sobota 23. února 2013

Co by mě tento rok potěšilo?


Letošní rok bude doufám ve znamení "zkvalitňování" mé kosmetické výbavy. Ráda bych řekla, že letos nebudu nakupovat zbytečnosti a budu zavírat oči před nápisy "sleva" nebo "poštovné zdarma". Znáte to možná samy, skutečnost je pak většinou jiná a člověk občas podlehne, i když nechce nebo by neměl. Složka s názvem "nákupní seznam" se povážlivě naplňuje a ráda bych vám ukázala své přání pro rok 2013 :)




Z pečující kosmetiky toho příliš nechci, protože mám zásoby na rok a možná i více dopředu, takže jsem v tomhle ohledu docela skromná. Líbilo by se mi jen Midnight Recovery sérum od Kiehl´s, které jsem měla možnost vyzkoušet v rámci testování pro účely diplomové práce mé spolužačky :) A hádáte správně, že se mi velice zalíbilo a když bude příležitost, tak si ho pořídím. Zaujaly mě i Lip butters od Nivei a ráda bych si také jedno pořídila (pokud máte tip, kde je sehnat, budu moc ráda).


Z dekorativky je toho klasicky o dost víc:

Musím si už konečně pořídit věhlasné jumbo tužky od NYX (odstín Milk), ráda bych vyzkoušela i dvojníky chubby sticků od Revlonu a ráda bych ukořistila i lak na nehty (odstín Fracas) a rozjasňovač z jarní kolekce Chanel. Letos už bych chtěla vyzkoušet i make-up Healthy mix od Bourjois a nějakou tvářenku od Illamasqua. Nejlépe tedy vychytat tu jejich akci, kdy je k tvářence i štětec za zvýhodněnou cenu. Měla jsem možnost si na něj jednou sáhnout a vážně je to to nejjemnější, co si umíte představit :) Chladnou mě nenechává ani tvářenkové srdce od Too Faced (které už je na cestě ke mě) a letní limitka Clarins s jejich paletkou stínů. Z drogerií mě lákají novinky od Rimmelu (tekuté rtěnky a tužky na oči), které ale u nás klasicky nejsou, takže budu muset zneužít přítelovy cesty do Londýna, aby mi je nakoupil :) A abych letos pěkně voněla, tak bych si chtěla pořídit i toaletku od Body Shopu, jak jinak než s vůní Moringa, kterou miluju nadevše :)

Ono se určitě během roku najde ještě spousta věcí, po kterých zatoužím, ale momentálně jsou to tyto.


Máte taky svůj seznam kosmetických přání? Pokud jste si ho také vytvářely, klidně sem hoďte odkaz :) Nebo ho jen napište do komentářů, nechám se ráda inspirovat.

46 komentářů:

  1. A neobjednávala už sis tu jumbu tužku NYX? :) já jen, že mám pocit, že jsem to u tebe viděla na facu :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. taky přemýšlím, že si takovýhle wishlist udělám.. a pak ho třeba někomu před narozeninama lehce podstrčím :D ne, ale zrovna po balzámu od Nivey taky toužím! vypadají božsky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj seznam je dost rozsáhlý, takže by tè asi nebavilo ho číst, ale bodově z něj můžu vybrat třeba: bb krem missha perfect cover, sephora highlighting powder, guerlain meteorites compact powder, urban decay smoked, mac odstin naked lunch, lush mask of magnaminty a další. Jsem skromná, že? :D Věřím, že si všechno postupně nakoupím, dohromady bohužel ani náhodou. Ale ono každý týden, dva se mít na co těšit (i z levnější kategorie samozřejmě) je vážně fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přítel by mohl ty Rimmelky vzít víckrát :-D Dívám se na ně na youtube a tam je má snad každý britská vlogerka... není to fér :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou si nákupy kosmetiky takhle dopředu nepláju a když už si udělám nějaký ten wishlist, polovinu věcí si nakonec stejně nekoupím a místo toho si koupím něco úplně jiného :D
    Tvůj výběr se mi moc líbí. Zaujaly mě ty lip butters od Nivi a úžasná tvářenka Too Faced, ten obal je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné veci ;)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne veci, z tvojho zoznamu chcem skusit nivea balzam.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  8. Taktéž mám v plánu nějakou tvářenku od Illamasqui, vypadají úžasně :) a pak mou další velkou touhou je makeup Chanel Vitalumiére Aqua, tak jsem upřímně zvědavá, jestli to letos klapne :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jé díky za připomenutí Healthy Mixu, také jsem si ho chtěla pořídit a málem jsem na to zapomněla :) Tvářenka Too Faced je úúúžasnááá :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nivea Lip butters bych taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásný seznam, brala bych všechno :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, já jsem Nivea lip butter caramel cream koupila v Londýně, a to přesně v jednom větším Sainbury's a měli by je mít i v Superdrug. Jinak jsem je viděla i ve Vídni (myslim, že v DM), ale tam to bylo pod značkou Labello.

