pondělí 7. ledna 2013

Urban Decay paletka Midnight Emergency

Urban Decay a jeho paletky stínů jsou celkem profláklá záležitost. Protože ale Naked paletku mám a nevím, jestli chci i Naked 2, tak jsem se zaměřila na jiné paletky této značky. A když jsem před nějakým časem brouzdala po Kájině e-shopu, tak mě tahle paletka praštila vyloženě do očí :) Strašně se mi líbilo provedení paletky a její balení, které vypadá jako malé psaníčko na zip. V tomhle ohledu jsem trochu ujetá a kdyby se mi i balení paletky nelíbilo, asi bych si jí nekoupila. Je to problém zbytku UD paletek, protože se mi vzhledově prostě moc nelíbí. Každopádně jsem si paletku koupila trochu v předstihu jako první vánoční dárek :)



Urban Decay Midnight Emergency - koupeno zde za 565 Kč

Paletka dorazila v pevném a moc pěkném obalu. Urban Decay si s obaly prostě umí vyhrát a mě se to moc líbí. Součástí paletky je lesk, který má své místo i uvnitř paletky a štětec. Je sice pěkný a kvalitní, ale vůbec nechápu, proč k tomuto typu stínů dávají umělé štětce, které se hodí spíš na krémové produkty nebo třeba korektory. Ten samý je např. i v Naked paletce a nikdy jsem ho na stíny nepoužila, protože skoro žádnou barvu nenanese a používám ho na korektor :) Lesk má příjemnou nenápadnou barvu se třpytečkama (spíš jen dodá lesk a třpyt, než nějakou barvu). Mě osobně se barva líbí, ale moc se mi nelíbí dávkování lesku, osobně bych preferovala spíš štěteček. Lesk na rtech jemně brní a co se mi líbí nejvíc - vůbec nelepí. Sice žádný zázrak, který by mě přesvědčil ke koupi dalšího balení, ale na druhou stranu jsem ráda, že do paletky nenarvali primer, který nemám ráda a nepřijde mi tak boží jako zbytku světa :)

Paletka samotná obsahuje 4 studené odstíny - 3 nenápadné barvy a jednu výraznější fialovou. Všechny stíny jsou třpytivé, takže milovníci matu si tu na své nepřijdou :) Barevná škála není nijak ohromující, spíš takové základní barvy, které se hodí na denní líčení a tou fialovou tomu dodáte říz a můžete se pěkně zmalovat i na nějakou večerní akci :) Celou paletku i s leskem hodíte do kabelky a můžete vyrazit. Balení není příliš velké ani těžké, takže má za to u mě body plus. Lesk je příjemný bonus navíc a štěteček je sice kvalitní, ale na stíny se hodí spíš jen v případě nouze. 













Ze stínů mě nejméně zaujal asi odstín Midnight 15. Není moc výrazný a jeho pigmentace trochu pokulhává za jeho kolegy. Čekala jsem, že bude víc zlatá, ale je to taková mdlá světlounce nazlátlá barva.

Midnight Rodeo - je světle hnědá s kapkou šedé, která obsahuje zlatý třpytky, ale jak vidíte na fotce, jsou spíš tak nepravidelně rozmístěné a skoro nejsou vidět. Mají tedy bohužel tendence opadávat pod oči, s čímž toho moc nenadělám :)

Midnight Cowboy - je stříbrno-růžová lesklá barva

AC/DC - fotka odpovídá asi nejvěrněji. Metalická tmavá fialová barva. V tomhle případě trochu nechápu název stínů, všechno je Midnight něco a jen fialová má název, který s tím moc nekoresponduje :) No, ale čert to vem.


Jak je u stínů této značky zvykem, jsou krásně pigmentované (až na tu jednu výjimku), měkké až máslové konzistence. S bází je výdrž celodenní. Trochu práší - přijde mi, že o něco víc, než stíny v Naked paletce, ale to je možná jen můj subjektivní dojem :)



Asi nemá cenu někomu říkat, ať jde a hned si paletku koupí. Stíny UD jsou svojí kvalitou vyhlášené, takže ať si vyberete asi téměř jakoukoliv, tak nešlápnete vedle. Záleží, jaké barvy se vám líbí a jak moc vám záleží na vzhledu paletek. Já jsem spokojená a paletka se mi moc líbí, ale uznávám, že pro někoho by nemuselo být barevné spektrum zajímavé :)

Co vy a paletky UD? Líbí se vám i nějaké jiné, kromě těch nejprovařenějších Naked verzí? :)

24 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, jak umíš stíny popsat. Tohle já nikdy nedovedu. S těmi nepravidelnými třpytkami je to fakt, na druhé fotce to krásně vynikne.

