sobota 26. ledna 2013

Tyrkysový dáreček s překvapením

Omlouvám se, že mi to dneska tak trvalo, ale k boxu jsem se dostala až pozdě večer a nemám ráda tmavé nekvalitní fotky, takže jsem čekala do rána :) Když je to ten poslední SB, tak proč mu nedopřát trochu denního světla, že? :) 

Můj zřejmě poslední Senza box se celkem povedl :) To jen tak na úvod, abyste si nemyslely, že jsem vůči němu zaujatá. Přesto je tu důvod, proč neskáču do nebe, ale to vám vysvětlím až dále :) Každopádně balení má ode mě jedničku. Modrá je moje barva (trumfnout jí může jen fialová). Jediné, co mi kazí ten dojem krásné modré jsou ty nesmyslné černé mašličky kolem. To jsem nepobrala, škoda, jinak by byla krabička dokonalá. Vnitřek vesměs stejný, barevně sladěný hedvábný papír, samolepka, mašlička, prostě klasika, co se mi líbí. Vnitřek tedy tentokrát vypadá jako skartovaná igelitka, esteticky nic moc, ale alespoň z toho nepadá bordel všude kolem :) Uvítací kartička je pěkná, sněhové vločky jsou roztomilé a vzhledem k tomu, že je leden se to hodí :) Balení je tedy super, ale jako vždy mi jde především o obsah.









Uvnitř boxu jsem si rozbalila:



1) Rituals sprchová pěna - mini balení (50 ml)

Když padla zmínka o tom, že se tato značka v boxech objeví, tak jsem zbystřila. Kamarádka mi o téhle značce básní skoro obden, takže jsem se logicky těšila. Tipovala jsem, že se objeví něco na tělo (tajně jsem si přála sice scrub, ale to by se neobjevilo asi nikdy v žádném boxu). Když jsem objevila pěnu, zajásala jsem, protože je osobně mám moc ráda. Psala jsem vám o ní někdy na podzim, protože na ně měli akci a plné balení stálo 99 Kč. Bohužel ale s výběrem vůně nejsem spokojená, protože mi prostě smrdí. Paradoxně je to ta samá vůně, co mám i doma, protože jsem jí kupovala v té akci, jiné už neměli, ale chtěla jsem jí vyzkoušet, i když mi nevoněla. Takže chápu, že většina z pěny bude nadšená, taky bych byla, kdybych jí doma neměla v plném balení, ale co nadělám :) Každopádně patří mezi ty věci, co bych v boxech ráda potkávala i v budoucnu.



2) Fleur de Santé Cloudberry body butter - plné balení (150 ml)

Vzdávám to, téhle značky se prostě nezbavíme v žádném boxu. Zjevně je velice štědrá a nabízí většinu svého sortimentu, ale vás to trochu už neštve? Myslím, že kdybych si udělala malý průzkum mínění o této značce, že by asi kladně nedopadl, ale je to mínus spíš pro FdS samotné. V boxu jsem si rozbalila verzi Body butter, za což jsem ráda a konečně mám taky to, co se mi líbí. Nevím, co bych dělala s verzí body cream nebo body lotion. Nevím proč, ale balením mi máslo připomíná jeden produkt L´Occitane, zřejmě náhoda :) Nevoní úplně marně, ale odvázaná z vůně taky nejsem. Uvidíme jak se osvědčí a jestli mi po něm třeba nesleze kůže (to je asi zakořeněná nedůvěra vůči této značce).




3) Salcura Antiac Acne Cleansing Spray -vzorek (15 ml)

Ha, náhoda, že? Salcuru si užijeme i v dalším Ladyboxu, takže moje zásoby asi značně narostou. Psala jsem vám o tomhle skvělém spreji zde, takže dobrá zpráva pro všechny, co je zaujal a chtěli ho vyzkoušet a zároveň si koupili i SB. Jako ne že bych nebyla nadšená s výběrem produktu, ale mám doma maxi balení tohoto spreje + 2 menší další, takže tolik nejásám. Mám holt pech, že už několik věcí z tohoto vydání doma mám, takže logicky tolik nejuchám, ale to není nic proti produktům jako takovým.

