středa 6. února 2013

Exotické představení novinek aneb tiskovka Clarins


V úterý jsem byla pozvaná na tiskovou konferenci značky Clarins. Už pozvánka naznačovala, že se bude jednat o netradiční podívanou, protože se celá akce konala v Botanické zahradě na Albertově. Moje botanická premiéra byla tak okořeněná představením dvou novinek této značky. Mám pro vás takový malý report z celé akce :)



Uvnitř skleníku bylo příjemné teploučko a člověk měl chvíli pocit, jako by byl na dovolené v teplých krajích. Možná se ptáte, proč se představení séra konalo ve skleníku? Tak jako rostliny i naše kůže potřebuje k životu 5 základních věcí - hydrataci, regeneraci, výživu, ochranu a okysličení. A to všechno vaší pleti zajistí nové sérum - Double serum. To obsahuje dvě oddělené fáze - lipidickou a hydrickou, které umožňují jinak neslučitelnou kombinaci látek rozpustných ve vodě a oleji bez rizika nestability.





Jezírko s masožravými rybkami - byly jsme včas upozorněny, ať tam prsty raději nestrkáme :)





Welcome drink, který byl stylový a měl evokovat jednu z představovaných novinek - Double sérum. Kdybyste to nepoznaly, tak tak šampaňské představovalo jedno složku séra a ovocná šťáva tu druhou :)



Na akci jsem se potkala s blogerkou Milou a spoustou kosmetických redaktorek.



Občerstvení bylo třešničkou na dortu celé akce. Miluju nápadité detaily, takže makronky s logem Clarins na mě prostě udělaly dojem, stejně jako dvoufázové welcome drinky :)








Když číšníci neroznášely pití nebo jednohubky, tak nám servírovali novinky. Druhou novinkou je Body Lift Cellulite Control, který nahrazuje původní High Definition Body Lift. Seženete ho od března a kromě nového balení slibuje i nové složení a texturu (již bez drobných kapsliček)

Krém-gel má lehkou a svěží texturu, chladí a měl by zabraňovat i usazování tukových buněk.



A kdo z vás by chtěl do léta vypadat takhle? :)





Co mě opravdu mile překvapilo byl pěkný dárek v podobě orchideje.




A nakonec slavné Double sérum, o kterém vám povím všechno co vím, až ho pořádně ozkouším :) Je určené pro všechny od kategorie 25+, takže od letošního roku vlastně i pro mě :) Tak uvidíme, jaké bude. V prodeji bude v 20 denní předpremiéře v Sephoře od 1.2, poté ve všech ostatních parfumeriích.



Celkově můžu říct, že to byla z nejhezčích a nejoriginálnějších akcí, na které jsem kdy byla pozvaná. Líbí se mi, že se nad tím PR oddělení zamyslelo a tiskovku uspořádalo v neobvyklém prostředí, které koresponduje s novinkovým produktem. Detaily, občerstvení a uvolněná atmosféra se tak postaraly o příjemné dopoledne. Navíc i představení novinek probíhalo v uvolněném a vtipném duchu, takže člověk neměl pocit, že sedí ve škole a někdo do něj hustí tuny nezajímavých informací :) Jsem ráda, že jsem byla pozvaná a tímto Clarins velice děkuji.

Jak se vám připravované novinky líbí? Zaujalo vás prostředí, ve kterém se tiskovka konala? :)


45 komentářů:

  1. ten nápad - botanická zahrada se mi moc líbí..,.a ty malé orchideje taky! :)
    doufám, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skleník parádní nápad a makronky jsou rozkošný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak tomu říkám teda tiskovka ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. musela to být super akce, jen se divím, že na mě zapomněli :D
    budu si muset jít koupit svačinu, protože mi fakt tečou sliny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na té fotce ti to nesmírně sluší,jsi strašně moc krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Téééda na té fotce ti hrozně sluší :) A akce určitě musela být super, až skoro závidim :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě, že jsem tam nestihla dorazit, ale druhý den v práci bych se jen těžko zvládla nepozorovaně vytratit z kanceláře :-))) Jsem zvědavá jaké bude to sérum

    OdpovědětVymazat
  9. hydrickou...PANEBOŽE!!!

