pondělí 4. února 2013

Dárečky z New Yorku aneb new in

Pravidelní čtenáři mého facebooku už viděli, co mi kamarádka přivezla z dovolené v NYC. Dnešní článek může být tak trochu v kategorii new in a taky v kategorii splněných přání. Ze své nákupní složky jsem si tak už mohla vymazat pár fotek :) Kamarádka vyfasovala fotky s popisky odstínů, hotovost a pokyny jak nakupovat. Abyste to pochopily - nerada mluví anglicky, nevyžívá se v kosmetice a jela tam s bandou chlapů, který zajímají víc smažený křídla, než nákupy kosmetiky. Musela jsem si teda vybrat jen jeden obchod, kam jí pošlu a který bude určitě na cestě po jejich naplánované trase. Sephora na Times Square to tedy jistila :) Jako jo, našla bych možná 10x víc věcí z Walgreens, ale to by asi dobře nedopadlo a ve výsledku bych neměla nic. Takhle to dopadlo tak, že kamarádka odchytla slečnu prodavačku, nacpala jí můj seznam a řekla, ať jí to přinese. Hotovo dvacet. Takhle se nakupuje pro své kamarády :)



Na mém seznamu tedy nakonec zbyla tvářenka Tarte, nejnovější paletka od Urban Decay, pověstná tužka na oči téže značky a ještě multilíčidlo od Nars. Až všechny věci pořádně vyzkouším, určitě vám o nic povím něco víc :) Budu ráda, když mi v komentářích dáte vědět, o čem byste si chtěly přečíst nejdřív.

Bohužel mi od všech věcí chybí krabičky, ale co by člověk neuděl pro to, aby se vyhnul celní prohlídce :)

Na facebooku jsem se vás před nějakým časem ptala, jestli si mám nechat dovézt raději tuto novinkovou paletku nebo o dost barevnější Vice paletku. Nakonec jsem se rozhodla pro tuto, Vice si přivezu někdy příště sama :) Cestu za oceán začínáme plánovat, tak snad se to letos povede.



Tvářenky Tarte jsou také vyhlášené a čtu na ně pochvalné ódy všude možně. Každá správná youtube guru má doma minimálně tři :) Uvidíme, jestli z nich budu taky tak odvázaná.





Tyčinku Multiple jsem chtěla už hrozně dlouho, ale cena v ČR je skoro jednou taková, než za jakou jí pořídíte v USA. Nars je u nás teda napálený maximálně, ale co není, že? :)


Tužky na oči UD jsou vyhlášené a chtěla jsem vyzkoušet tu jejich pověstnou výdrž, pigmentaci a měkkost :) Po několika použitích se zatím jeví jako to nejlepší, čím jsem si kdy malovala oční linky :) Ale nechte se ještě překvapit...




Mám ze všech věcí ohromnou radost a tímto ještě jednou děkuji své drahé kamarádce, že se tak obětovala :) Jestli někdo z vás taky plánuje cestu za oceán, stačí říct a já vás taky zaúkoluju :)

27 komentářů:

  1. Téda :D skvěle sis to zařídila :D :) budu se těšit na recenze ;) líbí se mi oční stíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky potřebovala nějakou kamarádku, co pojede do Států. Naked Basic se mi totiž moc líbí, zamilovala jsem se sice do klasické Naked 1, ale tuhle bych asi využila víc:)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletku Urban Decay som uz videla na zahranicnych bloch a velmi sa mi pacila.. takze na nu si najradsej precitam recenziu ako prvu :) Mne obaly teda nechybaju, ze nie su odfotene..sama ich vyhadzujem takmer hned..

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné new in. Taky bych chtěla ject do NYC. :D Jinak k novinkám budu se těšit na recenze. Po té tužce už sem koukala. :) Já mám doma NAKED2 a sem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný nákup:)těším se na všechny recenze,ale nejvíce mě zajímá paletka a tužka na oči:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle bych si nechala líbit. Mám tu tužku na oči - hnědou s paletky a je fakt úžasná, už nikdy nechi nic jiného :-D Jen jsem myslela, že bude samoořezávací a zatím to vypadá, že ji budu muset ořezávat v ořezávátku, čehož se malinko obávám (nemám s tím zrovna dobré zkušenosti)...

