středa 20. února 2013

F&F vyprodává kosmetiku se slevou 70%

Dneska mám pro vás malý tip na jednu akci. Značka F&F vyprodává svou kosmetiku se slevou 70%. Nevím, jestli je výprodej z důvodů výměny obalů nebo jestli se kosmetická sekce ruší třeba úplně, kdo ví. Každopádně jestli někdy něco nakoupit a vyzkoušet, tak právě asi teď. Možná víte, že já nejsem rozhodně nadšenec této značky a její původní ceny mi přijdou fakt přemrštěné a kvalitu tomu neodpovídá. 70% dolů z ceny mi přijde už jako přijatelná částka a nalákalo mě to něco málo vyzkoušet.

Kosmetiku F&F seženete v některých Tesco obchodech. Nevím, jestli jí má automaticky každé Tesco, ale v Praze jí má určitě Tesco My Národní, Zličín a Smíchov a pak F&F store v Palladiu.



Vyfotila jsem vám ceník pro vaší lepší představu:



Jak jinak mě nalákaly dva rozjasňovače a řasenka. Samozřejmě ne že bych cokoliv z toho nutně potřebovala, ale znáte to :) Tento článek je spíš jen informativní, takže vám o produktech příliš mnoho neřeknu. Než bych se k jejich vyzkoušení dostala, tak už by akce třeba nemusela být aktuální a to by byla třeba pro někoho škoda.










Zajímal by mě váš názor na tuto značku. Nikdy jsem mezi její milovníky nepatřila a patřit asi nebudu, ale tak vyzkoušet se má všechno, zvlášť když je to se slevou že :))

Můj názor je, že za ty původní ceny tedy vůbec nestojí a ty současné jsou adekvátnější a někoho z vás by mohly nalákat k vyzkoušení :)

Pokud budete chtít někomu poradit s tím, kde se nachází stojany s touto značkou, tak dejte určitě vědět do komentářů a třeba tím někomu dalšímu pomůžete :)

41 komentářů:

  1. U nás v Ostravě nikdy F&F kosmetika nebyla, ale teď s tou 70% slevou poslali pár kousků i k nám :). (minimálně jsou v Tescu Hrabová)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som hladala minule u nas v Tescu tuto kozmetiku koli zvedavosti co vsetko maju atd. Hladala som ju ale v oddeleni kozmetiky. Az priatel ked sme odisli mi povedal, ze ju maju medzi oblecenim.
    Urobil to rafinovane...vedel, ze keby mi to povie skorej ked sme este boli dnu. Tak tam stravime pol hodinu navyse :-)

    OdpovědětVymazat
  3. u vás to pekne u nás by som si to ani nevšimla všetko pohádzali dokopy do talkého koša, nič už nie je v krabičke, no nenašla so tam jedinú riasenku :D

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda že tam nemůžu být:(
    Ty ceny jsou super:(

    OdpovědětVymazat
  5. už jsem nad tím stojanem stála, ale nějak mi to přišlo nesympatické i přes tu slevu. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si taky pořídila galaxy glow, rozjasňovač a řasenku - rozjasňovače mi přijdou za tu cenu fajn, galaxy glow teď používám každý den, ale řasenka je tedy pěkně na prd. Dřív mívali jiný typ s lepším kartáčkem a ta se vyrovnala mé oblibené max factorce, ale tahle je na nic.

    OdpovědětVymazat
  7. uz som sa v tych stojanoch par krat prehrabavala, ale nikdy som nic nekupila, nejak k tomu nemam doveru :(

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám F&F rtněku a docela dobrý. Ale nějaký extra nadšení se teda nekonalo.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si na Smíchově koupila rozjasňující pudr :)

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám, že tam odpoledne ještě něco zbude, docela by vyzkoušla ten rozjasňovač a nějaký lesk na rty.

    OdpovědětVymazat
  11. Akurát dnes sa do Tesca chystám, myslím, že je táto akcia aj tu v Trnave. Uvidím, či si niečo vyberiem. Rozjasňovače sa mi páčia, ale veľmi ich nepoužívam... možno ideálna príležitosť vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  12. škoda, že je u nás jen tesco s jídlem..:(

    OdpovědětVymazat
  13. Ja měla kdysi stíny a lesk a ani jedno nic moc, takže ani na slevy me uz nenalakaji :)

    OdpovědětVymazat
  14. ja mám tú rozjasňujúcu bázu a chcela by som ešte rozjasňovač v tej dózičke, čo máš na fotke. ostatné výrobky ma nelákajú, ale toto je fakt za super cenu a vyzerá to slušne. s bázou som relatívne spokojná, neviem porovnať s inými, takže táto mi vyhovuje

    OdpovědětVymazat
  15. Takový tip se moc hodí, asi se zajdu podívat do Tesca, galaxy glow vypadá docela dobře.