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že se inspiruji tím tvářenkovým srdcem. Vypadávážně úchvatně! Jinak já si většinu letošního wishlistu již splnila. Chybí mi ještě parfém Carmella od Benefitu, maska Clinique z řady anti-blemish solutions, velká inglotí plaetka a meteority Guerlain :) ale do konce roku mám orpavdu času dost :D

    OdpovědětVymazat
  14. Kdybych měla sepsat všechno, co bych si přála... Uf! Já jsem asi hroznej skrblík. Nechce se mi utrácet, ale když si něco koupím, mám z toho velkou radost... Takže se holt musim přemoct a ty peníze se naučit utrácet, jinak bych taky nemusela nic mít :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na štětec Illamasqua mě včera nalákala Kája ve videu. A tvářenku od nich bych samozřejmě taky ráda vyzkoušela. Miluju totiž tvářenky a rtěnky. Mám ráda wishlisty. Napíšu si tam vždy to co bych si přála a pak mě to aspoň zastaví v koupení zbytečností. A pak zbydou peníze na věci co opravdu chci.

    OdpovědětVymazat
  16. otázkou je co by z tvého wishlistu někoho nepotěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné věci si přeješ :) ;) Já na tvářenky moc nejsem, ale uvítala bych taky nějaké pěkné stíny a štětce :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty Rimmel tekuté rtěnky budou v Rosmannu (nevím, jak v DM) v květnu :) psali to na jejich fb stránce. Také se na ně už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám s makeupy od Bourjois ty nejlepší zkušenosti... vyhovoval mi Healthy Mix i Floral perfection (myslím, že takhle zněl název)

    OdpovědětVymazat
  20. ja by som bola tiež zvedavá, kde kúpiť niveu. vzala by som všetky :) spolu s bourjois makeupom a rimmel lesky / či laky na pery, alebo čo to vlastne má byť

    OdpovědětVymazat
  21. ahojky, já myslela, že akce u Illasmasqua s tím štětcem pořád trvá...aspoň tam pořád chodím koukat a přesvědčuji se , že zrovna další tvářenku nepotřebuju :)http://www.illamasqua.com/shop/products/web-exclusives/create-your-own-blusher-set

    OdpovědětVymazat
  22. Jo, tak Illamasqua tvářenka se štětcem je i na mém nákupním seznamu. Navíc je tam ještě blending brush od bdellium tools, Laura Mercier tightlining eye cake, Naked basics (až vypotřebuju alespoň nějaký stín), Hot Mama od TheBalm a Elizabeth Arden 8 hour skin protectant. Jo a srdíčková tvářenka Too Faced je krásná, ale já z Boudoir Beauty kolekce toužím po té paletce stínů... ale opět musím předtím spotřebovat aspoň jeden stín. Takže ta limitka už tou dobou nebude aktuální.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj všem, pokud máte zájem o Nivea Lip Butter mám teď doma navíc malinový, karamelový a originál. Pokud bude mít někdo opravdový zájem napište mi na KSkupienova@seznam.cz a domluvíme se přeji hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  24. :) Pěkný seznam musím říct, že já zatím nic na svém seznamu nemám krom Chubby Sticků intense od Clinique. :D Ale určitě mě zas něco popadne. Na to srdíčko sem koukala budu se těšit na recenzi možná mě nalákáš na něj. :) Ale spíše by mě zajímal nějaký super bronzer. :)

    OdpovědětVymazat
  25. hezkej seznam...ja na slevy koukam vzdycky.(:D

    OdpovědětVymazat
  26. Já si za hlavní bod letošního roku dávám sehnat pravý BB Cream :D.

    OdpovědětVymazat
  27. Na ty lesky od rimmelu mám taky zálusk! jinak MU od Bourjois je clekem dobrý, jen mi vadí že jeho finish je takový.. mastný :( i přes pudr :( zvlášť když máš mastnou nebo smíšenou pleť..