    Normálně se říká vodní fáze. Neber si to prosím osobně, mě to prostě praštilo do očí.

    OdpovědětVymazat
  10. Asi som zrejme nejaká divná, lebo medzi tými peknými fotkami s kvetmi, jedlom mi ako prvé napadlo, že... to sa "tety" redaktorky (či čo to sú) nemohli trošku "lepšie" vyparádiť? Vyzerajú ako by si len odbehli, keď išli vysypať smeti :o) Ale tvoja fotka a pekný úsmev na záver ten môj dojem trošku vylepšili ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá na recenzi na sérum - něco takového bych už asi potřebovala :-) Jinak akce to musela být nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty makronky jsou boží!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. foto z akcie vyzeraju skvele.. ja milujem, ked sa niekto vyhra na akcii s detailmi.. mozno pretoze si sama davam pozor, aby na mojich oslavach bolo vsetko dokonale a ladilo :)
    KOnecne ta vidim :) som rada, pretoze na profilovej foto si z nadhladu.. pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo, super prostředí a ty makroooonky....:)

    OdpovědětVymazat
  15. Meduňka-B:pozvánka se musela někam zatoulat :)

    LadyPajushka: jéé, to děkuju :) ale krásná jsem si nepřipadala nikdy :)

    Jana: moc děkuju :)

    Simone: to chápu, ale není všem dním konec, takže věřím, že nějaké další akce se ještě někdy budou konat :)

    Chemical Cat: to se omlouvám, ale mám to z oficiálních materiálů :) to jsem si sama nevymyslela :)

    Ewik: nemám ponětí, jestli je na tiskovky nějaký předepsaný dress code :) mě naopak některé přišly, že sestoupily z módního mola, na fotce nejsou všechny :) ono jak se obléknout do botanické zahrady, no :) já taky neměla večerní šaty :)

    OdpovědětVymazat
  16. To jsem tušila, žes to asi nevymyslela sama :-) Není nad to, když se exoti z marketingu pustí do vědy a nezkontrolují si, jestli tam nemají nějaké nesmysly.
    Ale jinak moc pěkný fotky...zítra si asi upeču makronky a budu se těšit na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  17. Celá akce se Clarins povedla na jedničku a moc ráda jsem tě zase viděla:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já myslím, že to byl opravdu parádní nápad vybrat si pro prezentaci nového produktu botanickou zahradu :) Už hodně dlouho jsem takovou reportáž/pezentaci neviděla. Skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Prostředí je teda vážně originální :). Docela ti závidím to občerstvení, hlavně macaronky :).

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jo woow....závidim, žes tam mohla bejt:)

    Každopádně řekla bych, že super vybraly místo, občerstvení, nápoje dokonalé. Myslím že se jim to fakt povedlo!

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. no tak to bylo ovšem super! :)

    já těmhle představovacím informace hustícím akcím obecně moc nakloněná nejsem, ale musím říct, že tahle se mi teda líbí moc - taky mě u všeho baví detaily, takže za prostředí i za dárkovou orchidej mají pořadatelé velký plus, to se moc povedlo

    na recenzi séra jsem zvědavá (zní to samozřejmě pěkně, ale to ono všechno, známe to :D)

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych tam šla kvůli tomu jídlu a nestydím se za to :-D

    OdpovědětVymazat
  23. To občerstvení měli krásné tématické, fakt pěkně nachystané klobouk dolů...já neustále řeším jen a jen dekorativku, ale už mi není dávno 25, tak bych se taky měla asi začít poohlížet i po jiných kosmetických produktech:-O

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, já bych to tam hrozně vyžrala! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Teda tiskovka ve skleníku? To by mě nenapadlo:) Ale je krásný, když jsme tam na seminářích chodili, vždycky jsem si to užívala... jen ti papoušci jsou otravní, když nemají náladu.. a řvou a řvou a řvou...:) Muselo to být super! Veronika

