj koukala a hoodně se mi líbí a líbí se mi ten Rihanna to je spíše na takovej ten look sunkissed viď? :) Myslíš,že to bude asiatce slušet? :) A hodně se mi líbí ty jejich tvářenky a hlavně ty jejich jména určitě se na ně mrknu a už teď cítím, že si něco určitě objednám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od nars orgasm a měla jsem zálusk i na BB rozjasňovač...takže asi ho vyměním za tenhle..díky tvojí recenzi

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je skvelý tip, produkt vyzerá na tvári krásne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Odstín je krásný :) Moc se mi líbí i balení, moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já objednávala už před nějakou dobou oční stíny a BB krém a nadšená jsem nebyla, tohle ale vypadá, že by to nemusela být tragédie jako ten BB!

    OdpovědětVymazat
  14. Tiez som sa k Famous dostala cez Luckine video. A narazila som nan v case, ked mali 50% zlavy, plus pri nakupe nad urcitu hranicu zadarmo lak, riasenku a bronzero-rozjasnovac :)Takze nakupila som si tento shimmer brick, k tomu tri licenky a bronzer, uzas uzas uzas :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, ještě že Tě mám. :-)
    Ani mě nenapadlo, že může být světlejší. Tak to abych opravila svou recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kristý: děkuji, ale já si bez ní přijdu vždycky tak nějak vyblitě :))

    Terča: mají :) fakt jsem byla mile překvapená. Hlavně i tou dlouhou výdrží :)

    2ika: to mě těší, že máš stejné dojmy :) ty zapečené bronzery mě vážně lákají, takže se po nich časem určitě podívám :)

    Lucifrid: haha, no tak doufám, že jestli si je pořídíš, tak se ti taky tak budou líbit :)

    Bí: proč ne? :) když se to s barvou nepřežene, tak to může vypadat pěkně :) ale v ruce jsem ho neměla, takže se můžu jen domnívat :)

    Livie Marenčinová: tak doufám, že budeš spokojená :) Mě BB prostě na tvářích moc dlouho nevydržel, tenhle mi drží mnohem víc :)

    MissBB: těžko soudit, ani jednu z těch věcí jsem nevyzkoušela, ale takhle tvářenka mě vážně nadchla :)

    andrea.k: joo, vychytat tak znovu tuhle akci, tak se asi zásobím, ale netuším, jak často je mívají a po zkušenostech s MUA slevami mě to od nakupování většinou odradí předem :)

    Ceady: nemáš zač :) já si ho právě taky zkoušela a koukala jsem, že je mezi velký rozdíl :)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za bezva tip na novou dekorativku i tvářenku, hledám nějakou hodně dobrou a tahle vypadá moc hezky. Možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  18. No skvělé, takže zase neušetřím:-D

    OdpovědětVymazat
  19. značku teda som doteraz nepoznala, ten odtien je krásny, len škoda že na slovensko nezasielaju :(

    OdpovědětVymazat
  20. Famous je teď hodně oblíbená značka, už jsem viděla, že Klárka něco objednávala a tenhle dupe Shimmer Brick vypadá fakt pěkně!:) Jsem taky docela nahlodaná:)

    OdpovědětVymazat
  21. tak tie teda vyzerajú famózne na tvárach ♥♥

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá suprově, takže mám další must-have :)

    OdpovědětVymazat
  23. znám tuhle značku od Lucky, na ty bricks jsem se dívala, nějak jsem si nebyla jistá odstíny, díky za fotky, jsou lepší jak na googlu :D takže jistě něco pořídím, chudáci v eshopu, to bude zas vše vyprodané

    OdpovědětVymazat
  24. xoxopatty : objednať môžeš priamo z anglickej stránky famousmakeup.co.uk, tí posielajú aj na Slovensko

    OdpovědětVymazat
  25. Není to tak uplně k tématu... ale chtěla jsem se zeptat jestli máš zkušenosti s paletkama Sleek i Mua?? Které se ti zdají lepší?

    OdpovědětVymazat
  26. Jana: mám jak MUA tak Sleek a kvalitou stínů je lepší určitě Sleek. Sice není tak "máslový", ale stíny tolik nepráší a déle vydrží. U MUA už mám některé stíny prodřené na dno a to je nepoužívám úplně každý den. MUA určitě není špatná, ale kdybych si měla vybrat, tak za mě Sleek (i kvůli barevným variantám paletek) :)

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí a chci !! :D Vypadá vážně úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  28. ta nevypadá vůbec blbě jako:) až budu potřebovat, tak bude ve výběru (a značku neznám)

    OdpovědětVymazat
  29. další položka, kterou absolutně nepotřebuju, ale teď jí miluju a budu si jí muset koupit. jen ještě bude háček vybrat odstín, protože všechny se mi líbí! :(( :D

    OdpovědětVymazat
  30. Zajímavá věcička, o této značce jsem ještě neslyšela. Rozhodně ale zkusím i ten e-shop:-)

    OdpovědětVymazat
  31. BB sa leskne skutočne až príliš, ale ako rozjasňovač je určite krásny :) Táto jeho "náhrada" vyzerá ako lícenka krásne, určite časom rada vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  32. dostala som od nich ako darcek k MUA nakupu bronzer, ktory je zapeceny a svetly ze ho ani nevidno, puder ktory je fajn a 2 ruze ktorych som sa ani nedotkla lebo su strasne a poslali mi pre mna farby ktore uz doma mam a nepouzivam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)