    OdpovědětVymazat
  28. Ten Fracas je nádherný, už jsem ho tuhle okukovala v parfumérce:) Ještě mě lákají ty rtěnky od Rimmelu:)

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkný seznam :). Taky by mě potěšila většina věcí z něj, obzvláště se mi líbí ten balzám na rty od Nivei a srdíčková tvářenka, ach. Tužku NYX v odstínu Milk už mám a je naprosto úžasná, viz třeba zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/01/loreal-color-infaillible-tuzka-nyx-tipy.html

    OdpovědětVymazat
  30. já si toho přeju vždycky tolik, že si na plno věcí vzpomenu, až když je někde vidím :D a to se to všechno snažím poctivě zaznamenávat do mobilu.

    zalíbila se mi ta srdíčková tvářenka.

    OdpovědětVymazat
  31. Na laky na nehty od Chanel se vyprdni ;) Vůbec na nehtech nevydrží. Už 2. den se loupají a blbě kryjí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ten makeup od Bourjois je parádní.

    OdpovědětVymazat
  33. Máš krásné přání, moc se mi líbí ta tvářenka srdce, tak je kouzelná. Mým přáním je sehnat hódně věcí od Revlonu :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  34. V kterém programu děláš tady ty obrázkové "koláže" prosím?

    OdpovědětVymazat
  35. Ja mám NYX jumbo pencil/milk a je úžasná, používam ju každý deň :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  36. Srdíčko vypadá fantasticky, brala bych taky paletku stínů ze stejné kolekce..:-) Bourjois mám a jsem moc spokojená. Dlouho jsem hledala odstín makeupu, který by mi tak dobře sedl. Konzistence je výborná, vyhovuje mé suché pleti. Chystám se udělat podobný seznam. Několik výrobků jsem si už poznačila: Becca a Daniel Sandler tekuká tvářenka, Elf báze pod řasenku, kleštičky na řasy Shu Uemura, UD Naked a nějaká hezká rtěnka od Dioru.

    OdpovědětVymazat
  37. Apocalips od Rimmelu mají minimálně nádherný obal. Jak se znám, asi jeden prubnu a jak tak znám ceny Rimmel, asi u jednoho nezůstane:-)

    OdpovědětVymazat
  38. Rozjasňovač od Chanelu bych také ráda vyzkoušela :)).

    OdpovědětVymazat
  39. Jana: jojo, měla jsem tenhle post nachystaný ještě než jsem si jí objednala :)

    Luci: napiš slečně, co o několik komentářů níže nabízí tyhle balzámy na prodej :)

    UltraViole(n)tRock: těší mě, že se mají objevit i v našich drogeriích :)

    Ann: tak tak, času dost :) hlavně když si to člověk "naplánuje", a ví co chce

    Brooko: díky za info :) to ráda slyším!

    etsilka: dlouho jsem se nedívala a říkala jsem si, že je tahle akce asi jen někdy :) tak to jsem ráda, že stále trvá :)

    Vivian Darkbloom: musím si někde sehnat vzoreček, než si koupím celé balení. Ale básní o něm spousta slečen, tak doufám, že mi sedne :)

    Miška: no, to jsi mě nepotěšila :) jako neočekávám zázrak a nemám v plánu si ho kupovat za plnou cenu, chci si ho nechat dovézt ze zahraničí :) tak uvidíme

    Vesper.L: na polyvore.com :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tak na té paletce se shodneme:)
    A potom se mi moc líbí ten lak, barvička je dokonalá:)
    A tvářenka Too Faced:)
    Já mám svůj wishlist na blogu v menu:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Moc pěkný wishlist, letos si chci pořídit nějaké kvalitní štetce, a ještě jedny gule meteorites, mám te%d limitku a chtěla bych tu klasickou kulkoverzi.
    Rozjasňovač Chanel je krásný, ale nevím co bych pak se všema dělala. Tento mesíc jsme si koupila i mé vytoužené 3 kroky Clinique- doufám že to vydrží aspoň rok je to mega balení, od té doby se těším na večerní odličovací maraton :-)

    OdpovědětVymazat
  42. jé taky se těším na apocalips a tenhle rok bych si konečně chtěla pořídit hervanu od benefitu

    OdpovědětVymazat
  43. Teeda, na na ten rozjasňovač od Chanelu jsem úplně zapomněla při tvoření mého wish listu, tady je: http://issense-try.blogspot.cz/2013/02/wish-list-for-birtday.html

    OdpovědětVymazat
  44. Nejvíc se těším na Apocalips od Rimmelu, a brala bych také srdíčko od Too Faced, jenom kvůli tomu obalu. :-) Jsem hrozná, kolik už já koupila blbůstek (teď nemyslím jen těch kosmetických) jenom kvůli roztomilému obalu...

    OdpovědětVymazat
  45. To tvářenkové srdce, awww :3

    OdpovědětVymazat
  46. Ten lak od Chanel je skvělý! :)

    www.greencuckoo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)