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy, večerné šaty nieee, zas až tak som to nemyslela :), ale som čakala také... no... iné, ale keď vravíš, že niektoré boli, ako z módneho móla, tak asi zrovna zlý záber :) a verím ti :)

    OdpovědětVymazat
  27. klobouk dolů, dali si na tom opravdu záležet! :-) ale tak by to mělo být :-) těším se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  28. Chemical Cat: z mé hlavy to vážně není a bohužel v tomhle ohledu nejsem znalá, takže nemůžu posoudit, že píšu třeba nesmysl :)

    Mila de Illusoire: já tebe též :)

    Černá Moora: byla jsem taky mile překvapená, vážně moc povedená akce :) na sérum jsem sama zvědavá, ale chce to tak měsíc nebo dva zkoušet, než si člověk udělá obrázek :)

    MissBB: :)))

    Alizzei, I♥make-up: v poměru dekorativka/péče taky víc utrácím za ty líčidla, ale je fakt, že kvalitní péče je základ :)

    Veronika: jojo, papoušci řvali vydatně, ale naštěstí byla prezentace úplně na druhé straně skleníku, takže to nebylo tak slyšet :)

    Ewik: já tě chápu :) sama jsem přemýšlela den, co si mám vlastně vzít :) byla jsem ráda, že působili všichni spíš uvolněně a nebylo to strojené. Ale bylo mi blbé fotit všechny účastnice, takže mám jen jedno foto :)

    OdpovědětVymazat
  29. Akce musela být fajn, i když zpevňovat nepotřebuji a jejich kolekce líčení mě většinou nechávají chladnou.

    Ale konečně jsem viděla z autorky víc než oko nebo rty :) Na to, že líčidel musíš mít plné šuplíky jsem překvapená, že jsi docela nenápadně nalíčená, vlastně spíš vůbec-černá linka na make-up guru?! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Jé, to musela být moc hezké.. :) Nikdy jsem v botanické zahradě nebyla a navíc s Clarins. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Martina: No, tak já nepatřím mezi blogerky, co by se rády ukazovaly na každé druhé fotce, sama to nemám ráda u druhých, tak to nepraktikuju ani tady :) Haha, líčení vidět moc není, ale to je spíš foťákem, vypadá to, jako bych na sobě měla jen řasenku a linky, ale foťák vyžral všechny barvy z obličeje:) Po téhle akci jsem navíc měla jeden pohovor, takže jsem si na obličej nedávala vrstvy líčidel, ale tak chápu překvapení všech, že někdo, kdo má doma hodně kosmetiky ve výsledku není zmalovaný a vypadá vlastně celkem nenamalovaně :))

    OdpovědětVymazat
  32. Zaujímavá konferencia :) Občerstvenie vyzerá ako vždy veľmi dobre :) a to sérum ani nehovorím :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  33. Ty makronky <3 a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  34. Strašně mě mrzí že jsem na akci nemohla..ale práce mi to prostě nedovolila..škoda..jinak by jsme se potkaly na živo..mimochodem..strašně ti to na fotce sluší..a těším se na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  35. Ja budu uplne OT, ale botanickou na Karlaku miluji. Jednu dobu jsem tam chodila snad porad :-).

    OdpovědětVymazat
  36. INA T: to je škoda! tak snad příště, moc ráda bych tě konečně osobně poznala :) Jinak moc děkuju :)

    Žahavá Kopřiva: jéé, děkuju moc :)

    tavimi: vůbec ne :) to prostředí je tam fakt příjemné, hlavně ta příjemná teplota a jemné vlhko :)

    OdpovědětVymazat
  37. mega boží :-P vypadá to jako v kosmetické pohádce, sice sérum nebude nis pro mě, ale představování mě zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  38. Vypadá to fakt na povedenou akci! Na té fotce ti to sluší, jsi tam díky světlu taková "prvorepubliková". ;-)

    OdpovědětVymazat
  39. Wow, ty makronky jsou boží :) Krásný náhrdelník :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  40. O sérum sice zájem nemám ale dostala jsem chuť zajít do botanické zahrady :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)