    OdpovědětVymazat
  7. pre baby so SVK - paletka z UD je dostupná aj na znackovevyrobky.sk za cca 35 € bez dopravy, nerobim reklamu, len som to našla a celá šťastná ju objednávam:D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš hodnou kamarádku:)
    Já jsem zvědavá na tu tvářenku:)
    A ta tyčinka NARS vypadá taky zajímavě:)
    No co budu povídat, všechno vypadá zajímavě!:)
    Těším se na články:)

    OdpovědětVymazat
  9. pekny, zrovna jsem se taky vratila z USA (i v NYC jsem byla a dokonce v tehle sephore), basic mam taky :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Haha, se mi líbilo, že dala prodavačce seznam a řekla jí, ať jí všechno přinese :D fikané.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oční stíny jsou úúúžasnééé .

    OdpovědětVymazat
  12. Podobným stylem mi nakupuje kamarád :-)
    A tvářenka je ťuťu. Vždycky je mi u těch věcí, které mají vytlačený obrázek nebo nějaký pěkný design, líto do nich poprvé zabořit štětec :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Můj přítel letí do NY za měsíc, myslím, že mu taky napíšu seznámek :D Chtěla jsem se jen zeptat - ty ceny, co má Sephora na stránkách v dolarech, platí i v kamenném? :) Resp. kolik tě vyšla ta paletka UD :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tos na to pěkně vyzrála :) Škoda že mě nemá kdo co přivézt :/ :D

    OdpovědětVymazat
  15. Lucy (benita): jako jo, je fakt bombová :) jsem ani nečekala, že bude až taková :) rozhodně chci další :)

    Rachel Lorne: to ho určitě pořádně zaúkoluj :) ty ceny co mají na netu platí, ale navíc platí daně (taxy) a je to určité procento z prodeje. Jestli se nepletu tak je to něco mezi 7-9% z nákupu. Pokud to nakoupí v Macy´s, tam si jde s pasem zařídit nějakou kartu pro turisty a měl by to platit bez těch daní, ale mrkni k nim na stránky a dočteš se víc :) V Sephoře to bohužel nejde, ale pokud budeš chtít nějakou značku, co má svůj samostatný stánek třeba právě v tom Macy´s, tak ať ti to zkusí koupit tam. Mají tam např. i M.A.C, Clinique, Benefit, UD atd.

    OdpovědětVymazat
  16. Super výběr, nejvíc jsem zvědavá na Tarte.)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé! Máš úžasnou kamarádku :) :D Nejvíc jsem zvědavá asi na UD paletku...

    OdpovědětVymazat
  18. jééé já chci taky takovou kamarádku! :D mimochodem, jsem nevěděla, že si nemůžeš koupenou kosmetiku dovézt v krabičce.. to je mi teda logika :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tomu říkám parádní dárek z NY, nepohrdla bych ani jednou věcí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. To je super, co já bych za takovou kamarádku dala :-) Tarte tvářenku mám jen jednu, ale vyhlídnuté dvě další, mají opravdu zajímavé odstíny. Těším se na recenze!

    OdpovědětVymazat
  21. Natálje: krabičky si samozřejmě přivézt můžeš, ale pak to u celníků asi těžko okecáš, že jsi ty věci měla už dřív a nekoupila sis je až za oceánem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak s těma krabičkama je to super tip! V červnu letíme do států a já se už teď děsím, jak to udělám, abych si toho mohla přivézt co nejvíc (kosmetika, oblečení apd., protože vím, že se tam zase hódně dlouho nepodíváme):-D. S těma krabičkama jsem to už slyšela, ale ty jsi mi to teď připomněla, má to logiku! Takže si všechno povezu bez cedulek a bez krabiček :-D. Manžel ten ze mě při první návštěvě drogerie padne!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)