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi sa mi páčia tie farby ;) taká paletka na deň i na noc ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta paletka je skvělá! moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je moc hezká. Taková neutrální, takže zaujme hodně holek. Já ji jdu omrknout:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné stíny! Od UD sice nic nemám, ale jejich odstíny jsou víc než krásné a hlavně denně nositelné. Super recenze, díky za ni :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, fajn recenze :o) Paletka se mi moc líbí, hlavně stíny... lesk asi nebude nic pro mě, nemám ráda to brnění na puse. Během týdne bych ji měla mít doma a moc se těším,až ji vyzkouším :o)

    OdpovědětVymazat
  7. ja myslim, ze tahle paletka je presne to, co ma ve svem jmenu... Asi by to nebyla moje kazdodenni, ale jako zachrana je to super!

    OdpovědětVymazat
  8. Little Owl: jéé, to děkuju :) mě přijde, že jsem v popisování barev právě hodně špatná :) někdy mám pocit, že jsem snad barvoslepá a nevidím stejné barvy jako další lidi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tato paletka je opravdu super! Já mám zase zálusk na paletku UD Rollergirl... ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ja uz dlho pokukavam po Feminine paletke, tie farby by boli presne pre mňa :) navyse sa mi k paletkam viac paci baza, ako lesk, takze u mna by vyhrala tato :)
    tvoja tiez nie je zla, farby krasne, najviac ma zaujal asi midnight cowboy ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Mne sa paačia všetky od UD, konečne mám aj ja svoju Naked 2 :) A som nou očarená, podla mna žiadna paletka od UD nebude nikdy špatnou voľbou :D

    OdpovědětVymazat
  12. (nelze odpovídat stiskem tlačítka "odpovědět"
    Kdepak Rendy, naopak, já u tebe aspoň vždycky pochopím jak ta barva vypadá (rozumím každému slovu které napíšeš, bo se v těch profi popisech prostě ztrácím, jediné slovo které znám je shimmer... :-D ) + tvoje fotky jsou vždy ve skvělé kvalitě, takže paráda!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná paletka ,také jsem o ní přemýšlela.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné barvy, taky jsem o ní přemýšlela,ale nakonec jsem si pořídila od UD Mariposu. Mám doma už naked a obě dvě paletky jsou prostě super :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz/2013/01/urban-decay-palette-mariposa.html

    OdpovědětVymazat
  15. mně se ty barvy i lesk hodně líbí, tak uvidíme, ale už po ní pokukuju dost dlouho a zatím jsem to bez paletky zvládla, tak fakt nevím

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ja jsem se ocitla v uplne stejne situaci; mam uz nejaky ten patek Naked a jsem s ni moc spokojena a ostatni UD paletky jsou tak krasne a napadite,ze jsem si rekla,ze si musim koupit dalsi:-P Taky jsem probrouzdala Kajin eshop a po chvili si vybrala sveho favorita- paletku Mariposa..chtela jsem totiz neco jineho nez Naked,Mariposa je o neco barevnejsi..a musim rict,ze se mi to casto nestava, navic kdyz uz tak jsem mela celkem vysoka ocekavani, ze Mariposa me nadchlanjeste vic nez jsem cekala!:) Prestoze modre stiny nenosim a nemam je rada,ten ktery je v teto paletce,pouzivam denne. stejnetak s sedou a se vsemi ostatnimi odstiny v paletce..Takze presne jak pise Rendy, s paletkami UD nemuzete trefit vedle!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Mně se líbí Alice in Wonderland Book of Shadows. Bohužel nějak netuším, kde ji sehnat. A zatím mám Rollergirl, takže vím, že UD stíny jsou kvalita a rozhodně chci další:)
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá naprosto úžasně! Taky jsem už na ní u Káji koukala, ale mně by se spíše barvami hodila Rollergirl tak snad někdy... :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tahle je krásná! Taky si jednou budu muset nějakou pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  20. To balenie je naozaj nádherné :) a tiež neznášam hentaké lesky na pery s tým blbým aplikátorom! veď to ani nie je naozajstný aplikátor :D

    OdpovědětVymazat
  21. Nóóó.. Ta bude asi brzy moje! :)

    OdpovědětVymazat
  22. "midnight cowboy" se mi líbí hodně, ale ta cena bolí

    OdpovědětVymazat
  23. Wooh beautiful colors! I really don't wear any eyeshadows anymore, don't have the time for it haha

    Xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)