4) Dermacol fixační pudr - plné balení

Tento produkt patří mezi moje stálice několik let, takže ho rozhodně v boxu vítám. Důvod, proč opět nejásám je ten, že mám doma další 2 nové do zásoby ze slev, nevadí, mám fixační pudr na deset let dopředu :) Konkrétně tento produkt oceňuji, ale nejuchám, protože ho mám až až.




5) Garnier Fructis lak na vlasy - mini balení (75ml)

Laky na vlasy nepatří do mé každodenní vlasové rutiny a momentálně mám doma asi 5 dalších, ale tak mini lak do kabelky není špatný. Věřím, že jednou se hodit bude a uplatnění pro něj najdu. Spíš ho řadím do kategorie neurazí-nenadchne.



6) Ziaja olivový pleťový krém - plné balení (50ml)

Tenhle krém je bohužel pro můj typ pleti úplně mimo mísu. Měla jsem ho před lety a sice mi moc pěkně voní, ale je strašně mastný. Na můj obličej to fakt nejde, takže jsem s ním nakonec mazala nohy :) Škoda, že tu nebyla snaha personalizovat, protože Ziaja má asi trilion typů pleťových krémů a u tohoto výrobku si tu personalizaci vyloženě žádá. Mě je bohužel k ničemu, takže popotuje jako dárek.



7) Freeman okurková pleťová maska - vzorek v pytlíčku

Freeman mi nijak nevadí, ale nepatřím do jeho klubu skalních fandů. Masku ráda vyzkouším, ale mám své osvědčené, které nemám v úmyslu měnit, takže tohle bude jen takové zpestření pro můj ksichtík, ale trochu pochybuju, že by mě přesvědčily o nákupu plného balení (zkušenost z dob minulých). Ale jako jo, je to fajn, nic proti tomu :)




Plus navíc jako vždy nějaké ty letáčky + dva vzorečky krému a make-upu. Skóre je tentokrát slušné, ale jak jsem vás strašila na začátku, já prostě nejásám, neb půlku těch věcí doma mám v plném balení. Klidně mě nazvěte nějakým ošklivým slovem, ale nebudu jásat z něčeho co už mám. Na druhou stranu nechci říct, že by byl výběr špatný, naopak. Kdybych byla v kůži někoho jiného, kdo žádnou z těch věcí doma nemá, tak jsem o poznání nadšenější. Doufám, že někdo bude mít pro mé pocity pochopení. Tahle edice se povedla, o tom není pochyb, jen je tentokrát z celého boxu pro mě jediná věc nová (body butter FdS). No, doufám, že se povede i další edice, aby měla kamarádka radost, neb ode mě box dostane k narozeninám :) U mě asi SB vidíte naposledy, takže si na to dneska můžeme skoro asi přiťuknout. Tento měsíc jsem měla vlastně všechny 3 beauty boxy a nedovedu říct, že jeden by byl lepší než druhý. Tentokrát mi přijdou vyrovnané a z každého mám své favority i poražené.

Jak se líbí/nelíbí toto vydání vám? Docela jsem překvapená, že čtu i nejuchající články, protože od tohoto vydání se očekává asi hodně :)

PS: kdyby měl někdo z vás tu druhou parfemaci sprchové pěny a nelíbila se mu, ráda vyměním za tuto :)

31 komentářů:

  1. Panečku, docela se SB povedl :) Jinak tu mastku mám - nic moc nečekej :)

    OdpovědětVymazat
  2. obsah tohoto SB je fakt povedený, opravdu by mi nevadilo taky jeden vlastnit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem spokojená,až na ten akné sprej,ten je pro mě trochu mimo. Tohle byl můj první Senzabox,objednávám i nadále. Povedl se. :)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa box paci, aj ked som si ho neobjednala..rozumiem ti preco si z neho neni nadsena..:) ja nic z neho doma nemam, takze by som bola milo prekvapena obsahom a vsetko by som vyuzila :)