    Kdyby tě to zajímalo, tak já jsem zase včera dávala tip na výhodnou BIODERMU
    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/2013/02/tip-na-rychly-nakup-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  16. Vcera jsem si koupila rtenku a lesk a za tech 54kc jsem spokojena, ale plnou cenu bych za to nedala

    OdpovědětVymazat
  17. Mám jejich rtěnku, kterou bych označila za dobrý/lepší průměr a řasenku. U té jsem se zprvu po otevření zděsila, ale na řasách mi dělá dobrou službu, a tak přemýšlím, že do zásoby zaběhnu ještě pro jednu. :D

    OdpovědětVymazat
  18. V Liberci taky stojan není, ale věci na výprodej poslali i k nám, dokonce obměňují produkty :-) . Koupila jsem tužky na rty (jsou super, krásně pigmentované a nevysušují, psala o nich i Plum), bronzer a tužku na obočí. Se vším jsem maximálně spokojená, za těch 54,- se to rozhodně vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  19. Ten první rozjasňovač nevypadá úplně marně :)
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Koupila jsem si kremovou tvarenku :) za 54,- dobry ale za plnou nic moc. Kupovala jsem ji v tescu v Edenu ;)) meli plne stojany, maji to docela rafinovane ukryte mezi oblecenim.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Neuvažovalas o tom že by sis oholila hřbety dlaní, když sem dáváš různé vzorky makeupů apod? Ty chloupky vypadají docela neesteticky, pod těmi vzorky jdou strašně vidět :-(( Nic ve zlém!

    OdpovědětVymazat
  23. Mě tedy F&F kosmetika neláká a ani nemám v plánu si ji pořizovat..

    OdpovědětVymazat
  24. momo: jsi první komu to vadí a opravdu si kvůli tobě holit ruce nebudu :) myslím, že je to zbytečné a viděla jsem mnohem horší "případy" :)

    OdpovědětVymazat
  25. O těch rozjasňoačích nedávno mluvila Violent Lullaby tady v tom videu: http://www.youtube.com/watch?v=kLw0ITMT2L0
    možná by stály za hřích :)
    já mám zkušenost akorát s jednou krémovou tvářenkou a bylo to dost neštěstí...výdrž nula

    http://asawa-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj,
    nechci tady moc spamovat, ale pokud by nejaka tvoje ctenarka nebo i ty mela zajem o makeup Colorstay od Revlonu na mastnu plet v odstinu Buff, tak Vám ho ráda prodám. Nechala jsem si ho specialne dovezt od kamarada z Izraele, kt. mi dokonce prinesl 2 lahvicky, ale bohuzel mne nesedne. Jedna lahvicka je uplne nova nikdy neotevrena, druha je pouzivana, chybi max 1cm. Idealni by samozrejme bylo osobni predani v Praze. Kdyby mel nekdo zajem prosim kontaktujte mne na muj email: katkapalus@centrum.sk
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  27. ja jsem na vyprodej narazila jak v Brne (FF Store se stojanem, Avion Shopping park v hrabaku) tak v Koline (mistni Tesco) a Breclavi. Poridila jsem si rozjasnovac galaxy glow - za tu cenu ok, za puvodni nic moc - a rtenku v odstinu wall street - prijemne prekvapeni, pekna barva i vydrz, nevysusuje. Dokonce jsem si poridila i jednu do zasoby. Vyprodej je pry proto, ze FF projekt kosmetika ukoncuje pro nezajem zakazniku. :-) tak asi tak.

    OdpovědětVymazat
  28. To je taková škoda, že v našem Tescu nemají tuto kosmetiku. Ne že bych tedy někdy něco z toho zkoušela, ale ty slevy jsou tááák lákavé :D Nemůžu tedy soudit, nevyzkoušela jsem, ale za akční ceny bych si toho určitě odnesla hodně :)

    OdpovědětVymazat
  29. já jsem si v Brně v Olympii koupila tvářenku a nic moc teda :( jinak ve Zlíně v Tescu kosmetiku mají mezi oblečením a je tam naházená ve dvou regálech na sobě, takže musíte hrabat, což by nebylo ještě to nejhorší ... většina věcí je vytahaná z obalu a použitá ... fakt ty lidi nechápu, no comment :(

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych ji ráda zkusila, ale u nás v Ostravě v Tescu má F&F jenom oblečení :-D jako ne, že bych si stěžovala :-D

    OdpovědětVymazat
  31. Tohle mi nedělej! :-D Já už nechci utrácet. :-)
    Ty rozjasňovače chci...

    ATG blog

    OdpovědětVymazat
  32. Ó! Ten rozjasňovač vypadá krásně! Doufám, že se teď někdy dostanu do Tesca :)

    OdpovědětVymazat
  33. ta sleva zní skvěle :D ,ale myslím že i kdyby to u nás měly taky tak levné ,stejně bych si nic nekoupila

    OdpovědětVymazat
  34. nevíte někdo, jestli maj někde v Plzni? Nikde jsem neobjevila :/

    OdpovědětVymazat
  35. sakra, určitě bych vyzkoušet chtěla.. škoda, že kosmetiku F&F mají jen v Praze :/ to mám trochu z ruky...

    OdpovědětVymazat
  36. Uuuf to jsem si presne rekla, ze za zkousku z tu cenu to proste stoji!! Poridila jsem si rozjasnovac a rtenky a na to ze to je Tesco moda a kosmetika si myslim, ze je to velmi dobre :)

    Www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. oooo díky za uporoznění!!! hned tam jedu! :D
    Ten Galaxy glow rozjasňovač mám a je úžasnej!! :))

    OdpovědětVymazat
  38. Díky moc a moc za tip, dneska jsem ulovila rozjasňovač a za tu cenu vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  39. F&F mám hrozně ráda, jak v oblečení, tak v kosmetice....

    OdpovědětVymazat
  40. U nás jí normálně nemají, ale dali tam stojan s kosmetikou tedka vyjímečně a koukala jsem na rtěnku a na řasenku. Určitě si něco zajdu koupit. Určitě řasenku. S rtěnkou nevím, prý moc nevydrží a rtěnky se mi nějako momentálně hromadí. tak uvidím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)