sobota 2. února 2013

Best of January 2013

Vítejte u prvního přehledu (roku 2013) mých oblíbenců za uplynulý měsíc. Vaše oko snad bude těšit i atmosféra New Yorku na pozadí a každý měsíc se můžete těšit na jiné zátiší :) Tento měsíc je toho opravdu dosti, ale tak po Vánocích, výprodejích a várce krabiček krásy se nelze čemu divit. Doufám, že se vám tato pravidelná rubrika bude líbit i nadále :)




1) M.A.C Mineralize Skinfinish Stereo Rose (LE) (zde)
2) Cosm´Etika pálená tvářenka 01 (zde)
3) YSL Le Teint Touche Eclat make-up (zde)
4) Skin Food top coat (zde)
5) Chanel Rouge Coco rtěnka - Peregrina (zde)
6) Lumene Blueberry Volume Mascara (zde)
7) Guerlain Rouge Automatique rtěnka 169 (zde)
8) Lancome Ombre Hypnose oční stín (zde)
9) Clinique Chubby Stick Chunky Cherry (zde)
10) Nars tvářenka Gina (zde)
11) Inglot trio očních stínů (zde)

Co se týče dekorativky, byl tento měsíc hodně bohatý. Tak moc, že jsem zvážila celou organizace své "sbírky" a musela přikoupit nové skladovací prostory :) A to přitom nechci skladovat zbytečnosti, které nepoužívám, takže blogsale se brzy zase rozroste :) Každopádně jsem ale téměř dokola používala duo tvářenek a k nim rozjasňovač z nejnovější limitky od M.A.C. O ne příliš podařeném pokusu zamilovat si make-up YSL jste už možná četly, ale našla jsem pro něj nový domov, takže jsem za to ráda :) Nevím proč, ale oči maluju nejvíc triem šedých ingloťáckých stínů nebo těmi od Lancome. Asi je to ventilování mé frustrace z té hnusné zimy a sněhu všude kolem nás :) Řasy maluji řasenkou z Lady boxu a musím říct, že jsme si celkem sedly. Krásně rozčeše řasy a hlavně mi nedělá šmouhy ani když jdu sněhovou vánicí. Svoje místo si tu ještě určitě pak samostatně zaslouží. No a pak tu máme skvělé úlovky ze slev v podobě rtěnek Chanel a Guerlain. A naposled i Chubby stick, se kterým se snažím kamarádit, ale vůbec mi to neusnadňuje :)





1) Pantene PRO-V šampon Aqua Light (zde)
2) Lancome Hydrozen Neurocalm denní krém (zde)
3) Bioderma Sébium H2O micelární voda 
4) Lush tělový peeling Rub Rub Rub (zde)
5) Clarins Huile Lotus pleťový olej (zde)
6) Schwarzkopf BC Oil (zde)
7) Oriflame zázračný kelímek mandle
8) Lush sprchový gel Snow Fair (LE)

Tělový peeling a sprchový gel Lush  pochází také z povánočních výprodejů a co by to bylo za leden bez Snow Fairy :) Protože venku dost přituhlo, musela jsem vytáhnout všechny svoje hydratační zbraně na obličej, takže teď se na noc mažu plěťovým olejem Clarins a na den si dávám Hydrozen od Lancome. O pleťovém oleji si ještě samostatně přečtete, protože je fakt skvělý. Na rty dávám na noc vrstvu mandlového zázračného kelímku a na vlasy zase mini olejíček, který byl v Senzaboxu. Zelená Bioderma je moje stálice, podařilo se mi ještě na konci roku objevit lékárnu, kde měli ty výhodná balení 1+1, takže jsem se zásobila :) A nakonec tu máme jeden malý zázrak na vlasy. Rozhodně se těšte na článek, protože jsem asi objevila něco neskutečného a nečekaného a to z drogerie :)

Které produkty jste si za poslední týdny oblíbily vy? :)

26 komentářů:

  1. v Lednu jsem se zamilovala do řasenky DollEyes Lancome ... je úžasná , bronzeru z LB Cosm´etika, do rtěnky Dior Rougé Sérum odstín 240 Pink Coral - sice jsem ji nekoupila výhodně jako ty rtěnku od Guerlain, ale i tak z ní mám ohromnou radost

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy super článek! :) Na ten make-up od YSL sem koukala, ale řekla sem si,že mám Lancome tak nebudu zbytečně utrácet. Za leden sem si oblíbila Rimmel Stay Matte, NAKED2 a tekuté rtěnky od YSL. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, ta tvářenka z Lady Boxu se mi tak strašně moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta rtěnka Chanel vypadá opravdu kouzelně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, přemýšlím, proč v Best of... jsou věci, které nemáš ráda...?