    Dievcata chcela som vas vsetky pozvat na GIVEAWAY o dekorativnku kozmetku znaciek Gosh, MUA atd: TU

    Ďakujem velmi pekne.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát jsem si ho nepořizovala a jsem ráda, hlavně právě kvůli tomu pudru, doma ho mám dlouho a používám ho jen občas, takže by mi tam chudák zbytečně stál a to by mi bylo líto :D Navíc ve slevě se sežene i za 170kč což je krásná cena. Jako není špatný, určitě se polepšil,ale tentokrát nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  6. zatím jsem u nikoho neviděla tu druhou verzi pěny, tak nevím jestli vůbec byla a i u tebe vidím teď poprvé to máslo fleur,většinou jsem viděla tělový krém

    OdpovědětVymazat
  7. Já z jeho obsahu nadšená nějak zvlášť nejsem, ale právě pěnový sprcháč mě taky moc potěšil(naštěstí mám parfemaci růže a mandlí a ta se skutečně povedla). Pudr nevyužiji, ale určitě lepší než makeup, Ziaju vyzkouším poprvé v životě(možná ale ne, nějak do ni nemám chuť) a Fleur de Santé, já mám tělový krém, no nevím...asi jak píšeš, tuhle značku moc nemusím. Salcuru neznám a určitě vyzkouším, to je přesně důvod, proč si boxy kupuji, abych vyzkoušela něco nového a neznámého, pěkná recenze:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že jsem neobědnala, byla bych už podruhé za sebou zklamaná :-/
    Myslím, že nejsem náročná, ale trošku mě mrzí, že se horem spodem cpe YR nebo FdS, taky trošku nechápu drogerkové věci. No nevadí, prostě tahle sranda asi nebude pro mě to pravé ořechové.

    OdpovědětVymazat
  9. masku by osm rada vyskúšala a ten sprej si určite kúpim ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak píše Violets, tu druhou verzi pěny jsem taky ještě neviděla, i já mám tuto, tak jsem zvědavá, jestli jí vůbec někdo má:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak beru zpět, má jí jediná Levandule:-D

      Vymazat
  11. Když to je těžký, když už vše máš :D :) Já jsem třeba neměla nic, tak mě obsah potěšill :) A jinak třeba s FdS, je fakt že je všude.. ale tvůrci jednotlivých krabiček nemohou za to, že se to objevuje i u konkurence. Já si třeba LB nebo GB nekupuji, tak mi to u SB tolik nevadí :) Největší radost mám ale z toho spreje od Salcury, včera jsem ho vyzkoušela a koukala jsem s otevřenou pusou, když jsem zjistila, že fakt funguje :)

    OdpovědětVymazat
  12. na Freeman som sa včera pozerala, na tie ich masky a celkom ma zaujali..:o) Inak ja som už mimo týchto všetkých boxov..:o)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem tentokrát bezpodmínečně nadšená a nestydím se za to :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si objednala Ladybox i Senzabox naposledy.
    Tohle vydání Senza je jedna velká drogerka, takže nadšená nejsem. Lady byl také slabota, takže už ne a ne.
    Z nového Senza se mi nejvíce líbí odstín krabičky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se lednový obsah tedy maximálně trefil do vkusu :)
    Jsem z něho nadšená, ale chápu tě :) Taky by mi trochu vadilo, že už takové věci doma mám :)

    OdpovědětVymazat
  16. Řekla bych, že lednové vydání bylo nejlepší jaké, kdy u SB bylo. Byl pro mě můj první. Největší radost mi udělala Salcura a Rituals. Mám stejnou vůni jako ty, ale mě voní. Lak na vlasy už mám a moc ho nepoužívám, tudíž putuje ke kamarádce. Ziaja sice hezky voní, ale je mimo mísu pro mou pleť, takže s ním budu taky mazat nohy.