    OdpovědětVymazat
  6. z toho co si ukazala mam len miceralku od Biodermi :) ale tiez by som rada vyskusala MAC, Chanel..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Snowglobe: protože jsou to jak nejoblíbenější, tak nejpoužívanější věci uplynulého období :) a tam se někdy vloudí i mé ne tolik oblíbené produkty, když se jim snažim dát šanci a oblíbit si je :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky ten bronzer z Ladyboxu a strašně blbě se mi chytá na štetec:( Ale jinak je dobrý:)
    Vyzkoušet Chanel Rouge je můj sen:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Som študentka a preto nemám na tak drahé veci peniaze, ale vyzerajú pekne. Ja sa žiaľ musím uspokojiť s lacnejšími značkami než je Chanel :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek :) ten pletovy olej od Clarins chci taky vyzkoušet. Ja a zima nikdy kamarádky nebudem ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle články mám ráda, ráda se podívám co doporučují ostatní bloggerky :). Jinak popravdě jsem z tohodle nezkoušela nic. Ale používám třeba červenou micelárku od Biodermy a od Pantene ze stejné kolekce mám sprej na vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  12. jestli myslíš pantene aqua light, tak tu řadu miluju! mám rychle se mastící, jemné vlasy a tahle řada je pro ně jako dělaná. Šampon mám už po 3. a teď jsem si místo kondicioneru koupila tu bezoplachovou péči a ta tak nádherně voní :D

    OdpovědětVymazat
  13. super vecicky, niektore mozem len zavidiet :) samozrejme v dobrom :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš tady plno věciček, které vážně chci vyzkoušet, ale většinou jsou to ty dražší, takže zbývá jen šetřit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle je vždycky to nejkrásnější pokoukání :)) Joo mít jen tak tvoji výbavu aspoň na pár dnů na vyzkoušení :D Těším se na recenzi té chanelovské rtěnky! :)

    OdpovědětVymazat
  16. :) bože normálne ľutujem že to nemám ;) ale tak nechávam sa inšpirovať ;)
    Nataly

    OdpovědětVymazat
  17. Lumene řasenka mi taky sedla, zelenou micelárku teď dodělávám, pak na mě čeká modrá a Snow fairy jsem tentokrát neobjednávala, protože jsem minulý rok měla to největší balení a pořád mi ještě leze krkem :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ta tvářenka z Ladyboxu je vážně suprová, vyměnila jsem ji za stíny a nemůžu si stěžovat, dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  19. Oblíbila jsem si Chubby Stick od Tebe :-)
    Nepoužívám ho ani tak na rty, jako tvářenku v tužce, odstín Rocher Raisin je na to geniální ::-)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky se pořád snažíš skamarádit s Chubby Stickem? Já též, ale pořád to není to pravé přátelství :-D. Já ať přemýšlím, jak přemýšlím, tak mě nic, co bych si nově oblíbila nenapadá (a to mám od půlky ledna nově Naked 2...). Pořád používám to samé :-D.

    OdpovědětVymazat
  21. Mě třeba ta řasenka od Lumene vůbec nevyhovuje hrozně mi slepuje řasy:/ Ale tak to je můj názor je fajn ,že tobě sedí!:)
    ZábavnáKosmetika

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrou nahradou za mac skinfinishe je od elfu baked blushes :)

    OdpovědětVymazat
  23. Kelímky Oriflame miluju už dlouho a patří mezi stálice :) O mých oblíbencích jsem psala na blogu: Can't stop M.

    OdpovědětVymazat
  24. některé ty značky kosmetiky jsou docela drahé kde na to pořád bereš to budeš muset bejt milionářka ne ?? jinak hezkej článek :))
    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)