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju kosmetiku Rituals. Mám doma sadu vonící po levanduli a jsem si jistá, že až dojde, nakoupím zase něco právě od této značky.

    OdpovědětVymazat
  18. Když to máš těžký, Rendy, zavděčit se tobě ještě něčím, co ještě nemáš nebo jsi nezkoušela, je vážně oříšek :)))
    A pokud by ses chtěla zbavit (nebo někdo jiný) toho spreje Salcura, tak ráda pomůžu :) Chtěla bych ho prve zkusit, zda na mě vůbec něco udělá, než vysolím čtyři kila za plné balení... takže ráda odkoupím:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  19. Verunka: já vím, je to těžké, ale kupodivu LB se daří umisťovat vesměs neznámé značky, které doma nemám a nikdy jsem je nezkoušela, proto se mi i víc zamlouvá :) SB si jede na vlně drogerek. Je těžké se mi sice zavděčit, ale proto jsem nechtěla, aby to vyznělo, že jsem nespokojená s obsahem, protože kdybych to doma neměla, tak jsem spokojená. Jinak Salcura je klidně tvoje, stejně se asi potkáme toho 2.2, tak ti jí mileráda dám :) Jen mi to připomeň :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tentokrát se SB docela vyvedl. Pěkné věcičky :).

    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem tentokrát spokojená docela, pudr super - jen jsem ho koupila cca před měsícem...takže to mám zase na 2 roky :D, krém nene - není na moji plet, měla jsem od FdS tělové mléko med, to je parfemace, kterou nesnasim, masku ráda vyzkouším, salcuru vítám, na moji pleť se hodí, lak se hodí, i když používám spíš občasně. Nicméně se potvrzuje to, že my dvě stojíme v parfemaci na opacnych stranach - ja jsem z te vune peny fakt vedle blahem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Výběr se mi moc líbí, ale zrovna mám taky vše z toho doma, takže jsem objednávku zrušila.

    OdpovědětVymazat
  23. Pročpak je to tvůj poslední senza box? :)

    OdpovědětVymazat
  24. SB přišel mamce a jako.. produkty celkem dobré, asi bych je využila všechny, nejvíce mě zaujala ta Salcura, tu asi mamce ukradnu :D, ale prostě.. tenhle box si asi už neobjednám nikdy a to z principu, že se mi nelíbilo jejich jednání. možná někdy změním názor, ale teď jsem spokojená s Ladyboxem. maximálně :)

    OdpovědětVymazat
  25. SB? :) neviem ja sa vždy bojim objednať lebo sa bojim že mi to nesadne :) len toto celkom vyšlo.. zaujal ma púder aj tá maska ;) joj hadam sa odvážim niekedy
    Nataly

    OdpovědětVymazat
  26. Ziaja krémy miluju :) a ten fixační pudřík bych ocenila taky :D

    OdpovědětVymazat
  27. Bezva, to zní dobře :) Ok, tak já se připomenu.
    A nemyslela jsem to nijak špatně, spíš se vždycky sama se sebou tak vsázím, kolik produktů, které neznáš, se podaří boxíkářům do krabiček nacpat :D Někdy uspějí, někdy méně. Ale máš pravdu, že Senzabox je z větší části drogerkový, tam mají dost prostoru zapracovat...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  28. nechtěla bys mi tu salcuru prodat? :D zrovna teď by se mi popravdě docela hodila.. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Líbil by se mi ten Dermacol, Rituals a Salcura, jinak tuhle Ziaju fakt nemůžu, na FdS už jsem taky alergická a zbytek bych nepořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  30. já mám stejnou vůni pěny, ale přijde mi příjemná :) .. a bohužel od FdS jsem dostala zpevňující tělový krém a z něj jsem teda opravdu nadšená nebyla :(
    Hanny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)